Материалдар / 5 сыныптың дайын ктп үйден оқыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5 сыныптың дайын ктп үйден оқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныптың ктп 2024-2025 Дайындаған Қоңырбаева Орынгул Сұлтанбекқызы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2024
108
0 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Түсінік хат

1. Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-9 сыныптары үшін «Бейнелеу өнері» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.

2. Оқу пәнінің мақсаты – білім алушыларды заттардың пішінін, құрылымын, шамасын, түсін, олардың кеңістіктегі орнын дұрыс қабылай білуге және оларды бейнелеу құралдарының көмегімен бере білуге үйрету.

3. Оқу пәнінің міндеттері:

1) графикалық дағдыларды және оларды оқу және тәжірибелік әрекеттерде пайдалана білуді дамыту және қалыптастыру;

2) жанасымдылық, кинестикалық, көру талдауыштарды тірек ете отырып, оларды бейнелеу процесіне қажетті материалдармен және құралдармен таныстыру;

3) тапсырманың мақсатын түсінуге және оны өздігінен немесе ересек адамның көмегімен орындауға, қимаүлгілерді пайдалануға, нобай бойынша сурет салуға, бөліктерінің суреттерін аяқтауға, сызықтан шықпай бояуға үйрету;

4) бейнелеу өнеріне деген қызығушылықты қалыптастыру және қабылдауға қолжетімді бейнелу өнері шығармаларымен таныстыру;

5) білім алушылардың танымдық аймағындағы кемшіліктерді жүйелі және мақсатты бағытталған дамыту арқылы түзетуге көмектесу;

6) қимыл-қозғалыстық аймақты вариативтік және дүркін-дүркін қайталанып отыратын сан алуан түрлі бейнелеу құралдарын және материалдарды пайдалана отырып түзету;
















Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған сыныптары үшін «Бейнелеу» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасын жүзеге асыру бойынша ұзақ мерзімді жоспа

Апталық жүктеме 1 сағат , жылдық 34 сағат

2024-2025 оқу жылына арналған


Бөлімі

Бөлімше

Оқыту мақсаттары

Сағат саны

Уақыты

1

1.Шығармаш ылық ойды дамыту және зерттеу


1.1 Бейнелеу өнері туралы теориялықмағлұматтар


5.1.1.1 жанр ретінде пейзаж туралы қарапайы м түсінік білу


1


2


1.3 Сезімдерді білдіру менидеяларды қолдану


5.1.1.2 кітаптард ың иллюстар циясынан

1


3

2.Шығармаш ылық туындыларды жарату және жасау


2.1 Сәндеп суретсалу



5.1.1.3 иллюстра циядағы заттарды ң, өсімдікте рдің, жануарла рдың бейнелері н тану және ажырату.


1


4


2.2 Тақырыптық сурет салу


5.1.1.3 иллюстра циядағы заттарды ң, өсімдікте рдің, жануарла рдың бейнелері н тану және ажырату.


1


5


2.3 Түпнұсқа затқақарап сурет салу


5.1.1.3 иллюстра циядағы заттарды ң, өсімдікте рдің, жануарла рдың бейнелері н тану және ажырату.


1


6


2.4 Бейнелеу өнерінің тәсілдері


5.1.1.3 иллюстра циядағы заттарды ң, өсімдікте рдің, жануарла рдың бейнелері н тану және ажырату.


1


7


Жоспарлау


5.1.2.1 қазақ ұлттық оюлары туралы түсінік болу


1


8

3.Шығармаш ылық жобалау


3.1 Презентация


5.3.1.1 өз жұмысының (сызба, сурет) мазмұны,тәсілін, орындалуын түсіндіре отырып, таныстыру

1



II тоқсан

9

1.Шығармаш ылық ойды дамыту және зерттеу


1.1 Бейнелеу өнерітуралы теориялықмағлұматтар


5.1.1.2 туындының белгілері мен ерекшеліктерінебайланысты оның жанрын анықтау


1


10


1.3 Сезімдерді білдіру менидеяларды қолдану


5.1.3.1 суреттегі бейнеленген адамдардыңэмоционалдық жағдайын анықтау білу


1


11

2.Шығармаш ылық туындыларды жарату және жасау


2.1 Сәндеп сурет салу


5.2.1.2 сурет контурын сақтай отырып, өрнекэлементтерін бояу

1


12


2.2 Тақырыптық сурет салу


5.2.2.1 үлгіге қарап мерекеге арналған ашықхатты дайындау

1


13


2.3 Түпнұсқа затқақарап сурет салу


5.2.3.1 жеке бақылауларын суретке түсіре білу


1


14


2.4 Бейнелеуөнерінің тәсілдері


5.2.4.1 әр түрлі көлемді қыл қаламмен жұмысістей білу, қыл қаламның ұшымен немесе толықкөлемімен сурет салу


1


15


2.5 Жоспарлау


5.2.5.1 өрнектің суретін салу кезінде бірізділіктісақтау

1


16

1.Шығармаш ылық ойды дамыту және зерттеу


3.1 Презентация


5.3.1.1 өз жұмысының (сызба, сурет) мазмұны,тәсілін, орындалуын түсіндіре отырып, таныстыру

1



III тоқсан


17

1.Шығармаш ылық ойды дамыту және зерттеу


1.1 Бейнелеу өнерітуралы теориялықмағлұматтар


5.1.1.3 әйгілі суретші-пейзажисттерді білу


1


18


1.2 Әлемхалықтарыныңмәдениеті мендәстүрлері


5.1.2.1 ұлттық сәндік-қосалқы өнер туралытүсінік болу


1


19


1.3 Сезімдердібілдіру менидеяларды қолдану


5.1.3.1 суреттегі бейнеленген адамдардыңэмоционалдық жағдайын анықтау білу


1








20


2.1 Сәндеп суретсалу


5.2.1.2 сурет контурын сақтай отырып, өрнекэлементтерін бояу5.2.1.3 шаблондарды қолдана отырып, қазақөрнектерін жасау



1


21


2.2 Тақырыптықсурет салу


5.2.2.1 үлгіге қарап мерекеге арналған ашықхатты дайындау5.2.2.2 көріп бақылау немесе оқу арқылы алғансезімдерін суретке түсіре білу


1


22


2.3 Түпнұсқа затқақарап сурет салу


5.2.3.1 жеке бақылауларын суретке түсіре білу5.2.3.2 суретте бейнеленетін заттардыңсалыстырмалы көлемін көрсете білу


1


23

2.Шығармашылық туындыларды жарату және жасау


2.4 Бейнелеуөнерінің тәсілдері


5.2.2.6 қылқаламд ы пайдалану; сурет бөліктерін бейненің нобайынан шықпай, штрих бағытын сақтай отырып бояу



1


24


2.5 Жоспарлау


5.2.3.1 сурет салғанда, жапсырма құрақ жасағанда, мүсіндеген де әрекеттерд ің дәйектілігі н сақтау



1


25

3.Шығармаш ылық жобалау


3.1 Презентация


5.3.1.1 өзінің жұмысын (эскиз, сурет) көрсету


1



IV тоқсан


26

1.Шығармашылық ойды дамыту және зерттеу


1.1 Бейнелеу өнері туралы теориялық мағлұматтар


5.1.1.1 бейнелеу өнеріндегі келесі жанрлардыбілу: портрет, натюрморт, белгілері

1


27


1.3 Сезімдердібілдіру менидеяларды қолдану


5.1.3.1 суреттегі бейнеленген адамдардыңэмоционалдық жағдайын анықтау білу


1


28

2.Шығармаш ылық туындыларды жарату және жасау


2.2 Тақырыптықсурет салу


5.2.2.1 үлгіге қарап мерекеге арналған ашықхатты дайындау5.2.2.2 көріп бақылау немесе оқу арқылы алғансезімдерін суретке түсіре білу


1


29


2.3 Түпнұсқа затқақарап сурет салу


5.2.3.1 жеке бақылауларын суретке түсіре білу5.2.3.2 суретте бейнеленетін заттардыңсалыстырмалы көлемін көрсете білу


1


30


2.4 Бейнелеуөнерінің тәсілдері


5.3.1.1 өзінің жұмысын (эскиз, сурет) көрсету


1


32


2.5 Жоспарлау


5.3.2.1 жұмысты ұжым болып талда


1


33

Жыл бойыоқығанды қайталау


1






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!