|
Бөлім: |
7- бөлім. «Экспо-2017» - Қазақстан белесі. Н.Ә.Назарбаев «Тәуелсіздік толғауы» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
8.02.2022 ж |
|
Сыныбы:9 |
Қатысушылар саны: 13 Қатыспағандар саны:0 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.1.2.1тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау; 9.1.5.1мәтіннің мақсатты аудиториясын,автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау. |
|
Сабақтың мақсаты: |
тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіне біледі, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтай алады; мәтіннің мақсатты аудиториясын,автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтай алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
7 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
«Раунд-Робинд» тәсілі арқылы айтады. Тәуелсіздік деген не ? Өз ойларымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
интербелсенді тақта |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 28 мин. |
Аудиомәтін тыңдап,тест тапсырмаларын орындатады
|
Аудиомәтінді тыңдап,тест шешеді |
Дескриптор 4 балл - Аудиомәтінді тыңдайды. - Тест шешеді. |
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері аудиомәтін |
|
|
2-тапсырма Жеке жұмыс
Жұптық жұмыс Диалогті толықтырады |
Жазылым Сөздер мен сөз тіркестерін орыс тіліндегі нұсқасымен сәйкестендіріп, сөйлем құрайды
Сұрақтарға жауап беріп, диалогті толықтырады |
Дескриптор 3 балл. - Сөздер мен сөз тіркестерін орыс тіліндегі нұсқасымен сәйкестендіреді - сөйлем құрайды
Дескриптор 3 балл. - Сұрақтарға жауап береді. - Диалогті толықтырады. |
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері слайдтар |
|
|
№5-тапсырма: Топтық жұмыс
|
Айтылым. Жазылым Топқа бөлініп тапсырма орындайды. Постер қорғайды. 1-топ. : «Егер мен Президент болсам...» 2-топ. «Қазақстанды дамыған елге айналдыру үшін мен қандай үлес қосамын?» |
Дескриптор 5 балл -Постер қорғайды
|
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері
А3 қағаздары,фломастерлер, желімдер |
|
Сабақтың соңы Рефлексия 5 мин.
|
Кері байланыс. «Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі». Мұғалім оқушылардың сабаққа рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасын береді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
13-тапсырма |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7- бөлім. «Экспо-2017» - Қазақстан белесі. Н.Ә.Назарбаев «Тәуелсіздік толғауы»
7- бөлім. «Экспо-2017» - Қазақстан белесі. Н.Ә.Назарбаев «Тәуелсіздік толғауы»
|
Бөлім: |
7- бөлім. «Экспо-2017» - Қазақстан белесі. Н.Ә.Назарбаев «Тәуелсіздік толғауы» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
8.02.2022 ж |
|
Сыныбы:9 |
Қатысушылар саны: 13 Қатыспағандар саны:0 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.1.2.1тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау; 9.1.5.1мәтіннің мақсатты аудиториясын,автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау. |
|
Сабақтың мақсаты: |
тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіне біледі, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтай алады; мәтіннің мақсатты аудиториясын,автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтай алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
7 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
«Раунд-Робинд» тәсілі арқылы айтады. Тәуелсіздік деген не ? Өз ойларымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
интербелсенді тақта |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 28 мин. |
Аудиомәтін тыңдап,тест тапсырмаларын орындатады
|
Аудиомәтінді тыңдап,тест шешеді |
Дескриптор 4 балл - Аудиомәтінді тыңдайды. - Тест шешеді. |
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері аудиомәтін |
|
|
2-тапсырма Жеке жұмыс
Жұптық жұмыс Диалогті толықтырады |
Жазылым Сөздер мен сөз тіркестерін орыс тіліндегі нұсқасымен сәйкестендіріп, сөйлем құрайды
Сұрақтарға жауап беріп, диалогті толықтырады |
Дескриптор 3 балл. - Сөздер мен сөз тіркестерін орыс тіліндегі нұсқасымен сәйкестендіреді - сөйлем құрайды
Дескриптор 3 балл. - Сұрақтарға жауап береді. - Диалогті толықтырады. |
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері слайдтар |
|
|
№5-тапсырма: Топтық жұмыс
|
Айтылым. Жазылым Топқа бөлініп тапсырма орындайды. Постер қорғайды. 1-топ. : «Егер мен Президент болсам...» 2-топ. «Қазақстанды дамыған елге айналдыру үшін мен қандай үлес қосамын?» |
Дескриптор 5 балл -Постер қорғайды
|
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері
А3 қағаздары,фломастерлер, желімдер |
|
Сабақтың соңы Рефлексия 5 мин.
|
Кері байланыс. «Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі». Мұғалім оқушылардың сабаққа рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасын береді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
13-тапсырма |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
|
|
шағым қалдыра аласыз





















