Ұзақ мерзімді жоспардың
бөлімдері
Лексика-грамматикалық
бөлім
|
Грамматикалық
материал
|
Оқу
мақсаттары
|
Тыңдалым және
айтылым
|
Оқылым
|
Жазылым
|
Әдеби тіл
нормасы
|
І
тоқсан
(24
сағат)
|
1-бөлім:
Қазақстандағы
көрікті жерлер
Лексикография
|
Орфографиялық
норма.
Орфографиялық
сөздік.
|
6.1.1.1
-
мәтіннің атауын
талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені
болжау;
6.1.4.1
-
мәтіннің құрылымдық
ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі
ойды
анықтау.
|
6.2.2.1
-
ауызекі сөйлеу және
көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік
құралдар арқылы тану;
6.2.6.1
-
оқылым
стратегияларын қолдану:
комментарий жасау, іріктеп
оқу, рөлге бөліп оқу.
|
6.3.3.1 - ұсынылған
тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін
(диаграмма, кесте, сызба) түрінде
құрастыру;
6.3.5.1
-
оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей
отырып, жинақы мәтін жазу;
|
6.4.1.1 - тақырып бойынша жеке
сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді
орфографиялық нормаға сай
жазу.
|
2-бөлім:
Ұлттық және
отбасылық құндылықтар
Фонетика. Екпін
түрлері
|
Екпін, оны
түрлері
|
6.1.4.1
-
мәтіннің құрылымдық
ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі
ойды
анықтау;
6.1.2.1 - әлеуметтік-мәдени,
ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі
(құттықтау, интервью) көтерілген мәселені
талдау;
|
6.2.2.1 - ауызекі
сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған
тілдік құралдар арқылы тану;
6.2.5.1
-
мәтіннен негізгі және қосымша
ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау
сұрақтарын құрастыру
|
6.3.2.1
-
жанрлық және
стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме,
құттықтау құрастырып жазу;
6.3.6.1 - мәтіндегі
орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле
ережелеріне сүйеніп, түзету,
редакциялау;
|
6.4.2.1 - екпіннің түрлерін
(сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде
орынды қолдану;
|
3-бөлім:
Әлемнің жеті
кереметі
Лексикография
|
Орфографиялық
норма.
Орфографиялық
сөздік.
|
6.1.3.1
-
тыңдалған мәтіннің
мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты
анықтау;
6.1.5.1
-
тыңдалған мәтін мазмұны
бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты
шынайы өмірмен байланыстыру
|
6.2.1.1 - мәтіннен
негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау,
түсіндіру;
6.2.6.1
-
оқылым
стратегияларын қолдану:
комментарий жасау, іріктеп
оқу, рөлге бөліп оқу.
|
6.3.1.1
-
әртүрлі жанрдағы
мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар
құру;
6.3.4.1 - эссе
тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген
мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп
жазу
(«келісу, келіспеу»
эссесі);
|
6.4.1.1 - тақырып бойынша жеке
сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді
орфография-лық нормаға сай
жазу;
|
Тоқсандық жиынтық бағалау 1
сағат
|
ІІ
тоқсан
(24
сағат)
|
4-бөлім:
Астана – мәдениет
пен өнер ордасы
Лексика
|
Неологизм
сөздер.
Термин
сөздер.
Диалект
сөздер.
Кәсіби
сөздер.
|
6.1.2.1 -
әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог,
монологтердегі (хабарландыру, жаңалық) көтерілген мәселені
талдау;
6.1.6.1
-
коммуникативтік
жағдаятқа сай
ресми сөздер мен
тіркестер, дайын тіркестер мен
терминдерді
орынды қолданып, диалогке
қатысу, ойын анық жеткізу;
|
6. 2.3.1
-
ауызекі сөйлеу
этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық
және
жанрлық
ерекшеліктерін ажырату;
6.2.6.1 - оқылым
стратегияларын қолдану:
комментарий жасау, іріктеп
оқу, рөлге бөліп оқу.
|
6.3.4.1 - эссе
тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген
мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп
жазу.
(«келісу, келіспеу»
эссесі);
6.3.6.1 - мәтіндегі
орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле
ережелеріне сүйеніп, түзету,
редакциялау;
|
6.4.3.1
-
неологизм, термин, диалект
сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата
білу;
|
5-бөлім:
Тарихи
тұлғалар
Лексика
|
Көнерген
сөздер.
Эвфемизм.
Дисфемизм.
Табу.
|
6.1.1.1
-
мәтіннің атауын
талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені
болжау;
6.1.5.1
-
тыңдалған мәтін мазмұны
бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты
шынайы өмірмен байланыстыру;
|
6.2.4.1
-
ауызекі және ресми
стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін
салыстыру;
6.2.7.1 – энциклопедия,
сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды
алу, авторына сілтеме жасау;
|
6.3.1.1
-
әртүрлі жанрдағы
мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар
құру;
6.3.2.1
-
жанрлық және стильдік
ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, өмірбаян құрастырып
жазу
|
6.4.3.1
-
көнерген сөз, эвфемизм,
дисфемизм, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата
білу;
|
Тоқсандық жиынтық бағалау 1
сағат
|
ІІІ
тоқсан
(30
сағат)
|
6-бөлім:
Су – тіршілік көзі.
Қазақстандағы өзен-көлдер
Морфология
|
Есім және оның мағыналық
түрлері
|
6.1.3.1
-
тыңдалған мәтіннің
мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты
анықтау;
6.1.5.1 - тыңдалған мәтін
мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі
ақпаратты шынайы өмірмен
байланыстыру.
|
6.2.1.1 - мәтіннен
негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау,
түсіндіру;
6.2.4.1
-
ауызекі және ресми стильдегі
мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін
салыстыру.
|
6.3.3.1 - ұсынылған
тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін
(диаграмма, кесте, сызба) түрінде
құрастыру;
6.3.4.1
-
эссе тақырыбынан
ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе
бойынша келісу-келіспеу
себептерін айқын
көрсетіп жазу.
(«келісу, келіспеу»
эссесі)
|
6.4.4.1 - сөйлемдегі
есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына
қолдану;
|
7-бөлім:
Спорт. Белгілі спорт
жұлдыздары.
Морфология
|
Етістік, оның
мағыналық түрлері.
Етіс
түрлері
|
6.1.2.1
-
әлеуметтік-мәдени,
ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі
(нұсқаулық, өмірбаян) көтерілген мәселені
талдау;
6.1.3.1
-
тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсіну, детальді ақпаратты
анықтау.
|
6.2.1.1
-
мәтіннен негізгі
және қосымша, детальді ақпаратты анықтау,
түсіндіру;
6.2.4.1
-
ауызекі және ресми стильдегі
мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін
салыстыру.
|
6.3.1.1
-
әртүрлі жанрдағы
мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар
құру;
6.3.2.1
-
жанрлық және стильдік
ерекшелік-теріне сай құрылымын сақтай отырып, мінездеме, өмірбаян
құрастырып жазу.
|
6.4.4.2 - Етістіктің етіс
түрлері мен салт- сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін
ауызша және жазбаша тілдесім барысында
қолдану.
|
8-бөлім:
Қазақ халқының
әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері.
Наурыз
Морфология
|
Үстеу.
Үстеудің мағыналық
түрлері
|
6.1.1.1
-
мәтіннің атауын
талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені
болжау;
6.1.2.1
-
әлеуметтік-мәдени,
ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі
(жаңалық, құттықтау) көтерілген мәселені
талдау.
|
6. 2.3.1
-
ауызекі сөйлеу
этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық
және
жанрлық
ерекшеліктерін ажырату;
6.2.7.1 – энциклопедия,
сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды
алу, авторына сілтеме жасау.
|
6.3.2.1
-
жанрлық және
стильдік ерекшелік-теріне сай құрылымын сақтай отырып, құттықтау
құрастырып жазу;
6.3.6.1 - мәтіндегі
орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле
ережелеріне сүйеніп, түзету,
редакциялау.
|
6.4.4.3 - үстеудің мағыналық
түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп
қолдану.
|
Тоқсандық жиынтық бағалау 1
сағат
|
IV
тоқсан
(24
сағат)
|
9-бөлім:
Әлемдегі ірі
кітапханалар
Морфология
|
Үстеу.
Үстеудің мағыналық
түрлері
|
6.1.2.1
-
әлеуметтік-мәдени,
ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі
(өмірбаян, хабарландыру) көтерілген мәселені
талдау;
6.1.6.1
-
коммуникативтік
жағдаятқа сай
ресми сөздер мен
тіркестер, дайын тіркестер мен
терминдерді
орынды қолданып, диалогке
қатысу, ойын анық жеткізу.
|
6.2.4.1
-
ауызекі және ресми
стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін
салыстыру;
6.2.5.1
-
мәтіннен негізгі және қосымша
ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау
сұрақтарын құрастыру.
|
6.3.5.1
-
оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей
отырып, жинақы мәтін жазу;
6.3.6.1 - мәтіндегі
орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле
ережелеріне сүйеніп, түзету,
редакциялау.
|
6.4.4.3 - үстеудің мағыналық
түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп
қолдану;
|
10-бөлім.
Ғылым мен технология
жетістіктері
Пунктуация
|
Тыныс белгілерінің түрлері мен
қызметі
|
6.1.2.1 -
әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог,
монологтердегі (нұсқаулық, интервью) ) көтерілген мәселені
талдау;
6.1.6.1
-
коммуникативтік
жағдаятқа сай
ресми сөздер мен
тіркестер, дайын тіркестер мен
терминдерді
орынды қолданып, диалогке
қатысу, ойын анық жеткізу;
|
6.2.2.1
-
ауызекі сөйлеу және
көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік
құралдар арқылы тану;
6.2.5.1
-
мәтіннен негізгі және қосымша
ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау
сұрақтарын құрастыру;
|
6.3.3.1
-
ұсынылған тақырып
бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма,
кесте, сызба) түрінде
құрастыру;
6.3.4.1
-
эссе тақырыбынан
ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе
бойынша келісу-келіспеу
себептерін айқын
көрсетіп жазу.
(«келісу, келіспеу»
эссесі)
|
6.4.5.1 - қазақ тіліндегі
тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс
қолдану.
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау 1
сағат
|