Бөлім.:
|
Қатынастар және
пропорциялар
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
|
Пән/Сынып:
|
6 сынып Қатысқандар
саны: Қатыспағандар саны:
|
Күні:
|
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Қатынас
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
|
6.1.1.1 екі санның қатынасы
нені көрсететінін түсіну;
6.1.2.2 берілген қатынасқа
кері қатынасты табу;
6.5.2.1 екі санның қатынасын
оқу және жазу;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
-
екі
санның қатынасы нені көрсететінін
анықтайды
-
сандардың қатынасын оқиды және
жазады
-
шамалар
арасындағы байланысты қатынас арқылы қарастырады және мәнін
табады
|
Сабақ
барысы:
|
Уақыты
|
Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
5
минут
|
Ұйымдастыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін,
Қатынас тақырыптарын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-
екі
санның қатынасы нені көрсететінін
анықтайды
-
сандардың қатынасын оқиды және
жазады
-
шамалар
арасындағы байланысты қатынас арқылы қарастырады және мәнін
табады
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сабаққа дайындықтарын
тексеру.
1.Ұйымдастыру.
2. Үй
жұмысын тексеру
Ширату
жаттығулары:
1. Санды өрнек
дегеніміз не?
2. Әріпті өрнек
дегеніміз не?
3. Санды өрнек пен
әріпті өрнектің айырмашылығы неде?
4. Өрнектің ықшамдалған
түрінің оның алғашқы түрінен айырмашылығы неде?
5. Қосудың қасиеттерін
пайдаланып, өрнекті қалай ықшамдауға болады?
6. Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, 20х+9х
өрнектерін қалай ықшамдауға болады?
|
Сәлемдесу
Үй тапсырмасын
тексерту
Сұрактарга жауап береді
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Бағалау
парақтары
|
10 мин
|
Жаңа сабақ
|
«Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісімен жаңа сабақты
өздігінен оқып үйренеді. Оқушы жеке оқып, жұпта ой бөлісіп, топта
талқылайды.
ҚБ:
(Ж)Тапсырма-1: Ұзындығы 14 см АВ
кесіндісін ұзындығы 7 см СД кесіндісімен салыстырыңдар (1.1 -
сурет)
А В
С Д
(1.1 -
сурет)
Сұрақтарға жауап
беріңдер:
1)
14 қатынасының мағынасын
түсіндір?
2)
7 қатынасының мағынасын
түсіндір?
Тапсырманы «Сұрақ-жауап» әдісімен орындайды.
Жұпта білмегенін сұрап, толықтырып отырады.
Дескриптор:
Саралаудың «Бағалау» тәсілімен тақтадағы
дұрыс жауапқа қарап бағаланады.
|
Сұрақтарға жауап
береді
Тақырып бойынша
ресурстарды қарап, танысады
|
Дескриптор: Білім
алушы
пропорция
құрады
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Бағалау
парақтары
|
25
минут
|
Бекіту тапсырмасы
|
Тапсырма
– 1: Оқушы тапсырманы жеке
отырып орындайды.Себебі оқушылар оқу стандартына сай меңгеруге тиіс
тапсырма.
а) Қатынасты
жазыңдар
ә)
Саралаудың «Тапсырма» тәсіліне сәйкес
талданады.
Тапсырманың
дұрыс жауабы интербелсенді тақтаға шығарылып, Бағдаршам түсімен
бағаланады.
(Т)
Тапсырма-2: 2.а)
Мына
формулаларды «қатынас» сөзін пайдаланып, оқыңдар
V=
2.ә) Пойыз 3 сағатта 255 км
жол жүрді. Пойыздың жылдамдығын қатынас
түрінде
жазыңыз.
б) Принтер
12 минутта 108 бетті шығарды. Принтердің жұмыс
өнімділігін
қатынас түрінде жазыңыз.
в) 4кг
кәмпиттің құны 1500 теңге. Кәмпиттің бағасын қатынас
түрінде
жазыңыз.
Оқулықпен жұмыс. №3 №4,
№5
|
Оқушылар берілген
А)тапсырманы жұптасып орныдайды
Оқушылар берілген Ә)
тапсырманы жеке орныдайды
Жауаптар:
7ден
91
12ден
96
5тен
9
12ден
144
|
.дескриптор:
-қатынастың мүшелерін
ажыратады
-қатынас түрінде
жазады
Дескриптор:
-формуданы «қатынас»
сөзін пайдаланып, оқиды
-жылдамдық - қашықтықтың
уақытқа қатынасы екенін біледі
-жұмыс өнімділігі –
өнімнің уақытқа қатынасы екенін біледі
-баға – құнның зат
мөлшеріне қатынасы екенін біледі.
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Бағалау
парақтары
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Бағалау
парақтары
|
|
Жеке жұмыс
|
Оқулықтан
№3-5
|
Тапсырманы
орындайды
|
Тақтаға шыққан ір
баланың деңгейіне қарай 10 баллдық шкаламен
бағаланады
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Бағалау
парақтары
|
5
минут
|
|
Бүгінгі
сабақта:
-
екі
санның қатынасы нені көрсететінін
анықтайды
-
сандардың қатынасын оқиды және
жазады
-
шамалар
арасындағы байланысты қатынас арқылы қарастырады және мәнін
табады
Сабақты
қорытындылау: Сабақты
«Ыстық
орындық»
әдісімен
қорытындылаймын. Оқушылар «Иә» немесе «Жоқ» тәсілімен
бағалайды.
Үйге тапсырма: №6, №8.
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау
|
Кері байланыс.
|
Презентация
|