7- бөлім. «Экспо-2017» - Қазақстан белесі. Н.Ә.Назарбаев «Тәуелсіздік толғауы»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

7- бөлім. «Экспо-2017» - Қазақстан белесі. Н.Ә.Назарбаев «Тәуелсіздік толғауы»

Материал туралы қысқаша түсінік
7- бөлім. «Экспо-2017» - Қазақстан белесі. Н.Ә.Назарбаев «Тәуелсіздік толғауы» тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау; мәтіннің мақсатты аудиториясын,автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

7- бөлім. «Экспо-2017» - Қазақстан белесі. Н.Ә.Назарбаев «Тәуелсіздік толғауы»

Педагогтің аты-жөні:

Жақсыбаева Нұргүл Салихқызы

Күні:

8.02.2022 ж

Сыныбы:9

Қатысушылар саны: 13 Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.1.2.1тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау;

9.1.5.1мәтіннің мақсатты аудиториясын,автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау.

Сабақтың мақсаты:

тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіне біледі, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтай алады;

мәтіннің мақсатты аудиториясын,автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтай алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе

7 мин

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

«Раунд-Робинд» тәсілі арқылы айтады.

Тәуелсіздік деген не ?

Өз ойларымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

28 мин.

Аудиомәтін тыңдап,тест тапсырмаларын орындатады




Аудиомәтінді тыңдап,тест шешеді

Дескриптор

4 балл

- Аудиомәтінді тыңдайды.

- Тест шешеді.

9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

аудиомәтін


2-тапсырма

Жеке жұмыс











Жұптық жұмыс

Диалогті толықтырады

Жазылым

Сөздер мен сөз тіркестерін орыс тіліндегі нұсқасымен сәйкестендіріп, сөйлем құрайды















Сұрақтарға жауап беріп, диалогті толықтырады

Дескриптор 3 балл.

- Сөздер мен сөз тіркестерін орыс тіліндегі нұсқасымен сәйкестендіреді

- сөйлем құрайды

Дескриптор 3 балл.

- Сұрақтарға жауап береді.

- Диалогті толықтырады.


9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

слайдтар










5-тапсырма:

Топтық жұмыс
















Айтылым. Жазылым

Топқа бөлініп тапсырма орындайды. Постер қорғайды.

1-топ. : «Егер мен Президент болсам...»

2-топ. «Қазақстанды дамыған елге айналдыру үшін мен қандай үлес қосамын?»

Дескриптор

5 балл

-Постер қорғайды




9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері



А3 қағаздары,фломастерлер,

желімдер


Сабақтың соңы

Рефлексия

5 мин.


Кері байланыс. «Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі». Мұғалім оқушылардың сабаққа рефлексиясын тыңдайды.

Үй тапсырмасын береді.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.





13-тапсырма

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.05.2022
516
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі