Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Компьютер және қауіпсіздік

    Педагогтың аты-жөні

    Серік Бағлан Дарханұлы

    Күні


    Сынып: 5

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Ақпараттың цифрлық тасымалдаушылары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.1.1.1 сандық ақпараттың цифрлық тасымалдау құралдарын сипаттау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Цифрлық құрылғыларды суреттері бойынша анықтай алады

    Көптеген оқушылар:

    «Цифрлық құрылғылар» ұғымына анықтама береді.

    Кейбір оқушылар:

    Цифрлық тасымалдау құралдарын функциясына байланысты сипаттайды.


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10мин

















    Сабақтың ортасы

    25мин

    1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    3.Жаңа тақырыпқа шолу.

    Топтық жұмыс. «Стикердегі диалог» әдісі.

    Bitmoji программасы арқылы оқушылармен кері байланыс орнату.

    -Дербес компьютерден басқа қандай цифрлық құрылғыларды білесің?

    -Цифрлық құрылғылардағы ақпаратты қалай сақтап, тасымалдауға болады?






    Жаңа тақырыпты түсіндіру.

    Компьютер ақпаратты өңдеуде 0 немесе 1 цифрлармен жұмыс істейді. Компьютердің көмегімен берілетін ақпарат 0 немесе 1 тізбегінен тұрады. Мұндай ақпарат цифрлық ақпарат деп аталады. Цифрлық ақпаратты өңдейтін құрылғыларды цифрлық құрылғылар деп атайды.Ақпаратты цифрлық жолмен өңдеудің нәтижесінде құрылғылардың өлшемдері кішірейіп жұмыс сапасы артады. Мұндай құрылғылар «мобильді құрылғылар» деп аталады Бейнекөрсетілім «Кинаметафора» әдісі «Ақпараттық цифрлық тасымалдауыштардың шығу тарихы»

    Кез келген цифрлық құрылғыларды пайдаланған соң, ондағы ақпаратты жөнелту, өңдеу, сақтау үшін тасымалдағыштар керек.

    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

    4.Сұрақтарды өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, айтылған тұжырымдарға сәйкесінше стикерлер жібереді.



    Мұғалімді тыңдайды












    Сілтеме бойынша өтіп қосымша ақпаратты тыңдайды




    Сабақ барысындағы орындалған тапсырмалар бойынша ұпайлар Indroo платформасында қойылып отырады.




    Стикер






    Стикер


    Bitmoji бағдарламасы











    Презентация

    3-7 беттер












    Youtube каналы https://youtu.be/eDwTJNlB1Oo



    Ақпарат тасымалдағыштар:

    • Магнитті тасымалдығыш-дискеттер, сыртқы HDD-дискілер;

    • Оптикалық тасымалдағыш-CD-дискілер, DVD –дискілер,BD-дискілер

    • Флеш тасымалдағыш-жад карталары, флеш-жадтар, SSD-дискілер.

    Қатқыл диск / HDD/ файлдар мен программаларды ұзық уақыт сақтау үшін қолданылады.

    Оптикалық диск- жоғары тығыздықпен жазба және цифрлық деректерді сақтау үшін пайдаланатын оптикалық тасымалдағыш.


    №1 тапсырма. «Сәйкестендіру» әдісі




    Дескриптор:

    -Ақпаратты цифрлық тасымалдағыштарды сәйкестендіреді;


    №2 тапсырма. «Топтастыру» әдісі

    Берілген суреттер бойынша ақпараттық цифрлық тасымалдағыштарды топтастырыңыз.


    Дескриптор:

    -Ақпараттық цифрлық тасымалдағыштарды топтастырады;

    -Цифрлық тасымалдағыш емес ақпараттарды топтастырады;


    №3 тапсырма. «Бос орынды толтыр» әдісі

    H 5P.org платформасын қолданып, заманауи цифрлық құрылғыларға байланысты анықтамалардағы бос орындарды толықтырыңыздар.


    Дескриптор:

    -берілген анықтамадағы бос орындарды толтырады.

    -заманауи цифрлық құрылғылардың анықтамаларын дұрыс жаза алады


    №4. Саралау тапсырмасы.

    Жеке жұмыс. «Дереккөздер» әдісі

    Оқушыларға «Цифрлық құрылғылар біздің өмірімізге қалай ықпал етті?» сұрағы ұсынылады.


    Дескриптор:

    -қазіргі заманғы цифрлық құрылғыларды өмірмен байланыстыра алады;

    - күрделі және ауқымды дереккөздермен жұмыс жасауға бейімделеді;


    Ақпарат тасымалдағыштарды дәптерге жазады





    Қатқыл диск, оптикалық диск –анықмаларын дәптерге жазады





    Сілтемеге өту арқылы

    1-тапсырманы орындайды












    2-тапсырманы орындайды

















    3-тапсырманы орындайды





























    Оқушылар әр түрлі дереккөздерді пайдалана отырып, ұсынылған сұраққа талдау жасайды


















    3 ұпай















    2 ұпай


















    3 ұпай






























    2 ұпай



    Оқулық

    Кесте

    Жұмыс дәптері



    Презентация

    8-14 беттер








    Coreapp.ai платформасы

    https://coreapp.ai/app/player/lesson/6090fbdf6790f0514ad60de1









    Learning.apps платформасы


    https://learningapps.org/19207733












    H5P.org платформасы

    https://serikbaglan19900207.h5p.com/content/129131565098489484
























    Оқулық, компьютер

    Сабақтың соңы

    4мин

    1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

    2.Рефлексия. Padlet тақтасы.

    барлығын түсіндім

    менде сұрақтар қалды

    Тақтаға сабақ барысында алған әсерлерін жазады

    Өзін-өзі бағалау

    Padlet платформасы

    https://padlet.com/serikbaglan1990/vpopee54qvq20z6w


    Оқу тапсырмасы 1мин

    § 5.2, 106-бет. «Цифрлық технологиялар адамның өмір сүру салтына қаншалықты әсер етті?» деген тақырыпта шағын эссе жазу






    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    Саралау тапсырмасы:

    Саралау тапсырмасы.

    Жеке жұмыс. «Дереккөздер» әдісі. Оқушыларға «Цифрлық құрылғылар біздің өмірімізге қалай ықпал етті?» сұрағы ұсынылады.



    Нәтижесінде жекелеген оқушылар дереккөздерді пайдаланып цифрлық тасымалдау құрылғыларына байланысты тың ақпараттарды анықтады.

    1.«Стикердегі диалог» әдісі (Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді және талдайды. Берген жауаптарына сай мұғалімнен Bitmoji бағдарламасындағы стикерлермен марапатталады)

    2. Кері байланыс тақтасы (Padlet платформасында сабақ бойында алған әсерлерімен бөлісу мақсатында кері байланыс ұйымдастырылды)

    3. Виртуалды журнал /Indroo платформасында орындаған тапсырмалары бойынша балл қойылды/

    1. Мониторды дұрыс орналастыру

    Эксперттердің айтуынша ең алдымен мониторды көзге қолайлы етіп орналастырып алу өте маңызды. Монитор мен көз арасындағы арақашықтық 40 сантиметрден жақын болмауы керек.

    Одан өзге экран жарығын өзіңізге қолайлы етіп реттеп алыңыз. Қолайлы шрифт пен майда емес жазулар көзді шаршатпайды. Мұны да естен шығармаған жөн.

     3. Назарыңызды басқа жаққа аудару

    Адам компьютерде ұзақ уақыт отырғанда оның назары белгілі бір нүктеге бағытталады. Бұл дәл сол уақытта байқалмағанымен уақыт өте көзіңізді шаршатады. Жұмыс уақытында жиі-жиі басыңызды бұрып айналаға қарауға тырысыңыз. Тым болмаса 1-2 секунд терезеге қарап қойыңыз.


    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?



    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

    Сабақтағы оқу мақсаты шынайы және қолжетімді болды деп ойлаймын. Оқушылар оқу тапсырмаларын орындау арқылы берілген оқу мақсатына қол жеткізе алды. «Сәйкестендіру» , «Топтастыру», «Бос орындарды толықтыру» әдістері арқылы цифрлық тасымалдау құралдарына сипаттама жасалды.

    Оқушылар сабаққа жалпы белсене қатысты. Оқу тапсырмаларын орындау кезінде оқушылардың қызығушылығы басым болды. Бірақ, ішінара оқушылар интернеттің әлсіздігіне байланысты сабақтың көп бөлігіне қатыса алмады. Сондықтан сол қатыса алмаған оқушылар оқу мақсатына толықтай қол жеткізе алмады деген күдік болды. Осыны ескере отырып сол оқушыларға қосымша тапсырмалар берілді. Сабақтағы саралау жұмысына берілген тапсырма компьютерді еркін меңгерген оқушыларға бағытталған болған. Оқушылар тапсырманы жоғары деңгейде орындап шыға алды. Сондықтан саралау жұмысы дұрыс жүргізілді деп ойлаймын.

    Сабақ кезеңдерінде уақыт тиімді пайдаланылды. Өйткені әр тапсырма оқу мақсатына сәйкес өлшеніп құрылған. Әрине қанша жақсы құрылған сабақ жоспары болса да ішінара ауытқулар болды. Себебі, оқушылар қашықтық оқыту форматындағы онлайн платформаларға енді ғана бейімделіп келеді. Бұл қалыпты жағдай деп ойлаймын.

    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1: Learning.apps платформасы арқылы орындалған «Топтастыру» әдісі

    Бұл тапсырманы оқушылар сабақ барысында теория жүзінде меңгерген ақпараттарын визуалды көру арқылы топтастырды.

    2: H5P.org платформасы арқылы орындалған «Бос орынды толтыр» әдісі

    Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушылар цифрлық тасымалдағыштардың анықтамаларын еске түсірді. Берілген сурет бойынша ассосация жасау арқылы бос орындарды толтыра алды.

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1: Теория жүзінде алған ақпараттарын өмірде қолдана алса. Өйткені әлемдегі қазіргі жағдайға байланысты

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Серік Бағлан Дарханұлы
    22 Шілде 2023
    1070
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    5 сынып ҚМЖ. Ақпаратты цифрлық тасымалдағыштар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    5 сынып ҚМЖ. Ақпаратты цифрлық тасымалдағыштар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл материал информатика пәнінен 5 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспарлау болып табылады. ҚМЖ-ны жасау кезінде қазіргі жаңартылған бағдарламаның барлық элементтерін қолдандым. Жоспарда әдіс-тәсілдер сабақтың оқу мақсатына негізделген.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Компьютер және қауіпсіздік

    Педагогтың аты-жөні

    Серік Бағлан Дарханұлы

    Күні


    Сынып: 5

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Ақпараттың цифрлық тасымалдаушылары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.1.1.1 сандық ақпараттың цифрлық тасымалдау құралдарын сипаттау

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Цифрлық құрылғыларды суреттері бойынша анықтай алады

    Көптеген оқушылар:

    «Цифрлық құрылғылар» ұғымына анықтама береді.

    Кейбір оқушылар:

    Цифрлық тасымалдау құралдарын функциясына байланысты сипаттайды.


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10мин

















    Сабақтың ортасы

    25мин

    1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    3.Жаңа тақырыпқа шолу.

    Топтық жұмыс. «Стикердегі диалог» әдісі.

    Bitmoji программасы арқылы оқушылармен кері байланыс орнату.

    -Дербес компьютерден басқа қандай цифрлық құрылғыларды білесің?

    -Цифрлық құрылғылардағы ақпаратты қалай сақтап, тасымалдауға болады?






    Жаңа тақырыпты түсіндіру.

    Компьютер ақпаратты өңдеуде 0 немесе 1 цифрлармен жұмыс істейді. Компьютердің көмегімен берілетін ақпарат 0 немесе 1 тізбегінен тұрады. Мұндай ақпарат цифрлық ақпарат деп аталады. Цифрлық ақпаратты өңдейтін құрылғыларды цифрлық құрылғылар деп атайды.Ақпаратты цифрлық жолмен өңдеудің нәтижесінде құрылғылардың өлшемдері кішірейіп жұмыс сапасы артады. Мұндай құрылғылар «мобильді құрылғылар» деп аталады Бейнекөрсетілім «Кинаметафора» әдісі «Ақпараттық цифрлық тасымалдауыштардың шығу тарихы»

    Кез келген цифрлық құрылғыларды пайдаланған соң, ондағы ақпаратты жөнелту, өңдеу, сақтау үшін тасымалдағыштар керек.

