Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5 сынып қазақ тілінен ҰМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар
5 сынып
Қазақ тілі
Такырып |
р/с |
сабақ реті |
Сабақтың тақырыптары |
сағ. саны |
Мерзімі |
Дағдылар |
Оку мақсаттары |
|
5 «е» |
5 «ж» |
|||||||
І тоқсан 40 сағат |
||||||||
Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер |
1 |
1 |
Қазақ отбасының дәстүрлері |
1 |
|
|
Тыңдалым |
5.1.1.1-тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. 5.2.2.1-қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану. 5.3.1.1-мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. 5.4.5.1-жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану; |
Айтылым |
||||||||
2 |
2 |
Қазақша амандасу мен ұлттық этикет |
1 |
|
|
Оқылым |
||
Жазылым |
||||||||
3 |
3 |
Атам төрде отырады |
1 |
|
|
Тыңдалым |
5.1.4.1- фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну. 5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. 5.3.3.1- фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. 5.4.4.1 -мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
|
Айтылым |
||||||||
4 |
4 |
Қонаққа құрмет көрсету |
1 |
|
|
Оқылым |
||
Жазылым |
||||||||
5 |
5 |
Табалдырықты баспа |
1 |
|
|
Тыңдалым |
5.1.3.1-күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну. 5.2.5.1-берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. 5.3.6.1-тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. 5.4.1.1- ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу. |
|
Айтылым |
||||||||
6 |
6 |
Тиым сөздер мен ырымдар |
1 |
|
|
Оқылым |
||
Жазылым |
||||||||
7 |
7 |
«Тоқта, ботам! Атаң келеді артыңда...» |
1 |
|
|
Тыңдалым |
5.1.4.1-фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну. 5.2.4.1 -шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау. 5.3.6.1-тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. 5.4.4.1 -мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
|
Айтылым |
||||||||
8 |
8 |
Әке өсиеті |
1 |
|
|
Оқылым |
||
Жазылым |
||||||||
9 |
9 |
Атам бата береді |
1 |
|
|
Тыңдалым |
5.1.2.1 -тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. 5.2.5.1-берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. 5.3.5.1-қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. 5.4.5.1 -жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
|
Айтылым |
||||||||
10 |
10 |
Батаның түрлері |
1 |
|
|
Оқылым |
||
Жазылым |
||||||||
11 |
11 |
Әкеліңіз, көмектесейін! |
1 |
|
|
Тыңдалым |
5.1.3.1 -күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. 5.2.2.1-қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану. 5.3.6.1-тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. 5.4.3.1 -жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу. |
|
12 |
12 |
Алғыс алу |
1 |
|
|
Айтылым |
||
13 |
13 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
1 |
|
|
Оқылым |
||
Жазылым |
||||||||
14 |
14 |
Білгенге маржан Бөлімдік жиынтық бақылау |
1 |
|
|
|||
Тілдік бағдар |
5.5.1.1-мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу, жалғау түрлерін дұрыс жалғау. |
|||||||
2. Мектеп өмірі. Әдепті бала арлы бала |
15 |
1 |
Менің мектебім |
1 |
|
|
Тыңдалым |
5.1.3.1 -күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. 5.2.3.1 -ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. 5.3.5.1-қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. 5.4.1.1 - ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама жазу; |
Айтылым |
||||||||
16 |
2 |
Жаңа үлгідегі мектеп |
1 |
|
|
Оқылым |
||
Жазылым |
||||||||
17 |
3 |
Қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті екінші қабатта |
1 |
|
|
Тыңдалым |
5.1.1.1 -тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. 5.2.4.1 -шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау. 5.3.4.1 -мәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстыру 5.4.4.1 -мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
|
Айтылым |
||||||||
18 |
4 |
Кабинет жабдықтары |
1 |
|
|
Оқылым |
||
Жазылым |
||||||||
19 |
5 |
Сүйікті жазушы |
1 |
|
|
Тыңдалым |
5.1.5.1 -тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. 5.2.4.1 -шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау. 5.3.5.1-қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. 5.4.4.1 -мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
|
Айтылым |
||||||||
20 |
6 |
Балалар жазушысы – Бердібек Соқпақбаев |
1 |
|
|
Оқылым |
||
Жазылым |
||||||||
21 |
7 |
Қожа – әдепті бала |
1 |
|
|
Тыңдалым |
5.1.6.1 -тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. 5.2.3.1 -ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. 5.3.3.1 -фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. 5.4.2.1 -эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу. |
|
Айтылым |
||||||||
22 |
8 |
Сүйікті кейіпкерім |
1 |
|
|
Оқылым |
||
Жазылым |
||||||||
23 |
9 |
Жанар – ақылды қыз |
1 |
|
|
Тыңдалым |
5.1.4.1-фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну. 5.2.4.1 -шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау. 5.3.6.1-тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. 5.4.4.1 -мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. 5.5.1.1 - мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу. |
|
Айтылым |
||||||||
24 |
10 |
Сыныптағы үздік оқушы |
1 |
|
|
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |