Материалдар / 7 геометрия бжб тжб жинағы толық. 2 нұсқамен
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7 геометрия бжб тжб жинағы толық. 2 нұсқамен

Материал туралы қысқаша түсінік
7 геометрия бжб тжб жинағы толық 1-2-3-4 тоқсанға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
361
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Кіріспе


Әдістемелік ұсыныстар 7-сынып білім алушыларына «Геометрия» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде жасалған. Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Әдістемелік ұсыныста бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийі мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

Жиынтық бағалау белгілі бір оқу кезеңінде оқу бағдарламасының мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау және тіркеу үшін жүргізіледі. Тіркеу барысында оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың білімі мен білік дағдыларын көрсететін дәлелдер жинау негізінде жүзеге асырылады. Жиынтық бағалау тоқсан ішінде (бөлім/ортақ тақырып үшін жиынтық бағалау), тоқсан соңында (тоқсандық жиынтық бағалау) және білім беру деңгейі аяқталғаннан кейін (негізгі орта, жалпы орта) өткізіледі. Жиынтық бағалау нәтижелері бойынша балл/деңгей/бағалау туралы шешімді мұғалім бағалау критерийлеріне сәйкес анықтайды. Әрбір білім алушыға қатысты объективті шешім қабылдауда мұғалімге көмек көрсетуде бөлім/ортақ тақырыптар үшін жиынтық бағалау тапсырмаларына дескрипторлар әзірленген.
























МАЗМҰНЫ


1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар...........................5


«Геометрияның алғашқы мәліметтері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау.......5


2- тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар..........................9


«Үшбұрыштар» бөлім бойынша жиынтық бағалау.............................................9


3- тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................14


«Түзулердің өзара орналасуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау...................14


4- тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар........................ 19


«Шеңбер.Геометриялық салулар»бөлім бойынш жиынтық бағалау.................19


1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы.......................................24


2- тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы.....................................28


3- тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы......................................33


4- тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы......................................39


Қорытынды...............................................................................................................46

Пайдаланған әдебиеттер тізімі .............................................................................47

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

«Геометрияның алғашқы мәліметтері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

Тақырыптар




Геометрияның негізгі ұғымдары. Аксиома. Теорема

Фигуралар теңдігі

Теореманы дәлелдеу әдістері: тура дәлелдеу және «кері жору» әдісі

Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың қасиеттері

Оқу мақсаты

7.1.1.5

кесінді, сәуле, бұрыш, үшбұрыш, жарты жазықтық анықтамаларын білу;

7.1.1.6

кесінділер мен бұрыштарды өлшеу аксиомаларын білу және қолдану;

7.1.1.10

сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану;

Бағалау критерийі



-Сызба бойынша геометриялық фигураларды анықтайды

-Мәтін есепті шығаруда кесіндіні, бұрыштарды өлшеу аксиомаларын қолданады

-Есептер шығаруда сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданады

Ойлау дағдысының деңгейлері

Білу, түсіну Қолдану

Орындау уақыты

25 минут


I-нұсқа

Тапсырмалар:

1. Суреттегі OA, ED,JH,OB,EO,OJ,AJ(кесінді, сәуле, түзу) элементтердің атын жазыңыз:

[3]

2. а)АОС бұрышын сызыңыз:

b) бұрыштың ішінен ОВ сәулесін жүргізіңіз;

с) Егер АОВ =180, ал СОВ бұрышы АОВ бұрышынан 2 есе үлкен болса,

АОС бұрышының өлшемін табыңыз.

[3]

3. МА кесіндісінің ұзындығын табыңыз.


[3]

4. а) HOB бұрышына сыбайлас бұрышты жазыңыз;

b) вертикаль бұрыштар жұбын жазыңыз;

с) HOB бұрышының өлшемін табыңыз;

d)∠AOGбұрышының өлшемін табыңыз;



[4]

II-нұсқа


1. Суреттегі JF,ЕH,OC,GD,BI,JO,ОА (кесінді, сәуле, түзу) элементтердің атын жазыңыз:

[3]

2. а)АОВ бұрышын сызыңыз:

b) бұрыштың ішінен ОD сәулесін жүргізіңіз;

с) Егер АОD =150, ал DОВ бұрышы АОD бұрышынан 4 есе үлкен болса,

АОB бұрышының өлшемін табыңыз.

[3]

3.BD кесіндісінің ұзындығын табыңыз.

[3]

4. а) AOC бұрышына сыбайлас бұрышты жазыңыз;

b) вертикаль бұрыштар жұбын жазыңыз;

с) AOC бұрышының өлшемін табыңыз;

d)∠EODбұрышының өлшемін табыңыз;

[4]

Бағалау критерийлер кестесі


Бағалаукритерийі

Дескрипторлар

Балл



Білімалушы


Суретбойыншакесінді, сәуле,

1

Кесінділердіжазады

1

түзулердіңатынжазады


Сәулелердіжазады

1



Түзулердіжазады

1

Есепшығарудабұрыштарды

2

Есеп шартына сәйкес сызбасын салады

1

өлшеу аксиомасын қолданады


COB(DOB)

мәнін табады

1



AOC(AOB)

мәнін табады

1

Есеп шығаруда кесінділерді

3

Есеп шартына сәйкес теңдеу құрады

1

өлшеу аксиомасын қолданады


Х-тің мәнін табады

1



МА (BD) кесіндісін табады

1

сыбайлас және вертикаль

4

HOB(AOC)бұрышына сыбайлас бұрышты жазады

1

бұрыштардың қасиеттерін




қолданып есепті шығарады


Вертикаль бұрыштар жұбын жазады

1



HOB (AOC)бұрышының өлшемін табады

1



AOG (EOD)бұрышының өлшемін табады

1

Барлығы




13











«Геометрияның алғашқы мәліметтері» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата - аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушы аты -жөні _________________________________

Бағалау критерийі


Оқу жетістіктерінің деңгейлері

Төмен

Орта

Жоғары

Суретбойыншакесінді, сәуле, түзулердіңатынжазады.

Сурет бойынша кесінді, сәуле, түзулерді анықтауда қиналады.

Группа 1

Сурет бойынша кесінді, сәуле, түзулерді анықтау барысында қателіктер жібереді.

Сурет бойынша кесінді, сәуле, түзулерді дұрыс анықтайды.

Есеп шығаруда бұрыштарды өлшеу аксиомасын қолданады

Есеп шығаруда бұрыштарды өлшеу аксиомасын қолдануға қиналады.

Есеп шығаруда бұрыштарды өлшеу аксиомасын қолдану барысында қателіктер жібереді.

Есеп шығаруда бұрыштарды өлшеу аксиомасын қолданады.

Есеп шығаруда кесінділерді өлшеу аксиомасын қолданады

Есеп шығаруда кесінділерді өлшеу аксиомасын қолдануда қиналады.

Есеп шығаруда кесінділерді өлшеу аксиомасын қолдану барысында қателіктер жібереді.

Есеп шығаруда кесінділерді өлшеу аксиомасын қолданып,есептің дұрыс шешімін табады.


Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданып есепті шығарады

Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерінқолдануда қиналады.

Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерінқолданубарысында қателіктер жібереді.


Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданып есепті шығарады














































2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

«Үшбұрыштар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырыптар

Үшбұрыштар теңдігінің белгілері

Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері мен белгілері



Оқу мақсаты


7.1.1.21 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және

дәлелдеу

7.1.1.22 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер

шығару мен дәлелдеулерде қолдану

7.1.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштардың белгілері мен

қасиеттерін қолдану

7.1.1.24 теңқабырғалы үшбұрыштардың қасиеттерін

есептер шығаруда қолдану


Бағалау критерийі

Білім алушы:

  • Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі.

  • Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер

шығару мен дәлелдеулерде қолданады.

  • Теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен

қасиеттерін қолданып есептер шығарады.

  • Теңқабырғалы үшбұрыштардың қасиеттерін

есептер шығаруда қолданады.


Ойлау дағдылары

Білу, түсіну

Қолдану


Орындалу уақыты:


25мин


I-нұсқа

Тапсырмалар:

1.Дұрыс жауабын сәйкестендіріңіз.



1.Үшбұрыштар теңдігінің бірінші белгісі



a)Егер бір тікбұрышты үшбұрыштың катеттері екінші тікбұрышты үшбұрыштың катететтеріне сәйкесінше тең болса,онда бұл үшбұрыштар тең болады.



2.Үшбұрыштар теңдігінің екінші белгісі

b)егер бірінші үшбұрыштың екі қабырғасы мен олардың арасындағы бұрышы екінші үшбұрыштың сәйкес екі қабырғасы мен арасындағы бұрышқа тең болса, онда бұл үшбұрыштар тең болады

3.Үшбұрыштар теңдігінің үшінші белгісі

c) Егер бір үшбұрыштың үш қабырғасы екінші үшбұрыштың сәйкес үш қабырғасына тең болса, онда бұл үшбұрыштар тең болады

d) Егер бірінші үшбұрыштың

бір қабырғасы және оған іргелес жатқан екі бұрышы екінші үшбұрыштың сәйкес қабырғасы мен оған іргелес жатқан екі бұрышына тең болса, онда бұл үшбұрыштар тең болады



[3]

2. болса, онда АВ мен СD кесінділерінің тең екендігін дәлелдеңіз.

[3]

3. Теңбүйірлі үшбұрыштың периметрі 55 см. Ал бүйір қабырғасы табанынан 10 см-ге кем. Үшбұрыштың барлық қабырғаларын табыңыз

[3]

4. АВС теңқабырғалы үшбұрышының АС қабырғасына ВD биссектриса жүргізілген. Егер АD кесіндісі 4см-ге тең болса, онда АВС үшбұрышының периметрін табыңдар

[3]

II-нұсқа

1.Дұрыс жауабын сәйкестендіріңіз.



1.Үшбұрыштар теңдігінің бірінші белгісі



a)Егер бірінші үшбұрыштың

бір қабырғасы және оған іргелес жатқан екі бұрышы екінші үшбұрыштың сәйкес қабырғасы мен оған іргелес жатқан екі бұрышына тең болса, онда бұл үшбұрыштар тең болады




2.Үшбұрыштар теңдігінің екінші белгісі


b) Егер бір тікбұрышты үшбұрыштың катеттері екінші тікбұрышты үшбұрыштың катететтеріне сәйкесінше тең болса,онда бұл үшбұрыштар тең болады.



3.Үшбұрыштар теңдігінің үшінші белгісі

c) Егер бір үшбұрыштың үш қабырғасы екінші үшбұрыштың сәйкес үш қабырғасына тең болса, онда бұл үшбұрыштар тең болады

d) Егер бірінші үшбұрыштың екі қабырғасы мен олардың арасындағы бұрышы екінші үшбұрыштың сәйкес екі қабырғасы мен арасындағы бұрышқа тең болса, онда бұл үшбұрыштар тең болады.


[3]

2. болса, онда SC мен FK кесінділерінің тең екендігін дәлелдеңіз.

[3]

3. Теңбүйірлі үшбұрыштың периметрі 85 см. Ал бүйір қабырғасы табанынан 10 см-ге кем. Үшбұрыштың барлық қабырғаларын табыңыз

[3]

4. АВС теңқабырғалы үшбұрышының АС қабырғасына ВD биссектриса жүргізілген. Егер АD кесіндісі 6см-ге тең болса, онда АВС үшбұрышының периметрін табыңдар

[3]





















Бағалау критерийлер кестесі



Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Қосымша

ақпарат

Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін ажыратады

1

Үшбұрыштар теңдігінің бірінші белгісін анықтайды

1


Үшбұрыштар теңдігінің екінші белгісін анықтайды


1


Үшбұрыштар теңдігінің үшінші белгісін анықтайды


1


Үшбұрыштар теңдігінің белгілері мен қасиеттерін тиімді қолданады


2

Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін қолданады

1


Вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданады

1


АВ=СD (SC мен FK)екендігін дәлелдейді

1


Теңбүйірлі үшбұрыштардың белгілері мен қасиеттерін қолданып есептер шығару

3

Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттері мен белгілерін қолданады

1


1


Қабырғаларын табады

1


Есеп шығаруда теңқабырғалы үшбұрыштың қасиеттерін қолданады

4

Теңқабырғалы үшбұрыштың қасиеттерін қолданады

1


Қабырғаларын есептеп табады

1


Периметрін есептейді

1


Барлығы



12























«Үшбұрыштар» бөлімі бойынша жиынтық

бағалаудың нәтижесіне қатысты ата - аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушы аты -жөні _________________________________

Бағалау критерийі


Оқу жетістіктерінің деңгейлері

Төмен

Орта

Жоғары

Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін ажыратады

ҮГруппа 2 шбұрыштар теңдігінің белгілерін ажыратуда қиналады

Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін ажыратуда қателіктер жібереді



Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін ажырата алады

Үшбұрыштар теңдігінің белгілері мен қасиеттерін тиімді қолданады


Үшбұрыштар теңдігінің белгілері мен қасиеттерін

қолдануға қиналады

Үшбұрыштар теңдігінің белгілері мен қасиеттерін тиімді қолдануда

қателіктер жібереді


Үшбұрыштар теңдігінің белгілері мен қасиеттерін тиімді қолдана алады

Теңбүйірлі үшбұрыштардың белгілері мен қасиеттерін қолданып есептер шығару

Теңбүйірлі үшбұрыштардың белгілері мен қасиеттерін қолдануда қиналады

Теңбүйірлі үшбұрыштардың белгілері мен қасиеттерін қолдану барысында қателіктер жібереді

Теңбүйірлі үшбұрыштардың белгілері мен қасиеттерін қолданып есептер шығаруда қолданып,есептің дұрыс шешімін табады


Есеп шығаруда теңқабырғалы үшбұрыштың қасиеттерін қолданады

Есеп шығаруда теңқабырғалы үшбұрыштың қасиеттерін қолдануда қиналады

Есеп шығаруда теңқабырғалы үшбұрыштың қасиеттерін қолдану барысында қателіктер жібереді



Есеп шығаруда теңқабырғалы үшбұрыштың қасиеттерін қолдана алады













3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар


«Түзулердің өзара орналасуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырыптар Параллель түзулер, олардың белгілері және қасиеттері

Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың

сыртқы бұрышы

Үшбұрыш теңсіздігі

Тікбұрышты үшбұрыштар теңдігінің белгілері

Тікбұрышты үшбұрыштың қасеттері

Перпендикуляр түзулер. Перпендикуляр,көлбеу және

оның проекциясы

Оқыту мақсаты 7.1.2.3 екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған

бұрыштарды танып білу;

7.1.2.5түзулердің параллельдік белгілерін есептер

шығаруда қолдану;

7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы

теореманы қолдану;

7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы

туралы теорема мен оныңсалдарларын есептер

шығаруда қолдану


Бағалау Білім алушы:

критерийі -екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған

бұрыштарды танып біледі;

- түзулердің параллельдік белгілерін есептер

шығаруда қолданады;

  • үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы пайдаланып,белгісіз бұрыштарды табады;

  • сыртқы бұрыш туралы теореманы қолданып есептер шығарады;


Ойлау Білу, түсіну

дағдылары Қолдану


Орындалу 25 минут

уақыты:











I-нұсқа

Тапсырмалар:

Shape1 1.Суретті пайдаланып:


12

Shape2 3 4


Shape3 56

78



a) Ішкі айқыш бұрыштар :

b) Ішкі тұстас бұрыштар :

c) Сыртқы айқыш бұрыштар:

d) Сыртқы тұстас бұрыштар:

[4]


2. Екі параллель түзулерді қиюшымен қиғанда шыққан бұрыштардың бірі 68°. Қалған бұрыштарды табыңыз. Суретті салып көрсетіңіз.

[4]


3. Суреттегі белгісіз бұрыштарды табыңыз:

B

Shape5 Shape6 Shape4

A C

a)b)

[4]


II-нұсқа

Shape7 1.Суретті пайдаланып:


12

Shape8 3 4


Shape9 56

78


a)Ішкі айқыш бұрыштар :

b)Ішкі тұстас бұрыштар :

c)Сыртқы айқыш бұрыштар:

d)Сыртқы тұстас бұрыштар:

[4]


2. Екі параллель түзулерді қиюшымен қиғанда шыққан бұрыштардың бірі 72°.

Қалған бұрыштарды табыңыз. Суретті салып көрсетіңіз.

[4]


3. Суреттегі белгісіз бұрыштарды табыңыз:

B

Shape10 Shape11 Shape12

AC

a)b)

[4]



















Бағалау критерийлер кестесі


Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Қосымша

ақпарат

Екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып біледі





1

Ішкі айқыш бұрыштарды көрсетеді

1


Ішкі тұстас бұрыштарды көрсетеді

1

Сыртқы айқыш бұрыштарды көрсетеді;

1

Сыртқы тұстас бұрыштарды көрсетеді

1

Түзулердің параллельдік белгілерін есептер шығаруда қолданады

2

Сызбасын салады

1


Түзулердің параллельдік белгілерін қолданады

1

Қалған бұрыштардың мәндерін табады

1

Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы пайдаланып,белгісіз бұрыштарды табады





Ішкі бұрыштардың қосындысын пайдаланып,белгісіз бұрышты табады

1


3b

Ішкі бұрыштардың қосындысын туралы теореманы қолданады

1

Теңдеу құрады

1

Теңдеуді шешеді

1

Белгісіз бұрыштарды табады

1

Барлығы:



12























«Түзулердің өзара орналасуы» бөлімі бойынша жиынтық

бағалаудың нәтижесіне қатысты ата - аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушы аты -жөні _________________________________

Бағалау критерийі


Оқу жетістіктерінің деңгейлері

Төмен

Орта

Жоғары

Екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып біледі


Екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды анықтай алмайды

Группа 3

Екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып білгенімен, параллельдік белгілерін қолдану кезінде қателік жасайды


Екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды таныйды және

ажыратады

Түзулердің параллельдік белгілерін есептер шығаруда қолданады

Түзулердің параллельдік белгілерін есептер шығаруда

қолдануға қиналады

Түзулердің параллельдік белгілерін есептер шығаруда қателіктер жібереді

Түзулердің параллельдік белгілерін есептер шығаруда қолдана алады



Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы пайдаланып,белгісіз бұрыштарды табады

Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы қолдануда қиналады

Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы пайдалануда,белгісіз бұрыштарды табу барысында қателіктер жібереді



Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы пайдаланып,белгісіз бұрыштарды табады

















4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

«Шеңбер. Геометриялық салулар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырыптар Шеңбер, дөңгелек, олардың элементтері мен

бөліктері.Центрлік бұрыш

Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы. Екішеңбердің

өзара орналасуы

Шеңберге жүргізілген жанама. Шеңберге

жүргізілген жанамалардың қасиеттері

Үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлер

Салу есептері


Оқыту мақсаты7.1.1.28 шеңбер мен дөңгелектің және олардың

элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда)

анықтамаларын білу;

7.1.1.31 м нүктелердің геометриялық орнының

анықтамасын білу;

7.1.2.12 түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара

орналасу жағдайларын талдау;

7.1.2.13 есептер шығаруда шеңбер жанамасының

қасиеттерін білу және қолдану;


Бағалау критерийі Білім алушы

- шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің

(центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын

біледі;

  • нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын біледі;

- түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара

орналасу жағдайларына есептер шығарады;

- есептер шығаруда шеңбер жанамасының

қасиеттерін қолданады;


Ойлау дағдыларының Білу, түсіну

деңгейлері қолдану


Орындау уақыты 25 минут







I-нұсқа

Тапсырмалар:

1.Кесте бойынша жауаптарыңызды тұжырымдаңыз:


Анықтама

Жауап

Дұрыс /Бұрыс

1

Бір нүктеден бірдей қашықтықта жатқан нүктелерден тұратын геометриялық фигура шеңбер деп аталады.


2

Шеңбермен бір ғана ортақ екі нүктесі болатын түзу хорда деп аталады.


3

Шеңбердің центрі мен оның бойындағы кез келген нүктені қосатын кесінді шеңбердің радиусы деп аталады.


4

Центрлік бұрыштың ішінде орналасқан дөңгелектің бөлігі дөңгелектің хордасы деп аталады.


[4]

2. Төмендегі сызбадан:

А) Шеңбердің ішінде орналасқан нүктелер:

Ә) Шеңберге тиісті емес нүктелер:

Б) Шеңбер бойында орналасқан нүктелер:

[3]

3. Төмендегі мәліметтерді пайдалана отырып, екі шеңбер өзара қалай орналасқанын анықтаңыз:

А) d=11см, R=7см,R1=2см;

Ә) d=4см,R=10см,R1=8см.

[2]

4. АВ түзуі центрі О нүктесі болатын, радиусыr-ге тең шеңбермен В нүктесінде жанасады. Егер <АОВ=60°,r= 3см болса, АО ұзындығын табыңыз.

[4]




II-нұсқа

1.Кесте бойынша жауаптарыңызды тұжырымдаңыз:


Анықтама

Жауап

Дұрыс /Бұрыс

1

Берілген нүктеден белгілі қашықтықтан аспайтын жазықтықтың барлық нүктелерінен тұратын фигура дөңгелек деп аталады.


2

Центрлік бұрыштың ішінде орналасқан дөңгелектің бөлігі хорда деп аталады.


3

Шеңбердің центрі мен оның бойындағы кез келген нүктені қосатын кесінді шеңбердің диаметрі деп аталады.


4

Дөңгелекті шектейтін шеңбердің хордасы дөңгелектің хордасы деп аталады.


[4]

2. Төмендегі сызбадан:

А) Шеңбердің ішінде орналасқан нүктелер:

Ә) Шеңберге тиісті емес нүктелер:

Б) Шеңбер бойында орналасқан нүктелер:

[3]


3. Төмендегі мәліметтерді пайдалана отырып, екі шеңбер өзара қалай орналасқанын анықтаңыз:

А) d=14см, R=8см,R1=3см;

Ә) d=5см,R=9см,R1=7см.

[2]

4. АВ түзуі центрі О нүктесі болатын, радиусыr-ге тең шеңбермен В нүктесінде жанасады. Егер <АОВ=70°,r= 4см болса, АО ұзындығын табыңыз.

[4]


Бағалау критерийлер кестесі


Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Қосымша

ақпарат

Шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын біледі




1

Шеңбер (дөңгелек)анықтамасын біледі;

1


Хорданың анықтамасын біледі;

1

Шеңбердің радиусын (диаметр) анықтамасын біледі;

1

Дөңгелектің хордасыанықтамасын біледі;

1

Нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын біледі

2

Шеңбердің ішінде орналасқан нүктелерді анықтайды;

1


Шеңберге тиісті емес нүктелерді анықтайды;

1

Шеңбер бойында орналасқан нүктелерді анықтайды;

1

Түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларына есептер шығарады


Шеңберлердің өзара орналасуын анықтайды;

1


Шеңберлердің өзара орналасуын анықтайды;

1

Есептер шығаруда шеңбер жанамасының қасиеттерін қолданады

4

Сызбаны сызады;

1

Жанаманың қасиетін қолданады;

1

Тең қабырғалы үшбұрыштың қасиетін қолданады;

1

Есептеулерді жүргізеді;

1

Барлығы:



13




















«Шеңбер. Геометриялық салулар» бөлімі бойынша жиынтық

бағалаудың нәтижесіне қатысты ата - аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушы аты -жөні _________________________________



Бағалау критерийі


Оқу жетістіктерінің деңгейлері

Төмен

Орта

Жоғары

Шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын біледі


Шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын білмейді.

Группа 4

Шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларында қателіктер жібереді.


Шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын біледі.


Нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын біледі

Нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын

қолдануда қиналады.

Нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын қолдану барысында қателіктер жібереді.



Нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын біледі және қолдана алады.

Түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларына есептер шығарады

Түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларына есептер шығару барысында қолдануда қиналады.

Түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларына есептер барысында қателіктер жібереді.

Түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларына есептер шығарадыжәне есептің дұрыс шешімін табады.












































1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы

1-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу

Ұзақтығы – 40 минут

Балл саны – 20

Тапсырмалар түрлері

ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар

ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар

Жиынтық бағалаудың құрылымы

Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 7 тапсырмадан тұрады.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыларлардан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім

алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.





























1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы




Бөлім


Тексерілетін мақсат

Ойлау

дағдыларының деңгейі

Тапсыр ма саны*

тапсырма

*

Тапсы рма түрі*

Орындау уақыты, мин*


Балл*

Бөлім бойын ша балл












Геометрияның алғашқы мәліметтері

7.1.1.2 нүктелер мен түзулердің

тиістілік аксиомаларын білу және қолдану

Қолдану



1



1



ҚЖ



4минут



2













20

7.1.2.1 нүктелердің түзу мен

жазықтықта орналасу аксиомаларын білу және қолдану (реттік аксиомасы)

7.1.1.9 сыбайлас және вертикаль

бұрыштардың анықтамаларын білу

Білу және

түсіну



Қолдану



1



2



ТЖ



4 минут



2

7.1.1.10 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу жәнеқолдану

7.1.1.6 кесінділер мен бұрыштарды

өлшеу аксиомаларын білу және қолдану




Қолдану




1




3




ТЖ




4 минут




2

7.1.2.1 нүктелердің түзу мен жазықтықта орналасу аксиомаларын

білу және қолдану (реттік аксиомасы)

7.1.1.8 кесінділер мен бұрыштарды

салу аксиомаларын білу және қолдану

7.1.1.5 кесінді, сәуле, бұрыш,үшбұрыш, жарты жазықтық

анықтамаларын білу

Білу және түсіну


Қолдану



1



4



ҚЖ



5 минут



3

7.1.1.8 кесінділер мен бұрыштарды

салу аксиомаларын білу және қолдану

7.1.1.9 сыбайлас және вертикаль

бұрыштардың анықтамаларын білу

Білу және

түсіну


1


5


ТЖ


6 минут


3

7.1.1.32 перпендикуляр ұғымын біледі



7.1.1.10 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу

жәнеқолдану

Қолдану







7.1.1.6 кесінділер мен бұрыштарды

өлшеу аксиомаларын білу және қолдану

Қолдану




1



6



ТЖ



8 минут



3

7.1.1.8кесінділер мен бұрыштарды

салу аксиомаларын білу және қолдану

7.1.1.6 кесінділер мен бұрыштарды

өлшеу аксиомаларын білу және қолдану



Қолдану


Білу және

түсіну




1




7




ТЖ




9 минут




5

7.1.1.8 кесінділер мен бұрыштарды салу аксиомаларын білу және қолдану

7.1.1.32 перпендикуляр ұғымын біледі

Барлығы:



7



40 минут

20

20

Ескерту: * - өзгертулер енгізуге болатын бөлімдер



«Геометрия» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

I-нұсқа

Тапсырмалар:

1.Суретте а түзуіне тиісті және тиісті емес нүктелерді бөліп жазыңыз



[2]

2. Сыбайлас бұрыштардың қосындысы 1800 тең.


ИShape15 Shape14 Shape13 я жоқ


Вертикаль бұрыштар өзара тең емес.


ИShape17 Shape16 я жоқ

[2]

3.OD сәулесі бұрышын 4:3 қатынасындай болатын екі бұрышқа бөледі. Егер болса, және бұрышын табыңыз.

[2]

4. АВ кесіндісі 3,5 см, АС кесіндісі 7,5 дм, ВС-ның ұзындығын табыныз.

а) АС кесіндісінің кескінін салыңыз.

ә) АВ және ВС кесінділерін салыстырыныз.


[3]


5. Берілген суретте үш түзу О нүктесінде қиылысады, егер: , . және бұрыштарын табыңыз


[3]

6. С нүктесі АВ кесіндісінің ортасы. О нүктесі АС кесіндісінің ортасы.

АВ=2см болса, онда АС,АО, ОВ кесіндісін табыңыз.

[3]

7. 1200-қа тең (ab) бұрышы қабырғаларының арасымен с сәулесі өтеді. Келесі шарт орындалғанда (ac) және (bc) бұрыштарын табыңыз

1) (ac) бұрышы (bc) бұрышына 300 артық

2) (ac) бұрышы (bc) бұрышынан төрт есе үлкен

3) с сәулесі (ab) бұрышын тең екі бұрышқа бөледі

4) (ac) және (bc) бұрыштарының градустық өлшемдерінің қатынасы 1:3 қатынасындай

[4]



II-нұсқа

1.Суретте а түзуіне тиісті және тиісті емес нүктелерді бөліп жазыңыз:


[2]

2. Сыбайлас бұрыштардың қосындысы 3600 тең.


ИShape20 Shape19 Shape18 я жоқ


Вертикаль бұрыштар өзара тең болады.


ИShape22 Shape21 я жоқ

[2]

3.OD сәулесі бұрышын 2:3 қатынасындай болатын екі бұрышқа бөледі. Егер болса, және бұрышын табыңыз.

[2]

4. АВ кесіндісі 4,5 см, АС кесіндісі 8,5 дм, ВС-ның ұзындығын табыныз.

а) АС кесіндісінің кескінін салыңыз.

ә) АВ және ВС кесінділерін салыстырыныз.


[3]

5. Берілген суретте үш түзу О нүктесінде қиылысады, егер: , . және бұрыштарын табыңыз


[3]


6. С нүктесі АВ кесіндісінің ортасы. О нүктесі АС кесіндісінің ортасы.

АВ=4см болса, онда АС,АО, ОВ кесіндісін табыңыз.


[3]

7. 1200-қа тең (ab) бұрышы қабырғаларының арасымен с сәулесі өтеді. Келесі шарт орындалғанда (ac) және (bc) бұрыштарын табыңыз

1) (ac) бұрышы (bc) бұрышына 300 артық

2) (ac) бұрышы (bc) бұрышынан төрт есе үлкен

3) с сәулесі (ab) бұрышын тең екі бұрышқа бөледі

4) (ac) және (bc) бұрыштарының градустық өлшемдерінің қатынасы 1:3 қатынасындай

[4]






























Балл қою кестесі

I-нұсқа


Жауап


Балл

Қосымша ақпарат


1

1


1


2

Ия

1


Жоқ

1


3

1


1


4

АС кесіндісін салады

1


BC= 7,5-3,5= 4(см)

1


АВ ВС

1


5

АОВ1=А1ОВ=600

АОС1=АОВ1+В1ОС1=600+400=1000

1


А1ОС1=1800 - (600+400)=800

АОС=А1ОС1= 800

1


В1ОС1=ВОС =400

ВОА =АОС+ВОС=800+400=1200

1


6

АС = 1 (см)

1


АО = 0,5(см)

1


ОВ = 1,5(см)

1


7

(bc)=x, (ac)=х+300

(bc)=450, (ac)=450+300

1


(bc)=240, (ac)= =960

1


(ac)= (bc)=1200:2=600

1


х+3х=1200

4х=1200

х=300

1


(ас) = 300

(вс) = 900

1


Жалпы балл

20







Балл қою кестесі

II-нұсқа



Жауап


Балл

Қосымша ақпарат


1

1


1


2

Жоқ

1


Ия

1


3

1


BOD=2

COD=3

1


4

АС кесіндісін салады

1


BC= 8,5-4,5= 4(см)

1


АВ ВС

1


5

АОВ1=А1ОВ=500

АОС1=АОВ1+В1ОС1=500+300=800

1


А1ОС1=1800 - (500+300)=1000

АОС=А1ОС1= 1000

1


В1ОС1=ВОС =300

ВОА =АОС+ВОС=1000+300=1300

1


6

АС = 2(см)

1


АО = 1(см)

1


ОВ = 3(см)

1


7

(bc)=x, (ac)=х+200

(bc)=550, (ac)=550+200

1


(bc)=260, (ac)= =1040

1


(ac)= (bc)=1300:2=650

1


х+3х=1300

4х=1300

х=32,50

1


(ас) = 32,50

(вс) = 97,50

1


Жалпы балл

20








2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы

2-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу


Ұзақтығы – 40 минут

Балл саны – 20


Тапсырмалар түрлері

ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететінтапсырмалар

ТЖ – толық жауапты қажет ететінтапсырмалар


Жиынтық бағалаудың құрылымы

Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 6 тапсырмадан тұрады.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
































2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы




Бөлім


Тексерілетін мақсат

Ойлау дағдыларының деңгейі

Тапсыр ма саны*

тапсырма

*

Тапсы рма түрі*

Орындау уақыты, мин*

Балл

*

Бөлім бойынша балл











Үшбұрыштар

7.1.1.21 үшбұрыштар теңдігінің

белгілерін білу және дәлелдеу



Қолдану



1



1



ТЖ



5 минут



2











20

7.1.1.22 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен

дәлелдеулерде қолдану

7.1.1.13 үшбұрыштардың түрлерін

ажырату

Білу және

түсіну


Қолдану


1


2


ТЖ


5 минут


2

7.1.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштың

белгілері мен қасиеттерін қолдану

7.1.1.21 үшбұрыштар теңдігінің

белгілерін білу және дәлелдеу


Қолдану


1


3


ТЖ


5 минут


3

7.1.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштың

белгілері мен қасиеттерін қолдану

7.1.1.22 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен

дәлелдеулерде қолдану

Жоғары деңгей дағдылары


1


4


ТЖ


8 минут


4

7.1.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштың

белгілері мен қасиеттерін қолдану


Қолдану

1

5

ТЖ

8 минут

4

7.1.1.12 үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы, биіктігі, орта перпендикуляры, орта сызығы

анықтамаларын білу және оларды салу

Білу және түсіну


Жоғары деңгей

дағдылары



1



6



ТЖ



9 минут



5

7.1.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштың

белгілері мен қасиеттерін қолдану

Барлығы:



6



40 минут

20

20

Ескерту: * - өзгертулер енгізуге болатын бөлімдер



«Геометрия» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары


I-нұсқа

Тапсырмалар:

1.Тең үшбұрыштары бар суретті көрсетіңіз. Үшбұрыштар теңдігінің қайсыншы белгісімен тең екенін көрсетіңіз:

a)

b)



c )

d)





[4]

2. ДЕСжәнеДКСүшбұрыштарыныңтеңекеніндәлелдеңіз:













[2]

3. Теңбүйірліүшбұрыштыңекіқабырғасы 15 смжәне 21 см. Осыүшбұрыштыңпериметріқаншаболады?

[2]

4. Суретте<Е= <Д, АЕ=АД. МАКүшбұрышыныңтеңбүйірліекеніндәлелдеңіз.


.

[3]

  1. ТеңбүйірліАВСүшбұрышыныңтабаныАС. <С = 35о, <В = 110о. ВДмедианасыжүргізілген. АВДүшбұрышыныңбұрыштарынтабыңыз.

[4]

6.Теңбүйірліүшбұрыштыңбүйірқабырғасынақарағандатабаны 6 см-геқысқа, алпериметрі 21 см. Үшбұрыштыңқабырғаларынтабыңыз.

[5]


II-нұсқа


1.Тең үшбұрыштары бар суретті көрсетіңіз. Үшбұрыштар теңдігінің қайсыншы белгісімен тең екенін көрсетіңіз:


a ) b) c) d)







[4]

2. АВД мен СДВ үшбұрыштарының тең екенін дәлелдеңіз

[2]

3. Теңбүйірлі үшбұрыштың екі қабырғасы 7 см және 11 см. Осыүшбұрыштыңпериметріқаншаболады?

[2]

4. Суретте<M= <N, MO=ON. BOCүшбұрышыныңтеңбүйірліекеніндәлелдеңіз

[3]


  1. ТеңбүйірліАВСүшбұрышыныңтабаныАС. <С = 50о, <В = 80о. ВД медианасы жүргізілген. АВДүшбұрышыныңбұрыштарынтабыңыз.

[4]


6.Теңбүйірліүшбұрыштыңбүйірқабырғасынақарағандатабаны 11 см-геқысқа, алпериметрі 28 см. Үшбұрыштыңқабырғаларынтабыңыз.

[5]



Балл қою кестесі

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат


Бірінші белгісі бойынша үшбұрыштар тең

1



Үшінші белгісі бойынша үшбұрыштар тең

1


1

Екінші белгісі бойынша үшбұрыштар тең

1



Үшбұрыштар тең емес

1



Үшбұрыштың ортақ қабырғасы бар

1


2

Бірінші белгісі бойынша үшбұрыштар тең

1


3

1-жағдай: Р табады

1


2-жағдай: Р табады

1




< В =< С,ВО=СО

1


4

< АОВ=< Д OC(вертикаль бұрыштар)



АОВ=∆ДOC

1




АO=.∆АОД-тең бүйірлі

1


5

Есеп шартына сәйкес сызбасын салады

1

1



АВС үшбұрышы теңбүйірлі,сондықтанВД –медиана және

биіктік; < АВД= 90о

ВД медиана және биссектриса,< ДВC= 50о

1

1





< BCД=< BАД= 40о

1



Есеп шартына сәйкес сызбасын салады

1



Р = a + b + c

1



a = x; b = c = x + 4




6

х+х+х+4=41

1



х=11

1



a = 11; b = c =11 + 4= 15

1


Жалпы балл

20


3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы

3-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу


Ұзақтығы – 40 минут

Балл саны – 20


Тапсырмалар түрлері

ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететінтапсырмалар

ТЖ – толық жауапты қажет ететінтапсырмалар


Жиынтық бағалаудың құрылымы

Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 6 тапсырмадан тұрады.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.



























3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Бөлім


Тексерілетін мақсат

Ойлау дағдыларының деңгейі

Тапсырма саны*

тапсырма

*

Тапсырм а түрі*

Орындау уақыты, мин*


Балл*

Бөлім бойынша балл










Түзулерді ң өзара орналасуы

7.1.2.3 екі түзуді қиюшымен қиғанда

пайда болған бұрыштарды танып білу

Білу және

түсіну


Жоғары деңгей

дағдылары


1


1


ҚЖ


4 минут


2











20

7.1.2.7 параллель түзулердің

қасиеттерін есептер шығаруда қолдану

7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы бұрышы

туралы теореманы қолдану

Қолдану

1

2

ҚЖ

3минут

2

7.1.1.17үшбұрыштыңішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оныңсалдарларын

есептер шығаруда қолдану


Жоғары деңгей дағдылары


Қолдану



1



3



ТЖ



5 минут



5

7.1.1.20 үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғалары арасындағы қатысты білу

және есептер шығаруда қолдану

7.1.3.1 үшбұрыш теңсіздігін білу және

қолдану

Қолдану

1

4

ТЖ

4минут

4

7.1.1.27тікбұрыштыүшбұрыштың

қасиеттерін қолдану

Қолдану

1

5

ТЖ

5минут

2

7.1.2.5 түзулердің параллельдік белгілерін есептер шығарудақолдану


Қолдану


Жоғары деңгей дағдылары



1



6



ТЖ



9 минут



5

7.1.1.17үшбұрыштыңішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оныңсалдарларын

есептер шығаруда қолдану

Барлығы:



6



40миут

20

20

Ескерту: * - өзгертулер енгізуге болатын тараулар

«Геометрия» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

I-нұсқа

Тапсырмалар:

1.Екі параллель түзулердің қиюшымен жасайтын ішкі айқыш бұрыштардың қосындысы -қа тең болса, онда осы бұрыштарды табыңыз

[2]

2.Теңбүйірлі үшбұрышының төбесіндегі сыртқы бұрышы -қа тең болса, онда табанындағы бұрыштардың сыртқы бұрышын табыңыз.

[2]


3. Төменде берілген АВС үшбұрышында А= , С= тең болса, онда ACH бұрышын табыңыз.

[4]


4.Теңбүйірлі үшбұрыштың бір қабырғасы 60см, екіншісі 30см-ге тең болса, онда бүйір қабырғасын анықтаңыз.


[4]


5.АВС тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 40см-ге тең. Ал сүйір бұрыштары бірі екіншісінен екі есе үлкен. Кіші катетін табыңыз.


[3]

6. Суретте АВС үшбұрышы берілген. Егер 3= 5= болса, белгісіз бұрыштарды тауып, АВС үшбұрышының түрін анықтаңыз.

[5]


II-нұсқа


1.Екі параллель түзулердің қиюшымен жасайтын ішкі айқыш бұрыштардың қосындысы -қа тең болса, онда осы бұрыштарды табыңыз

[2]

2.Теңбүйірлі үшбұрышының төбесіндегі сыртқы бұрышы -қа тең болса, онда табанындағы бұрыштардың сыртқы бұрышын табыңыз.

[2]


3. Төменде берілген АВС үшбұрышында А= , С= тең болса, онда ACH бұрышын табыңыз.

[4]

4.Теңбүйірлі үшбұрыштың бір қабырғасы 80см, екіншісі 40см-ге тең болса, онда бүйір қабырғасын анықтаңыз.


[4]


5.АВС тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 50см-ге тең. Ал сүйір бұрыштары бірі екіншісінен екі есе үлкен. Кіші катетін табыңыз.


[3]


6. Суретте АВС үшбұрышы берілген. Егер 3= 5= болса, белгісіз бұрыштарды тауып, АВС үшбұрышының түрін анықтаңыз.

[5]




Балл қою кестесі

I-нұсқа


Жауап

Балл

Қосымша ақпарат


1

3+5

3=5 /2=

1


-

1



2

B=


1


A=C= (сыртқы бұрыштар)

1




3

АСВ:

1


ACH:


1


BCH:

1


ACH:

1




4

АСD: АС=CD=30см, AD=60см

1

Теңбүйірлі үшбұрыштың анықтамасын қолданады.

Үшбұрыштар теңсіздігін қолданады.

AC+CDAD

30+3060 шартты қанағаттандырмайды

1

АСD: АС=CD=60см, AD=30см

1

60+6030қанағаттандырады, АС=CD бүйір қабырғалары

1



5

В=х, С=

, x=

1


С=

1


АС= BC, AC=25см


1



6

5+1= (ішкі тұстас бұрыштар)

1=

1=

1


1+2+3= (жазыңқы бұрыш)

2=

1


3=6

6= (ішкі айқыш бұрыш)

1


4+5= (сыбайлас бұрыш)

1


1=

4=

6=

Берілген АВС бұрышы теңбүйірлі үшбұрыш

1


Жалпы балл:

20







Балл қою кестесі

II-нұсқа


Жауап

Балл

Қосымша ақпарат


1

3+5

3=5 /2=

1


-

1



2

B=


1


A=C= (сыртқы бұрыштар)

1




3

АСВ:

1


ACH:


1


BCH:

1


ACH:

1




4

АСD: АС=CD=40см, AD=80см

1

Теңбүйірлі үшбұрыштың анықтамасын қолданады.

Үшбұрыштар теңсіздігін қолданады.

AC+CDAD

40+4080 шартты қанағаттандырмайды

1

АСD: АС=CD=80см, AD=40см

1

80+8040қанағаттандырады, АС=CD бүйір қабырғалары

1



5

В=х, С=

, x=

1


С=

1


АС= BC, AC=25см


1



6

5+1= (ішкі тұстас бұрыштар)

1=

1=

1


1+2+3= (жазыңқы бұрыш)

2=

1


3=6

6= (ішкі айқыш бұрыш)

1


4+5= (сыбайлас бұрыш)

1


1=

4=

6=

Берілген АВС бұрышы теңбүйірлі үшбұрыш

1


Жалпы балл:

20




4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы

4-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу


Ұзақтығы– 40 минут

Балл саны – 20


Тапсырмалар түрлері

ҚЖ – Қысқа жауапты қажет ететінтапсырмалар

ТЖ – Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар


Жиынтық бағалаудың құрылымы

Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 5 тапсырмадан тұрады.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

































4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы



Бөлім


Тексерілетін мақсат

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Тапсырма саны*

тапсырма

*

Тапсырм а түрі*

Орындау

уақыты, мин*


Балл*

Бөлім

бойынша балл







Шеңбер.

Геометриялы қ салулар

7.1.2.13 есептер шығаруда шеңбер

жанамасының қасиеттерін білужәне қолдану








Қолдану

1

1

ҚЖ

4минут

3








7.1.2.14 үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің

анықтамаларын білу

Білу және түсіну



1



2



ТЖ



8 минут



4


7.1.1.29 центрлік бұрыштың

анықтамасы мен қасиеттерін білу

және қолдану

Қолдану












7.1.1.28 шеңбер мен дөңгелектің

және олардың элементтерінің

(центр, радиус, диаметр, хорда)

анықтамаларын білу

Білу және

түсіну


Қолдану










1







3


ТЖ


10 минут


4


20

7.1.1.30 шеңбер диаметрі мен

хордасының перпендикулярлығы туралы теоремаларды дәлелдеу

және қолдану









7.1.2.12 түзу мен шеңбердің, екішеңбердің өзара









Орналасужағдайларын талдау

Қолдану

1

4

ТЖ

6минут

4









7.1.2.18 берілген элементтері

бойынша үшбұрыш салу

Жоғаы деңгей

дағдылары


Қолдану














7.1.2.16 берілген бұрышқа тең

бұрыш салу, бұрыштың биссектрисасын салу, кесіндіні

қақ бөлу

1

5

ТЖ

12 минут

5








Барлығы:



5



40 минут

20

20

Ескерту: * - өзгертулер енгізуге болатын тараулар













«Геометрия» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары


I-нұсқа

Тапсырмалар:


1. Сызбаны қолданып OK =24 см, OS=12см. <SKA бұрышын табыңыз.

Shape23

O

C

B

A









[4]



2. Сызбадан белгісіз бұрышты табыңыз.

Shape25 Shape24

275o

xo

D

A

xo

K

S

O









220o



[2]






  1. b)


с) Сәйкестендіріңіз:

1.

Кезкелгенүшбұрышқасырттайшеңберсызуғаболадыма?


a. Иә,болады.Оныңцентріүшбұрыштыңбиссектрисаларыныңқиылысунүктесіболады.

2.

Кез келген үшбұрышқа іштей шеңбер сызуға болады ма?


b. Иә,болады. Оның центрі үшбұрыштың қабырғаларына түсірілген орта перпендикулярының қиылысу нүктесі болады.

c.Жоқ болмайды.

[2]


3. Центрі О нүктесінде болатын шеңбердің АВ хордасы радиусқа тең. Осы хордаға перпендикуляр болатын SM диаметрі жүргізілген. SM диаметрі мен AB хордасы N нүктесінде қиылысады. AN кесіндісінің ұзындығы 18,4 см. AB хордасының ұзындығын,SM диаметрінің ұзындығын,OАВ үшбұрышының периметрін табыңыз.

[4]


4. MNZ тікбұрышты үшбұрышында NZ қабырғасы 5 см-ге тең. < Z =90o, <MNZ=45o. Центрі M нүктесінде болатындай шеңбер жүргізілген.

a) Шеңбер мен NZ түзуі жанасу үшін;

b) Шеңбер мен NZ түзуінің ортақ нүктелері болмауы үшін;

c)Шеңбер мен NZ түзуінің екі ортақ нүктесі болуы үшін шеңбердің радиусы қандай болуы тиіс?


[4]

5. Берілген AB=c, AC=b, BC=a қабырғалары бойынша ABC үшбұрышын салып, сол үшбұрышта үлкен қабырғаға түсірілген орта перпендикулярды тұрғызыңыз.

[5]


II-нұсқа


1.Сызбаны қолданып OK =36 см, OS=18см. <SKA бұрышын табыңыз.

Shape26

O

C

B

A









[3]



2. Сызбадан белгісіз бұрышты табыңыз.

Shape27 Shape28

285o

xo

D

A

xo

K

S

O









210o



[2]







  1. b)

с) Сәйкестендіріңіз:

1.

Үшбұрышқа іштей сызылған шеңбер


a. Үшбұрыштың барлық төбелері арқылы өтетін шеңбер.

2.

Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбер


b. Үшбұрыштың екі қабырғасының ортасын қосатын кесінді.

c. Үшбұрыштың барлық қабырғаларымен жанасатын шеңбер.


[2]


3. Центрі О нүктесінде болатын шеңбердің АВ хордасы радиусқа тең. Осы хордаға перпендикуляр болатын SM диаметрі жүргізілген. SM диаметрі мен AB хордасы N нүктесінде қиылысады. AN кесіндісінің ұзындығы 19,5 см. AB хордасының ұзындығын,SM диаметрінің ұзындығын,OАВ үшбұрышының периметрін табыңыз.

[4]


4. DKA тікбұрышты үшбұрышында KA қабырғасы 6 см-ге тең. < A =90o, <DKA=45o. Центрі D нүктесінде болатындай шеңбер жүргізілген.

a) Шеңбер мен KA түзуі жанасу үшін;

b) Шеңбер мен KA түзуінің ортақ нүктелері болмауы үшін;

c)Шеңбер мен KA түзуінің екі ортақ нүктесі болуы үшін шеңбердің радиусы қандай болуы тиіс?

[4]

5.Үш қабырғасы арқылы үшбұрыш салып, сол үшбұрышта үлкен қабырғаға түсірілген орта перпендикулярды тұрғызыңыз.

[5]



























Балл қою кестесі

I-нұсқа


Жауаптары:

Балл

Қосымша ақпарат


1

OS OK

1


1


α=30°

1


SKA=60°

1



2

  1. x=360º-220º=140º

1


b)x=360º-275º=8

1


c)1.b

1


2.a

1



3

Есепке байланысты сызбасын сызады

1


AB=2

1


SM=36,8

1


PAOB=36,8

1



4

<MNZ=45o, үшбұрыш теңбүйірлі,MZ=5см

1


r=5 болғанда түзумен жанасады

1


r<5 болғанда түзуменортақ нүктесі болмайды

1


r>5 болғанда екі ортақ нүктесі болады

1



5



Үшбұрыш теңсіздігін қанағаттандыратындай үшбұрыш қабырғаларын таңдайды

1


Берілген кесінділерге тең кесінділерді дұрыс салады

1


Салынған үшбұрышта үлкен қабырғаға түсірілген орта перпендикулярды дұрыс салады

1



Шешімін жазады

1



Барлығы: 20


Балл қою кестесі

II-нұсқа


Балл

Қосымша ақпарат


1

OS OK

1


1


α=30°

1


SKA=60°

1



2

x=360º-210º=150º

1


x=360º-285º=75º

1


c) 1. C

1


2.a

1



3

Есепке байланысты сызбасын сызады

1


AB=2

1


SM=39

1


PAOB=39

1



4

<DKA=45o, үшбұрыш теңбүйірлі,DA=6см

1


r=6 болғанда түзумен жанасады

1


r<6 болғанда түзуменортақ нүктесі болмайды

1


r>6 болғанда екі ортақ нүктесі болады

1


5

Үшбұрыш теңсіздігін қанағаттандыратындай үшбұрыш қабырғаларын таңдайды

1


Берілген кесінділерге тең кесінділерді дұрыс салады

1


Салынған үшбұрышта үлкен қабырғаға түсірілген орта перпендикулярды дұрыс салады

1


Шешімін жазады

1



Барлығы:20





2


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!