Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
7.4 В Қазақстанның пайдалы қазбалары. 7-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Материал химия пәнінің мұғалімдеріне керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
09 Маусым 2018
3217
13 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.4B Геологиялық химиялық қосылыстарМектеп: № 100 мектепКүні: 26.04.2018 ж Мұғалімнің аты – жөні: Файзуллаева Асем ТуракбаевнаСынып:7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы: | 7.4 В Қазақстанның пайдалы қазбалары. |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | 7.4.2.4 -Қазақстан қандай минералды және табиғи ресурстармен бай екендігін және олардың кен орындарын білу; . |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар : Қазақстан минералды және табиғи ресурстармен бай екендігін және олардың кен орындарын біледі |
Оқушылардың көпшілігі : Қазақстандағы минералды және табиғи ресурстардың кен орындарын картадан көрсетеді | |
Кейбір оқушылар : Табиғи және минералды ресурстардан алынатын өнімдер және олардың қолданылу салаларын талдай алады | |
Бағалау критерийлері | |
Тілдік мақсат | Химиялық қосылыстар (шикі мұнай, мұнай, табиғи газды)аттарын біледі. |
Негізгі тіркестер : металдар, пайдалы қазбалар, көмір, кенсіз пайдалы қазбалар | |
Құндылықтарға баулу | Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, жауапкершілікпен қоршаған ортаға қамқорлық көрсету. |
Пәнаралық байланыс | География 9 сынып (Ресурстары, өндіріс факторлары). Дүниетану 4 сынып (Пайдалы қазбалардың түрлері) |
Алдыңғы оқу | 6.3.3.3 Қазақстандағы пайдалы қазбалардың кен орындарын және қолдану салаларын анықтау |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы3 мин 7 мин 2 мин | Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық ахуал, «Гүлмен тілек»(сергіту және топқа біріктіру)сыныпты «Магмалық тау жыныстары», «Шөгінді тау жыныстары», «Метаморфтық тау жыныстары» тобына бөлу 2.Үй тапсырмасын сұрау І-ТОП.№1 тапсырма Жыныстардың суреттерін белгілеңіз. Бағалау. «Смайликтер арқылы» жұмысқа ұсыныстар мен жақсарту жолдарын айтады.3.Миға шабуыл «Суреттер сойлейді» Ой қозғау мақсатында сұрақ қою: | «Гүл суреті» кеспе қағаздары Үлестірме,кеспе материалдар,стикерлер Презентация PowerPoint |
Ортасы 12 мин 3 мин 3 мин 3 мин | Топтық жұмыс«Графикалық органайзер» әдісімен мәтінмен жұмыс Мәтінмен жұмыс.Топтарға тапсырма беру. 1-топ. Пайдалы қазбалар (Фишбоун әдісі) 2-топ Кенсіз пайдалы қазбалар(Өрмекші әдісі) 3- топ Жанғыш пайдалы қазбалар (Кластер құру)Кері байланыс. “Ашық микрофон” әдісі Бағалау. «Егер 5 минутыңыз болса» жұмысқа ұсыныстар мен жақсарту жолдарын айтады. ТЖ Атласқа қарап, Қазақстанның контурлық картасына минералды және табиғи ресурстардың орындарын белгілеңіз.Бағалау критерийі : Қазақстанда кездесетін минералды және табиғи ресурстарды біледі және олардың кен орындарын көрсете аладыДескрипторлар : | Химия. 7 классОспанова МейрамкулБелоусова ТатьянаАухадиева ҚырмызыМектеп – 2017 Кестелер, сызбалар, смайликтер Қазақстанның экономикалық картасы, кестелер, сызбалар |
Соңы3 мин | РефлексияКері байланыс «бес саусақ»Үйге тапсырма: Қазақстан минералды және табиғи ресурстары жайлы эссе жазу | |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. Барлық Қазақстан минералды және табиғи ресурстармен бай екендігін және олардың кен орындарын біледі . оқушылардың көпшілігі Қазақстандағы минералды және табиғи ресурстардың кен орындарын картадан көрсетеді, қабілеті жоғары оқушылар табиғи және минералды ресурстардан алынатын өнімдер және олардың қолданылу салаларын талдай алады | . Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара «Егер 5 минутыңыз болса» бойынша жетістіктерін айқындау. Топтық жұмыс кезінде « 2 жұлдыз – 1 ұсыныс » және жұптық жұмыс кезінде Смайликтер арқылы бағалауарқылы бағалау жүргізілді. Жеке тапсырмамен әр оқушының оқу мақсатына жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолданылады | Сергіту жаттығулары |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | ||
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)