Материалдар / 6 сынып сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

6 сынып сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Географиядан 6 сынып сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2019
375
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:Тұман және бұлтМектеп: Әбу Досмұханбеттов атындағы облыстық дарынды балаларға мамандандырылған интернат-гимназия
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)Тұманның қалай пайда болатындығын түсінеді;Бұлт және оның түрлерімен танысады;
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.


Оқушылардың басым бөлігі:


Тұманның пайда болу себептерін түсіндіре алады. Бұлт және оның түрлерін анықтай алады.


Кейбір оқушылар:


Тақырыпқа сәйкес креативті ойлай отырып, шығармашылық жұмыс істей алады.
Бағалау критерийі
  • Тұманның пайда болу себептерін түсіндіре алады. Бұлт және оның түрлерін анықтай алады.


  • Тілдік мақсаттарПәнге қатысты лексика мен терминология: конденсация, тұман, су тамшылары, бұлт, будақ бұлт, қабат бұлт, шарбы бұлт, Күннің және Айдың қоралануы, бұлттылық.
    Құндылықтарға баулуТұлғааралық құзыреттерді дамыту; әр тұлғаның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау
    Ресурстар мен көрнекіліктерОқулық, 6-сыныптың атласы, стикерлер.
    Әдіс-тәсілдерГеографиялық диктант, миға шабуыл, «Кім алғыр?» және «Жуан – жіңішке» әдісі
    МодульдерОқытудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлау
    Пәнаралық байланысХимия, физика
    Алдыңғы білімАуадағы су буы
    ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар мен көрнекіліктер
    Сабақтың басы 1 минут

    3 минут

















    1 минут



    2 минут





    2 минут
    Ұйымдастыру кезеңіСыныпты түгелдеуТопбасшысын тағайындау, бағалау парақтарын тарату Жеке жұмыс Үй тапсырмасын тексеру географиялық диктант1. Атмосфераға ұдайы көтеріліп отыратын судағы мұхиттар мен теңіздердің мөлшері? 86 пайыз2. Температура 0 градус болғанда ауа қаныққан болу үшін керек су буының мөлшері? 5 грамм3. 1 м3 ауаның су буының нақты мөлшері қалай аталады? абсолюттік ылғалдылық4. Конденсация дегеніміз не? су буларының сұйық күйге ауысуы5. 1 м3 ауадағы су буының нақты мөлшерінің сол температурадағы ауаны қанықтыратын су буы мөлшеріне қатынасы?салыстырмалы ылғалдылық6. Ауаның салыстырмалы ылғалдылығын өлшейтін құрал? шаш гигрометрі7. Гигрос грекше мағынасы? ылғалЖұппен жұмыс Бір-бірінің жұмыстарын тексеріп, дұрыстығына көз жеткізеді.

    Миға шабуыл 1. Қаныққан ауа дегеніміз не?2. Су буының конденсациясы дегеніміз не?Сабақтың тақырыбын айтуОқу мақсатын түсініп, сабақ мақсатын анықтату










    Географиялық диктант















    ауызша







    Сабақтың ортасы 5 минут















    10 минут

















    10 минут
    Білу және түсіну1. Су буының әсерінен тұманның пайда болу себебін түсіндіреді.2. Бұлт және оның түрлерімен танысады.Мұғалімнің кері байланысыЖеке жұмысЖаңа тақырыпты меңгеруӘр оқушы берілгентақырыпты оқиды. «Кім алғыр» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне сұрақ қойады. «Жуан - жіңішке» әдісі арқылы қиын және оңай сұрақтар қоя отырып жаңа сабақты пысықтайды. Оқуға 2 минут, талқылауға 2 минут, түсіндіруге 2 минуттан, барлығы 6 минутҚолдану, бағалау
  • Тұман қалай пайда болады?? Түсіндіріңдер.
  • Бұлт дегеніміз не және онық қандай түрлері бар?
  • Тұман мен бұлттың қандай ұқсастықтары бар?
  • Күн және Ай қандай жағдайда қораланады?
  • Дайындалуға 2 минут, әр топтың қорғауына 2 минуттан, барлығы 8 минутМұғалімнің кері байланысыТопбасшылары топ мүшелерін бағалайды.







    6-сыныптың жұмыс атласы















    Оқулық, 93-95 беттер













    Оқулық және 6 сынып жұмыс атласы

    Сабақтың соңы 4 минут



    1 минут1 минут
    Қалыптастырушы бағалау Оқушылардың кері байланысы «Екі жұлдыз, бір тілек» - 4 минутСабақтың мақсатына жеткен-жетпегендіктерін сұрайды. Рефлексия «Білім қоржыны»









    стикерлер


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!