Авторы : Ибраимов Ермек
Куанышбекович
Алматы облысы Панфилов ауданы Сарыбел ауылы
«Хамит Көбіков атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын
орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Сабақ№_____
Сыныбы______
Күні_______
Сарамандық жұмыс №1
Тақырыбы: План және
карта
Мақсаты: Оқушылар карта және
глобустан қашықтықты өлшеу, географиялық коордигаталарды табу,
шартты белгілерді білуі тиіс.
Көрнекілік: Карта, атлас,
глобус т.б.
Жоспары
1.Масштабы 1 см-де 80
км
Алматы-Өскемен
Алматы-Петропавл
Алматы-Атырау қалаларының
арақашықтығы қанша км?
2.Астана, Мәскеу қалаларының
географиялық координаталарын тап?
3.Топографиялық
диктант
Оқушылар шығып жетті арқылы өтіп
к
елді. су ішіп, айналып өтіп үйге
қайтты.
Бос орындарға мына сөздердің шартты белгілерін
салыңыздар.
Өзен, мектеп, ағаш көпір, көл, қырқылған
орман, құдық, орман жолы.
Сабақ№_____ Сыныбы______
Күні_______
Сарамандық жұмыс
№2
Тақырыбы: Литосфера
Мақсаты: Оқушылар литосфера
терминін, литосфералық тақталарды, тау жыныстары, олардың бөлінуін
білуі тиіс.
Көрнекілік: Карта, атлас,
оқулық т.б.
Жоспары.
1.
Биіктігіне қарай таулар қаншаға бөлінеді?
Аласа таулар
|
Орташа биік таулар
|
Биік таулар
|
|
|
|
2. Биіктігіне қарай жазықтар қаншаға
бөлінеді?
3.
Тау
жыныстары тегіне қарай қаншаға бөлінеді?
Т
ау жыныстары
Сабақ№_____ Сыныбы______
Күні_______
Сарамандық жұмыс
№3
Тақырыбы: Атмосфера
Мақсаты: Оқушылар атмосфера
терминін, ауа температурасын анықтау заңдылықтарын, климаттық
белдеулерді білуі тиіс.
Көрнекілік: Карта, атлас,
оқулық т.б.
Жоспары.
1.
Тәуліктік орташа температураны
анықта.
Сағат
100 де-
(-2)
Сағат
700 де-
(-8)
Сағат
1300 де- 3
Сағат
1900 де- 1
(-2)+(-8)+3+1=-60С
2.
Орташа
жылдық температура және жылдық амплитуданы
анықта.
А й л а р
|
|
|
І
|
ІІ
|
ІІІ
|
IV
|
V
|
VI
|
VII
|
VIII
|
IX
|
X
|
XI
|
XII
|
Жылдық орташа
темпе-ратура
|
Жыл-дық
ампли-туда
|
-200C
|
-180C
|
-90C
|
40C
|
110C
|
170C
|
180C
|
170C
|
120C
|
50C
|
-60C
|
-130C
|
|
|
3.
Климаттық белдеулерді тірек-сызба арқылы
сипаттау.
Климаттық белдеулер
Негізгі Аралық
Сабақ№_____ Сыныбы______
Күні_______
Сарамандық жұмыс
№4
Тақырыбы: Гидросфера
Мақсаты: Оқушылар
гидросфераның маңызын, қасиетін, д.ж. мұхиттарды, мұхит бөліктерін
білуі тиіс.
Көрнекілік: Карта, атлас,
оқулық, глобус т.б.
Жоспары.
1.
Төмендегі мәліметтер негізінде «мұхиттар» кестесін
толтырыңдар.
Аты
|
Ауданы
(км2)
|
Жиектейтін материктер мен
аралдар
|
Ең терең жері
(м)
|
Мұхит шекара-
лары
|
|
|
|
|
|
2.
Төмендегі жоспар бойынша Нілдің,
Амазонканың,
Миссисипидің,
Енисейдің,
Дунайдың географиялық орнын
анықтаңдар.
а) Қай материкте орналасқан?
ә) Табиғи объектілерге қатысты
орны:
б) Қайдан басталады, қай бағытта ағады, қайда
құяды?
Сабақ№_____ Сыныбы______
Күні_______
Сарамандық жұмыс
№5
Тақырыбы: Жер бетіндегі
адамзат
Мақсаты: Оқушылар жер
бетіндегі халық саны, тығыздығын, саяси картадағы елдерді,
Қазақстанның әлем картасындағы орнын білуі
тиіс.
Көрнекілік: Карта, атлас,
оқулық, глобус т.б.
Жоспары.
1.
Төмендегі «Нәсілдер» кестесін толтырыңдар.
Нәсіл түрлері
|
Қалай ажыратылады?
(Бет пішіні)
|
Қай аймақта
тараған?
|
Ақ нәсіл (Еуропалық)
|
|
|
Сары нәсіл (Моңғолдық)
|
|
|
Қара нәсіл (Негрлік)
|
|
|
2.
Атласты пайдалана отырып жер көлемі үлкен және халық
саны көп 10 елді ретімен жаз.
Д
.ж. елдері
Жер көлемі үлкен Халық саны көп
3.
Қазақстанның әлем картасындағы
орны.
Сабақ№_____ Сыныбы______
Күні_______
Сарамандық жұмыс
№6
Тақырыбы: Жергілікті жер
табиғаты
Мақсаты: Оқушылар жергілікті
жердің географиялық орнын, аумағын, шекарасын, жер бедерін,
климатын, табиғат кешенін білуі тиіс.
Көрнекілік: Карта, атлас,
оқулық, глобус т.б.
Жоспары.
1.
Физикалық карта бойынша өздерің тұрған жердің
географиялық координаталарын анықтаңдар.
2.
Жергілікті жерде қандай өзен, көлдер
бар?