2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«ЖАЙ БӨЛШЕКТЕРГЕ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Сыныбы: 5 « » .
Оқушының
аты-жөні:___________________________________
Оқу мақсаты:
5.1.2.18 бөлімдері әртүрлі
бөлшектерді қосу және азайту;
5.1.2.20 аралас сандарды қосу және
азайтуды орындау;
5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас
санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру;
-
жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру.
-
жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру;
5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау
5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;
Бағалау критерийі білім алушы:
-
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді
-
Жай бөлшектерге амалдар қолданады
-
бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу
және
түсіну.
Қолдану
Орындау уақыты: 25
минут
І нұсқа
-
Есептеңіз:
-

-

-

-

-
Есептеңіз:
-

-

-

-

-

-

-
Поезд
бірінші күні барлық жолдың
-ін жүрді, ал екінші күні бірінші
күнгіден
-ге кем жүрді. Екі күнде поезд барлық жолдың
қандай бөлігін жүрді? Жолдың қандай бөлігі
қалды?
Бағалау критерийі
|
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Жай
бөлшектерді, аралас сандарды қосуды, азайтуды
орындау
|
1
|
Бірдей ортақ бөлімге келтіреді, қосуды
орындайды
|
1
|
Бөлшектерді азайтуды орындайды,
қысқартады
|
1
|
|
|
Аралас сандарды қосады
|
1
|
|
|
Аралас сандарды азайтады
|
1
|
жай бөлшектерді,
|
2
|
1) Жай бөлшекті жай
бөлшекке көбейтеді
|
1
|
аралас сандарды
|
|
2) аралас сандарды көбейтеді
|
1
|
көбейтуді, бөлуді
|
|
3) жай бөлшекті натурал санға көбейтеді
|
1
|
орындау
|
|
4) аралас санды жай бөлшекке
бөледі
|
1
|
|
|
5) аралас сандарды бөледі
|
1
|
|
|
6) жай бөлшектерді бөледі
|
1
|
Мәтінді есеп шығарады
|
3
|
Бірінші күнді бөлшекпен өрнектейді
|
1
|
Екінші күнгі кем болғанын табады
|
1
|
Екі күндегі барлық бөлікті табады
|
1
|
Қалған бөлікті табады
|
1
|
Барлығы
|
14
|
