Сабақтың басы
|
Ой қозғау
Оқушылардың тақырыпқа
қызығушылығын ояту үшін бастапқы ынталандырушы
материал ретінде сурет пен ұғымды сәйкестендіруді
беремін.
Бұл оқушыларды сабақ
тақырыбына алып келеді. Жаңа
сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы,
мақсаты мен бағалау критерийлерін
таныстырамын.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
презентация
|
Сабақтың ортасы
|
Зерттеу және талдау
1-тапсырма. Уақыт
сызығы
«Моңғол империясының
құрылуын»
дерекпен танысып, Time
Line» уақыт сызығын құру
Деректі талдауға
нұсқаулық:
1.Моңғол империясының құрылуындағы маңызды тарихи
оқиғалар мен мерзімдерді таңдап алып, сызық бойына
орналастыру
2.Ең маңызды бір тарихи
оқиғаны таңдап алып, моңғол империясы үшін неліктен аса маңызды
екендігін дәлелдеу.
2-тапсырма. Оқулықпен жұмыс
(ауызша)
«Шыңғыс хан» туралы білім
жинақтау.
Деректі талдауға
нұсқаулықтар:
3-тапсырма.
«Жасақ заңын»
талдау.
Деректі талдауға
нұсқаулық:
1. Деректің қандай түріне жатады?
2. Қай уақытта жазылған?
3. Авторы кім?
4. Қазір қолдануға болады ма?
Интерпретация
М. Сабақтың қорытынды бөлімінде тапсырманы
барлық оқушыларға беріңіз. Оқушыларға «ШЫҢҒЫС ХАН – ұлы қолбасшы
және реформатор» келісесіз бе? сауалына пікір талас
ұйымдастырыңыз.
Дәлелдер
ЖАҚТАУ
|
Дәлелдер
ТЕРІСКЕ
ШЫҒАРУ
|
1.
2.
3.
|
1.
2.
3.
|
Қосымша тапсырма.
Онлайнмектеп платформасына өтіп видео қарап,
тапсырма орындаймыз.
|
Дескриптор:
Моңғол империясының
құрылуындағы маңызды тарихи оқиғалар мен мерзімдерді таңдап алып,
уақыт сызығына орналастырады;
Ең
маңызды бір оқиғаны алып, моңғол империясы үшін неліктен аса
маңызды екендігін дәлелдейді.
Мәтіннің негізгі идеясын
табады
Дескриптор:
Қандай деректің түріне
жататынын анықтайды;
Жазылған мерзімін сипаттайды;
Авторын анықтайды;
Бүгінгі күні қолдануға болады/болмайды пікір
келтіреді;
Шыңғысхан туралы пікір
алмасады.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
Бірін-бірі бағалау
мадақтау
|
Слайд
Оқулық
Таратпа мәтін
Слайд
|
Сабақ соңы
|
Сабақты қорытындылау
-
Мен
өзімді … үшін мақтай аламын
-
Мен
сыныптастарымды ... үшін мақтай аламын
-
Мені таң қалдырды…
-
Мен үшін ... жаңалық болды
-
Менің пікірім бойынша … іске аспады, себебі
….
-
Болашақта мен … ескеремін
Үйге
тапсырма
«ХІІІ ғасырдың басындағы әлем»
және «ХІІІ ғасырдың аяғындағы әлем» карталарының мәліметтерін
қолданып, ыдыраған және құрылған мемлекеттерді
анықтаңыз
|
Сабақтың тақырыбын қорытындылау
|
|
Слайд
|