Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар



    Бөлім:

    5.4А Пайыз

    Педагогтің аты-жөні

    Сабырбекова Назгул Катауллановна

    Күні:

    25.05.2023

    Сынып: 5 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    5-сыныптағы математика курсын қайталау. Пайыз.

    Оқубағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.5.1.6

    пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;

    Сабақтың мақсаты

    -ережені қолдана отырып бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыра алады; берілген пайызы бойынша санды табады; мәтінді есептерді шығаруда қолдана алады.



    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті




    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу.

    Психологиялық дайындық Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.

    «Квест»-ойыны арқылы өтілген тақырыпты қайталау.Конвертке жазылған тапсырмалар сынып бөлмесіне жасырылады.

    Сұрақтар:

    1.Бір пайыз деп нені атайды?

    2.Берілген санның 1%-ы қалай табылады?

    3.Пайыз бөлшекпен қалай жазылады? Мысал келтіріңдер.

    4.Бөлшек пайызбен қалай жазылады? Мысал келтіріңдер.

    5. Берілген санның пайызы қалай табылады?

    2.Берілген санның пайызын табу үшін пайызды қандай бөлшекпен өрнектеген тиімді?

    Топқа бөлу: «Интернет» әдісі

    Мақсаты: оқушылардың қызығушылығын арттыру.

    Ережесі: әлеуметтік желілерді А4 парағына шығарып алып, артқы бөлігіне 1, 2, 3 деп әр параққа жазып шығасыз. А4 парағының артында 1 саны жазылған оқушылар Тик-ток тобына, 2 саны жазылған оқушылар Инстаграм тобына, 3 саны жазылған оқушылар Телеграм тобына бөлінеді.

    Үй тапсырмасын тексеру үшін « Жолдың шетіндегі таңбалар» әдісін қолданамын.

    Оқушыларға үй тапсырмасына қатысты дәптердің шетінде «Ж»- жеңіл, «Қ» қиын, «К» - күмән тудырады деп таңба қалдыруды сұраймын.

    Мақсат: 1. оқушы деңгейін байқау.

    2. оқушы кері байланыс жасауға үйренеді.



    Сабаққа дайындалады.


    Оқушылардың іс-әрекеті бөлме ішінде жасырылған конвертті табу.Сұрақтарға жауап беру арқылы.
















    Оқушылар қағаздағы жазылған сандары бойынша 1 саны жазылған оқушылар Тик-ток тобына, 2 саны жазылған оқушылар Инстаграм тобына, 3 саны жазылған оқушылар Телеграм тобына барып отырады.




    Дәптердің шеттігіне Ж,Қ,К-әрііптерін белгілейді.

    Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің үй тапсырмасын +,- қою арқылы тексереді.





    Саралау: Бұл жерде оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары артады.


    Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Керемет! Тамаша! Жақсы! Талпын!»






















    Оқушылар дәптерлеріне әр есептің тұсына (-;+) арқылы өзін-өзі бағалайды.

    Саралау: бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады






















    Түрлі –түсті стикерлер,А-4 слайд.

















    А-4 парағы,





    Сабақтың ортасы


    35 минут





    Топтық жұмыс


















    Мысал №1: 
            Саяжай учаскесінде  320 қызғалдақ өсіп тұр,оның 
            15% сары. 
            Қанша сарықызғалдақ бар? 
    Шешуі:          1% қанша қызғалдақ екенін табайық.     320 : 100 = 3,2. 
             Енді 15% неше қызғалдақ екенін анықтайық.      3,2 • 15 = 48. 
    Жауабы: саяжайда 48 сары қызғалдақ бар.

    Мысал №2: 
            Бақтағы раушан гүлдердің  20% ақ түсті раушан, ол бар болғаны екі түп қана.
            Бақта қанша түп раушан гүлі бар? 
    Шешуі:          1% раушан қаншаға тең екенін табамыз.      2 : 20 = 0,1. 
             Енді, 100% қаншаға тең екенін есептейміз.      0,1 • 100 = 10. 
    Жауабы:бақта 10 түп раушан гүлі бар .

    Мысал №3: 
           Аэропортта  30 ұшақ бар, оның алтауыБоенгфирмасына тиісті. 
            Боенгұшақтары эропорттағы барлық ұшақтың қанша пайызын құрайды? 
    Шешуі:  Боенг ұшақтардың қанша бөлігін құрайтынын

    табайық.6:30=0,2. 
           Енді, ол қанша пайыз екенін анықтайық.      0,2 • 100 =20Жауабы: 20% Боенг ұшақтары.


    Оқушылармен сабақтың мақсатын бірлесе отырып анықтау.





    Сұрақтарға жауап береді.






















    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың! Сұрақтарға нақты жауап бердің.» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
















    Кеспе қағаз




















    Деңгейлік тапсырмалар.

    Берілген тапсырманы жеке-жеке орындап, топпен талқылайды.

    А деңгейі

    А) Бұйымның бағасы 15%-ке қымбаттады. Егер осы бұйымның алғашқы бағасы 5000 тг болса, оның қымбаттаған бағасы бағасы неше теңге.

    В) Еркін флэшкасына 50%-өлең жазды.3 гигабайт флэшкада қанша бос орын бар.

    В деңгейі

    А)Банк салымшыларға қысқа мерзімді салым бойынша 3,5% жылдық сыйақы төлейді ( сосын жыл сайын 3,5% -ға өсіп отырады.) Бір жылдан соң салымшы 207000 теңге алса, ол банкке алғашқыда қанша теңге салған?

    В) Мектеп кітапханасында 2800 оқулық бар. Бұл ондағы барлық кітаптың 85%-і. Мектеп кітапханасында барлығы неше кітап бар?

    С деңгейі

    А) Атай жинақ кассасына 10%-тік өсіммен 36 мың теңге ақша салады. Атайдың ақшасы 3 жылдан соң қанша теңге болады?

    В) Мұнай қоймасына әрқайсысы т-дан 30 цистерна мұнай әкелінді. Бірінші күні әкелінген мұнайдың 30%-ы,екінші күні қалған мұнайдың 80%-і сатуға жіберілді.Қоймада қанша мұнай қалды?












    Деңгейлік тапсырманы әр оқушы өзінің деңгейіне сәйкес орындайды.



    А-деңгейіндегі есепті орындайды.

    Ережені еске түсіру жағынан қолдау болады.


    Оқушылар өздерінің қалаулары бойынша таңдап алады.



    Саралауға арналған тапсырмалар.




    «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады


    Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

    5 сынып математика оқулығы. Жұмыс дәптері.

    Сабақтың соңы

    5 минут

    Ойтолғаныс

    Рефлексия



    «Квест»-ойыны .(Берілген тапсырманы орындай отырып,бөлменің есігінен шығу).

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қиқан Рахима
    08 Маусым 2023
    907
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    5 сынып матем

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    5 сынып матем

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қмж,5 сынып қайталау тақырыбына
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар



    Бөлім:

    5.4А Пайыз

    Педагогтің аты-жөні

    Сабырбекова Назгул Катауллановна

    Күні:

    25.05.2023

    Сынып: 5 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    5-сыныптағы математика курсын қайталау. Пайыз.

    Оқубағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.5.1.6

    пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;

    Сабақтың мақсаты

    -ережені қолдана отырып бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыра алады; берілген пайызы бойынша санды табады; мәтінді есептерді шығаруда қолдана алады.



    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті




    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу.

    Психологиялық дайындық Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.

    «Квест»-ойыны арқылы өтілген тақырыпты қайталау.Конвертке жазылған тапсырмалар сынып бөлмесіне жасырылады.

    Сұрақтар:

    1.Бір пайыз деп нені атайды?

    2.Берілген санның 1%-ы қалай табылады?

    3.Пайыз бөлшекпен қалай жазылады? Мысал келтіріңдер.

    4.Бөлшек пайызбен қалай жазылады? Мысал келтіріңдер.

    5. Берілген санның пайызы қалай табылады?

    2.Берілген санның пайызын табу үшін пайызды қандай бөлшекпен өрнектеген тиімді?

    Топқа бөлу: «Интернет» әдісі

    Мақсаты: оқушылардың қызығушылығын арттыру.

    Ережесі: әлеуметтік желілерді А4 парағына шығарып алып, артқы бөлігіне 1, 2, 3 деп әр параққа жазып шығасыз. А4 парағының артында 1 саны жазылған оқушылар Тик-ток тобына, 2 саны жазылған оқушылар Инстаграм тобына, 3 саны жазылған оқушылар Телеграм тобына бөлінеді.

    Үй тапсырмасын тексеру үшін « Жолдың шетіндегі таңбалар» әдісін қолданамын.

    Оқушыларға үй тапсырмасына қатысты дәптердің шетінде «Ж»- жеңіл, «Қ» қиын, «К» - күмән тудырады деп таңба қалдыруды сұраймын.

    Мақсат: 1. оқушы деңгейін байқау.

    2. оқушы кері байланыс жасауға үйренеді.



    Сабаққа дайындалады.


    Оқушылардың іс-әрекеті бөлме ішінде жасырылған конвертті табу.Сұрақтарға жауап беру арқылы.
















    Оқушылар қағаздағы жазылған сандары бойынша 1 саны жазылған оқушылар Тик-ток тобына, 2 саны жазылған оқушылар Инстаграм тобына, 3 саны жазылған оқушылар Телеграм тобына барып отырады.




    Дәптердің шеттігіне Ж,Қ,К-әрііптерін белгілейді.

    Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің үй тапсырмасын +,- қою арқылы тексереді.





    Саралау: Бұл жерде оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары артады.


    Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Керемет! Тамаша! Жақсы! Талпын!»






















    Оқушылар дәптерлеріне әр есептің тұсына (-;+) арқылы өзін-өзі бағалайды.

    Саралау: бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады






















    Түрлі –түсті стикерлер,А-4 слайд.

















    А-4 парағы,





    Сабақтың ортасы


    35 минут





    Топтық жұмыс


















    Мысал №1: 
            Саяжай учаскесінде  320 қызғалдақ өсіп тұр,оның 
            15% сары. 
            Қанша сарықызғалдақ бар? 
    Шешуі:          1% қанша қызғалдақ екенін табайық.     320 : 100 = 3,2. 
             Енді 15% неше қызғалдақ екенін анықтайық.      3,2 • 15 = 48. 
    Жауабы: саяжайда 48 сары қызғалдақ бар.

    Мысал №2: 
            Бақтағы раушан гүлдердің  20% ақ түсті раушан, ол бар болғаны екі түп қана.
            Бақта қанша түп раушан гүлі бар? 
    Шешуі:          1% раушан қаншаға тең екенін табамыз.      2 : 20 = 0,1. 
             Енді, 100% қаншаға тең екенін есептейміз.      0,1 • 100 = 10. 
    Жауабы:бақта 10 түп раушан гүлі бар .

    Мысал №3: 
           Аэропортта  30 ұшақ бар, оның алтауыБоенгфирмасына тиісті. 
            Боенгұшақтары эропорттағы барлық ұшақтың қанша пайызын құрайды? 
    Шешуі:  Боенг ұшақтардың қанша бөлігін құрайтынын

    табайық.6:30=0,2. 
           Енді, ол қанша пайыз екенін анықтайық.      0,2 • 100 =20Жауабы: 20% Боенг ұшақтары.


    Оқушылармен сабақтың мақсатын бірлесе отырып анықтау.





    Сұрақтарға жауап береді.






















    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың! Сұрақтарға нақты жауап бердің.» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
















    Кеспе қағаз




















    Деңгейлік тапсырмалар.

    Берілген тапсырманы жеке-жеке орындап, топпен талқылайды.

    А деңгейі

    А) Бұйымның бағасы 15%-ке қымбаттады. Егер осы бұйымның алғашқы бағасы 5000 тг болса, оның қымбаттаған бағасы бағасы неше теңге.

    В) Еркін флэшкасына 50%-өлең жазды.3 гигабайт флэшкада қанша бос орын бар.

    В деңгейі

    А)Банк салымшыларға қысқа мерзімді салым бойынша 3,5% жылдық сыйақы төлейді ( сосын жыл сайын 3,5% -ға өсіп отырады.) Бір жылдан соң салымшы 207000 теңге алса, ол банкке алғашқыда қанша теңге салған?

    В) Мектеп кітапханасында 2800 оқулық бар. Бұл ондағы барлық кітаптың 85%-і. Мектеп кітапханасында барлығы неше кітап бар?

    С деңгейі

    А) Атай жинақ кассасына 10%-тік өсіммен 36 мың теңге ақша салады. Атайдың ақшасы 3 жылдан соң қанша теңге болады?

    В) Мұнай қоймасына әрқайсысы т-дан 30 цистерна мұнай әкелінді. Бірінші күні әкелінген мұнайдың 30%-ы,екінші күні қалған мұнайдың 80%-і сатуға жіберілді.Қоймада қанша мұнай қалды?












    Деңгейлік тапсырманы әр оқушы өзінің деңгейіне сәйкес орындайды.



    А-деңгейіндегі есепті орындайды.

    Ережені еске түсіру жағынан қолдау болады.


    Оқушылар өздерінің қалаулары бойынша таңдап алады.



    Саралауға арналған тапсырмалар.




    «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады


    Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

    5 сынып математика оқулығы. Жұмыс дәптері.

    Сабақтың соңы

    5 минут

    Ойтолғаныс

    Рефлексия



    «Квест»-ойыны .(Берілген тапсырманы орындай отырып,бөлменің есігінен шығу).

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мәдениеттану Презентация 6 сынып
    08.06.2023
    907
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қиқан Рахима
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации