Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 6 сыныптарға арналған практикалық тапсырмалар
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
6 сыныптарға арналған практикалық тапсырмалар
Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырамын. Жаңа сабақты презентация және бейнежазбаны сілтеме арқылы оқушыларға түсіндіру. 6 сыныпқа арналған.
6.3.1.5
3D–редактордағы объектілердің
модельдерін құру
Сабақтың
кезеңі/уақыт
Мұғалімнің
әрекеті
/тапсырмаларды демонстрация
арқылы көрсетеді/
Оқушының
әрекеті
/орындаған тапсырмаларын
whatsapp не Google Classroom арқылы мұғалімге
жібереді/
Бағалау
Ресурстар
Басы
Ұйымдастыру
кезеңі
5
минут
Оқушылармен
сәлемдесу
Оқушыларды
түгендеу
Оқу тапсырмасын
талдау/тексеру
Тест
сұрақтары
Оқу тапсырмасын
мұғалім көрсеткен уақытқа дейін
орындайды.
Тест сұрақтарға
жауап беру
Оқу тапсырмасын дұрыс
орындағанына 1 балл қойылады(әр дұрыс
жауапқа)
Zoom,
Дарын
онлайн
Негізгі
бөлім
Тақырыпты
ашу
SketchUp Make
программасы геометрия пәнімен тығыз байланысты ,осы программада
әр-түрлі геометриялық фигураларды жасап көреміз.Объектінің моделі
ретінде үйдің моделін алып SketchUp Make программасының көмегімен
оның кеңістіктегі моделін жасаймыз.
SketchUp Make
программасыменжұмыс жасау ,сұрақтарға
жауап беру
Әр дұрыс жауапқа 1 балл
алады
SketchUp Make
программасын қолдану
Жеке
жұмыс
«Сұрақтарға жауап
берейік»
1.Модельдеу
дегеніміз не?
2.Объект моделін
жасау үшін қандай құралдарды көбірек
пайдаландыңдар?
Оқулықпен
жұмыс
70-бет «Дәптерге
орындайық»
«Себебін анықтайық »Қазіргі заманда объектілерді
3Dпрограммаларда
модельдеу не үшін қажет?
1.Модельдеу – үшөлшемді графика программаларының көмегімен
объектілерді жасау процесі.
2.Тік төртбұрыш
Сығу/созу
Айналдыру
Құйып бояу
Орын ауыстыру
Созу/сығу
Басқару
Масштаб
Жылжыту
Бұру
Әр дұрыс жауапқа 1
балл алады
Барлығына дұрыс жауап берген
жағдайда 2 балл алады
Оқулық
Соңы
Оқу
тапсырмасы:
$ 11 ,70 бет 6
тапсырма
Оқу тапсырмасын мұғалім
көрсеткен уақытқа дейін
орындайды
Әр дұрыс жауапқа 1 балл
алады
Оқулық
Саралау оқушыларға ұалай көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды
жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы
Сабақ бойынша
рефлексия.
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,
неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін
пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген
сұрақтарға жауап беріңіз .
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі(оқыту туралы да, оқу
туралы да ойлаңыз)?
1.
2.
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да,
оқу туралы да ойлаңыз)?
1.
2.
Сабақ
барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге
көңіл бөлу қажет?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз