Материалдар / 6.6.1.3 экологиялық пирамидада энергия мен заттардың ауысуын түсіндіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

6.6.1.3 экологиялық пирамидада энергия мен заттардың ауысуын түсіндіру

Материал туралы қысқаша түсінік
6.6.1.3 экологиялық пирамидада энергия мен заттардың ауысуын түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Сәуір 2024
212
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Экожүйелер

4-сабақ.

Бөлім:

6.4А Экология және тұрақты даму

Педагогтің аты-жөні:

Кайбылдаева А.Т

Күні:


Сыныбы:6 А,Ә,Б

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Экожүйелер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.6.1.3 экологиялық пирамидада энергия мен заттардың ауысуын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар экологиялық пирамида мен заттар алмасуы қандай тәсілмен жүзеге асатынын біледі.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

8 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Жаңа сабаққа кіріспе



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1. Азықтық тізбек дегеніміз не?


2. Экологиялық пирамида ұғымына анықтама береіңдер.


Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.


1-тапсырма

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

1. Суреттегі реттілікті мұқият қараңдар. Сен оны қалай түсіндіресің? Қандай заңдылықты анықтай аласың? Есіңе түсір, мына түсініктер нені білдіреді: «автотрофтар», «гетеротрофтар», «продуценттер (түзуші)»,

«редуценттер (ыдыратушы)». Тізбекте берілгендердің қайсысын осы

аталған ұғымдарға жатқызар едің?



Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- Суретпен жұмыс жасайды;

- Сұрақтарға жауап береді.

6-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері.



2-тапсырма

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Редуценттер (ыдыратушылар) мен продуценттер (түзушілер) арасындағы нұсқар нені білдіретінін анықтайды (сызба). Энергияның тұйықталған айналымы бойынша берілуі мүмкін бе? Егер Күн жоғалатын болса, қандай жағдай орын алады?

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-Тапсырманы талдайды, сызбамен жұмыс жасайды.

6-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері


3-тапсырма

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Экологиялық пирамиданы сипаттап береді.


2. Суқоймада салмағы 8 кг болатын шортан балық өсуі үшін қанша килограмм планктон қажет? Ол үшін шортан, планктон, торта балықтан тұратын азықтық тізбек құрастырады.


3. Экологиялық пирамиданың ережесі негізінде анықтайды: салмағы 400

кг болатын бір дельфин Қара теңізде өсіп, тіршілік етуі үшін қанша планктон (балдырлар мен бактериялар) қажет? Азықтық тізбек: планктон → моллюскілер → ұсақ жыртқыш балық → дельфин.

4. «Тұйықталған экожүйені өз қолыңмен жаса» жобасымен жұмысты

жалғастырады. Экожүйеңде орын алған өзгерістерді фотоға немесе бейнежазбаға түсіруді ұмытпа.

5.«Экология және тұрақты даму» бөлімінде оқылған тақырыптар бойынша медиаәліппе жасайды.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

- Тапсырмаға сипаттама береді.

- Азықтық тізбек құрастырады.

- Жобамен жұмысты жалғастырады.

- Медиаәліппе жасайды.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!