7 саны және цифрлар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

7 саны және цифрлар

Материал туралы қысқаша түсінік
• 7 санының құрамын анықтайды және әртүрлі тәсілмен алады;
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пән: қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1А -бөлім:Сандар мен цифрлар.

Күні:

Сынып:


Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

7 саны және цифрлар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.1.2 бір таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру


1.1.1.3 бір таңбалы сандардың құрамын аңықтау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқушылар натурал сандар қатарынан 7 санының орнын табады және жазады;

Көптеген оқушылар:

  • 7 санының құрамын анықтайды және әртүрлі тәсілмен алады;

Кейбір оқушылар:

  • 7 санын басқа сандармен салыстырады.


Бағалау критерийлері

  • Бір таңбалы сандарды атайды, 10 – ға дейін тура және кері санап айтады;

  • Шешімі 7- і саны болатын өрнектерді әртүрлі тәсілмен жазады.

  • Сандарды «<», «>», «=» салыстырады.

Тілдік мақсаттар


Сабақ барысында оқушылар тақырыпқа байланысты атауларды қолданады, яғни төмендегі математикалық терминологиялар мен сөздерді пайдаланады:

Сан – цифра - numeral

Құндылықтарды дарыту/әлем азаматы/көпмәдениеттілік

/интернационализм


Жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтарды қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану, сауат ашу

АКТ қолдану дағдылары

Санды пернетақтаға жазып көреді

Бастапқы білім


6 –ы санына дейін тура және кері санау.




Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы

1 минут





Балалар, оқу іс-әрекетімізді психологиялық дайындықтан бастайық 
Жеті бірдей өрнекпіз, 
Жеті түрлі өлеңбіз. 
Жеті түрлі бояумыз, 
Жеті түрлі әуенбіз. 
Үлкендерді құрметтеп, 
Баршаға сәлем береміз. Балалар шеңбер бойына жиналып, көтеріңкі күйде қимыл-қозғалыс жасап, бір-бірімен амандасады. 



Интерактивті тақта




2 минут



























Сабақ ортасы

(15мин)


3 минут















10 минут










2минут














2 минут

































3 минут









2 минут


Жаңа сабақ.
Слайд бойынша ассоциация жүргізу.
Бала қолында не ұстап тұр? / шалғы/
Өткір шалғы ғой. Шалғыңды, ал да, ора ғой. Қай санға ұқсайды?


Қазақта 7 саны киелі сан болып саналады.

7 (топтастыру)

7 қазына
7 қарақшы
7ата
7күн
7шелпек
7 керемет
7 мүшел

Ендеше, біз бүгін 7 санымен танысамыз.


(Ұ.) Тапсырма

1)    1-ден  10-ға  дейін  сандарды  тура  және  кері  санау.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10

10  9  8  7  6  5  4  3  2  1

2)    Сандардың  ішінен  7  санын  көрсету.

3)     7  санының  көршілерін  атап  беру.


Дескрипторлар:

Сандарды  тура  және  кері  санайды

Сандардың  ішінен  7  санын  көрсете алады

7  санының  көршілерін  атап  бере алады.

Бағалау: «Фейервек» әдісі арқылы мадақтау

( Т.)Тапсырма

Жеті таяқшаны екі топқа бөліп әртүрлі тәсілдермен жауабы 7 саны шығатын өрнектерді құрастыру.

 

6+*=7                5+*=7                    3+*=7

*+6=7                *+5=7                    *+4=*

 Дескриптор: Өрнектерді  құрастырады, жазады және шешеді.

Бағалау: Смайліктер арқылы мадақтау


(Ж.)Тапсырма:Теңсіздік құрастыру

Барлық құлыпқа кілттер жете ме?


Гүлге барлық көбелектер қона ала ма?


Дескриптор: Теңсіздік құрастырады

Бағалау: «Шапалақ ұру» арқылы ынталдырамын.


Ж.Тапсырма

(Ж) 7 санын дәптерге жазу.

Бір - бірімен дәптерлерін ауыстыра отырып , көршілерінің дәптерін бағалау

Барлық топ оқушыларынаББҮ кестесін таратады.

7 сан туралы жазады.

Топтық жұмыс.

ББҮ кестесін толтыру.

Не білемін?

Не білгім келеді?

Не үйрендім?






Әр топтың жауабы тыңдалады.






суреттер






кесте













аудиожазба

Сабақтың соңы

5 мин









Сабақ бойынша кері байланыс жасау.




Не қиын ? Не қызықты? Не маңызды?


Оқушылар көңіл-күй суретінде жазылған әр сұраққа қарап, бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын айтады.

Мұғалімнің жетекші сұрақтары:

Бүгінгі сабағымызда қай санмен таныстық?

Жеті саның көршілерін атау.

Оқушылар өз ойларын ортаға шығып айтады.









Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Рефлексия



Ауызша санауға қиналатын оқушыға дербес қолдау көрсету. Материалды толық меңгерген қабілеті жоғары оқушыларды сандарды құмтөбелер тізбегін қалпына келтіретін жұмысты орындауда қабілеті төмендеу оқушылармен жұптастырып, көшбасшылық қасиеттерінің ашылуына септесу.

Оқушылардың натурал сан қатарында 7 санының орнын табуды, 7 санының құрамын атай алуын, жазылуын бақылау арқылы бағалау. Санай алатын және санауға киналатын оқушыларды жазып алу, келесі сабақты жоспарлауды ескеру.

Сергіту сәттерін өткізу.



Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?


Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?


Жеткізбесе, неліктен?


Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?


Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?






Қорытынды бағалау

Сабақтың ең ұтымды кезеңдерін атаңыз.


1:



2:



Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәтті атаңыз.

1:



2:



Келесі сабақтың өткізуіне септігін тигізетіндей осы сабақтан сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім?









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
410
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі