Материалдар / 6 сынып сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

6 сынып сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Географиядан 6 сыныпқа арналған көне бағдарлама бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2019
435
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:Ауадағы су буыМектеп: Әбу Досмұханбеттов атындағы облыстық дарынды балаларға мамандандырылған интернат-гимназия
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)7.3.4.3- Ауадағы су буы анықтамасымен, ылғалдылық түрлерімен және оның температурамен байланысымен танысады;7.3.4.4 Ауаның ылғалдылығын өлшейді;
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.


Оқушылардың басым бөлігі:


Су буының конденсациясын анықтай алады.


Кейбір оқушылар:


Ауаның ылалдылығын өлшей алады.
Бағалау критерийі
  • Су буының конденсациясын анықтай алады.
  • Су буының конденсациясын анықтай алады.
  • Тілдік мақсаттарПәнге қатысты лексика мен терминология: ауадағы су буы, температура, абсолюттік және салыстырмалы ылғалдылық, су буының конденсациясы, ауа ылғадылығы.
    Құндылықтарға баулуТұлғааралық құзыреттерді дамыту; әр тұлғаның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау
    Ресурстар мен көрнекіліктерОқулық, 6-сыныптың атласы, стикерлер.
    Әдіс-тәсілдерГеографиялық есеп, миға шабуыл, «Елші» әдісі
    МодульдерОқытудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлау
    Пәнаралық байланысБиология, химия
    Алдыңғы білімАуаның температурасы
    ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар мен көрнекіліктер
    Сабақтың басы 1 минут

    3 минут

















    1 минут



    2 минут





    2 минут
    Ұйымдастыру кезеңіСыныпты түгелдеуТопбасшысын тағайындау, бағалау парақтарын тарату – Жеке жұмыс Үй тапсырмасын тексеру географиялық есеп



    Жұппен жұмыс Бір-бірінің жұмыстарын тексеріп, дұрыстығына көз жеткізеді.

    Миға шабуыл 1. Ауа температурасы, айлық және орташа темпертура дегеніміз не? 2.Өз өлкеңнің температурасы жайлы айтып бер?

    Сабақтың тақырыбын айтуОқу мақсатын түсініп, сабақ мақсатын анықтату










    Географиялық есеп















    ауызша







    Сабақтың ортасы 5 минут















    10 минут

















    10 минут
    Білу және түсіну1. Судың агрегаттық күйлерін қайталай отырып, су буының ауада таралуымен танысады.2. Абсолюттік және салыстырмалы ылғалдылықтың айырмашылықтрын анықтайды.3. Ауаның ылғалдылығын өлшейді.Мұғалімнің кері байланысыТоптық жұмысЖаңа тақырыпты меңгеруӘр топ өздеріне берілген бөлікті оқиды. 1-топ «Ауаға су буы қайдан тарайды?» - 90-бетті, 2-топ «ауадағы су буының температурамен байланысы және абсолюттік және салыстырмалы ылғалдылық»- 91- 92-бетті, 3-топ су буының конденсациясы және ауа ылғалдылыған өлшеу – 92 – бетті оқиды. «Елші» әдісі бойынша басқа топтарға әр топтың елшілері өздерінің оқыған бөліктерін түсіндіреді. Оқуға 2 минут, талқылауға 2 минут, түсіндіруге 2 минуттан, барлығы 6 минутҚолдану, бағалау 1-топ Ауадағы су буы қайдан таралады?Түсіндіріңдер. 2-топ Ауадағы су буының температурамен байланылыстығының маңызы қандай? 3-топ су буының клнденсациясы дегеніміз не және ауа ылдалдылығын қалай өлшейміз?Дайындалуға 2 минут, әр топтың қорғауына 2 минуттан, барлығы 8 минутМұғалімнің кері байланысыТопбасшылары топ мүшелерін бағалайды.







    6-сыныптың жұмыс атласы















    Оқулық, 90-92 беттер













    Оқулық және 6 сынып жұмыс атласы

    Сабақтың соңы 4 минут



    1 минут1 минут
    Қалыптастырушы бағалау Оқушылардың кері байланысы «Екі жұлдыз, бір тілек» - 4 минутСабақтың мақсатына жеткен-жетпегендіктерін сұрайды. Рефлексия «Білім қоржыны»









    стикерлер














































    Бағалау парағы
    Оқушының аты-жөніГеографиялық диктант1 – 7 ұпайКартамен жұмыс, сұрақтарға жауап беру1 – 5 ұпайТоптық жұмыс1-5 ұпайЖалпы ұпай саны








































































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!