Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5 сынып ҚМЖ. Ақпаратты цифрлық тасымалдағыштар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
Бөлім |
Компьютер және қауіпсіздік |
|||
Педагогтың аты-жөні |
Серік Бағлан Дарханұлы |
|||
Күні |
|
|||
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ақпараттың цифрлық тасымалдаушылары |
|||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.1.1 сандық ақпараттың цифрлық тасымалдау құралдарын сипаттау |
|||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
Цифрлық құрылғыларды суреттері бойынша анықтай алады |
||||
Көптеген оқушылар: |
||||
«Цифрлық құрылғылар» ұғымына анықтама береді. |
||||
Кейбір оқушылар: |
||||
Цифрлық тасымалдау құралдарын функциясына байланысты сипаттайды. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 10мин
Сабақтың ортасы 25мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Жаңа тақырыпқа шолу. Топтық жұмыс. «Стикердегі диалог» әдісі. Bitmoji программасы арқылы оқушылармен кері байланыс орнату. -Дербес компьютерден басқа қандай цифрлық құрылғыларды білесің? -Цифрлық құрылғылардағы ақпаратты қалай сақтап, тасымалдауға болады? Жаңа тақырыпты түсіндіру. Компьютер ақпаратты өңдеуде 0 немесе 1 цифрлармен жұмыс істейді. Компьютердің көмегімен берілетін ақпарат 0 немесе 1 тізбегінен тұрады. Мұндай ақпарат цифрлық ақпарат деп аталады. Цифрлық ақпаратты өңдейтін құрылғыларды цифрлық құрылғылар деп атайды.Ақпаратты цифрлық жолмен өңдеудің нәтижесінде құрылғылардың өлшемдері кішірейіп жұмыс сапасы артады. Мұндай құрылғылар «мобильді құрылғылар» деп аталады Бейнекөрсетілім «Кинаметафора» әдісі «Ақпараттық цифрлық тасымалдауыштардың шығу тарихы» Кез келген цифрлық құрылғыларды пайдаланған соң, ондағы ақпаратты жөнелту, өңдеу, сақтау үшін тасымалдағыштар керек. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Сұрақтарды өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, айтылған тұжырымдарға сәйкесінше стикерлер жібереді. Мұғалімді тыңдайды Сілтеме бойынша өтіп қосымша ақпаратты тыңдайды |
Сабақ барысындағы орындалған тапсырмалар бойынша ұпайлар Indroo платформасында қойылып отырады. Стикер |
Стикер Bitmoji бағдарламасы Презентация 3-7 беттер Youtube каналы https://youtu.be/eDwTJNlB1Oo |
|
Ақпарат тасымалдағыштар:
Қатқыл диск / HDD/ файлдар мен программаларды ұзық уақыт сақтау үшін қолданылады. Оптикалық диск- жоғары тығыздықпен жазба және цифрлық деректерді сақтау үшін пайдаланатын оптикалық тасымалдағыш. №1 тапсырма. «Сәйкестендіру» әдісі Дескриптор: -Ақпаратты цифрлық тасымалдағыштарды сәйкестендіреді; №2 тапсырма. «Топтастыру» әдісі Берілген суреттер бойынша ақпараттық цифрлық тасымалдағыштарды топтастырыңыз. Дескриптор: -Ақпараттық цифрлық тасымалдағыштарды топтастырады; -Цифрлық тасымалдағыш емес ақпараттарды топтастырады; №3 тапсырма. «Бос орынды толтыр» әдісі H 5P.org платформасын қолданып, заманауи цифрлық құрылғыларға байланысты анықтамалардағы бос орындарды толықтырыңыздар. Дескриптор: -берілген анықтамадағы бос орындарды толтырады. -заманауи цифрлық құрылғылардың анықтамаларын дұрыс жаза алады №4. Саралау тапсырмасы. Жеке жұмыс. «Дереккөздер» әдісі Оқушыларға «Цифрлық құрылғылар біздің өмірімізге қалай ықпал етті?» сұрағы ұсынылады. Дескриптор: -қазіргі заманғы цифрлық құрылғыларды өмірмен байланыстыра алады; - күрделі және ауқымды дереккөздермен жұмыс жасауға бейімделеді; |
Ақпарат тасымалдағыштарды дәптерге жазады Қатқыл диск, оптикалық диск –анықмаларын дәптерге жазады Сілтемеге өту арқылы 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды Оқушылар әр түрлі дереккөздерді пайдалана отырып, ұсынылған сұраққа талдау жасайды |
3 ұпай 2 ұпай 3 ұпай 2 ұпай |
Оқулық Кесте Жұмыс дәптері Презентация 8-14 беттер Coreapp.ai платформасы https://coreapp.ai/app/player/lesson/6090fbdf6790f0514ad60de1 Learning.apps платформасы https://learningapps.org/19207733 H5P.org платформасы https://serikbaglan19900207.h5p.com/content/129131565098489484 |
Сабақтың соңы 4мин |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Рефлексия. Padlet тақтасы. барлығын түсіндім менде сұрақтар қалды |
Тақтаға сабақ барысында алған әсерлерін жазады |
Өзін-өзі бағалау |
Padlet платформасы https://padlet.com/serikbaglan1990/vpopee54qvq20z6w |
Оқу тапсырмасы 1мин |
§ 5.2, 106-бет. «Цифрлық технологиялар адамның өмір сүру салтына қаншалықты әсер етті?» деген тақырыпта шағын эссе жазу |
|
|
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|
Саралау тапсырмасы: Саралау тапсырмасы. Жеке жұмыс. «Дереккөздер» әдісі. Оқушыларға «Цифрлық құрылғылар біздің өмірімізге қалай ықпал етті?» сұрағы ұсынылады.
Нәтижесінде жекелеген оқушылар дереккөздерді пайдаланып цифрлық тасымалдау құрылғыларына байланысты тың ақпараттарды анықтады. |
1.«Стикердегі диалог» әдісі (Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді және талдайды. Берген жауаптарына сай мұғалімнен Bitmoji бағдарламасындағы стикерлермен марапатталады) 2. Кері байланыс тақтасы (Padlet платформасында сабақ бойында алған әсерлерімен бөлісу мақсатында кері байланыс ұйымдастырылды) 3. Виртуалды журнал /Indroo платформасында орындаған тапсырмалары бойынша балл қойылды/ |
1. Мониторды дұрыс орналастыру Эксперттердің айтуынша ең алдымен мониторды көзге қолайлы етіп орналастырып алу өте маңызды. Монитор мен көз арасындағы арақашықтық 40 сантиметрден жақын болмауы керек. Одан өзге экран жарығын өзіңізге қолайлы етіп реттеп алыңыз. Қолайлы шрифт пен майда емес жазулар көзді шаршатпайды. Мұны да естен шығармаған жөн. 3. Назарыңызды басқа жаққа аудару Адам компьютерде ұзақ уақыт отырғанда оның назары белгілі бір нүктеге бағытталады. Бұл дәл сол уақытта байқалмағанымен уақыт өте көзіңізді шаршатады. Жұмыс уақытында жиі-жиі басыңызды бұрып айналаға қарауға тырысыңыз. Тым болмаса 1-2 секунд терезеге қарап қойыңыз. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
Сабақтағы оқу мақсаты шынайы және қолжетімді болды деп ойлаймын. Оқушылар оқу тапсырмаларын орындау арқылы берілген оқу мақсатына қол жеткізе алды. «Сәйкестендіру» , «Топтастыру», «Бос орындарды толықтыру» әдістері арқылы цифрлық тасымалдау құралдарына сипаттама жасалды. Оқушылар сабаққа жалпы белсене қатысты. Оқу тапсырмаларын орындау кезінде оқушылардың қызығушылығы басым болды. Бірақ, ішінара оқушылар интернеттің әлсіздігіне байланысты сабақтың көп бөлігіне қатыса алмады. Сондықтан сол қатыса алмаған оқушылар оқу мақсатына толықтай қол жеткізе алмады деген күдік болды. Осыны ескере отырып сол оқушыларға қосымша тапсырмалар берілді. Сабақтағы саралау жұмысына берілген тапсырма компьютерді еркін меңгерген оқушыларға бағытталған болған. Оқушылар тапсырманы жоғары деңгейде орындап шыға алды. Сондықтан саралау жұмысы дұрыс жүргізілді деп ойлаймын. Сабақ кезеңдерінде уақыт тиімді пайдаланылды. Өйткені әр тапсырма оқу мақсатына сәйкес өлшеніп құрылған. Әрине қанша жақсы құрылған сабақ жоспары болса да ішінара ауытқулар болды. Себебі, оқушылар қашықтық оқыту форматындағы онлайн платформаларға енді ғана бейімделіп келеді. Бұл қалыпты жағдай деп ойлаймын. |
|||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Learning.apps платформасы арқылы орындалған «Топтастыру» әдісі Бұл тапсырманы оқушылар сабақ барысында теория жүзінде меңгерген ақпараттарын визуалды көру арқылы топтастырды. 2: H5P.org платформасы арқылы орындалған «Бос орынды толтыр» әдісі Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушылар цифрлық тасымалдағыштардың анықтамаларын еске түсірді. Берілген сурет бойынша ассосация жасау арқылы бос орындарды толтыра алды. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
Теория жүзінде алған
ақпараттарын өмірде қолдана алса. Өйткені әлемдегі қазіргі жағдайға
байланысты Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |