|
Мектеп |
Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия |
|||||||||
|
Пәні: |
Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы |
|||||||||
|
Бөлім: |
6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан |
|||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сағитжан М.Қ. |
|||||||||
|
Күні: |
17.01.2022 ж. |
|||||||||
|
Сынып: 6 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Моңғол империясының құрылуы. Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті? |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.2.2.3 көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау; 6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Деректерді талдау арқылы көшпелілердің тарихында қандай саяси үрдіс орын алғанын сипаттайды. |
|||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
Ой қозғау Оқушылардың тақырыпқа
қызығушылығын ояту үшін бастапқы ынталандырушы
материал ретінде сурет пен ұғымды сәйкестендіруді
беремін. Бұл оқушыларды сабақ тақырыбына алып келеді. Жаңа сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырамын. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
презентация |
||||||
|
Сабақтың ортасы |
Зерттеу және талдау 1-тапсырма. Уақыт сызығы «Моңғол империясының құрылуын» дерекпен танысып, Time Line» уақыт сызығын құру Деректі талдауға нұсқаулық: 1.Моңғол империясының құрылуындағы маңызды тарихи оқиғалар мен мерзімдерді таңдап алып, сызық бойына орналастыру 2.Ең маңызды бір тарихи оқиғаны таңдап алып, моңғол империясы үшін неліктен аса маңызды екендігін дәлелдеу.
2-тапсырма. Оқулықпен жұмыс (ауызша) «Шыңғыс хан» туралы білім жинақтау. Деректі талдауға нұсқаулықтар:
3-тапсырма. «Жасақ заңын» талдау. Деректі талдауға нұсқаулық:
1. Деректің қандай түріне жатады?
Интерпретация М. Сабақтың қорытынды бөлімінде тапсырманы барлық оқушыларға беріңіз. Оқушыларға «ШЫҢҒЫС ХАН – ұлы қолбасшы және реформатор» келісесіз бе? сауалына пікір талас ұйымдастырыңыз.
Қосымша тапсырма. Онлайнмектеп платформасына өтіп видео қарап, тапсырма орындаймыз.
|
Дескриптор: Моңғол империясының құрылуындағы маңызды тарихи оқиғалар мен мерзімдерді таңдап алып, уақыт сызығына орналастырады; Ең маңызды бір оқиғаны алып, моңғол империясы үшін неліктен аса маңызды екендігін дәлелдейді. Мәтіннің негізгі идеясын табады
Дескриптор: Қандай деректің түріне жататынын анықтайды; Жазылған мерзімін сипаттайды; Авторын анықтайды; Бүгінгі күні қолдануға болады/болмайды пікір келтіреді;
Шыңғысхан туралы пікір алмасады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
Бірін-бірі бағалау
мадақтау
|
Слайд
Оқулық
Таратпа мәтін
Слайд |
||||||
|
Сабақ соңы |
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма «ХІІІ ғасырдың басындағы әлем» және «ХІІІ ғасырдың аяғындағы әлем» карталарының мәліметтерін қолданып, ыдыраған және құрылған мемлекеттерді анықтаңыз |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
|
Слайд |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
6-сынып Мрңғол империясының құрылуы
6-сынып Мрңғол империясының құрылуы
|
Мектеп |
Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия |
|||||||||
|
Пәні: |
Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы |
|||||||||
|
Бөлім: |
6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан |
|||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сағитжан М.Қ. |
|||||||||
|
Күні: |
17.01.2022 ж. |
|||||||||
|
Сынып: 6 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Моңғол империясының құрылуы. Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті? |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
6.2.2.3 көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау; 6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Деректерді талдау арқылы көшпелілердің тарихында қандай саяси үрдіс орын алғанын сипаттайды. |
|||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
Ой қозғау Оқушылардың тақырыпқа
қызығушылығын ояту үшін бастапқы ынталандырушы
материал ретінде сурет пен ұғымды сәйкестендіруді
беремін. Бұл оқушыларды сабақ тақырыбына алып келеді. Жаңа сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырамын. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
презентация |
||||||
|
Сабақтың ортасы |
Зерттеу және талдау 1-тапсырма. Уақыт сызығы «Моңғол империясының құрылуын» дерекпен танысып, Time Line» уақыт сызығын құру Деректі талдауға нұсқаулық: 1.Моңғол империясының құрылуындағы маңызды тарихи оқиғалар мен мерзімдерді таңдап алып, сызық бойына орналастыру 2.Ең маңызды бір тарихи оқиғаны таңдап алып, моңғол империясы үшін неліктен аса маңызды екендігін дәлелдеу.
2-тапсырма. Оқулықпен жұмыс (ауызша) «Шыңғыс хан» туралы білім жинақтау. Деректі талдауға нұсқаулықтар:
3-тапсырма. «Жасақ заңын» талдау. Деректі талдауға нұсқаулық:
1. Деректің қандай түріне жатады?
Интерпретация М. Сабақтың қорытынды бөлімінде тапсырманы барлық оқушыларға беріңіз. Оқушыларға «ШЫҢҒЫС ХАН – ұлы қолбасшы және реформатор» келісесіз бе? сауалына пікір талас ұйымдастырыңыз.
Қосымша тапсырма. Онлайнмектеп платформасына өтіп видео қарап, тапсырма орындаймыз.
|
Дескриптор: Моңғол империясының құрылуындағы маңызды тарихи оқиғалар мен мерзімдерді таңдап алып, уақыт сызығына орналастырады; Ең маңызды бір оқиғаны алып, моңғол империясы үшін неліктен аса маңызды екендігін дәлелдейді. Мәтіннің негізгі идеясын табады
Дескриптор: Қандай деректің түріне жататынын анықтайды; Жазылған мерзімін сипаттайды; Авторын анықтайды; Бүгінгі күні қолдануға болады/болмайды пікір келтіреді;
Шыңғысхан туралы пікір алмасады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
Бірін-бірі бағалау
мадақтау
|
Слайд
Оқулық
Таратпа мәтін
Слайд |
||||||
|
Сабақ соңы |
Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма «ХІІІ ғасырдың басындағы әлем» және «ХІІІ ғасырдың аяғындағы әлем» карталарының мәліметтерін қолданып, ыдыраған және құрылған мемлекеттерді анықтаңыз |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
|
Слайд |
||||||
шағым қалдыра аласыз














