6-сынып Мрңғол империясының құрылуы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

6-сынып Мрңғол империясының құрылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып Қазақстан тарихына арналған "Моңғол империясының құрылуы. Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?" туралы қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп

Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия

Пәні:

Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы

Бөлім:

6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

Педагогтің аты-жөні:

Сағитжан М.Қ.

Күні:

17.01.2022 ж.

Сынып: 6 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Моңғол империясының құрылуы.

Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.2.2.3 көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;

6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Деректерді талдау арқылы көшпелілердің тарихында қандай саяси үрдіс орын алғанын сипаттайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ой қозғау

Оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын ояту үшін бастапқы ынталандырушы материал ретінде сурет пен ұғымды сәйкестендіруді беремін.

Бұл оқушыларды сабақ тақырыбына алып келеді. Жаңа сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырамын.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

презентация

Сабақтың ортасы


Зерттеу және талдау

1-тапсырма. Уақыт сызығы

«Моңғол империясының құрылуын» дерекпен танысып, Time Line» уақыт сызығын құру

Деректі талдауға нұсқаулық:

1.Моңғол империясының құрылуындағы маңызды тарихи оқиғалар мен мерзімдерді таңдап алып, сызық бойына орналастыру

2.Ең маңызды бір тарихи оқиғаны таңдап алып, моңғол империясы үшін неліктен аса маңызды екендігін дәлелдеу.



2-тапсырма. Оқулықпен жұмыс (ауызша)

«Шыңғыс хан» туралы білім жинақтау.

Деректі талдауға нұсқаулықтар:

  • Мәтінді мұқият оқып шығып, негізгі идеясын табыңыз.

  • Шыңғыс хан туралы біліміңізді айтыңыз.



3-тапсырма. «Жасақ заңын» талдау.

Деректі талдауға нұсқаулық:

1. Деректің қандай түріне жатады?
2. Қай уақытта жазылған?
3. Авторы кім?
4. Қазір қолдануға болады ма?



Интерпретация

М. Сабақтың қорытынды бөлімінде тапсырманы барлық оқушыларға беріңіз. Оқушыларға «ШЫҢҒЫС ХАН – ұлы қолбасшы және реформатор» келісесіз бе? сауалына пікір талас ұйымдастырыңыз.

Дәлелдер

ЖАҚТАУ

Дәлелдер

ТЕРІСКЕ ШЫҒАРУ

1.

2.

3.

1.

2.

3.



Қосымша тапсырма.

Онлайнмектеп платформасына өтіп видео қарап, тапсырма орындаймыз.



Дескриптор:

Моңғол империясының құрылуындағы маңызды тарихи оқиғалар мен мерзімдерді таңдап алып, уақыт сызығына орналастырады;

Ең маңызды бір оқиғаны алып, моңғол империясы үшін неліктен аса маңызды екендігін дәлелдейді.

Мәтіннің негізгі идеясын табады



Дескриптор:

Қандай деректің түріне жататынын анықтайды;

Жазылған мерзімін сипаттайды;

Авторын анықтайды;

Бүгінгі күні қолдануға болады/болмайды пікір келтіреді;



Шыңғысхан туралы пікір алмасады.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады





«Ең үздік жауап»











Бірін-бірі бағалау









мадақтау







Слайд

























Оқулық













Таратпа мәтін










Слайд

Сабақ соңы

Сабақты қорытындылау

  • Менің бәрінен де бұрын … жасау қолымнан келді

  • Мен өзімді … үшін мақтай аламын

  • Мен сыныптастарымды ... үшін мақтай аламын

  • Мені таң қалдырды…

  • Мен үшін ... жаңалық болды

  • Менің пікірім бойынша … іске аспады, себебі ….

  • Болашақта мен … ескеремін

Үйге тапсырма

«ХІІІ ғасырдың басындағы әлем» және «ХІІІ ғасырдың аяғындағы әлем» карталарының мәліметтерін қолданып, ыдыраған және құрылған мемлекеттерді анықтаңыз

Сабақтың тақырыбын қорытындылау



Слайд



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
03.06.2022
885
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі