Материалдар / 6 сыныптарға арналған практикалық тапсырмалар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

6 сыныптарға арналған практикалық тапсырмалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырамын. Жаңа сабақты презентация және бейнежазбаны сілтеме арқылы оқушыларға түсіндіру. 6 сыныпқа арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2022
539
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп: №266 мектеп-лицей Тексерілді: _____ Пәні: информатика

Бөлім

3D баспасы

Пән мұғалімі

Ф.Ж.Махамбетова

Күні:

06.12.2022.ж.

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағанадар саны:

Сабақтың тақырыбы:

3д редакторындағы объектілердің модельдерін құру

Сабақтың мақсаты:

6.3.1.5 3D –редактордағы объектілердің модельдерін құру

Сабақтың кезеңі/уақыт

Мұғалімнің әрекеті

/тапсырмаларды демонстрация арқылы көрсетеді/

Оқушының әрекеті

/орындаған тапсырмаларын whatsapp не Google Classroom арқылы мұғалімге жібереді/

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ұйымдастыру кезеңі

5 минут

  1. Оқушылармен сәлемдесу

  2. Оқушыларды түгендеу

  3. Оқу тапсырмасын талдау/тексеру

Тест сұрақтары

Оқу тапсырмасын мұғалім көрсеткен уақытқа дейін орындайды.

Тест сұрақтарға жауап беру


Оқу тапсырмасын дұрыс орындағанына 1 балл қойылады(әр дұрыс жауапқа)

Zoom,

Дарын онлайн

Негізгі бөлім

Тақырыпты ашу


SketchUp Make программасы геометрия пәнімен тығыз байланысты ,осы программада әр-түрлі геометриялық фигураларды жасап көреміз.Объектінің моделі ретінде үйдің моделін алып SketchUp Make программасының көмегімен оның кеңістіктегі моделін жасаймыз.


SketchUp Make программасымен жұмыс жасау ,сұрақтарға жауап беру


Әр дұрыс жауапқа 1 балл алады

SketchUp Make программасын қолдану

Жеке жұмыс

«Сұрақтарға жауап берейік»

1.Модельдеу дегеніміз не?

2.Объект моделін жасау үшін қандай құралдарды көбірек пайдаландыңдар?

Оқулықпен жұмыс

70-бет «Дәптерге орындайық»

«Себебін анықтайық »Қазіргі заманда объектілерді 3D программаларда модельдеу не үшін қажет?


1.Модельдеу – үшөлшемді графика программаларының көмегімен объектілерді жасау процесі.

2.Тік төртбұрыш

Сығу/созу

Айналдыру

Құйып бояу



  1. Орын ауыстыру

  2. Созу/сығу

  3. Басқару

  4. Масштаб

  5. Жылжыту

  6. Бұру


Әр дұрыс жауапқа 1 балл алады





Барлығына дұрыс жауап берген жағдайда 2 балл алады

Оқулық

Соңы


Оқу тапсырмасы:

$ 11 ,70 бет 6 тапсырма

Оқу тапсырмасын мұғалім көрсеткен уақытқа дейін орындайды

Әр дұрыс жауапқа 1 балл алады

Оқулық

Саралау оқушыларға ұалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Сабақ бойынша рефлексия.

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз .

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі(оқыту туралы да, оқу туралы да ойлаңыз)?

1.

2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойлаңыз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!