Материалдар / 5-сынып Қазақ әдебиетінен Дулат Бабатайұлының "О,Ақтан жас"өлеңі бойынша жасалған БЖБ жұмысы

5-сынып Қазақ әдебиетінен Дулат Бабатайұлының "О,Ақтан жас"өлеңі бойынша жасалған БЖБ жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып Қазақ әдебиетінен Дулат Бабатайұлының "О,Ақтан жас"өлеңі бойынша жасалған БЖБ жұмысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2024
120
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Аты-жөні: ..............................................................

2-бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы. Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан, жас» өлеңі.

Мақсаты:

5.1.3.1 -көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

5.2.3.1 - шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;



Бағалау критерийі: Білім алушы

  • Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын сипаттайды.

  • Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын анықтайды.

Ойлау деңгейінің дағдылары Қолдану

Орындау уақыты 20 мин


  1. тапсырма. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен портретін талдап, кейіпкер образын ашыңыз.

(5ұпай)

Сұрақтар

Кейіпкер образы

  1. Ақын Ақтан жасқа қандай үміт артады?Ақтанның бойынан қандай қасиеттерді көргісі келеді?




  1. Неліктен ақын “О,Ақтан жас,Ақтан жас”өлеңінде:

Қажыма.Ақтан,қажыма,

Жетерсің,әлі жетерсің!-дейді?







3. Ақынның Ақтан жасқа үміт арту себебі неде?








4. Ақын Ақтанның бойынан қандай қасиеттерді көргісі келді?







  1. тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып,оқиғаларды

ретімен орналастырып, жасырылған сөзде қандай көркемдегіш құрал бар екенін анықтаңыз.

( 6 ұпай)

Үзінділер

Реті

Көркемдегіш құрал

  1. ..................................................

Сауыт киер ме екенсің?






  1. Сырты қырлы, жүзі алмас,

.............................................

.............................................






  1. Қажыма,..............................

..................................................





  1. Бала сүйіп,мал жиып,

....................................құйып,

...............................................









  1. Жапанға біткен жапырақ,

. Ж..........................................

Ж...........................................













Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

1

мәтіндегі кейіпкер образын ашатын сөз қолданыстарын талдай отырып, 2-3 сөйлеммен қорытып жазады;

1

1

1

1


Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын анықтайды.


2

қажетті сөздерді қояды;

Көркемдегіш құралды анықтайды;(Жай қайталау,аллитерация,метафора,эпитет,риторикалық сұрау)

оқиғаларды ретімен орналастырады;

2

2


2


Барлығы



10 ұпай


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