Топтық
жұмыс
«Графикалық
органайзер» әдісімен мәтінмен
жұмыс
Мәтінмен
жұмыс.Топтарға тапсырма беру.
1-топ.
Пайдалы
қазбалар (Фишбоун әдісі)
2-топ Кенсіз пайдалы
қазбалар(Өрмекші әдісі)
3- топ Жанғыш пайдалы
қазбалар (Кластер құру)
Кері байланыс. “Ашық
микрофон” әдісі
Бағалау. «Егер 5 минутыңыз
болса» жұмысқа ұсыныстар мен жақсарту
жолдарын айтады.
ТЖ
Атласқа
қарап, Қазақстанның контурлық картасына минералды және табиғи
ресурстардың орындарын белгілеңіз.
Бағалау критерийі
: Қазақстанда кездесетін минералды және табиғи
ресурстарды біледі және олардың кен орындарын көрсете
алады
Дескрипторлар
:
-
Қазақстандағы минералды
және табиғи ресурстарға мысал келтіреді және олардың
кен
орындарын олардың кен орындарын
біледі
-
Қазақстандағы минералды және табиғи
ресурстардың кен орындарын картадан көрсетеді
Минералды және табиғи
ресурстардан алынатын өнімдердің қолданылу салаларын талдай
алады
ЖЖ
Химиялық
диктантты аяқтаңыз.
Қазақстан көптеген
пайдалы қазбаларға бай. Менделеев кестесіндегі ___ элементтен
Қазақстан жерінде _____ тапқан. Сонымен қатар ____ элементтің қоры
табылған. Өндірісті ол элементтердің _____ қолданылады. Қазақстан
дүние жүзінде
__________________ қоры
жөнінен бірінші орын, ____ , ____ , ____ қорлары жөнінен екінші,
____ , _____ үшінші, ______ төртінші, _____ алтыншы орын
алады.
Қазақстан минералдық
шикізат ресурстарының барлық
түрлеріне мол. Қазақ жер қойнауында Менделеев таблицасындағы 105
элементтің 99 табылып, 70-нің қоры зерттелініп, өндіріске соның 60
элементі тартылған.
Дескриптор Білім алушы
Жеке
жұмыс Шикізатпен алынатын өнім арасындағы сәйкестікті
тап
Шикізаттың
атауы
|
Өнімдер
|
1.Мұнай
|
А)бензин
|
2.Көмір
|
Ә)қола
|
3.Мыс
|
Б)болат
|
4.Темір
|
В)ұшақ
|
5.Газ
|
Г)тұрмыста
қолданылатын өнім
|
6.Күміс
|
Ғ)жылу электр
станцияларына қолданылатын отын
|
7.Алюминий
|
Д)әшекей
бұйымдар
|
Дескриптор Білім алушы
-Минералды және
табиғи ресурстардан алынатын өнімдердің қолданылу салаларын талдай
алады
-Шикізат пен өнімді
ажырата алады.
|