2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 6-7 сынып БЖБ #2 Бөлім бойынша жиынтық бағалау III тоқсан

6-7 сынып БЖБ #2 Бөлім бойынша жиынтық бағалау III тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ III тоқсан бойынша 6-7 сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қазақ халқының қалыптасуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



Тақырып

Ұлы Дала мұрагері – қазақ халқы қалай қалыптасты?

Оқу мақсаты

7.1.1.3 Ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтау

7.1.1.4 «Қазақ» этнонимінің мағынасын түсіндіру

7.2.3.5 – Мұхаммед Хайдар Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің тарихи дерек ретінде құндылығын түсіндіру


Бағалау критерийі

Оқушы

  • Қазақ халқының халық болып қалыптасуының кезеңдерін сипаттайды

  • «Қазақ» этнонимінің мағынасын ашады

  • Мұхаммед Хайдар Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінен бір мысал келтіреді

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут


1.Төмендегі кестеде берілген тірек сөздерді мәтіндегі бос орындарға дұрыс орналастырыңыз.


Ғалымдардың зерттеулеріне сүйенсек,қола дәуірі (Андронов,Беғазы-Дәндібай мәдениеттері) мен ерте темір дәуірінде өмір сүрген тайпалардың (сақ,сармат, т.б.) түр тұрпаты ________, ал тілдері ________ болған.

Алайда б.з. I – IV ғасырларында Қазақстан территориясына шығыстан келген ғұн тайпаларының қоныстануына байланысты жергілікті тұрғындардың сыртқы түр тұрпатында ________ белгілер пайда болды.

VI ғасырдан бастап Қазақстан территориясы бірнеше түрік мемлекеттері құрамында болды.Бұл мемлекеттердің негізгі халқы ________ тілінде сөйледі және олардың түр тұрпатында ________ нәсілдің белгілері басым болған.

XIII ғасырдан бастап моңғол шапқыншылығы кезінде Қазақстан территориясындағы ру тайпалардың халық болып қалыптасу үдерісі тежеліп,басқа бағытқа бұрылды.Өйткені аумаққа шығыстан жаңа түркі-моңғол тайпалары келіп орнықты.Уақыт өте олар ________ тілін, мәдениетін қабылдап, жергілікті халық арасына сіңіп кетті.


1

2

3

4

5

6

моңғолоидтық

үнді-ирандық

еуропоидтық

моңғолоидтық

түркі

қыпшақ


2. Мұхаммед Хайдар Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің тарихи дерек ретінде құндылығын түсіндіріп бір мысал келтіріңіз.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



3.Қазақ сөзі қандай мағына береді, зерттеушілердің қазақ сөзіне қатысты бір пікірін жазыңыз

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Қазақстан территориясындағы халықтар мен тайпалар тілінің (лингвистикалық) және сыртқы түр-тұрпатының (антропологиялық) қалыптасу үдерісін көрсетеді.

1

Қола және ерте темір дәуірінде өмір сүрген тайпалардың сыртқы түр тұрпатын көрсетеді.

1

Қола және ерте темір дәуірінде өмір сүрген тайпалардың тілдерін көрсетеді

1

Қазақстан территориясына шығыстан келген ғұн тайпаларының қоныстануына байланысты жергілікті тұрғындардың сыртқы түр тұрпатын көрсетеді

1

Қазақстан территориясы бірнеше түрік мемлекеттері құрамында болған халықтардың тілдерін көрсетеді


1

Қазақстан территориясы бірнеше түрік мемлекеттері құрамында болған халықтардың нәсілін көрсетеді


1

Шығыстан келген түркі-моңғол тайпаларының тілін көрсетеді

1

Мұхаммед Хайдар Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінің тарихи дерек ретінде құндылығын түсіндіреді

2

Мұхаммед Хайдар Дулатидің «Тарихи-Рашиди» еңбегінен бір мысал келтіреді

1

Қазақ сөзі қандай мағына береді, зерттеушілердің қазақ сөзіне қатысты бір пікірін жазады

3

қазақ” сөзіне қатысты зерттеушілердің бір пікірін жазады

1

Барлығы

8


04 Наурыз 2025
164
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі