6 сынып Математика
Дарынды оқушымен жұмыс жоспары
|
№ |
Мазмұны |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Қатынастар |
1 |
|
|
2 |
Берілген қатынаста бөлуге есептер |
1 |
|
|
3 |
Пропорция |
1 |
|
|
4 |
Тура пропорционал шамалар |
1 |
|
|
5 |
Масштаб |
1 |
|
|
6 |
Кері пропорционал шамалар |
1 |
|
|
7 |
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар |
1 |
|
|
8 |
Жиын және оның элементтері. Ішкі жиын |
1 |
|
|
9 |
Жиындардың қиылысуы. Жиындардың бірігуі |
1 |
|
|
10 |
Оң және теріс сандар |
1 |
|
|
11 |
Координаталық түзу. Координаталық түзу бойында рационал сандарды кескіндеу |
1 |
|
|
12 |
Қарама-қарсы сандар |
1 |
|
|
13 |
Рационал санның модулі |
1 |
|
|
14 |
Рационал сандарды салыстыру |
1 |
|
|
15 |
Теріс сандарды қосу |
1 |
|
|
16 |
Таңбалары әр түрлі екі санды қосу |
1 |
|
|
17 |
Рационал сандарды азайту. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығы |
1 |
|
|
18 |
Рационал сандарды көбейту |
1 |
|
|
19 |
Рационал сандарды бөлу |
1 |
|
|
20 |
Рационал сандардың периодты ондық бөлшек түрінде жазылуы |
1 |
|
|
21 |
Жай бөлшектің ондық жуықтауы |
1 |
|
|
22 |
Алгебралық өрнектің мәні. Алгебралық қосынды |
1 |
|
|
23 |
Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, алгебралық өрнектерді ықшамдау. |
1 |
|
|
24 |
Жақшаларды ашу. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару |
1 |
|
|
25 |
Ұқсас қосылғыштарды біріктіру |
1 |
|
|
26 |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу |
1 |
|
|
27 |
Санды теңсіздік |
1 |
|
|
28 |
Санды теңсіздіктердің қасиеттері |
1 |
|
|
29 |
Санды теңсіздіктерді қосу және азайту |
1 |
|
|
30 |
Санды теңсіздіктерді көбейту және бөлу |
1 |
|
|
31 |
Сан аралықтары |
1 |
|
|
32 |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу |
1 |
|
|
33 |
Қиылысатын түзулер |
1 |
|
|
34 |
Перпендикуляр түзулер.Нүктеден түзуге дейінгі қашықтық |
1 |
|
I ТАРАУ. ҚАТЫНАСТАР ЖӘНЕ ПРОПОРЦИЯЛАР
1-сабақ. Қатынастар
1. АВ кесіндісін С нүктесі қандай қатынаста бөледі?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Бексұлтанова Ақнұр ЖайсаңқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 6-сынып. Дарынды оқушымен жұмыс
Тақырып бойынша 11 материал табылды
6-сынып. Дарынды оқушымен жұмысМатериал туралы қысқаша түсінік
материал 6-сыныпқа арналган материал
Материалдың қысқаша нұсқасы 6 сынып Математика
Дарынды оқушымен жұмыс жоспары
I ТАРАУ. ҚАТЫНАСТАР ЖӘНЕ ПРОПОРЦИЯЛАР 1-сабақ. Қатынастар 1. АВ кесіндісін С нүктесі қандай қатынаста бөледі?
|