    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

    4.Сұрақтарды өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, айтылған тұжырымдарға сәйкесінше стикерлер жібереді.



    Мұғалімді тыңдайды












    Сілтеме бойынша өтіп қосымша ақпаратты тыңдайды




    Сабақ барысындағы орындалған тапсырмалар бойынша ұпайлар Indroo платформасында қойылып отырады.




    Стикер






    Стикер


    Bitmoji бағдарламасы











    Презентация

    3-7 беттер












    Youtube каналы https://youtu.be/eDwTJNlB1Oo



    Ақпарат тасымалдағыштар:

    • Магнитті тасымалдығыш-дискеттер, сыртқы HDD-дискілер;

    • Оптикалық тасымалдағыш-CD-дискілер, DVD –дискілер,BD-дискілер

    • Флеш тасымалдағыш-жад карталары, флеш-жадтар, SSD-дискілер.

    Қатқыл диск / HDD/ файлдар мен программаларды ұзық уақыт сақтау үшін қолданылады.

    Оптикалық диск- жоғары тығыздықпен жазба және цифрлық деректерді сақтау үшін пайдаланатын оптикалық тасымалдағыш.


    №1 тапсырма. «Сәйкестендіру» әдісі




    Дескриптор:

    -Ақпаратты цифрлық тасымалдағыштарды сәйкестендіреді;


    №2 тапсырма. «Топтастыру» әдісі

    Берілген суреттер бойынша ақпараттық цифрлық тасымалдағыштарды топтастырыңыз.


    Дескриптор:

    -Ақпараттық цифрлық тасымалдағыштарды топтастырады;

    -Цифрлық тасымалдағыш емес ақпараттарды топтастырады;


    №3 тапсырма. «Бос орынды толтыр» әдісі

    H 5P.org платформасын қолданып, заманауи цифрлық құрылғыларға байланысты анықтамалардағы бос орындарды толықтырыңыздар.


    Дескриптор:

    -берілген анықтамадағы бос орындарды толтырады.

    -заманауи цифрлық құрылғылардың анықтамаларын дұрыс жаза алады


    №4. Саралау тапсырмасы.

    Жеке жұмыс. «Дереккөздер» әдісі

    Оқушыларға «Цифрлық құрылғылар біздің өмірімізге қалай ықпал етті?» сұрағы ұсынылады.


    Дескриптор:

    -қазіргі заманғы цифрлық құрылғыларды өмірмен байланыстыра алады;

    - күрделі және ауқымды дереккөздермен жұмыс жасауға бейімделеді;


    Ақпарат тасымалдағыштарды дәптерге жазады





    Қатқыл диск, оптикалық диск –анықмаларын дәптерге жазады





    Сілтемеге өту арқылы

    1-тапсырманы орындайды












    2-тапсырманы орындайды

















    3-тапсырманы орындайды





























    Оқушылар әр түрлі дереккөздерді пайдалана отырып, ұсынылған сұраққа талдау жасайды


















    3 ұпай















    2 ұпай


















    3 ұпай






























    2 ұпай



    Оқулық

    Кесте

    Жұмыс дәптері



    Презентация

    8-14 беттер








    Coreapp.ai платформасы

    https://coreapp.ai/app/player/lesson/6090fbdf6790f0514ad60de1









    Learning.apps платформасы


    https://learningapps.org/19207733












    H5P.org платформасы

    https://serikbaglan19900207.h5p.com/content/129131565098489484
























    Оқулық, компьютер

    Сабақтың соңы

    4мин

    1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

    2.Рефлексия. Padlet тақтасы.

    барлығын түсіндім

    менде сұрақтар қалды

    Тақтаға сабақ барысында алған әсерлерін жазады

    Өзін-өзі бағалау

    Padlet платформасы

    https://padlet.com/serikbaglan1990/vpopee54qvq20z6w


    Оқу тапсырмасы 1мин

    § 5.2, 106-бет. «Цифрлық технологиялар адамның өмір сүру салтына қаншалықты әсер етті?» деген тақырыпта шағын эссе жазу






    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    Саралау тапсырмасы:

    Саралау тапсырмасы.

