Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
№6 зертханалық жұмы ""Архимед заңын зерделеу""
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: №6 Зертханалық жұмыс: Архимед заңын зерделеу
Білім беру ұйымының атауы |
№5 мектеп-гимназия |
||||||||||||||||
Пәні: |
Физика |
||||||||||||||||
Бөлім: |
Қысым |
||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Ещанова Рупия Қадырбекқызы |
||||||||||||||||
Күні: |
20.02.2023 |
||||||||||||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
№6 Зертханалық жұмыс: Архимед заңын зерделеу |
||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.3.1.11- Кері итеруші күшті анықтау және оның сұйыққа батырылған дененің көлеміне тәуелділігін зерттеу 7.1.3.3 – физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау |
||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушыға : Кері итеруші күштің ұғымын түсіндіре алады Оқушылардың басым бөлігі: Кері итеруші күштің анықтамасын біліп, тәжірибе жасауда дұрыс қолдана алады. Кейбір оқушыларға: Есептер шығаруда қолдана алады және күнделікті өмірде қолдануға үйренеді. |
||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Ерекше білімді қажет ететін оқушы тапсырмасы |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Сабақтың басы 10 минут Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім 20 минут Бекіту 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу -сыныпта психологиялық ахуал туғызу; -оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру.
Оқушылар ортаға шығып, қос шеңберге тұрады. Ортадағы шеңберге озат оқушылар тұрып, алдын ала дайындалған сұрақтарды сыртқы шеңбердегі оқушыларға көрсетеді. Олар жауап бере отырып сағат тілінің бағытымен қозғалады. Жауап бергеннен кейін ішкі шеңбер мен сыртқы шеңбердегі оқушылар орыдарымен ауысады. ҚБ: Өзара тексеру,дұрыс жауаппен түзету жасайды. Оқушыларды техника қауіпсіздік ережесімен таныстырып, техникалық қауіпсіздік журналына қол қойдырту. Жұмыстың барысы:
P0=mg=ρcVg=9*10-3; P=0.6H; P2=0.5H; F A=g ρV=P0 Қорытынды: Дене ығыстырған сұйықтың салмағы мен ығыстырушы күш тең болатынына көз жеткізу.
2 – тапсырма. Сұйыққа батырылған денеге әрекет ететін Fы ығыс-тырушы күштің дене көлеміне байланысты екенін тексеру. Құрал–жабдықтар: Мектеп таразысы (табақшаларсыз), әрқайсысының массасы 100г болатын көлемдері әр түрлі екі дене, суы бар екі ыдыс. Жұмыстың барысы:
Қорытынды. Тепе-теңдігі бұзылады. Себебі, денелердің көлемдері әртүрлі. Көлемі үлкен денеге әсерететін Архимед күші көп. Таразы табақшасы көтеріледі. 3 – тапсырма. Fы ығыстырушы күштің Pс сұйық тығыздығына байланысты екенін тексеру. Құрал – жабдықтар: Мектеп таразысы (табақшаларсыз), массалары мен көлемдері бірдей екі жүк , суы бар және судан басқа кез келген сұйық құйылған ыдыстар. Жұмыстың барысы:
Қорытынды: Таразының тепе-теңдігі бұзылады. Қай сұйықтың тығыздығы көп, ығыстырушы күші көп болады. Тапсырмалар: 1-топ Су ішінде масссы 100 г денеге әрекет ететін ығыстырушы күшті анықта . 2-топ Сұйыққа батырылған денеге әрекет ететін Fы ығыстырушы күштің дене көлеміне байланысты екенін тексеру. 3-топ Fы ығыстырушы күштің ρсу сұйық тығыздығына байланысты екенін тексеру.
Саралау тапсырмалары: А В С деңгейдегі есептерді шығарту. I-деңгей. Су ішіндегі массасы 600 кг, көлемі 0,23м3 тасты көтеру үшін қандай күш жұмсау керек? ІІ-деңгей. Алюминийден жасалған бұйымның ауадағы салмағы-15 Н,ал суға батырылғандағы салмағы-9,5 Н. Алюминийдің тығыздығын анықтаңдар. ІІІ- деңгей. Бұйымның ауадағы салмағы -5 Н, ал оның судағы салмағы-4,5 Н. Бұйым таза күмістен жасалған ба, әлде онда мыстың қоспасы бар ма?
Қ Б «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылардың |
Деңгейлік есеп. Бұйымның ауадағы салмағы -5 Н, ал оның судағы салмағы-4,5 Н. Бұйым таза күмістен жасалған ба, әлде онда мыстың қоспасы бар ма?
|
Әр оқушы қолына түскен стикердегі тілекті оқиды.
Оқушылар жетелеуші сұрақтарған жауап береді
Оқушылар бүгінгі күн ретін және тақырыпты дәптерге жазады.
Оқушыла ойланып жауап береді. Бұған себеп – сызғышқа тиген соққыға тек оның үстіндегі газеттің салмағы ғана емес, сонымен бірге оны ұстап тұрған ауаның салмағы қарсылық жасап тұр.
Оқушылар бейне баян көреді. Сосын түсінік сұрақтарына жауап береді. Оқушылар өмірде қай жерде қысым қолданатынын көреді. НЕГЕ деген сұраққа жауап береді. Әрбір топ алдындағы құралдармен тәжірибе жасап олардың жұмыс істеу принциптерін анықтайды.
Топ мүшелері бір біріне сұрақтар қоя алады?
Оқушылар есеп шығаруы тиіс |
Дескриптор: -Анықтамаларын біледі -Ұғымдарды біледі -Манометрлердің түрлерін сипаттайды, ажырата алады -Манометрлердің жұмыс істеу принципін анықтайды -Практикада қолдана алады
Дескриптор: -Мензурка көмегімен жүктің көлемін анықтай алады; -Өлшенген дененің көлемі мен судың тығыздығы арқылы дене ығыстыратын су салмағын табады.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |