|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Г.А.Имамбекова |
|
|
Күні: |
04.11.2024 |
|
|
Сынып: 5 б сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Адал азамат адал еңбек адал табыс |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға адалдық, еңбексүйгіштік және еңбек арқылы жетістікке жету жолдарын түсіндіру. Адалдық пен еңбектің маңыздылығын ұғындыру арқылы оқушыларды жауапкершілікке, еңбекті қадірлеуге тәрбиелеу. Қоғамға адал қызмет ету, өз еңбегінің нәтижесіне құрметпен қарау, еңбекқорлық қасиеттерін дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«Денсаулықты сақтайтын әдеттер» |
|
|
Мақсаты |
салауатты өмір салтының пайдасы туралы және денсаулықты күтуді үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушыларды шеңберге отырғызып, сабақтың тақырыбын таныстыру. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру мақсатында "Құндылықтар шеңбері" атты ойын ойнату. Әр оқушы өз бойындағы жақсы қасиеттерді айтып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. |
Сұрақ-жауап Оқушыларға сұрақтар қою: Адал азамат деген кім деп ойлайсыңдар? Адал еңбек ету үшін қандай қасиеттер қажет? Адам өз еңбегімен табысқа жету үшін не істеу керек? |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Мұғалім оқушыларға "адалдық", "еңбек", "табыстылық" ұғымдарын түсіндіріп, олардың өмірдегі маңыздылығын талқылауға шақырады. Әр оқушы өз түсінігі бойынша адалдық туралы ойын айтады. Қоғамдағы адал еңбектің және табысқа жетудің мысалдары көрсетілетін бейнеролик көрсету. Қарапайым кәсіп иелерінің адал еңбекпен жеткен жетістіктері туралы әңгімелеу. Мысалы, наубайшы, ұстаз, дәрігер, т.б. мамандық иелерінің үлгісін көрсету. |
Топтық жұмыс Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар беру: "Адалдықтың мысалдары" – адалдық танытатын жағдайларды суреттеу. "Адал еңбек" – өздерің білетін еңбексүйгіш адамдар туралы шағын әңгіме құрастыру. "Адал табыс" – еңбегі арқылы жетістікке жеткен адамдар туралы баяндау. |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
Әр топ өз жұмыстарын таныстырады. Басқа оқушыларға олардың жұмысындағы адалдық пен еңбектің маңыздылығын көрсету. Оқушыларға "Сенің арманың қандай және оған қалай жетуге болады?" деген сұраққа жауап беру ұсынылады. Сабақ соңында оқушыларға "Адал азамат болу үшін не істеу керек?" деген сұрақ төңірегінде қорытынды жасап, түйін сөз айту. Қорытынды
ой-пікір: |
|
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы |
Кіріспе (2 минуты) Негізгі бөлім (6 минут) Зерттеу жұмысын өткізу. Сынып топтарға бөлінеді. Зерттеу жұмыстары жүргізіледі. Әр топта денсаулыққа зиян келтіретін өнімдер жайлы зерттеу жұмысын жүргізген оқушылар өздерінің зерттеу жұмыстарымен бөліседі. топ: Бір қорап сүтті зерттедік. Құрамында тағамдық қоспалар жоқ және жарамдылық мерзімі өткен жоқ. Бұл пайдалы өнім. топ: Шаян еті. Біз одан зиянды E120, E160c бояғыштарын, E621, E631 хош иістендіргіштерін таптық. Олар теріге зиянды және ішектің бұзылуын тудырады. Бұл қауіпті өнім. топ: «Кириешки» крекер. Дәмді күшейткіштер E627, E631 анықталды. Олар ішектің бұзылуын тудырады. Қауіпті өнім, бірақ көптеген оқушылар оларды жиі пайдаланады. Бұл туралы ойлануға тұрарлық. топ: Газдалған сусын «Эстрагон». Бұл ең қауіпті өнім. Оның құрамында қатерлі ісік тудыратын антиоксидант E330, тәттілендіргіштер E954 - қатерлі ісік, E952 - тыйым салынған, E102 бояуы қауіпті. Бұл өнімді жеуге БОЛМАЙДЫ! Денсаулықтың мықты болуы үшін дұрыс тамақтану аса маңызды!!! Қорытынды (2 минут) Сабақты қорытындылау Денсаулыққа не зиян екенін есте сақтау керек және денсаулықты сақтау ережелерін қайталау керек. Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/sXN8vhXzEz8?si=Vc_teoFhifClwsCc https://www.youtube.com/watch?v=jWklhxwlxmA № 10 САБАҚ. «БЕЙТАНЫС АДАМНЫҢ ШАҚЫРУЫНАН ҚАЛАЙ |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5 сынып сағаты
5 сынып сағаты
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Г.А.Имамбекова |
|
|
Күні: |
04.11.2024 |
|
|
Сынып: 5 б сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Адал азамат адал еңбек адал табыс |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға адалдық, еңбексүйгіштік және еңбек арқылы жетістікке жету жолдарын түсіндіру. Адалдық пен еңбектің маңыздылығын ұғындыру арқылы оқушыларды жауапкершілікке, еңбекті қадірлеуге тәрбиелеу. Қоғамға адал қызмет ету, өз еңбегінің нәтижесіне құрметпен қарау, еңбекқорлық қасиеттерін дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«Денсаулықты сақтайтын әдеттер» |
|
|
Мақсаты |
салауатты өмір салтының пайдасы туралы және денсаулықты күтуді үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушыларды шеңберге отырғызып, сабақтың тақырыбын таныстыру. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру мақсатында "Құндылықтар шеңбері" атты ойын ойнату. Әр оқушы өз бойындағы жақсы қасиеттерді айтып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. |
Сұрақ-жауап Оқушыларға сұрақтар қою: Адал азамат деген кім деп ойлайсыңдар? Адал еңбек ету үшін қандай қасиеттер қажет? Адам өз еңбегімен табысқа жету үшін не істеу керек? |
|
презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Мұғалім оқушыларға "адалдық", "еңбек", "табыстылық" ұғымдарын түсіндіріп, олардың өмірдегі маңыздылығын талқылауға шақырады. Әр оқушы өз түсінігі бойынша адалдық туралы ойын айтады. Қоғамдағы адал еңбектің және табысқа жетудің мысалдары көрсетілетін бейнеролик көрсету. Қарапайым кәсіп иелерінің адал еңбекпен жеткен жетістіктері туралы әңгімелеу. Мысалы, наубайшы, ұстаз, дәрігер, т.б. мамандық иелерінің үлгісін көрсету. |
Топтық жұмыс Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар беру: "Адалдықтың мысалдары" – адалдық танытатын жағдайларды суреттеу. "Адал еңбек" – өздерің білетін еңбексүйгіш адамдар туралы шағын әңгіме құрастыру. "Адал табыс" – еңбегі арқылы жетістікке жеткен адамдар туралы баяндау. |
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
|
Сабақтың соңы |
Әр топ өз жұмыстарын таныстырады. Басқа оқушыларға олардың жұмысындағы адалдық пен еңбектің маңыздылығын көрсету. Оқушыларға "Сенің арманың қандай және оған қалай жетуге болады?" деген сұраққа жауап беру ұсынылады. Сабақ соңында оқушыларға "Адал азамат болу үшін не істеу керек?" деген сұрақ төңірегінде қорытынды жасап, түйін сөз айту. Қорытынды
ой-пікір: |
|
|
презентация |
|
Қауіпсіздік сабағы |
Кіріспе (2 минуты) Негізгі бөлім (6 минут) Зерттеу жұмысын өткізу. Сынып топтарға бөлінеді. Зерттеу жұмыстары жүргізіледі. Әр топта денсаулыққа зиян келтіретін өнімдер жайлы зерттеу жұмысын жүргізген оқушылар өздерінің зерттеу жұмыстарымен бөліседі. топ: Бір қорап сүтті зерттедік. Құрамында тағамдық қоспалар жоқ және жарамдылық мерзімі өткен жоқ. Бұл пайдалы өнім. топ: Шаян еті. Біз одан зиянды E120, E160c бояғыштарын, E621, E631 хош иістендіргіштерін таптық. Олар теріге зиянды және ішектің бұзылуын тудырады. Бұл қауіпті өнім. топ: «Кириешки» крекер. Дәмді күшейткіштер E627, E631 анықталды. Олар ішектің бұзылуын тудырады. Қауіпті өнім, бірақ көптеген оқушылар оларды жиі пайдаланады. Бұл туралы ойлануға тұрарлық. топ: Газдалған сусын «Эстрагон». Бұл ең қауіпті өнім. Оның құрамында қатерлі ісік тудыратын антиоксидант E330, тәттілендіргіштер E954 - қатерлі ісік, E952 - тыйым салынған, E102 бояуы қауіпті. Бұл өнімді жеуге БОЛМАЙДЫ! Денсаулықтың мықты болуы үшін дұрыс тамақтану аса маңызды!!! Қорытынды (2 минут) Сабақты қорытындылау Денсаулыққа не зиян екенін есте сақтау керек және денсаулықты сақтау ережелерін қайталау керек. Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/sXN8vhXzEz8?si=Vc_teoFhifClwsCc https://www.youtube.com/watch?v=jWklhxwlxmA № 10 САБАҚ. «БЕЙТАНЫС АДАМНЫҢ ШАҚЫРУЫНАН ҚАЛАЙ |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