    Жеке жұмыс. «Дереккөздер» әдісі. Оқушыларға «Цифрлық құрылғылар біздің өмірімізге қалай ықпал етті?» сұрағы ұсынылады.



    Нәтижесінде жекелеген оқушылар дереккөздерді пайдаланып цифрлық тасымалдау құрылғыларына байланысты тың ақпараттарды анықтады.

    1.«Стикердегі диалог» әдісі (Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді және талдайды. Берген жауаптарына сай мұғалімнен Bitmoji бағдарламасындағы стикерлермен марапатталады)

    2. Кері байланыс тақтасы (Padlet платформасында сабақ бойында алған әсерлерімен бөлісу мақсатында кері байланыс ұйымдастырылды)

    3. Виртуалды журнал /Indroo платформасында орындаған тапсырмалары бойынша балл қойылды/

    1. Мониторды дұрыс орналастыру

    Эксперттердің айтуынша ең алдымен мониторды көзге қолайлы етіп орналастырып алу өте маңызды. Монитор мен көз арасындағы арақашықтық 40 сантиметрден жақын болмауы керек.

    Одан өзге экран жарығын өзіңізге қолайлы етіп реттеп алыңыз. Қолайлы шрифт пен майда емес жазулар көзді шаршатпайды. Мұны да естен шығармаған жөн.

     3. Назарыңызды басқа жаққа аудару

    Адам компьютерде ұзақ уақыт отырғанда оның назары белгілі бір нүктеге бағытталады. Бұл дәл сол уақытта байқалмағанымен уақыт өте көзіңізді шаршатады. Жұмыс уақытында жиі-жиі басыңызды бұрып айналаға қарауға тырысыңыз. Тым болмаса 1-2 секунд терезеге қарап қойыңыз.


    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?



    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

    Сабақтағы оқу мақсаты шынайы және қолжетімді болды деп ойлаймын. Оқушылар оқу тапсырмаларын орындау арқылы берілген оқу мақсатына қол жеткізе алды. «Сәйкестендіру» , «Топтастыру», «Бос орындарды толықтыру» әдістері арқылы цифрлық тасымалдау құралдарына сипаттама жасалды.

    Оқушылар сабаққа жалпы белсене қатысты. Оқу тапсырмаларын орындау кезінде оқушылардың қызығушылығы басым болды. Бірақ, ішінара оқушылар интернеттің әлсіздігіне байланысты сабақтың көп бөлігіне қатыса алмады. Сондықтан сол қатыса алмаған оқушылар оқу мақсатына толықтай қол жеткізе алмады деген күдік болды. Осыны ескере отырып сол оқушыларға қосымша тапсырмалар берілді. Сабақтағы саралау жұмысына берілген тапсырма компьютерді еркін меңгерген оқушыларға бағытталған болған. Оқушылар тапсырманы жоғары деңгейде орындап шыға алды. Сондықтан саралау жұмысы дұрыс жүргізілді деп ойлаймын.

    Сабақ кезеңдерінде уақыт тиімді пайдаланылды. Өйткені әр тапсырма оқу мақсатына сәйкес өлшеніп құрылған. Әрине қанша жақсы құрылған сабақ жоспары болса да ішінара ауытқулар болды. Себебі, оқушылар қашықтық оқыту форматындағы онлайн платформаларға енді ғана бейімделіп келеді. Бұл қалыпты жағдай деп ойлаймын.

    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1: Learning.apps платформасы арқылы орындалған «Топтастыру» әдісі

    Бұл тапсырманы оқушылар сабақ барысында теория жүзінде меңгерген ақпараттарын визуалды көру арқылы топтастырды.

    2: H5P.org платформасы арқылы орындалған «Бос орынды толтыр» әдісі

    Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушылар цифрлық тасымалдағыштардың анықтамаларын еске түсірді. Берілген сурет бойынша ассосация жасау арқылы бос орындарды толтыра алды.

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1: Теория жүзінде алған ақпараттарын өмірде қолдана алса. Өйткені әлемдегі қазіргі жағдайға байланысты

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 5 сынып
    22.07.2023
    1070
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Серік Бағлан Дарханұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации