Сабақтың
басы
5
мин
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі
1.
Сәлемдесу.
2. Оқушыларды
түгелдеу.
3. Психологиялық
жағымды ахуал орнату.
4. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен
таныстыру.
|
Топтастыру
«Екілікке саналу»
әдісі арқылы І, ІІ, ІІІ
топтарға бірігеді.
«Мозайка»
әдісі арқылы үш топқа қима
қағаздар беріледі. Топ мүшелері қағаз қиындыларын
құрастырып,
І топ - сабақтың
тақырыбын,
ІІ топ - сабақтың
мақсаты мен критерийлерін жариялайды.
ІІІ топ
Өмірмен байланыстырып мысал келтіреді.
|
Бағалау: Топтар
бір-бірін «Отшашу»
әдісі
арқылы бағалайды.
|
Қағаз
қиындылары.
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
10
мин
10
мин
10
мин
5
мин
|
Жаңа
сабақ
Мұғалімнің кіріспе
сөзі
Оқушыларға жаңа білім
бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі.
Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға
бағытталады.
Жеке
жұмыс
1-тапсырма
a, саны берілген. Егер
а саны берілген шартты қанағаттандырса, онда а санын 15 – ке
арттыру керек.
Шартты оператор
денесі:
If
a<5:
A=a+15
Тапсырма
2.
Программа қолданушыдан екі сан
енгізуді сұрап, оларды салыстыру керек. Егер олар тең болса, онда
a=b логикалық өрнегі ақиқат екені туралы хабарлама шығару
керек.
Сабақты
бекіту
Төменде
берілген қорытындылау сұрақтарына жауап береді.
-
Тармақталу
алгоритмі қандай алгоритм?
-
Тармақталу
алгоритміне күнделікті өзің орындайтын іс әрекеттердің қайсысын
мысал ретінде келтіре аласың?
-
Шарт тексеру
операторының құрылымдары жайлы не білдің?
-
Шарт тексеру
операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының қандай
айырмашылықтары бар? Себебін түсіндір.
|
Мұғалімді
тыңдайды
Оқушылар топпен жаңа
тақырыпты талқылап түсіндіреді, түсінгенін келесі топқа айтып
береді.
Дескриптор:
- көрсетілген программа
кодын жазып тексере алады;
Дескриптор:
-
Программаға екі сан
енгізеді;
-
Программада қолданылған
шарт тексеру операторының құрылымын түсіндіреді.
-
Программа кодын талдап,
блоксхемасын құрастырады.
Дескриптор:
- Шарт тексеру
операторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының біріне
пайдалануға бағытталған тапсырма мәтінін құрайды.
- Құрастырған
тапсырманың шешу жолын көрсетеді.
|
4
балл
3
балл
4
балл
Бағалау: Жұптар
бір-бірін
«Отшашу»
әдісі арқылы
бағалайды
|
Слайд
Платформа
Қима
қағаз
Слайд
Платформа
Қима
қағаз
|
Сабақтың
соңы
5 мин
|
Рефлексия
Оқушылар сабаққтағы алған
білімдеріне кері байланыс береді.
|
Оқушылар сабаққа кері байланыс
жасайды.
|
Жиналған баллдар
саналады.
оқушылар жинаған балдарын бағалау парағына
қояды
|
Слайд
Платформа
Қима
қағаз
|