Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
6 сынып бақылау жұмысы Форматика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мазмұны
Түсініктеме 1
Кіріспе 2
Бақылау жұмысы № 1 3
Бақылау жұмысы № 2 4
Бақылау жұмысы № 3 5
Бақылау жұмысы № 4 6
Бақылау жұмысы № 5 7
Бақылау жұмысы № 6 8
Бақылау жұмысы № 7 9
Бақылау жұмысы № 8 10
Бақылау жұмысы № 9 11
Бақылау жұмысы №10 12
Бақылау жұмысы №11 13
Бақылау жұмысы №12 14
Бақылау жұмысы №13 15
Бақылау жұмысы №14 16
Қолданылған әдебиет 17
Түсініктеме
«Математика 6» оқулығы жаңа бағдарлама бойынша мектептегі математиканы оқыту концепциясының негізгі элементтерін жүзеге асыру принциптерін сақтай отырып жазылған.
«Математика 6 » тақырыптары 9 тарауға бөлінген және жылдық қайталауға арнайы жаттығулар берілген.Тараудағы әрбір тақырып құрылымдары:
- өтілетін тақырыпқа алдын ала даярлық тапсырмалары;
- тақырыпқа сәйкес теориялық мағлұматтар;
- тақырыптың негізгі мәселері бойынша қысқаша сұрақтар;
- ауызша есептерге арналған мысалдар;
- тақырыптың негізгі математикалық жүйелі мақсатына сәйкес қарапайымнан күрделіге ауысып отыратын мысалдар және жаттығулар үш деңгеймен берілген.
Бірінші деңгей жаттығулары міндетті түрде игеруге, білуге және үйренуге тиісті оқытудың қажетті мазмұнын қамтамассыз етеді.
Екінші деңгей жаттығулары күрделірек, мазмұны комбинацияланған, берілген тақырыпқа сәйкес білімдік дағдыны жетілдіре түседі.
Үшінші деңгей жаттығулары оқушылардың шығармашылық жұмыс жасауына арналғандықтан, оған шағын дәлелдемелер мен оқушыларды тереңдете ойлауға жетелейтін тапсырмалар мен есептер енгізілген.
Бақылау жұмыстары «Математика -6» оқулығындағы материалдарды оқып үйренудің тақырыптық үлгі жоспар мазмұнына сәйкес дайындалды.
Кіріспе
Бұл жинақтаған материалдар, математика пәнінің бағдарламасына сай, 6 сынып математика курсы: Т. А. Алдамұратова, Е.С. Байшоланов «Математика 6» /Алматы «Атамұра» 2015 / екі бөлімді оқулығының мазмұнына сәйкес құрастырылды. Бақылау жұмыс материалдарының барлығы екі нұсқамен жазылды.Тақырыптағы материалдарды игеруде оқушылардың біліктері мен дағдыларын тексеруге бағытталған бақылау жұмыстары жас мұғалімдерге көмегі болатына сенімдімін.
Оқушы білімін тексерудің негізгі түрі болып саналатын бақылау жұмыстары екенін әр пән мұғалімі біледі . Тақырыптық бақылау жұмыстарының әрқайсысында оқушылардың міндетті түрде білуге тиісті біліктері мен дағдылары бөлініп көрсетілген.
«3» - тік баға алу үшін оқушы тақырыпты бақылау жұмысының міндетті « А » деңгейіндегі тапсырмаларды орындауы керек.
«4» - тік баға алу үшін оқушы тақырыпты бақылау жұмысының міндетті « А » және « В » деңгейіндегі тапсырмаларды орындауы керек.
«5» - тік баға алу үшін оқушы тақырыпты бақылау жұмысының міндетті « А » деңгейдегі тапсырмаларды орындауы мен қатар « В » және « С » деңгейін орындауы керек.
Пән мұғалімі оқушылардың білімі мен біліктілігін, дайындық деңгейін ескере отырып, ұсынылған жұмыстарға өзгерістер енгізе алады.
6 сынып Бақылау жұмысы №1
5 сыныпта өтілген материалды қайталау
І нұсқа
А
1. Есептеңдер: ∙ + 6 : 1 - 6,7
2. Сандарды салыстыру: а) *4* және *8
ә) 76*2* және 73*9* б) **7 және 3***
3. Теңдеуді шеш: 1) х + 4,5 = 8,3 2) 8,6 – х = 5
В
4. Өрнекті ықшамдап мәнін табу: 6,5(х+3) -2 х , мұндағы х=1,6
5. Есепті шығарыңдар:
Қорытпаның 58% –і мыс, 24% –і мырыш, ал қалғаны қорғасын. Қорытпадағы қорғасын 270 г. Қорытпаның массасын табыңдар.
С
6. Есепті теңдеу құру арқылы шығарыңдар: Токарь тапсырманың –сін орындағанда, тапсырманың жартысынан 35 бөлшекті артық орындады. Токарь тапсырма бойынша неше бөлшек дайындауы керек?
ІІ нұсқа
А
1. Есептеңдер: ∙ - 3 : 7 + 8,4
2. Сандарды салыстыру: а) *9 және **4
ә) ***5 және **9 б) 47**9 және 74**2
3. Теңдеуді шеш: 1) х - 3,7 = 5,6 2) = 8
В
4. Өрнекті ықшамдап мәнін табу: 5,6(4+х)-3 х , мұндағы х=1,8
5. Дүкенге сатуға әкелінген көкөністің бірінші күні 35% –і, екінші күні 28% –і сатылды. Үшінші күні қалған 333 кг көкөніс сатылды. Дүкенге барлығы неше килограмм көкөніс әкелінген
С
6. Есепті теңдеу құру арқылы шығарыңдар: Саяхатшы межелеген қашықтықтың -ін жүргенде, барлық жүруге тиісті жолдың жартысынан
5,7 км артық жүрді. Саяхатшы неше километр қашықтыққа баруды межелеген?
