6-сынып 2-тоқсан Төле би

Тақырып бойынша 31 материал табылды

6-сынып 2-тоқсан Төле би

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып 2-тоқсан Төле би
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім: Тарихи тұлғалар.

Мектеп: №

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Үш жүздің төбе биі Төле би.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, өмірбаян құрастырып жазу

Сабақтың мақсаттары

- жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, өмірбаян құрастырып жазады

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру







Өткен білімді еске түсіру














І. Ұйымдастыру.«Бір тілек» тренингі.

 Оқушыларды «Жылулық шеңберіне» тұрғызып, бір біріне бүгінгі күні тілейтін тілектерін бір-бір сөзбен жеткізу.

«Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қойылып, сұралады.Әр топтан бір оқушыдан шығып сұрақтарға жауап береді.

1. Термин сөздер дегеніміз не? Мысал келтіріңіз.

2. Неологизмдер дегеніміз не? Мысал келтіріңіз

3. Деалект сөздер дегеніміз не? Мысал келтіріңіз.

4. Кәсіби сөздер дегеніміз не? Мысал келтіріңіз. Топ мүшелері бірін-бірі бағалайды.

Қызығушылығын ояту. Оқушылар «Би» сөзіне кластер құрайды

Shape1

Оқушылар сабақ тақырыбын анықтайды. Мұғалім сабақтың тақырыбын хабарлайды. Сабақ мақсатымен таныстырады. Оқушылар мен мұғалім бірлесе отырып, сабақтың бағалау критерийлерін әзірлейді.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. «Саяхаттаушы ақпараттар» әдісі Сыныптың әр бұрышына «Төле бидің шешендік сөзі», «Әйтеке бидің шешендік сөзі», «Қазыбек бидің шешендік сөзі», «Майқы бидің шешендік сөздерін» ақ параққа жазып іліп қоямын. Оқушылардың қолдарына осы сөздерді карточкаға жазып беремін. Оқушылар сыныпты айналып жүріп, өзінің қолындағы сөзге қатысты парақты табады.

Оқушыларды «Жылулық шеңберіне» тұрғызып, бір біріне бүгінгі күні тілейтін тілектерін бір-бір сөзбен жеткізу.




Оқушылар «Би» сөзіне кластер құрайды.



Оқушылар сабақ тақырыбын анықтайды.. Оқушылар мен мұғалім бірлесе отырып, сабақтың бағалау критерийлерін әзірлейді.


Оқушылардың қолдарына осы сөздерді карточкаға жазып беремін. Оқушылар сыныпты айналып жүріп, өзінің қолындағы сөзге қатысты парақты табады



ҚБ мадақтау















ҚБ

Одағайлар әдісі










Ойтүрткі сұрақтар жазылған кеспе қағаздар



Билердің қанатты сөздері

Сабақтың ортасы

Жаңа білім













































Бекіту











































Кері байланыс

Үй тапсырмасы:

5-тапсырма.

ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану.Мәтінді түсініп оқып, стилін анықтаңдар.

  • Берілген мәтіннің стилін анықтаңыз?

  • Мәтіннен қандай салт-дәстүрлерді аңғардыңдар?

  • Тайкелтір неге батаға қолын жаймады?

  • Тайкелтірдің қандай қабілетін байқадыңдар?

Мәтіндегі көтерілген мәселе


Мәтіннің жанры


Мәтіннің стилі


Тілдік ерекшелігі


  • Дескриптор:Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтайды;

  • Стиль түрін анықтайды;

  • Жанрлық ерекшелігіне талдайды;

  • Тілдік ерекшелігіне дәлелдер келтіреді; Берілген сұрақтарға нақты, жүйелі жауап береді.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

Жеке жұмыс. 2-тапсырма.Оқылым мәтініндегі қою қаріппен берілген сөздерді ажыратып жазады

Көнерген сөздер

архаизм

Тарихи сөз




Дескриптор:

  • Мәтіннен көнерген сөздерді табады. Архаизм мен тарихи сөздерге ажыратып жазады.

ҚБ

Жаңа сабақты бекіту тапсырмасы: «Сауал менен, жауап сізден» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған білімдерін тест тапсырмасы арқылы бекіту.

  1. Көнерген сөздерді ата.

А) Ауру, емхана

В) Көнек, қауға

С) Еңбек, байлық

Д) Шаңырақ, мағлұмат

  1. Тарихи сөздерді ата.

А) Президент, Елбасы

В) Ақорда, Астана

С) Кітап, ұстаз

Д) Хан, патша, уәзір

  1. Тарихи сөздерді ата.

А) Қалам, қарындаш

В) Күпі, сәукеле

С) Найза, адырна

Д) Ауыл, қала

  1. «Қараша үйден ханша шығар» мақалында кездесетін көнерген сөзді ата.

А) Қараша

В) Үйден

С) Ханша

Д) Шығар

  1. «Балық – суында патша, жігіт – елінде патша» мақалында кездесетін көнерген сөзді ата.

А) Балық

В) Патша

С) Жігіт

Д) Елінде

  1. Салт-дәстүрге байланысты архаизмді ата.

А) Мақпал, патсайы

В) Жаулық, кебіс

С) Шариғат, жарапазан

Д) Барымта, байғазы

Рефлексия.
Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша сабақтың қызықты болған екі тұсы, алдағы уақытта «орындасақ» деген бір әрекет түріне ұсыныс білдіреді.

Оқушылар мәтіндегі көтерілген мәселені анықтайды;

стиль түрін анықтайды;

жанрлық ерекшелігіне талдайды;

тілдік ерекшелігіне дәлелдер келтіреді; Берілген сұрақтарға нақты, жүйелі жауап береді.


ЕБҚ: мәтінді мазмұндайды, қарапайым сұрақтарға жауап береді.





Грамматикалық тақырыпты меңгереді.








Грамматикалық тапсырма орындайды.





Мәтіннен көнерген сөздерді табады. Архаизм мен тарихи сөздерге ажыратып жазады.




«Сауал менен, жауап сізден» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған білімдерін тест тапсырмасы арқылы бекіту.














ҚБ 3 балл

























ҚБ 3 балл



























ҚБ 4 балл













6-сынып «Қазақ тілі» оқулығы



































































































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2024
102
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі