Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2.Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
1.Мұғалім оқушыларды
түгендейді.
2.Амандасады және
тілектерін білдіреді.
|
1. Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға
сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Оқушылардың
белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!»
деген сақтау сөздерімен
бағалайды.
.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі
Сұрақтар:
1.Диаграмма деген
не?
2. Диаграммалық
есептерді шығарудың тәсілдері
қандай?
3. Диаграммадағы
статистикалық есептерді қалай шығаруға
болады?
|
1.
Әр оқушы өз ойымен
бөліседі.
2. Өзгенің пікірін
толықтырады.
Мақсаты: Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Дескриптор:
1. Әр оқушы өз ойымен
бөліседі.
2. Өзгенің пікірін
толықтырады.
Жалпы- 2
балл.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин
|
1- тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1-тапсырма
Тәуліктің қандай
бөлігінде мектепте боласың, үй тапсырмасын орындайсың, үй жұмысына
көмектесесің, ойнайсың, ұйықтайсың. Дөңгелек диаграммасын
жасаңдар.
|
Дескриптор:
1.Тапсырманың мазмұнын
түсінеді.
2.Диаграммасын
салады.
3.Диаграмманы
түсіндіреді.
Жалпы- 5
балл.
|
ДК
экраны
5-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
|
2- тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
2-тапсырма
Сұрақтарға жауап
беріңдер:
Жылдың қай мезгілінде:
а) көйлек; ә)пальто көп
сатылады?
|
Дескриптор:
1.Есептің мазмұнын
түсінеді.
2. Диаграмма бойынша
жауап береді.
3.Жауабын
табады.
Жалпы- 3
балл.
|
ДК
экраны
5-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
Оқулықпен
жұмыс
|
|
|
ДК
экраны
5-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Білім поштасы»
әдісі. Мұғалім
сабақты
оқушылардың пікірін
анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
Үйге
тапсырма:
№1090 есеп.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
Хат толтырып, білім поштасына
салады
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
ДК
экраны
5-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
Білім поштасы,
хаттар
|
|