6 сынып Бақылау жұмысы №2
Қатынастар. Екі санның проценттік қатынасын табу. Пропорция
І нұсқа
А
1. Қатынастың белгісіз мүшесін тап: а) х : 6 = 7 ә) 9,2 : х = 4
2. ; ; қатынастарынан пропория құрыңдар.
3. Үшбұрыштың қабырғаларының қатынасы 4:3:5 қатынасындай. Оның ең ұзын қабырғасы мен ең қысқа қабырғасының ұзындықтарының қосындысы 24 см-ге тең.Үшбұрыш периметрін тап.
В
4. Есепті пропорция құру арқылы шығарыңдар: Тіктөртбұрыштың ауданы 120см2 , ұзындығы 15 см.Тіктөртбұрыштың енін өзгертпей, ұзындығын 20%-ке кеміткендегі оның ауданын табыңдар.
5. Есепті пропорция құру арқылы шығарыңдар: Массасы 300 г, концентрациясы 20% ас содасына 100 г су құйылды. Соңғы ерітіндінің концентрациясын табыңдар.
С
6. Пропорциядағы х-ті табыңдар:
ІІ нұсқа
А
1. Қатынастың белгісіз мүшесін тап: а) х : 3 = 8 ә) 6,8 : х = 4
2. ; ; ; қатынастарынан пропория құрыңдар.
3. Үшбұрыштың қабырғаларының қатынасы 7:5:9 қатынасындай. Оның ең ұзын қабырғасы мен ең қысқа қабырғасының ұзындықтарының айырмасы 8 см-ге тең. Үшбұрыш периметрін тап.
В
4. Есепті пропорция құру арқылы шығарыңдар: Тіктөртбұрыштың ауданы 204см2 , ені 12 см.Тіктөртбұрыштың ұзындығын өзгертпей, енін 25%-ке кеміткендегі оның ауданын табыңдар.
5. Есепті пропорция құру арқылы шығарыңдар: Массасы 200 г, концентрациясы 15% қантты су ерітіндісіне 50 г қант қосылды. Соңғы ерітіндінің концентрациясын табыңдар.
С
6. Пропорциядағы х-ті табыңдар:
6 сынып Бақылау жұмысы №3
Тура пропорционал шамалар. Кері пропорционал шамалар. Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Масштаб
І нұсқа
А
1. Теңдеуді шеш: 1,4 : 2,8 = х : 4
2. 10 құралды жасау үшін 15 кг металл керек. Осындай 8 құралды жасауға қанша килограмм металл қажет ?
3. Қатынастардан пропория құрыңдар: ; ;
В
4. Заттың бағасы алдымен 10%-ке қымбаттады, ал соңынан 10%-ке арзандады. Тауар бағасы қалай өзгерді ?
5. Ақтоғай стансасынан Достық стансасына дейінгі теміржолдың ұзындығы 309,6 км. Оның картадағы ұзындығы 8,6 см. Картаның масштабын табыңдар.
С
6. Пойыз 90 км/сағ жылдамдықпен жүріп,бірінші стансадан екінші стансаға 2 сағ 36 минутта келеді. Егер пойыз жылдамдығын 20% кемітсе, екінші стансаға неше минут кешігіп келеді ?
ІІ нұсқа
А
1. Теңдеуді шеш: х : 1,8 = 54 : 90
2. 14 кг ағаштан 70 қасық жасады. 50 қасық жасау үшін неше килограмм ағаш қажет ?
3. Қатынастардан пропория құрыңдар: ; ;
В
4. Заттың бағасы алдымен 10%-ке арзандатылды, ал соңынан 10%-ке қымбатталды. Тауар бағасы қалай өзгерді ?
5. Қызылордадан Жезқазғанға дейінгі автомобиль жолының ұзындығы 414,4 км. Оның картадағы ұзындығы 11,2 см. Картаның масштабын табыңдар
С
6. Пойыз 75 км/сағ жылдамдықпен жүріп, бірінші стансадан екінші стансаға 2 сағ 24 минутта келеді. Егер пойыз жылдамдығын 20% арттырса, екінші стансаға неше минут ерте келеді ?
6 сынып Бақылау жұмысы №4
Рационал сандар.Санның модулі.Рационал сандарды салыстыру.
І нұсқа А
1. Бірлік кесінді ретінде 2 торкөзді алып, координаталық түзуді сыз.
а) А(-1), В(5),С(-4) нүктелерін белгіле;
ә) А, В және С нүктелеріне қарама-қарсы D, E және F нүктелерін белгіле.
2. Сандарды салыстырып, нәтижені теңсіздік түрінде жаз:
а) -3 және 0; ә) -4,9 және 2,7;
3. Сандарды салыстырып, нәтижені теңсіздік түрінде жаз:
а) |-13 | және |3|; ә) - 99 және 0,1;
В
4. Теңсіздіктерді қанағаттандыратын барлық бүтін сандарды тап:
а) - 6 х 3 ә) -5 х 0
5. Есепте: а) ; ә) ;
С
6. x -ті тап: а) | x - 1 | = 6 ә) | 4x | = 20 ; б) | x + 7 | = 11
ІІ нұсқа А
1. Бірлік кесінді ретінде 2 торкөзді алып, координаталық түзуді сыз.
а) А(-2), В(3) и С(-5) нүктелерін белгіле ;
ә) А, В және С нүктелеріне қарама-қарсы K, L и P нүктелерін белгіле.
2. Сандарды салыстырып, нәтижені теңсіздік түрінде жаз:
а) -5 және 0; ә) -8,2