Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5 сынып матем
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
5.4А Пайыз |
|
Педагогтің аты-жөні |
Сабырбекова Назгул Катауллановна |
|
Күні: |
25.05.2023 |
|
Сынып: 5 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
5-сыныптағы математика курсын қайталау. Пайыз. |
|
Оқубағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару; |
|
Сабақтың мақсаты |
-ережені қолдана отырып бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыра алады; берілген пайызы бойынша санды табады; мәтінді есептерді шығаруда қолдана алады. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті
|
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. «Квест»-ойыны арқылы өтілген тақырыпты қайталау.Конвертке жазылған тапсырмалар сынып бөлмесіне жасырылады. Сұрақтар: 1.Бір пайыз деп нені атайды? 2.Берілген санның 1%-ы қалай табылады? 3.Пайыз бөлшекпен қалай жазылады? Мысал келтіріңдер. 4.Бөлшек пайызбен қалай жазылады? Мысал келтіріңдер. 5. Берілген санның пайызы қалай табылады? 2.Берілген санның пайызын табу үшін пайызды қандай бөлшекпен өрнектеген тиімді? Топқа бөлу: «Интернет» әдісі Мақсаты: оқушылардың қызығушылығын арттыру. Ережесі: әлеуметтік желілерді А4 парағына шығарып алып, артқы бөлігіне 1, 2, 3 деп әр параққа жазып шығасыз. А4 парағының артында 1 саны жазылған оқушылар Тик-ток тобына, 2 саны жазылған оқушылар Инстаграм тобына, 3 саны жазылған оқушылар Телеграм тобына бөлінеді. Үй тапсырмасын тексеру үшін « Жолдың шетіндегі таңбалар» әдісін қолданамын. Оқушыларға үй тапсырмасына қатысты дәптердің шетінде «Ж»- жеңіл, «Қ» қиын, «К» - күмән тудырады деп таңба қалдыруды сұраймын. Мақсат: 1. оқушы деңгейін байқау. 2. оқушы кері байланыс жасауға үйренеді. |
Сабаққа дайындалады. Оқушылардың іс-әрекеті бөлме ішінде жасырылған конвертті табу.Сұрақтарға жауап беру арқылы. Оқушылар қағаздағы жазылған сандары бойынша 1 саны жазылған оқушылар Тик-ток тобына, 2 саны жазылған оқушылар Инстаграм тобына, 3 саны жазылған оқушылар Телеграм тобына барып отырады. Дәптердің шеттігіне Ж,Қ,К-әрііптерін белгілейді. Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің үй тапсырмасын +,- қою арқылы тексереді.
|
Саралау: Бұл жерде оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары артады.
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Керемет! Тамаша! Жақсы! Талпын!»
Оқушылар дәптерлеріне әр есептің тұсына (-;+) арқылы өзін-өзі бағалайды. Саралау: бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады |
Түрлі –түсті стикерлер,А-4 слайд.
А-4 парағы,
|
Сабақтың ортасы 35 минут Топтық жұмыс
|
Мысал №1:
Мысал №2: Мысал №3: табайық.6:30=0,2. |
Оқушылармен сабақтың мақсатын бірлесе отырып анықтау.
Сұрақтарға жауап береді.
|
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың! Сұрақтарға нақты жауап бердің.» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Кеспе қағаз
|
Деңгейлік тапсырмалар. |
Берілген тапсырманы жеке-жеке орындап, топпен талқылайды. А деңгейі А) Бұйымның бағасы 15%-ке қымбаттады. Егер осы бұйымның алғашқы бағасы 5000 тг болса, оның қымбаттаған бағасы бағасы неше теңге. В) Еркін флэшкасына 50%-өлең жазды.3 гигабайт флэшкада қанша бос орын бар. В деңгейі А)Банк салымшыларға қысқа мерзімді салым бойынша 3,5% жылдық сыйақы төлейді ( сосын жыл сайын 3,5% -ға өсіп отырады.) Бір жылдан соң салымшы 207000 теңге алса, ол банкке алғашқыда қанша теңге салған? В) Мектеп кітапханасында 2800 оқулық бар. Бұл ондағы барлық кітаптың 85%-і. Мектеп кітапханасында барлығы неше кітап бар? С деңгейі А) Атай жинақ кассасына 10%-тік өсіммен 36 мың теңге ақша салады. Атайдың ақшасы 3 жылдан соң қанша теңге болады? В) Мұнай қоймасына әрқайсысы т-дан 30 цистерна мұнай әкелінді. Бірінші күні әкелінген мұнайдың 30%-ы,екінші күні қалған мұнайдың 80%-і сатуға жіберілді.Қоймада қанша мұнай қалды? |
Деңгейлік тапсырманы әр оқушы өзінің деңгейіне сәйкес орындайды.
А-деңгейіндегі есепті орындайды. Ережені еске түсіру жағынан қолдау болады.
Оқушылар өздерінің қалаулары бойынша таңдап алады. |
Саралауға арналған тапсырмалар.
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
5 сынып математика оқулығы. Жұмыс дәптері. |
Сабақтың соңы 5 минут Ойтолғаныс Рефлексия |
«Квест»-ойыны .(Берілген тапсырманы орындай отырып,бөлменің есігінен шығу). Материалды жүктеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |