0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
| САБАҚ:Тұман және бұлт | Мектеп: Әбу Досмұханбеттов атындағы облыстық дарынды балаларға мамандандырылған интернат-гимназия | |
| Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | Тұманның қалай пайда болатындығын түсінеді;Бұлт және оның түрлерімен танысады; | |
| Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. | ||
| Оқушылардың басым бөлігі: | ||
| Тұманның пайда болу себептерін түсіндіре алады. Бұлт және оның түрлерін анықтай алады. | ||
| Кейбір оқушылар: | ||
| Тақырыпқа сәйкес креативті ойлай отырып, шығармашылық жұмыс істей алады. | ||
| Бағалау критерийі | ||
| Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты лексика мен терминология: конденсация, тұман, су тамшылары, бұлт, будақ бұлт, қабат бұлт, шарбы бұлт, Күннің және Айдың қоралануы, бұлттылық. | |
| Құндылықтарға баулу | Тұлғааралық құзыреттерді дамыту; әр тұлғаның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау | |
| Ресурстар мен көрнекіліктер | Оқулық, 6-сыныптың атласы, стикерлер. | |
| Әдіс-тәсілдер | Географиялық диктант, миға шабуыл, «Кім алғыр?» және «Жуан – жіңішке» әдісі | |
| Модульдер | Оқытудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлау | |
| Пәнаралық байланыс | Химия, физика | |
| Алдыңғы білім | Ауадағы су буы | |
| Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар мен көрнекіліктер |
| Сабақтың басы 1 минут 3 минут 1 минут 2 минут 2 минут | Ұйымдастыру кезеңіСыныпты түгелдеуТопбасшысын тағайындау, бағалау парақтарын тарату Жеке жұмыс Үй тапсырмасын тексеру – географиялық диктант1. Атмосфераға ұдайы көтеріліп отыратын судағы мұхиттар мен теңіздердің мөлшері? 86 пайыз2. Температура 0 градус болғанда ауа қаныққан болу үшін керек су буының мөлшері? 5 грамм3. 1 м3 ауаның су буының нақты мөлшері қалай аталады? абсолюттік ылғалдылық4. Конденсация дегеніміз не? су буларының сұйық күйге ауысуы5. 1 м3 ауадағы су буының нақты мөлшерінің сол температурадағы ауаны қанықтыратын су буы мөлшеріне қатынасы?салыстырмалы ылғалдылық6. Ауаның салыстырмалы ылғалдылығын өлшейтін құрал? шаш гигрометрі7. Гигрос грекше мағынасы? ылғалЖұппен жұмыс Бір-бірінің жұмыстарын тексеріп, дұрыстығына көз жеткізеді. Миға шабуыл 1. Қаныққан ауа дегеніміз не?2. Су буының конденсациясы дегеніміз не?Сабақтың тақырыбын айтуОқу мақсатын түсініп, сабақ мақсатын анықтату | Географиялық диктант ауызша |
| Сабақтың ортасы 5 минут 10 минут 10 минут | Білу және түсіну1. Су буының әсерінен тұманның пайда болу себебін түсіндіреді.2. Бұлт және оның түрлерімен танысады.Мұғалімнің кері байланысыЖеке жұмысЖаңа тақырыпты меңгеруӘр оқушы берілгентақырыпты оқиды. «Кім алғыр» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне сұрақ қойады. «Жуан - жіңішке» әдісі арқылы қиын және оңай сұрақтар қоя отырып жаңа сабақты пысықтайды. Оқуға 2 минут, талқылауға 2 минут, түсіндіруге 2 минуттан, барлығы 6 минутҚолдану, бағалау | 6-сыныптың жұмыс атласы Оқулық, 93-95 беттер Оқулық және 6 сынып жұмыс атласы |
| Сабақтың соңы 4 минут 1 минут1 минут | Қалыптастырушы бағалау Оқушылардың кері байланысы «Екі жұлдыз, бір тілек» - 4 минутСабақтың мақсатына жеткен-жетпегендіктерін сұрайды. Рефлексия «Білім қоржыны» | стикерлер |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Жұбатқанов Әділбек АмантайұлыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
6 сынып сабақ жоспары
Тақырып бойынша 11 материал табылды
6 сынып сабақ жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
Географиядан 6 сынып сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы
| САБАҚ:Тұман және бұлт | Мектеп: Әбу Досмұханбеттов атындағы облыстық дарынды балаларға мамандандырылған интернат-гимназия | |
| Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | Тұманның қалай пайда болатындығын түсінеді;Бұлт және оның түрлерімен танысады; | |
| Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. | ||
| Оқушылардың басым бөлігі: | ||
| Тұманның пайда болу себептерін түсіндіре алады. Бұлт және оның түрлерін анықтай алады. | ||
| Кейбір оқушылар: | ||
| Тақырыпқа сәйкес креативті ойлай отырып, шығармашылық жұмыс істей алады. | ||
| Бағалау критерийі | ||
| Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты лексика мен терминология: конденсация, тұман, су тамшылары, бұлт, будақ бұлт, қабат бұлт, шарбы бұлт, Күннің және Айдың қоралануы, бұлттылық. | |
| Құндылықтарға баулу | Тұлғааралық құзыреттерді дамыту; әр тұлғаның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау | |
| Ресурстар мен көрнекіліктер | Оқулық, 6-сыныптың атласы, стикерлер. | |
| Әдіс-тәсілдер | Географиялық диктант, миға шабуыл, «Кім алғыр?» және «Жуан – жіңішке» әдісі | |
| Модульдер | Оқытудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлау | |
| Пәнаралық байланыс | Химия, физика | |
| Алдыңғы білім | Ауадағы су буы | |
| Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар мен көрнекіліктер |
| Сабақтың басы 1 минут 3 минут 1 минут 2 минут 2 минут | Ұйымдастыру кезеңіСыныпты түгелдеуТопбасшысын тағайындау, бағалау парақтарын тарату Жеке жұмыс Үй тапсырмасын тексеру – географиялық диктант1. Атмосфераға ұдайы көтеріліп отыратын судағы мұхиттар мен теңіздердің мөлшері? 86 пайыз2. Температура 0 градус болғанда ауа қаныққан болу үшін керек су буының мөлшері? 5 грамм3. 1 м3 ауаның су буының нақты мөлшері қалай аталады? абсолюттік ылғалдылық4. Конденсация дегеніміз не? су буларының сұйық күйге ауысуы5. 1 м3 ауадағы су буының нақты мөлшерінің сол температурадағы ауаны қанықтыратын су буы мөлшеріне қатынасы?салыстырмалы ылғалдылық6. Ауаның салыстырмалы ылғалдылығын өлшейтін құрал? шаш гигрометрі7. Гигрос грекше мағынасы? ылғалЖұппен жұмыс Бір-бірінің жұмыстарын тексеріп, дұрыстығына көз жеткізеді. Миға шабуыл 1. Қаныққан ауа дегеніміз не?2. Су буының конденсациясы дегеніміз не?Сабақтың тақырыбын айтуОқу мақсатын түсініп, сабақ мақсатын анықтату | Географиялық диктант ауызша |
| Сабақтың ортасы 5 минут 10 минут 10 минут | Білу және түсіну1. Су буының әсерінен тұманның пайда болу себебін түсіндіреді.2. Бұлт және оның түрлерімен танысады.Мұғалімнің кері байланысыЖеке жұмысЖаңа тақырыпты меңгеруӘр оқушы берілгентақырыпты оқиды. «Кім алғыр» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне сұрақ қойады. «Жуан - жіңішке» әдісі арқылы қиын және оңай сұрақтар қоя отырып жаңа сабақты пысықтайды. Оқуға 2 минут, талқылауға 2 минут, түсіндіруге 2 минуттан, барлығы 6 минутҚолдану, бағалау | 6-сыныптың жұмыс атласы Оқулық, 93-95 беттер Оқулық және 6 сынып жұмыс атласы |
| Сабақтың соңы 4 минут 1 минут1 минут | Қалыптастырушы бағалау Оқушылардың кері байланысы «Екі жұлдыз, бір тілек» - 4 минутСабақтың мақсатына жеткен-жетпегендіктерін сұрайды. Рефлексия «Білім қоржыны» | стикерлер |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.02.2019
437
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













