Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
6 сынып математика бжб тжб жауабымен
Материал туралы қысқаша түсінік
бжб тжб 6 сынып керек болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
02 Сәуір 2023
2337
15 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Математика» пәнінен
тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы
6-сынып
Мазмұны
1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты .................................................................................. 3
2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар ........................................ 3
3. Күтілетін нәтижелер ..................................................................................................................... 3
4. Ойлау дағдыларының деңгейі....................................................................................................... 4
5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу .. 6
6. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі ............................................................................................. 6
7. Модерация және балл қою ........................................................................................................... 6
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ............................. 7
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ........................... 11
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ........................... 15
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ........................... 21
2
1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына
сәйкес, білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды
анықтауға бағытталған.
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу
мақсаттарына жету деңгейін тексереді.
2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-6-сыныптарына арналған «Математика»
пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы
3. Күтілетін нәтижелер
Біледі:
- қарапайым математиканың, статистиканың негізгі ұғымдарын білу;
- алгебралық теңдеулер шешу тәсілдерін білу;
- сандар жіктемесін білу;
- нақты сандармен есептеу амалдарын білу.
Түсінеді:
- түрлі қолданбалы есептерді шешуде математикалық модельдерді пайдаланудың
маңыздылығын түсіну;
- математиканың академиялық тілін түсіну.
Қолданады:
- практикалық есептерді шешуде математикалық білімін қолдану;
- математикалық есептерді шешу алгоритмдерін қолдану;
- нақты сандарды есептеу амалдарын қолдану;
- түрлі қолданбалы есептерді шешуде математикалық модельдерді қолдану.
Талдайды:
- заңдылықтарды талдау және олардың негізінде математикалық модельдер
құрастыру;
- математикалық модельдер құрастыру үшін мәтіндік есептердің шарттарын талдау;
- теңдеулерді, теңсіздіктерді және олардың жүйелерін шешуді талдау.
Жинақтайды:
- математикалық есептерді шешудің алгоритмдерін жинақтау.
Бағалайды:
- есептің түпмәтініне қатысты есептеулер нәтижесін бағалау.
3
4. Ойлау дағдыларының деңгейі
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Білу және
түсіну
Қолдану
Сипаттама
Тапсырмалар
түрлері
пропорцияның негізгі қасиетін білу;
таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі
рационал сандарды қосуды орындау
- рационал сандарды азайтуды орындау;
- шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай
бөлшекке айналдыру;
- алгебралық өрнектегі айнымалының
мүмкін мәндерін табу;
- жақшаны ашу ережелерін білу;
- бір
айнымалысы
бар
сызықтық
теңдеудің,
мәндес
теңдеулердің
анықтамаларын білу;
- тік бұрышты координаталар жүйесін салу
вектор анықтамасын білу және оны кескіндеу;
- бірнеше сандардың арифметикалық
ортасы, санды деректердің құлашы,
медианасы, модасының анықтамаларын
білу;
- сипаттамасы бойынша тәуелділіктің
формуласын жазу;
- тура пропорционал тәуелділіктерді танып
білу және мысалдар келтіру.
- шамалары
тура
және
кері
пропорционалдықпен
байланысты
есептерді ажырату және шығару;
- пайызға берілген есептерді пропорция
арқылы шешу;
- картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс
барысында масштабты қолдану;
- пропорцияның негізгі қасиетін қолдану;
- шеңбер ұзындығының формуласын білу
және қолдану;
- дөңгелек ауданының формуласын білу
және қолдану;
- координаталық
түзуде
нүктелердің
арақашықтығын табу;
- рационал сандарды көбейтуді орындау;
- рационал сандарды бөлуді орындау;
- рационал сандарды қосу мен көбейтудің
қасиеттерін қолдану;
- рационал сандарды қолданып мәтінді
есептерді шығару;
- алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді
біріктіруді орындау;
- айнымалылардың берілген рационал
мәндері үшін алгебралық өрнектердің
мәндерін есептеу;
Деңгейді
тексеру
үшін көп таңдауы бар
тапсырмалар
(КТБ)
және/немесе
қысқа
жауапты (ҚЖ) қажет
ететін тапсырмаларды
пайдалану
ұсынылады
-
4
Деңгейді
тексеру
үшін
(ҚЖ) қысқа
жауапты қажет ететін
тапсырмалар
және\
немесе
толық
жауапты (ТЖ) қажет
ететін тапсырмалар
ұсынылады
-
-
-
-
-
Жоғары деңгей
дағдылары
-
-
хa =b
түріндегі теңдеулерді шешу,
мұндағы a және b – рационал сандар;
бір
айнымалысы
бар
сызықтық
теңдеулерді шешу;
алгебралық түрлендірулердің көмегімен
теңсіздіктерді ?? > ?, ?? ≥ ?, ?? < ?,
?? ≤ ? түріндегі теңсіздіктерге келтіру;
тік бұрышты координаталар жүйесінде
координаталар басы және координаталық
осьтерге қатысты симметриялы нүктелер
мен фигураларды салу;
координаталар жүйесінде нүктені оның
координаталары бойынша салу және
координаталық жазықтықта берілген
нүктенің координаталарын табу;
кесінділердің,
сәулелер
немесе
түзулердің бір-бірімен, координаталық
осьтермен
қиылысу
нүктелерінің
координаталарын графиктік тәсілмен
табу;
статистикалық санды сипаттамаларды
есептеу;
формуламен немесе графикпен берілген
тәуелділіктердің кестесін құру;
формуламен және кестемен берілген
тәуелділіктердің графиктерін салу;
теңдеулер жүйелерін алмастыру тәсілі
және қосу тәсілі арқылы шешу;
сандармен байланысты есептер шығаруда
̅̅̅ = 10a + b, ̅̅̅̅̅
ab
abc = 100a + 10b + c
жазуларын қолдану.
мәтінді есептер шығаруда айнымалысы
бар өрнектер мен формулалар құрастыру;
мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді
құру арқылы шығару;
шынайы
процестердің
графиктерін
қолданып,
шамалар
арасындағы
тәуелділіктерді табу және зерттеу;
мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер
жүйелерін құру арқылы шешу.
5
Деңгейді
тексеру
үшін (ҚЖ) қысқа
жауапты қажет ететін
тапсырмалар
және\немесе
(ТЖ) толық жауапты
қажет
ететін
тапсырмалар
ұсынылады
5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды
бөлу
Тоқсан
Білу және түсіну
Қолдану
I
II
III
IV
Барлығы
33%
30%
30%
30%
31%
67%
60%
60%
50%
59%
Жоғары деңгей
дағдылары
0%
10%
10%
20%
10%
6. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға
мүмкін болатын кез-келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер,
плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған
нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім
алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық
бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау
барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар
(спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына
мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне
көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен
сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім
алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім
алушыларға көмек беруге негізделген кез-келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға
немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі
хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын
тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
7. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация
үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін
балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
6
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
1-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Ұзақтығы – 45 минут
Балл саны - 20
Тапсырмалар түрлері
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан
тұрады.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер
немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау
үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. білім
алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
7
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
Қолдану
1
4
ТЖ
6
3
Қолдану
1
7
ТЖ
6
3
Білу және түсіну
Қолдану
1
3
ТЖ
7
3
Қолдану
1
6
ТЖ
7
3
Қолдану
1
2
ҚЖ
6
2
1
5
ТЖ
8
4
1
1
ҚЖ
5
2
45
минут
20
Білу және түсіну
Білу және түсіну
7
Бөлім
бойынша
балл
Балл*
БАРЛЫҒЫ:
Орындау
уақыты,
мин*
Рационал
сандар және
оларға амалдар
қолдану
6.5.1.1 шамалары тура және кері
пропорционалдықпен байланысты есептерді ажырату
және шығару
6.5.1.2 пайызға берілген есептерді пропорция арқылы
шешу
6.1.2.5 пропорцияның негізгі қасиетін білу және
қолдану
6.5.1.3 картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс
барысында масштабты қолдану
6.3.3.3 шеңбер ұзындығының формуласын білу және
қолдану
6.3.3.4 дөңгелек ауданының формуласын білу және
қолдану
6.3.3.1 координаталық түзуде нүктелердің
арақашықтығын табу
6.1.2.13 таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі
рационал сандарды қосуды орындау
6.1.2.14 рационал сандарды азайтуды орындау
Тапсырма
түрі*
Қатынастар
және
пропорциялар
Тексерілетін мақсат
№
тапсырма*
Бөлім
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Тапсырма
саны*
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
12
8
20
Тапсырмалар үлгілері және балл қою кестеcі
1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Азайтуды орындаңыз:
5
3
−3 6 − (−2 6)
[2]
2. Координаталық түзуде санақ басынан 4 бірлік сол бағытта А нүктесі және 5 бірлік оң
бағытта В нүктесі орналасқан. АВ кесіндісінің арақашықтығын анықтаңыз.
[2]
3. Қайсар масштабы 1:45 болатындай етіп ауылдағы мәдениет үйінің макетін жасады.
Макеттің биіктігін 20 см деп алып, мәдениет үйінің нақты биіктігін анықтаңыз.
[3]
4. 6 сырлаушы мектеп бөлмелерінің қабырғаларын 24 күнде сырлап бітіреді. Жұмысты 18
күнде аяқтауы үшін тағы неше сырлаушы қажет?
[3]
5. Саудагер күнделікті пайдасын «+» , ал шығынын «-» таңбасын пайдаланып төмендегідей
тізімдеді: -1200тг, +5600тг, +4800тг, -2300тг, +1000тг, -3100тг, +3400тг, +4200тг, -1900тг,
-2500тг.
і) Саудагердің он күндегі жалпы пайдасы қанша?
[1]
іі) Жалпы шығыны қанша болады?
[1]
ііі) Пайдасы мен шығынының қосындысы неге тең?
[1]
іv) Ол осы он күнде пайдаға қалды ма, әлде шығынға ұшырады ма?
[1]
6. Ұзындығы 31,4 м болатын шеңбермен шектелген гүлзардың ауданын есептеңіз.
[3]
7. ХVII Халықаралық Жәутіков олимпиадасында
90 қатысушы жоғары деңгейдегі
марапаттарға ие болды. Бұлар барлық қатысушылардың 9%-ын құрайды. Олимпиадаға неше
оқушы қатысқанын табыңыз.
[3]
9
Балл қою кестесі
№
Жауап
5
3
5
3
−3 − (−2 ) = −3 + 2
6
6
6
6
1
5
3
2
1
−3 + 2 = −1 = −1
6
6
6
3
А(–4), В(5)
|5 − (−4)| = 9
2
АВ=9 бірлік
1
20
=
45
?
3
1 ∙ ? = 45 ∙ 20
? = 900 см = 9м
6 сырлаушы
− 24 күн
↑ (6 + x) сырлаушы − 18 күн ↓
4
6 ∙ 24 = (6 + ?) ∙ 18
? = 2 сырлаушы қажет
Саудагер пайдасы:
5 (і)
5600+4800+1000+3400+4200=19000 тг
Саудагер шығыны:
5 (iі) (−1200) + (−2300) + (−3100) +
(−1900) + (−2500) = −11000 тг
5 (іii) 19000 + (−11000) = +8000 тг
5 (іv) Саудагер пайда тапты
? = 2??
31,4 = 2??
6
? = 5м
? = ?? 2 = 3,14 ∙ 25 = 78,5 м2
90 қатысушы − 9%
? қатысушы − 100%
7
? ∙ 9 = 90 ∙ 100
? = 1000
Жалпы балл:
10
Балл
Қосымша ақпарат
1
1
1
1
1
Балама шешім
қабылданады
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
20
Балама шешім
қабылданады
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
2-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Ұзақтығы – 45 минут
Балл саны - 20
Тапсырмалар түрлері
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан
тұрады.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер
немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау
үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім
алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
11
Алгебралық
өрнектер
4
ТЖ
7
2
Бөлім
бойынша
балл
1
Балл*
Қолдану
Орындау
уақыты,
мин*
6.1.2.15 рационал сандарды көбейтуді орындау
6.1.2.16 рационал сандарды бөлуді орындау
6.1.2.17 рационал сандарды қосу мен
көбейтудің қасиеттерін қолдану
6.1.2.21 шектеусіз периодты ондық бөлшекті
жай бөлшекке айналдыру
6.5.1.4 рационал сандарды қолданып мәтінді
есептерді шығару
6.2.1.3 алгебралық өрнектегі айнымалының
мүмкін мәндерін табу
6.2.1.5 жақшаны ашу ережелерін білу
6.2.1.7
алгебралық
өрнектерде
ұқсас
мүшелерді біріктіруді орындау
6.5.2.4 мәтінді есептер шығаруда айнымалысы
бар өрнектер мен формулалар құрастыру
6.2.1.2 айнымалылардың берілген рационал
мәндері
үшін
алгебралық
өрнектердің
мәндерін есептеу
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Тапсырма
түрі*
Рационал
сандарға
амалдар
қолдану
Тексерілетін мақсат
№
тапсырма*
Бөлім
Тапсырма
саны*
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
8
Білу және түсіну
1
2
ҚЖ
6
3
Қолдану
1
5
ТЖ
7
3
Білу және түсіну
1
1
ҚЖ
3
2
Білу және түсіну
Қолдану
1
3
ҚЖ
6
3
12
Жоғары деңгей
дағдылары
1
7
ТЖ
7
3
Қолдану
1
6
ТЖ
9
4
45
минут
20
БАРЛЫҒЫ:
7
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
12
20
Тапсырмалар үлгілері және балл қою кестеcі
2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Берілген әріпті өрнекті мүмкін мәндер жиынымен сәйкестендіріңіз:
3
?−4
1
2. 2
? +9
А) ? − кез − келген сан
1.
B) ? ≠ 4
С) ? ≠ ±3
[2]
2. Аралас периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырыңыз:
? = 0,1(42)
[3]
3. Алма бағының периметрі бойынша электр cымы орнатылды. Бақты жарықтандыру үшін
неше метр электр сымы жұмсалғандығын өрнектеңіз.
[3]
5
4. Есептеңіз: (−9 8 + 11,75) : (−0,75)
[2]
5. Екі бөлмелі пәтердің тұрмыстық қызметі үшін Дәулет айына 11500 теңге толейді. Оның
3
30%-ін газды пайдаланғаны үшін, 5 бөлігін телефон және интернет желісін пайдаланғаны
үшін толейтін болса, электр энергиясына қанша төлейді?
[3]
6. Егер ? = −1,5; ? = 2,3 болса, −6(3? − 5?) + 3(10? − 13?) өрнегінің мәнін табыңыз.
[4]
7. Әсел x кг құлпынай, ал Айнұр оған қарағанда екі есе артық құлпынай терді. Мақсат
екеуінің тергенінен 5 кг құлпынай кем терді. Олар барлығы 13 кг құлпынай терген болса,
балалардың әрқайсысы неше кг құлпынай терген?
[3]
13
Балл қою кестесі
№
1
2
3
Жауап
1-B
2-A
10? = 1, (42)
1000? = 142, (42)
1000? − 10? = 141
990? = 141
141
47
?=
=
990 330
? = 2(? − 3) + (7 − 3?) + 2(? − 3)
+ (7 − 3?)
? = 2? − 6 + 7 − 3? + 2? − 6 + 7 − 3?
Жауабы: 4? − 6? + 2 (метр) сым қажет
5
6
1
−9 + 11 = 2
8
8
8
Балл
1
1
1
Қосымша ақпарат
Әрбір дұрыс жауап
үшін 1 балл
Балама
шешім
қабылданады
1
1
1
1
1
1
4
5
6
1
17
4
17
5
2 : (−0,75) =
∙ (− ) = −
= −2
8
8
3
6
6
11500 ∙ 0,3 = 3450 тг
3
11500 ∙ = 6900 тг
5
11500 − (3450 + 6900) = 1150 тг электр
энергиясына төлейді
−6(3? − 5?) = −18? + 30?
3(10? − 13?) = 30? − 39?
12? − 9?
12 ∙ (−1,5) − 9 ∙ 2,3 = −38,7
? + 2? + (? + 2? − 5) = 13
1
1
1
1
1
1
1
1
1
?=3
Жауабы: Әсел 3кг, Айнұр 6кг, Мақсат 4кг
құлпынай терген.
Жалпы балл:
7
14
1
1
20
Балама
қабылданады
шешім
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
3-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Ұзақтығы – 45 минут
Балл саны - 20
Тапсырмалар түрлері
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 8 тапсырмадан
тұрады.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер
немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау
үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. білім
алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
15
Бір айнымалысы
бар сызықтық
теңсіздіктер
Координаталық
жазықтық
Кеңістіктегі
фигуралар
БАРЛЫҒЫ:
Білу және түсіну
1
2
ҚЖ
2
1
Қолдану
1
3
ТЖ
6
2
Қолдану
Жоғары деңгей
дағдылары
1
4
ТЖ
4
2
1
7
ТЖ
8
4
1
6
ТЖ
6
3
1
5
ҚЖ
7
3
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Тексерілетін мақсат
6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес
теңдеулердің анықтамаларын білу
6.2.2.4 х a = b түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a
және b – рационал сандар
6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу
6.5.1.6 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру
арқылы шығару
6.2.2.11
алгебралық
түрлендірулердің
көмегімен
теңсіздіктерді ?? > ?, ?? ≥ ?, ?? < ?, ?? ≤ ? түріндегі
Қолдану
теңсіздіктерге келтіру
6.3.1.2 тік бұрышты координаталар жүйесін салу
Білу және түсіну
6.3.2.5
тік
бұрышты
координаталар
жүйесінде
координаталар басы және координаталық осьтерге
Қолдану
қатысты симметриялы нүктелер мен фигураларды салу
6.3.1.4
координаталар
жүйесінде
нүктені
оның
координаталары бойынша салу және координаталық
Қолдану
жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табу
6.3.2.3 кесінділердің, сәулелер немесе түзулердің бірбірімен, координаталық осьтермен қиылысу нүктелерінің
Қолдану
координаталарын графиктік тәсілмен табу
6.3.4.1 вектор анықтамасын білу және оны кескіндеу
Білу және түсіну
16
9
3
6
1
8
ТЖ
8
3
1
1
ҚЖ
4
2
2
45
минут
20
20
8
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
Бөлім
бойынша
балл
Балл*
Бір айнымалысы
бар сызықтық
теңдеу
Орындау
уақыты,
мин*
Бөлім
Тапсырма
саны*
№
тапсырма
*
Тапсырма
түрі*
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Тапсырмалар үлгілері және балл қою кестеcі
3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1.
i)
ii)
Кестеден вектордың белгіленуін көрсетіңіз.
⃗⃗⃗⃗⃗
⃡⃗⃗⃗⃗
??
??
⃡⃗⃗⃗⃗⃗
??
Векторды кескіндеңіз.
[2]
2. Берілген теңдеуге мәндес теңдеу жазыңыз:
−2? − 7 = 24? + 19
[1]
3. Теңдеуді шешіңіз: |? − 2.8| = 1,2
[2]
4. Теңдеудің түбірін анықтаңыз:
−0,55 − (−?) = 1,28
[2]
5.
i) Тік бұрышты координаталар жазықтықтығында төбелері А(-1;-1), В(-1;4), С(7;4), D (7;1)
нүктелері болатын ABCD тіктөртбұрышын салыңыз.
[1]
ii) Ордината осіне қатысты ABCD тіктөртбұрышына симметриялы фигураны салыңыз.
[2]
6. x-тің қандай мәнінде 7,6 + 2? − (4? − 6,4) өрнегі оң мән қабылдайтынын анықтаңыз.
[3]
7. Периметрі 61см тең үшбұрыштың бір қабырғасы екіншісінен 5см артық, ал үшіншісінен
3см кем. Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарын анықтаңыз.
[4]
8.
і) Координатасы (-1;3) болатын В нүктесін кескіндеңіз.
[1]
іі) АВ және y = -1 түзулерін жүргізіңіз.
[1]
iіі) Түзулердің қиылысу нүктесінің координатасын график бойынша анықтаңыз.
[1]
17
18
Балл қою кестесі
Жауап
№
⃗⃗⃗⃗⃗
??
1
Балл
1
1
−26? = 26
2
1
? − 2,8 = 1,2
3
4
Қосымша ақпарат
Бастапқы теңдеудің екі
жағын санға көбейту
немесе бөлгеннен
шыққан теңдеу
қабылданады
1
?=4
? − 2,8 = −1,2
? = 1,6
1
−0,55 + ? = 1,28
1
? = 1,83
1
1
Симметрия осьін дұрыс
анықтағаны үшін 1
балл беріледі.
Симметриялы
фигураны дұрыс
сызғаны үшін 1 балл
беріледі.
5
2
6
7,6 + 2? − (4? − 6,4) > 0
−2? > −14
?<7
1
1
1
19
7
І-ші қабырға x см
ІІ-ші қабырға x-5 cм
ІІІ-ші қабырға x+3 см
x+(x-5)+(x+3)=61
х= 21см
а= 21см, b=16см, c=24 см.
1
1
1
1
1
8
1
1
Түзулердің қиылысу нүктесі (3;-1)
Жалпы балл:
20
20
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
4-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Ұзақтығы – 45 минут
Балл саны - 20
Тапсырмалар түрлері:
ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан
тұрады.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер
немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау
үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. білім
алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
21
Статистика.
Комбинаторика
Шамалар
арасындағы
тәуелділіктер
Екі айнымалысы
бар сызықтық
теңдеулер және
олардың жүйелері
Тексерілетін мақсат
6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы,
санды деректердің құлашы, медианасы, модасының
анықтамаларын білу
6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды
есептеу
6.5.2.7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің
формуласын жазу
6.5.2.8 формуламен немесе графикпен берілген
тәуелділіктердің кестесін құру
6.5.2.9 формуламен және кестемен берілген
тәуелділіктердің графиктерін салу
6.1.2.23 тура пропорционал тәуелділіктерді танып
білу және мысалдар келтіру
6.5.2.10 шынайы процестердің графиктерін
қолданып, шамалар арасындағы тәуелділіктерді
табу және зерттеу
6.5.1.7 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер
жүйелерін құру арқылы шешу
6.2.2.19 теңдеулер жүйелерін алмастыру тәсілі
және қосу тәсілі арқылы шешу
6.2.1.13 сандармен байланысты есептер шығаруда
̅̅̅ = 10a + b, abc
̅̅̅̅̅ = 100a + 10b + c жазуларын
ab
қолдану
БАРЛЫҒЫ:
Білу және түсіну
1
22
ҚЖ
6
3
6
Қолдану
1
4
ҚЖ
6
3
Білу және түсіну
1
1
ҚЖ
2
1
2і) іі)
ТЖ
4
2
2ііі
ТЖ
5
2
1
5
ТЖ
10
4
1
7
ТЖ
8
3
Қолдану
1
Қолдану
9
Білу және түсіну
Жоғары деңгей
дағдылары
Жоғары деңгей
дағдылары
Қолдану
Қолдану
5
1
7
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
3
Бөлім
бойын
ша
балл
Бөлім
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Тапсы
рма
саны*
№
тапсы
рма*
Тапсы
рма
түрі*
Орын
дау
уақыт
ы,
мин*
Балл*
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
6
ҚЖ
4
2
45
минут
20
20
Тапсырмалар үлгілері және балл қою кестесі
4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Текше көлемінің a еніне тәуелділік формуласын жазыңыз.
[1]
2. Дәулет 15 теңгеден x дәптер сатып алды және барлығына у теңге төледі.
і) Баға мен құн арасындағы тәуелділікті көрсететін өрнекті құрыңыз.
[1]
іі) Осы тәуелділікке кесте құрыңыз, мұндағы x =4; 6; 8; 10 .
[1]
ііі) іі)жағдайын пайдаланып баға мен құн арасындағы тәуелділікті көрсететін графикті
тұрғызыңыз.
2]
3. Терминдердің анықтамасын табуға берілген сәйкестікті орындаңыз:
o Құлаш
R
o Ең жиі кездесетін
элемент
Мо
o Өсу ретімен
орналасқан сан
тізбегінің ортасы
o
Мода
o
Медиана Ме
o Элементтердің ең
үлкені мен ең
кішісінің айырымы
[3]
4. 6 сыныптың кездейсоқ таңдалған 20 оқушысы математика пәні бойынша 15 сұрақтан
тұратын тест тапсырмасын тапсырды. Нәтижесінде мына мәліметтер алынды:
11, 7, 8, 8, 15, 15, 10, 13, 12, 13, 14, 5, 9, 13, 6, 8, 7, 13, 12, 6.
Мәліметтерді пайдаланып, құлаш (R), мода (Мо), медиана (Ме) мәндерін есептеңіз.
[3]
23
5. Графикте екі автомобильдің қозғалысы кескінделген: жүк көлігі (АB), жеңіл көлік (CD).
Графикті пайдаланып анықтаңыз:
і) Жүк көлігі сағат нешеде қаладан 135 км қашықтықта болды?
[1]
іі) Жеңіл көлік 4 сағат 30 минутта қаладан қандай қашықтықта болды?
[1]
ііі) Тұрақты жылдамдықпен жүрген автомобильді анықтаңыз.
[1]
іv) Жеңіл көлік жүк көлігін сағат нешеде қуып жетті?
[1]
6.
і) ̅̅̅̅̅
?0? өрнегін қосынды түрінде жазыңыз.
[1]
̅̅̅̅̅ қандай сан болғаны?
іі) a+b=1 тең екендігі белгілі болса, онда ?0?
[1]
8. Есепті теңдеулер жүйесін құру арқылы шығарыңыз:
Бірінші сан мен үш еселенген екінші санның қосындысы 10-ға, бірінші сан мен үш еселенген
екінші санның айырмасы 2-ге тең болатындай натурал сандар болуы мүмкін бе?
[3]
24
Балл қою кестесі
№
Жауап
Балл
1
V=100a
1
1
2
y=15x
x
y
4
60
6
90
8
120
10
150
Қосымша ақпарат
1
Осьтердің атауын дұрыс
көрсеткені үшін 1 балл
беріледі.
Графикті дұрыс сызғаны
үшін 1 балл беріледі.
2ііі
3
4
5
2
Құлаш R - Элементтердің ең үлкені мен
ең кішісінің айырымы
Мода Мо - Ең жиі кездесетін элемент -
1
Медиана Ме - Өсу ретімен орналасқан
сан тізбегінің ортасы
1
R=10
Mo=13
Me=10,5
і) 5 сағат 30 минутта
іі) 45 км
ііі) екі автомобильде тұрақты
1
1
1
1
1
1
25
1
Әрбір дұрыс жауапқа 1
балл қойылады
Әрбір дұрыс жауапқа 1
балл қойылады
жылдамдықпен жүрді
vi) 6 сағат 30 минутта
1
̅̅̅̅̅
?0? = 100 ∙ ? + 10 ∙ 0 + 1 ∙ ?
6
? = 1; ? = 0
̅̅̅̅̅
?0? = 100
? + 3? = 10
7
{
? − 3? = 2
1
? = 6, ? = 1
3
1
1 3 натурал сан емес, сондықтан есеп
шартын қанағаттандыратын сандар болуы
мүмкін емес.
Жалпы балл:
26
1
1
1
1
1
20
тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы
6-сынып
Мазмұны
1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты .................................................................................. 3
2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар ........................................ 3
3. Күтілетін нәтижелер ..................................................................................................................... 3
4. Ойлау дағдыларының деңгейі....................................................................................................... 4
5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу .. 6
6. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі ............................................................................................. 6
7. Модерация және балл қою ........................................................................................................... 6
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ............................. 7
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ........................... 11
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ........................... 15
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ........................... 21
2
1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына
сәйкес, білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды
анықтауға бағытталған.
Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу
мақсаттарына жету деңгейін тексереді.
2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-6-сыныптарына арналған «Математика»
пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы
3. Күтілетін нәтижелер
Біледі:
- қарапайым математиканың, статистиканың негізгі ұғымдарын білу;
- алгебралық теңдеулер шешу тәсілдерін білу;
- сандар жіктемесін білу;
- нақты сандармен есептеу амалдарын білу.
Түсінеді:
- түрлі қолданбалы есептерді шешуде математикалық модельдерді пайдаланудың
маңыздылығын түсіну;
- математиканың академиялық тілін түсіну.
Қолданады:
- практикалық есептерді шешуде математикалық білімін қолдану;
- математикалық есептерді шешу алгоритмдерін қолдану;
- нақты сандарды есептеу амалдарын қолдану;
- түрлі қолданбалы есептерді шешуде математикалық модельдерді қолдану.
Талдайды:
- заңдылықтарды талдау және олардың негізінде математикалық модельдер
құрастыру;
- математикалық модельдер құрастыру үшін мәтіндік есептердің шарттарын талдау;
- теңдеулерді, теңсіздіктерді және олардың жүйелерін шешуді талдау.
Жинақтайды:
- математикалық есептерді шешудің алгоритмдерін жинақтау.
Бағалайды:
- есептің түпмәтініне қатысты есептеулер нәтижесін бағалау.
3
4. Ойлау дағдыларының деңгейі
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Білу және
түсіну
Қолдану
Сипаттама
Тапсырмалар
түрлері
пропорцияның негізгі қасиетін білу;
таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі
рационал сандарды қосуды орындау
- рационал сандарды азайтуды орындау;
- шектеусіз периодты ондық бөлшекті жай
бөлшекке айналдыру;
- алгебралық өрнектегі айнымалының
мүмкін мәндерін табу;
- жақшаны ашу ережелерін білу;
- бір
айнымалысы
бар
сызықтық
теңдеудің,
мәндес
теңдеулердің
анықтамаларын білу;
- тік бұрышты координаталар жүйесін салу
вектор анықтамасын білу және оны кескіндеу;
- бірнеше сандардың арифметикалық
ортасы, санды деректердің құлашы,
медианасы, модасының анықтамаларын
білу;
- сипаттамасы бойынша тәуелділіктің
формуласын жазу;
- тура пропорционал тәуелділіктерді танып
білу және мысалдар келтіру.
- шамалары
тура
және
кері
пропорционалдықпен
байланысты
есептерді ажырату және шығару;
- пайызға берілген есептерді пропорция
арқылы шешу;
- картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс
барысында масштабты қолдану;
- пропорцияның негізгі қасиетін қолдану;
- шеңбер ұзындығының формуласын білу
және қолдану;
- дөңгелек ауданының формуласын білу
және қолдану;
- координаталық
түзуде
нүктелердің
арақашықтығын табу;
- рационал сандарды көбейтуді орындау;
- рационал сандарды бөлуді орындау;
- рационал сандарды қосу мен көбейтудің
қасиеттерін қолдану;
- рационал сандарды қолданып мәтінді
есептерді шығару;
- алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді
біріктіруді орындау;
- айнымалылардың берілген рационал
мәндері үшін алгебралық өрнектердің
мәндерін есептеу;
Деңгейді
тексеру
үшін көп таңдауы бар
тапсырмалар
(КТБ)
және/немесе
қысқа
жауапты (ҚЖ) қажет
ететін тапсырмаларды
пайдалану
ұсынылады
-
4
Деңгейді
тексеру
үшін
(ҚЖ) қысқа
жауапты қажет ететін
тапсырмалар
және\
немесе
толық
жауапты (ТЖ) қажет
ететін тапсырмалар
ұсынылады
-
-
-
-
-
Жоғары деңгей
дағдылары
-
-
хa =b
түріндегі теңдеулерді шешу,
мұндағы a және b – рационал сандар;
бір
айнымалысы
бар
сызықтық
теңдеулерді шешу;
алгебралық түрлендірулердің көмегімен
теңсіздіктерді ?? > ?, ?? ≥ ?, ?? < ?,
?? ≤ ? түріндегі теңсіздіктерге келтіру;
тік бұрышты координаталар жүйесінде
координаталар басы және координаталық
осьтерге қатысты симметриялы нүктелер
мен фигураларды салу;
координаталар жүйесінде нүктені оның
координаталары бойынша салу және
координаталық жазықтықта берілген
нүктенің координаталарын табу;
кесінділердің,
сәулелер
немесе
түзулердің бір-бірімен, координаталық
осьтермен
қиылысу
нүктелерінің
координаталарын графиктік тәсілмен
табу;
статистикалық санды сипаттамаларды
есептеу;
формуламен немесе графикпен берілген
тәуелділіктердің кестесін құру;
формуламен және кестемен берілген
тәуелділіктердің графиктерін салу;
теңдеулер жүйелерін алмастыру тәсілі
және қосу тәсілі арқылы шешу;
сандармен байланысты есептер шығаруда
̅̅̅ = 10a + b, ̅̅̅̅̅
ab
abc = 100a + 10b + c
жазуларын қолдану.
мәтінді есептер шығаруда айнымалысы
бар өрнектер мен формулалар құрастыру;
мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді
құру арқылы шығару;
шынайы
процестердің
графиктерін
қолданып,
шамалар
арасындағы
тәуелділіктерді табу және зерттеу;
мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер
жүйелерін құру арқылы шешу.
5
Деңгейді
тексеру
үшін (ҚЖ) қысқа
жауапты қажет ететін
тапсырмалар
және\немесе
(ТЖ) толық жауапты
қажет
ететін
тапсырмалар
ұсынылады
5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды
бөлу
Тоқсан
Білу және түсіну
Қолдану
I
II
III
IV
Барлығы
33%
30%
30%
30%
31%
67%
60%
60%
50%
59%
Жоғары деңгей
дағдылары
0%
10%
10%
20%
10%
6. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға
мүмкін болатын кез-келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер,
плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған
нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім
алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық
бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау
барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар
(спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына
мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне
көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен
сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім
алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім
алушыларға көмек беруге негізделген кез-келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға
немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі
хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын
тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
7. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация
үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін
балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
6
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
1-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Ұзақтығы – 45 минут
Балл саны - 20
Тапсырмалар түрлері
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан
тұрады.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер
немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау
үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. білім
алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
7
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
Қолдану
1
4
ТЖ
6
3
Қолдану
1
7
ТЖ
6
3
Білу және түсіну
Қолдану
1
3
ТЖ
7
3
Қолдану
1
6
ТЖ
7
3
Қолдану
1
2
ҚЖ
6
2
1
5
ТЖ
8
4
1
1
ҚЖ
5
2
45
минут
20
Білу және түсіну
Білу және түсіну
7
Бөлім
бойынша
балл
Балл*
БАРЛЫҒЫ:
Орындау
уақыты,
мин*
Рационал
сандар және
оларға амалдар
қолдану
6.5.1.1 шамалары тура және кері
пропорционалдықпен байланысты есептерді ажырату
және шығару
6.5.1.2 пайызға берілген есептерді пропорция арқылы
шешу
6.1.2.5 пропорцияның негізгі қасиетін білу және
қолдану
6.5.1.3 картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс
барысында масштабты қолдану
6.3.3.3 шеңбер ұзындығының формуласын білу және
қолдану
6.3.3.4 дөңгелек ауданының формуласын білу және
қолдану
6.3.3.1 координаталық түзуде нүктелердің
арақашықтығын табу
6.1.2.13 таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі
рационал сандарды қосуды орындау
6.1.2.14 рационал сандарды азайтуды орындау
Тапсырма
түрі*
Қатынастар
және
пропорциялар
Тексерілетін мақсат
№
тапсырма*
Бөлім
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Тапсырма
саны*
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
12
8
20
Тапсырмалар үлгілері және балл қою кестеcі
1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Азайтуды орындаңыз:
5
3
−3 6 − (−2 6)
[2]
2. Координаталық түзуде санақ басынан 4 бірлік сол бағытта А нүктесі және 5 бірлік оң
бағытта В нүктесі орналасқан. АВ кесіндісінің арақашықтығын анықтаңыз.
[2]
3. Қайсар масштабы 1:45 болатындай етіп ауылдағы мәдениет үйінің макетін жасады.
Макеттің биіктігін 20 см деп алып, мәдениет үйінің нақты биіктігін анықтаңыз.
[3]
4. 6 сырлаушы мектеп бөлмелерінің қабырғаларын 24 күнде сырлап бітіреді. Жұмысты 18
күнде аяқтауы үшін тағы неше сырлаушы қажет?
[3]
5. Саудагер күнделікті пайдасын «+» , ал шығынын «-» таңбасын пайдаланып төмендегідей
тізімдеді: -1200тг, +5600тг, +4800тг, -2300тг, +1000тг, -3100тг, +3400тг, +4200тг, -1900тг,
-2500тг.
і) Саудагердің он күндегі жалпы пайдасы қанша?
[1]
іі) Жалпы шығыны қанша болады?
[1]
ііі) Пайдасы мен шығынының қосындысы неге тең?
[1]
іv) Ол осы он күнде пайдаға қалды ма, әлде шығынға ұшырады ма?
[1]
6. Ұзындығы 31,4 м болатын шеңбермен шектелген гүлзардың ауданын есептеңіз.
[3]
7. ХVII Халықаралық Жәутіков олимпиадасында
90 қатысушы жоғары деңгейдегі
марапаттарға ие болды. Бұлар барлық қатысушылардың 9%-ын құрайды. Олимпиадаға неше
оқушы қатысқанын табыңыз.
[3]
9
Балл қою кестесі
№
Жауап
5
3
5
3
−3 − (−2 ) = −3 + 2
6
6
6
6
1
5
3
2
1
−3 + 2 = −1 = −1
6
6
6
3
А(–4), В(5)
|5 − (−4)| = 9
2
АВ=9 бірлік
1
20
=
45
?
3
1 ∙ ? = 45 ∙ 20
? = 900 см = 9м
6 сырлаушы
− 24 күн
↑ (6 + x) сырлаушы − 18 күн ↓
4
6 ∙ 24 = (6 + ?) ∙ 18
? = 2 сырлаушы қажет
Саудагер пайдасы:
5 (і)
5600+4800+1000+3400+4200=19000 тг
Саудагер шығыны:
5 (iі) (−1200) + (−2300) + (−3100) +
(−1900) + (−2500) = −11000 тг
5 (іii) 19000 + (−11000) = +8000 тг
5 (іv) Саудагер пайда тапты
? = 2??
31,4 = 2??
6
? = 5м
? = ?? 2 = 3,14 ∙ 25 = 78,5 м2
90 қатысушы − 9%
? қатысушы − 100%
7
? ∙ 9 = 90 ∙ 100
? = 1000
Жалпы балл:
10
Балл
Қосымша ақпарат
1
1
1
1
1
Балама шешім
қабылданады
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
20
Балама шешім
қабылданады
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
2-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Ұзақтығы – 45 минут
Балл саны - 20
Тапсырмалар түрлері
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан
тұрады.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер
немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау
үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім
алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
11
Алгебралық
өрнектер
4
ТЖ
7
2
Бөлім
бойынша
балл
1
Балл*
Қолдану
Орындау
уақыты,
мин*
6.1.2.15 рационал сандарды көбейтуді орындау
6.1.2.16 рационал сандарды бөлуді орындау
6.1.2.17 рационал сандарды қосу мен
көбейтудің қасиеттерін қолдану
6.1.2.21 шектеусіз периодты ондық бөлшекті
жай бөлшекке айналдыру
6.5.1.4 рационал сандарды қолданып мәтінді
есептерді шығару
6.2.1.3 алгебралық өрнектегі айнымалының
мүмкін мәндерін табу
6.2.1.5 жақшаны ашу ережелерін білу
6.2.1.7
алгебралық
өрнектерде
ұқсас
мүшелерді біріктіруді орындау
6.5.2.4 мәтінді есептер шығаруда айнымалысы
бар өрнектер мен формулалар құрастыру
6.2.1.2 айнымалылардың берілген рационал
мәндері
үшін
алгебралық
өрнектердің
мәндерін есептеу
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Тапсырма
түрі*
Рационал
сандарға
амалдар
қолдану
Тексерілетін мақсат
№
тапсырма*
Бөлім
Тапсырма
саны*
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
8
Білу және түсіну
1
2
ҚЖ
6
3
Қолдану
1
5
ТЖ
7
3
Білу және түсіну
1
1
ҚЖ
3
2
Білу және түсіну
Қолдану
1
3
ҚЖ
6
3
12
Жоғары деңгей
дағдылары
1
7
ТЖ
7
3
Қолдану
1
6
ТЖ
9
4
45
минут
20
БАРЛЫҒЫ:
7
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
12
20
Тапсырмалар үлгілері және балл қою кестеcі
2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Берілген әріпті өрнекті мүмкін мәндер жиынымен сәйкестендіріңіз:
3
?−4
1
2. 2
? +9
А) ? − кез − келген сан
1.
