0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
| САБАҚ:Ауадағы су буы | Мектеп: Әбу Досмұханбеттов атындағы облыстық дарынды балаларға мамандандырылған интернат-гимназия | |
| Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 7.3.4.3- Ауадағы су буы анықтамасымен, ылғалдылық түрлерімен және оның температурамен байланысымен танысады;7.3.4.4 – Ауаның ылғалдылығын өлшейді; | |
| Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. | ||
| Оқушылардың басым бөлігі: | ||
| Су буының конденсациясын анықтай алады. | ||
| Кейбір оқушылар: | ||
| Ауаның ылалдылығын өлшей алады. | ||
| Бағалау критерийі | ||
| Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты лексика мен терминология: ауадағы су буы, температура, абсолюттік және салыстырмалы ылғалдылық, су буының конденсациясы, ауа ылғадылығы. | |
| Құндылықтарға баулу | Тұлғааралық құзыреттерді дамыту; әр тұлғаның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау | |
| Ресурстар мен көрнекіліктер | Оқулық, 6-сыныптың атласы, стикерлер. | |
| Әдіс-тәсілдер | Географиялық есеп, миға шабуыл, «Елші» әдісі | |
| Модульдер | Оқытудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлау | |
| Пәнаралық байланыс | Биология, химия | |
| Алдыңғы білім | Ауаның температурасы | |
| Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар мен көрнекіліктер |
| Сабақтың басы 1 минут 3 минут 1 минут 2 минут 2 минут | Ұйымдастыру кезеңіСыныпты түгелдеуТопбасшысын тағайындау, бағалау парақтарын тарату – Жеке жұмыс Үй тапсырмасын тексеру – географиялық есеп Жұппен жұмыс Бір-бірінің жұмыстарын тексеріп, дұрыстығына көз жеткізеді. Миға шабуыл 1. Ауа температурасы, айлық және орташа темпертура дегеніміз не? 2.Өз өлкеңнің температурасы жайлы айтып бер? Сабақтың тақырыбын айтуОқу мақсатын түсініп, сабақ мақсатын анықтату | Географиялық есеп ауызша |
| Сабақтың ортасы 5 минут 10 минут 10 минут | Білу және түсіну1. Судың агрегаттық күйлерін қайталай отырып, су буының ауада таралуымен танысады.2. Абсолюттік және салыстырмалы ылғалдылықтың айырмашылықтрын анықтайды.3. Ауаның ылғалдылығын өлшейді.Мұғалімнің кері байланысыТоптық жұмысЖаңа тақырыпты меңгеруӘр топ өздеріне берілген бөлікті оқиды. 1-топ «Ауаға су буы қайдан тарайды?» - 90-бетті, 2-топ «ауадағы су буының температурамен байланысы және абсолюттік және салыстырмалы ылғалдылық»- 91- 92-бетті, 3-топ су буының конденсациясы және ауа ылғалдылыған өлшеу – 92 – бетті оқиды. «Елші» әдісі бойынша басқа топтарға әр топтың елшілері өздерінің оқыған бөліктерін түсіндіреді. Оқуға 2 минут, талқылауға 2 минут, түсіндіруге 2 минуттан, барлығы 6 минутҚолдану, бағалау 1-топ Ауадағы су буы қайдан таралады?Түсіндіріңдер. 2-топ Ауадағы су буының температурамен байланылыстығының маңызы қандай? 3-топ су буының клнденсациясы дегеніміз не және ауа ылдалдылығын қалай өлшейміз?Дайындалуға 2 минут, әр топтың қорғауына 2 минуттан, барлығы 8 минутМұғалімнің кері байланысыТопбасшылары топ мүшелерін бағалайды. | 6-сыныптың жұмыс атласы Оқулық, 90-92 беттер Оқулық және 6 сынып жұмыс атласы |
| Сабақтың соңы 4 минут 1 минут1 минут | Қалыптастырушы бағалау Оқушылардың кері байланысы «Екі жұлдыз, бір тілек» - 4 минутСабақтың мақсатына жеткен-жетпегендіктерін сұрайды. Рефлексия «Білім қоржыны» | стикерлер |
Бағалау парағы
| Оқушының аты-жөні | Географиялық диктант1 – 7 ұпай | Картамен жұмыс, сұрақтарға жауап беру1 – 5 ұпай | Топтық жұмыс1-5 ұпай | Жалпы ұпай саны |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Жұбатқанов Әділбек АмантайұлыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
6 сынып сабақ жоспары
Тақырып бойынша 11 материал табылды
6 сынып сабақ жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
Географиядан 6 сыныпқа арналған көне бағдарлама бойынша сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы
| САБАҚ:Ауадағы су буы | Мектеп: Әбу Досмұханбеттов атындағы облыстық дарынды балаларға мамандандырылған интернат-гимназия | |
| Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 7.3.4.3- Ауадағы су буы анықтамасымен, ылғалдылық түрлерімен және оның температурамен байланысымен танысады;7.3.4.4 – Ауаның ылғалдылығын өлшейді; | |
| Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. | ||
| Оқушылардың басым бөлігі: | ||
| Су буының конденсациясын анықтай алады. | ||
| Кейбір оқушылар: | ||
| Ауаның ылалдылығын өлшей алады. | ||
| Бағалау критерийі | ||
| Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты лексика мен терминология: ауадағы су буы, температура, абсолюттік және салыстырмалы ылғалдылық, су буының конденсациясы, ауа ылғадылығы. | |
| Құндылықтарға баулу | Тұлғааралық құзыреттерді дамыту; әр тұлғаның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау | |
| Ресурстар мен көрнекіліктер | Оқулық, 6-сыныптың атласы, стикерлер. | |
| Әдіс-тәсілдер | Географиялық есеп, миға шабуыл, «Елші» әдісі | |
| Модульдер | Оқытудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлау | |
| Пәнаралық байланыс | Биология, химия | |
| Алдыңғы білім | Ауаның температурасы | |
| Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар мен көрнекіліктер |
| Сабақтың басы 1 минут 3 минут 1 минут 2 минут 2 минут | Ұйымдастыру кезеңіСыныпты түгелдеуТопбасшысын тағайындау, бағалау парақтарын тарату – Жеке жұмыс Үй тапсырмасын тексеру – географиялық есеп Жұппен жұмыс Бір-бірінің жұмыстарын тексеріп, дұрыстығына көз жеткізеді. Миға шабуыл 1. Ауа температурасы, айлық және орташа темпертура дегеніміз не? 2.Өз өлкеңнің температурасы жайлы айтып бер? Сабақтың тақырыбын айтуОқу мақсатын түсініп, сабақ мақсатын анықтату | Географиялық есеп ауызша |
| Сабақтың ортасы 5 минут 10 минут 10 минут | Білу және түсіну1. Судың агрегаттық күйлерін қайталай отырып, су буының ауада таралуымен танысады.2. Абсолюттік және салыстырмалы ылғалдылықтың айырмашылықтрын анықтайды.3. Ауаның ылғалдылығын өлшейді.Мұғалімнің кері байланысыТоптық жұмысЖаңа тақырыпты меңгеруӘр топ өздеріне берілген бөлікті оқиды. 1-топ «Ауаға су буы қайдан тарайды?» - 90-бетті, 2-топ «ауадағы су буының температурамен байланысы және абсолюттік және салыстырмалы ылғалдылық»- 91- 92-бетті, 3-топ су буының конденсациясы және ауа ылғалдылыған өлшеу – 92 – бетті оқиды. «Елші» әдісі бойынша басқа топтарға әр топтың елшілері өздерінің оқыған бөліктерін түсіндіреді. Оқуға 2 минут, талқылауға 2 минут, түсіндіруге 2 минуттан, барлығы 6 минутҚолдану, бағалау 1-топ Ауадағы су буы қайдан таралады?Түсіндіріңдер. 2-топ Ауадағы су буының температурамен байланылыстығының маңызы қандай? 3-топ су буының клнденсациясы дегеніміз не және ауа ылдалдылығын қалай өлшейміз?Дайындалуға 2 минут, әр топтың қорғауына 2 минуттан, барлығы 8 минутМұғалімнің кері байланысыТопбасшылары топ мүшелерін бағалайды. | 6-сыныптың жұмыс атласы Оқулық, 90-92 беттер Оқулық және 6 сынып жұмыс атласы |
| Сабақтың соңы 4 минут 1 минут1 минут | Қалыптастырушы бағалау Оқушылардың кері байланысы «Екі жұлдыз, бір тілек» - 4 минутСабақтың мақсатына жеткен-жетпегендіктерін сұрайды. Рефлексия «Білім қоржыны» | стикерлер |
Бағалау парағы
| Оқушының аты-жөні | Географиялық диктант1 – 7 ұпай | Картамен жұмыс, сұрақтарға жауап беру1 – 5 ұпай | Топтық жұмыс1-5 ұпай | Жалпы ұпай саны |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.02.2019
506
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













