Бекітемін:
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
5.4А Пайыз |
|||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Пайызы бойынша санды табу |
|||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу; |
|||||||||||
|
Құндылықтар: |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Еңбекті, өзінің және басқалардың еңбек нәтижелерін бағалау; Еңбекті, мамандықтарды практикалық тұрғыда зерттеуге қызығушылық таныту; Кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін еңбек қызметінің дағдылары жинақтау, еңбексүйгіштік, еңбекке баулу, табысты еңбектің маңыздылығын түсіну; Уақытты тиімді жоспарлай білу және кез-келген іс-әрекеттің нәтижелеріне қол жеткізу және жақсарту үшін күш салу |
|||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
5 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Пайызы бойынша санды табу тақырыбын қарастырамыз. Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: -Берілген санның пайызын табады; -Берілген пайызы бойынша санды табады; -Пайызға байланысты мәтін есептерді шығарады. Үй тапсырмасын тексеру. №1145. Бекіту сұрақтары. Пайызы бойынша санды табу үшін: Санның пайызын табу үшін:
|
Сабақ мақсатымен танысады. Үй жұмысын айтады.
Сұрақтарға жауап береді |
|
Жалпы білім беретін мектептің 5–сыныбына арналған оқулық. Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2017 жыл |
|||||||
|
10 мин |
Жаңа сабақ |
Пайызды жай немесе ондық бөлшек түрінде өрнектектейміз; Берілген санды осы бөлшекке бөлеміз.
Әріптердің көмегімен келесі
түрде жазылады:
Мұнда
|
Сұрақтарға жауап береді Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады. |
ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. |
Слайд |
|||||||
|
25мин |
Бекіт есептері |
Оқулықтағы есептерді шығару
Жас саңырауқұлақтың 90%-ы, ал кептірілген саңырауқұлақтың 12%-ы су. 22 кг жас саңырауқұлақтан неше кг кептірілген саңырауқұлақ алынады?
22*0,1=2,2 (кг) – жас саңырауқұлақтағы құрғақ заттың массасы
2,2/0,88=2,5 (кг) Ж:Кептірілген саңырауқұлақтың массасы 2,5 кг. |
Дескриптор: - берілген пайызы бойынша санды табады. Дескриптор: - Пайыз ережесін біледі. Дескриптор: - берілген пайызы бойынша санды табады |
Презентация Интернет ресурстары Слайд Оқу құралдары; Тақта; Жалпы білім беретін мектептің 5–сыныбына арналған оқулық. |
||||||||
|
5минут |
Соңы |
Бүгінгі сабақта: -Берілген санның пайызын табады; -Берілген пайызы бойынша санды табады; -Пайызға байланысты мәтін есептерді шығарады
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Кері байланыс
|
Презентация |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5 сынып математика 4 тоқсан 10 сабақ Пайызы бойынша санды табу
5 сынып математика 4 тоқсан 10 сабақ Пайызы бойынша санды табу
Бекітемін:
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
5.4А Пайыз |
|||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Пайызы бойынша санды табу |
|||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу; |
|||||||||||
|
Құндылықтар: |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Еңбекті, өзінің және басқалардың еңбек нәтижелерін бағалау; Еңбекті, мамандықтарды практикалық тұрғыда зерттеуге қызығушылық таныту; Кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін еңбек қызметінің дағдылары жинақтау, еңбексүйгіштік, еңбекке баулу, табысты еңбектің маңыздылығын түсіну; Уақытты тиімді жоспарлай білу және кез-келген іс-әрекеттің нәтижелеріне қол жеткізу және жақсарту үшін күш салу |
|||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
5 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Пайызы бойынша санды табу тақырыбын қарастырамыз. Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: -Берілген санның пайызын табады; -Берілген пайызы бойынша санды табады; -Пайызға байланысты мәтін есептерді шығарады. Үй тапсырмасын тексеру. №1145. Бекіту сұрақтары. Пайызы бойынша санды табу үшін: Санның пайызын табу үшін:
|
Сабақ мақсатымен танысады. Үй жұмысын айтады.
Сұрақтарға жауап береді |
|
Жалпы білім беретін мектептің 5–сыныбына арналған оқулық. Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2017 жыл |
|||||||
|
10 мин |
Жаңа сабақ |
Пайызды жай немесе ондық бөлшек түрінде өрнектектейміз; Берілген санды осы бөлшекке бөлеміз.
Әріптердің көмегімен келесі
түрде жазылады:
Мұнда
|
Сұрақтарға жауап береді Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады. |
ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. |
Слайд |
|||||||
|
25мин |
Бекіт есептері |
Оқулықтағы есептерді шығару
Жас саңырауқұлақтың 90%-ы, ал кептірілген саңырауқұлақтың 12%-ы су. 22 кг жас саңырауқұлақтан неше кг кептірілген саңырауқұлақ алынады?
22*0,1=2,2 (кг) – жас саңырауқұлақтағы құрғақ заттың массасы
2,2/0,88=2,5 (кг) Ж:Кептірілген саңырауқұлақтың массасы 2,5 кг. |
Дескриптор: - берілген пайызы бойынша санды табады. Дескриптор: - Пайыз ережесін біледі. Дескриптор: - берілген пайызы бойынша санды табады |
Презентация Интернет ресурстары Слайд Оқу құралдары; Тақта; Жалпы білім беретін мектептің 5–сыныбына арналған оқулық. |
||||||||
|
5минут |
Соңы |
Бүгінгі сабақта: -Берілген санның пайызын табады; -Берілген пайызы бойынша санды табады; -Пайызға байланысты мәтін есептерді шығарады
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Кері байланыс
|
Презентация |
|||||||
шағым қалдыра аласыз
– пайызы берілген сан.
– берілген пайыз.