B) ? ≠ 4
С) ? ≠ ±3
[2]
2. Аралас периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырыңыз:
? = 0,1(42)
[3]
3. Алма бағының периметрі бойынша электр cымы орнатылды. Бақты жарықтандыру үшін
неше метр электр сымы жұмсалғандығын өрнектеңіз.
[3]
5
4. Есептеңіз: (−9 8 + 11,75) : (−0,75)
[2]
5. Екі бөлмелі пәтердің тұрмыстық қызметі үшін Дәулет айына 11500 теңге толейді. Оның
3
30%-ін газды пайдаланғаны үшін, 5 бөлігін телефон және интернет желісін пайдаланғаны
үшін толейтін болса, электр энергиясына қанша төлейді?
[3]
6. Егер ? = −1,5; ? = 2,3 болса, −6(3? − 5?) + 3(10? − 13?) өрнегінің мәнін табыңыз.
[4]
7. Әсел x кг құлпынай, ал Айнұр оған қарағанда екі есе артық құлпынай терді. Мақсат
екеуінің тергенінен 5 кг құлпынай кем терді. Олар барлығы 13 кг құлпынай терген болса,
балалардың әрқайсысы неше кг құлпынай терген?
[3]
13
Балл қою кестесі
№
1
2
3
Жауап
1-B
2-A
10? = 1, (42)
1000? = 142, (42)
1000? − 10? = 141
990? = 141
141
47
?=
=
990 330
? = 2(? − 3) + (7 − 3?) + 2(? − 3)
+ (7 − 3?)
? = 2? − 6 + 7 − 3? + 2? − 6 + 7 − 3?
Жауабы: 4? − 6? + 2 (метр) сым қажет
5
6
1
−9 + 11 = 2
8
8
8
Балл
1
1
1
Қосымша ақпарат
Әрбір дұрыс жауап
үшін 1 балл
Балама
шешім
қабылданады
1
1
1
1
1
1
4
5
6
1
17
4
17
5
2 : (−0,75) =
∙ (− ) = −
= −2
8
8
3
6
6
11500 ∙ 0,3 = 3450 тг
3
11500 ∙ = 6900 тг
5
11500 − (3450 + 6900) = 1150 тг электр
энергиясына төлейді
−6(3? − 5?) = −18? + 30?
3(10? − 13?) = 30? − 39?
12? − 9?
12 ∙ (−1,5) − 9 ∙ 2,3 = −38,7
? + 2? + (? + 2? − 5) = 13
1
1
1
1
1
1
1
1
1
?=3
Жауабы: Әсел 3кг, Айнұр 6кг, Мақсат 4кг
құлпынай терген.
Жалпы балл:
7
14
1
1
20
Балама
қабылданады
шешім
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
3-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Ұзақтығы – 45 минут
Балл саны - 20
Тапсырмалар түрлері
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 8 тапсырмадан
тұрады.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер
немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау
үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. білім
алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
15
Бір айнымалысы
бар сызықтық
теңсіздіктер
Координаталық
жазықтық
Кеңістіктегі
фигуралар
БАРЛЫҒЫ:
Білу және түсіну
1
2
ҚЖ
2
1
Қолдану
1
3
ТЖ
6
2
Қолдану
Жоғары деңгей
дағдылары
1
4
ТЖ
4
2
1
7
ТЖ
8
4
1
6
ТЖ
6
3
1
5
ҚЖ
7
3
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Тексерілетін мақсат
6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес
теңдеулердің анықтамаларын білу
6.2.2.4 х a = b түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a
және b – рационал сандар
6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу
6.5.1.6 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру
арқылы шығару
6.2.2.11
алгебралық
түрлендірулердің
көмегімен
теңсіздіктерді ?? > ?, ?? ≥ ?, ?? < ?, ?? ≤ ? түріндегі
Қолдану
теңсіздіктерге келтіру
6.3.1.2 тік бұрышты координаталар жүйесін салу
Білу және түсіну
6.3.2.5
тік
бұрышты
координаталар
жүйесінде
координаталар басы және координаталық осьтерге
Қолдану
қатысты симметриялы нүктелер мен фигураларды салу
6.3.1.4
координаталар
жүйесінде
нүктені
оның
координаталары бойынша салу және координаталық
Қолдану
жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табу
6.3.2.3 кесінділердің, сәулелер немесе түзулердің бірбірімен, координаталық осьтермен қиылысу нүктелерінің
Қолдану
координаталарын графиктік тәсілмен табу
6.3.4.1 вектор анықтамасын білу және оны кескіндеу
Білу және түсіну
16
9
3
6
1
8
ТЖ
8
3
1
1
ҚЖ
4
2
2
45
минут
20
20
8
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
Бөлім
бойынша
балл
Балл*
Бір айнымалысы
бар сызықтық
теңдеу
Орындау
уақыты,
мин*
Бөлім
Тапсырма
саны*
№
тапсырма
*
Тапсырма
түрі*
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Тапсырмалар үлгілері және балл қою кестеcі
3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1.
i)
ii)
Кестеден вектордың белгіленуін көрсетіңіз.
⃗⃗⃗⃗⃗
⃡⃗⃗⃗⃗
??
??
⃡⃗⃗⃗⃗⃗
??
Векторды кескіндеңіз.
[2]
2. Берілген теңдеуге мәндес теңдеу жазыңыз:
−2? − 7 = 24? + 19
[1]
3. Теңдеуді шешіңіз: |? − 2.8| = 1,2
[2]
4. Теңдеудің түбірін анықтаңыз:
−0,55 − (−?) = 1,28
[2]
5.
i) Тік бұрышты координаталар жазықтықтығында төбелері А(-1;-1), В(-1;4), С(7;4), D (7;1)
нүктелері болатын ABCD тіктөртбұрышын салыңыз.
[1]
ii) Ордината осіне қатысты ABCD тіктөртбұрышына симметриялы фигураны салыңыз.
[2]
6. x-тің қандай мәнінде 7,6 + 2? − (4? − 6,4) өрнегі оң мән қабылдайтынын анықтаңыз.
[3]
7. Периметрі 61см тең үшбұрыштың бір қабырғасы екіншісінен 5см артық, ал үшіншісінен
3см кем. Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарын анықтаңыз.
[4]
8.
і) Координатасы (-1;3) болатын В нүктесін кескіндеңіз.
[1]
іі) АВ және y = -1 түзулерін жүргізіңіз.
[1]
iіі) Түзулердің қиылысу нүктесінің координатасын график бойынша анықтаңыз.
[1]
17
18
Балл қою кестесі
Жауап
№
⃗⃗⃗⃗⃗
??
1
Балл
1
1
−26? = 26
2
1
? − 2,8 = 1,2
3
4
Қосымша ақпарат
Бастапқы теңдеудің екі
жағын санға көбейту
немесе бөлгеннен
шыққан теңдеу
қабылданады
1
?=4
? − 2,8 = −1,2
? = 1,6
1
−0,55 + ? = 1,28
1
? = 1,83
1
1
Симметрия осьін дұрыс
анықтағаны үшін 1
балл беріледі.
Симметриялы
фигураны дұрыс
сызғаны үшін 1 балл
беріледі.
5
2
6
7,6 + 2? − (4? − 6,4) > 0
−2? > −14
?<7
1
1
1
19
7
І-ші қабырға x см
ІІ-ші қабырға x-5 cм
ІІІ-ші қабырға x+3 см
x+(x-5)+(x+3)=61
х= 21см
а= 21см, b=16см, c=24 см.
1
1
1
1
1
8
1
1
Түзулердің қиылысу нүктесі (3;-1)
Жалпы балл:
20
20
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
4-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Ұзақтығы – 45 минут
Балл саны - 20
Тапсырмалар түрлері:
ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан
тұрады.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер
немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау
үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. білім
алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
21
Статистика.
Комбинаторика
Шамалар
арасындағы
тәуелділіктер
Екі айнымалысы
бар сызықтық
теңдеулер және
олардың жүйелері
Тексерілетін мақсат
6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы,
санды деректердің құлашы, медианасы, модасының
анықтамаларын білу
6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды
есептеу
6.5.2.7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің
формуласын жазу
6.5.2.8 формуламен немесе графикпен берілген
тәуелділіктердің кестесін құру
6.5.2.9 формуламен және кестемен берілген
тәуелділіктердің графиктерін салу
6.1.2.23 тура пропорционал тәуелділіктерді танып
білу және мысалдар келтіру
6.5.2.10 шынайы процестердің графиктерін
қолданып, шамалар арасындағы тәуелділіктерді
табу және зерттеу
6.5.1.7 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулер
жүйелерін құру арқылы шешу
6.2.2.19 теңдеулер жүйелерін алмастыру тәсілі
және қосу тәсілі арқылы шешу
6.2.1.13 сандармен байланысты есептер шығаруда
̅̅̅ = 10a + b, abc
̅̅̅̅̅ = 100a + 10b + c жазуларын
ab
қолдану
БАРЛЫҒЫ:
Білу және түсіну
1
22
ҚЖ
6
3
6
Қолдану
1
4
ҚЖ
6
3
Білу және түсіну
1
1
ҚЖ
2
1
2і) іі)
ТЖ
4
2
2ііі
ТЖ
5
2
1
5
ТЖ
10
4
1
7
ТЖ
8
3
Қолдану
1
Қолдану
9
Білу және түсіну
Жоғары деңгей
дағдылары
Жоғары деңгей
дағдылары
Қолдану
Қолдану
5
1
7
Еcкерту: *-өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер
3
Бөлім
бойын
ша
балл
Бөлім
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Тапсы
рма
саны*
№
тапсы
рма*
Тапсы
рма
түрі*
Орын
дау
уақыт
ы,
мин*
Балл*
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
6
ҚЖ
4
2
45
минут
20
20
Тапсырмалар үлгілері және балл қою кестесі
4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Текше көлемінің a еніне тәуелділік формуласын жазыңыз.
[1]
2. Дәулет 15 теңгеден x дәптер сатып алды және барлығына у теңге төледі.
і) Баға мен құн арасындағы тәуелділікті көрсететін өрнекті құрыңыз.
[1]
іі) Осы тәуелділікке кесте құрыңыз, мұндағы x =4; 6; 8; 10 .
[1]
ііі) іі)жағдайын пайдаланып баға мен құн арасындағы тәуелділікті көрсететін графикті
тұрғызыңыз.
2]
3. Терминдердің анықтамасын табуға берілген сәйкестікті орындаңыз:
o Құлаш
R
o Ең жиі кездесетін
элемент
Мо
o Өсу ретімен
орналасқан сан
тізбегінің ортасы
o
Мода
o
Медиана Ме
o Элементтердің ең
үлкені мен ең
кішісінің айырымы
[3]
4. 6 сыныптың кездейсоқ таңдалған 20 оқушысы математика пәні бойынша 15 сұрақтан
тұратын тест тапсырмасын тапсырды. Нәтижесінде мына мәліметтер алынды:
11, 7, 8, 8, 15, 15, 10, 13, 12, 13, 14, 5, 9, 13, 6, 8, 7, 13, 12, 6.
Мәліметтерді пайдаланып, құлаш (R), мода (Мо), медиана (Ме) мәндерін есептеңіз.
[3]
23
5. Графикте екі автомобильдің қозғалысы кескінделген: жүк көлігі (АB), жеңіл көлік (CD).
Графикті пайдаланып анықтаңыз:
і) Жүк көлігі сағат нешеде қаладан 135 км қашықтықта болды?
[1]
іі) Жеңіл көлік 4 сағат 30 минутта қаладан қандай қашықтықта болды?
[1]
ііі) Тұрақты жылдамдықпен жүрген автомобильді анықтаңыз.
[1]
іv) Жеңіл көлік жүк көлігін сағат нешеде қуып жетті?
[1]
6.
і) ̅̅̅̅̅
?0? өрнегін қосынды түрінде жазыңыз.
[1]
̅̅̅̅̅ қандай сан болғаны?
іі) a+b=1 тең екендігі белгілі болса, онда ?0?
[1]
8. Есепті теңдеулер жүйесін құру арқылы шығарыңыз:
Бірінші сан мен үш еселенген екінші санның қосындысы 10-ға, бірінші сан мен үш еселенген
екінші санның айырмасы 2-ге тең болатындай натурал сандар болуы мүмкін бе?
[3]
24
Балл қою кестесі
№
Жауап
Балл
1
V=100a
1
1
2
y=15x
x
y
4
60
6
90
8
120
10
150
Қосымша ақпарат
1
Осьтердің атауын дұрыс
көрсеткені үшін 1 балл
беріледі.
Графикті дұрыс сызғаны
үшін 1 балл беріледі.
2ііі
3
4
5
2
Құлаш R - Элементтердің ең үлкені мен
ең кішісінің айырымы
Мода Мо - Ең жиі кездесетін элемент -
1
Медиана Ме - Өсу ретімен орналасқан
сан тізбегінің ортасы
1
R=10
Mo=13
Me=10,5
і) 5 сағат 30 минутта
іі) 45 км
ііі) екі автомобильде тұрақты
1
1
1
1
1
1
25
1
Әрбір дұрыс жауапқа 1
балл қойылады
Әрбір дұрыс жауапқа 1
балл қойылады
жылдамдықпен жүрді
vi) 6 сағат 30 минутта
1
̅̅̅̅̅
?0? = 100 ∙ ? + 10 ∙ 0 + 1 ∙ ?
6
? = 1; ? = 0
̅̅̅̅̅
?0? = 100
? + 3? = 10
7
{
? − 3? = 2
1
? = 6, ? = 1
3
1
1 3 натурал сан емес, сондықтан есеп
шартын қанағаттандыратын сандар болуы
мүмкін емес.
Жалпы балл:
26
1
1
1
1
1
20
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)