САБАҚ:Тұман және бұлт | Мектеп: Әбу Досмұханбеттов атындағы облыстық дарынды балаларға мамандандырылған интернат-гимназия |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | Тұманның қалай пайда болатындығын түсінеді;Бұлт және оның түрлерімен танысады; |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Тұманның пайда болу себептерін түсіндіре алады. Бұлт және оның түрлерін анықтай алады. |
| Кейбір оқушылар: |
| Тақырыпқа сәйкес креативті ойлай отырып, шығармашылық жұмыс істей алады. |
Бағалау критерийі | Тұманның пайда болу себептерін түсіндіре алады. Бұлт және оның түрлерін анықтай алады.
|
Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты лексика мен терминология: конденсация, тұман, су тамшылары, бұлт, будақ бұлт, қабат бұлт, шарбы бұлт, Күннің және Айдың қоралануы, бұлттылық. |
Құндылықтарға баулу | Тұлғааралық құзыреттерді дамыту; әр тұлғаның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау |
Ресурстар мен көрнекіліктер | Оқулық, 6-сыныптың атласы, стикерлер. |
Әдіс-тәсілдер | Географиялық диктант, миға шабуыл, «Кім алғыр?» және «Жуан – жіңішке» әдісі |
Модульдер | Оқытудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлау |
Пәнаралық байланыс | Химия, физика |
Алдыңғы білім | Ауадағы су буы |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар мен көрнекіліктер |
Сабақтың басы 1 минут
3 минут
1 минут
2 минут
2 минут | Ұйымдастыру кезеңіСыныпты түгелдеуТопбасшысын тағайындау, бағалау парақтарын тарату Жеке жұмыс Үй тапсырмасын тексеру – географиялық диктант1. Атмосфераға ұдайы көтеріліп отыратын судағы мұхиттар мен теңіздердің мөлшері? 86 пайыз2. Температура 0 градус болғанда ауа қаныққан болу үшін керек су буының мөлшері? 5 грамм3. 1 м3 ауаның су буының нақты мөлшері қалай аталады? абсолюттік ылғалдылық4. Конденсация дегеніміз не? су буларының сұйық күйге ауысуы5. 1 м3 ауадағы су буының нақты мөлшерінің сол температурадағы ауаны қанықтыратын су буы мөлшеріне қатынасы?салыстырмалы ылғалдылық6. Ауаның салыстырмалы ылғалдылығын өлшейтін құрал? шаш гигрометрі7. Гигрос грекше мағынасы? ылғалЖұппен жұмыс Бір-бірінің жұмыстарын тексеріп, дұрыстығына көз жеткізеді.
Миға шабуыл 1. Қаныққан ауа дегеніміз не?2. Су буының конденсациясы дегеніміз не?Сабақтың тақырыбын айтуОқу мақсатын түсініп, сабақ мақсатын анықтату |
Географиялық диктант
ауызша
|
Сабақтың ортасы 5 минут
10 минут
10 минут | Білу және түсіну1. Су буының әсерінен тұманның пайда болу себебін түсіндіреді.2. Бұлт және оның түрлерімен танысады.Мұғалімнің кері байланысыЖеке жұмысЖаңа тақырыпты меңгеруӘр оқушы берілгентақырыпты оқиды. «Кім алғыр» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне сұрақ қойады. «Жуан - жіңішке» әдісі арқылы қиын және оңай сұрақтар қоя отырып жаңа сабақты пысықтайды. Оқуға 2 минут, талқылауға 2 минут, түсіндіруге 2 минуттан, барлығы 6 минутҚолдану, бағалау Тұман қалай пайда болады?? Түсіндіріңдер. Бұлт дегеніміз не және онық қандай түрлері бар?Тұман мен бұлттың қандай ұқсастықтары бар?Күн және Ай қандай жағдайда қораланады? Дайындалуға 2 минут, әр топтың қорғауына 2 минуттан, барлығы 8 минутМұғалімнің кері байланысыТопбасшылары топ мүшелерін бағалайды.
|
6-сыныптың жұмыс атласы
Оқулық, 93-95 беттер
Оқулық және 6 сынып жұмыс атласы
|
Сабақтың соңы 4 минут
1 минут1 минут | Қалыптастырушы бағалау Оқушылардың кері байланысы «Екі жұлдыз, бір тілек» - 4 минутСабақтың мақсатына жеткен-жетпегендіктерін сұрайды. Рефлексия «Білім қоржыны» |
стикерлер |