Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
7 сынып алгебра геометрия үйден оқыту /Жылдық жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Санау пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Санау пәні_7 сынып
Аптасына: 2 сағат, барлығы: 72 сағат
№ |
Ауыспалы тақырып |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағ саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1 тоқсан 17 сағат |
||||||
1 |
|
«Нөмірлеу». |
7.1.1 1-ден 40- қа дейін нөмірлеуді қайталау |
1 |
2.09 |
|
2 |
|
|
7.1.2 он бірлікті ондыққа (таяқша мен діңгек бумасы) біріктіру |
1 |
7.09 |
|
3 |
|
|
7.1.3 «ондық» сөзін санау бірлігі ретінде қолдану |
1 |
9.09 |
|
4 |
|
|
7.1.3 «ондық» сөзін санау бірлігі ретінде қолдану |
1 |
14.09 |
|
5 |
|
|
7.1.4 11-ден 60-қа дейінгі сандарды шартты көрнекілікті қолдана отыра алу |
1 |
16.09 |
|
6 |
|
|
7.1.5 1-ден 60- қа дейінгі сандарды жазу |
1 |
21.09 |
|
7 |
|
|
7.1.5 1-ден 60- қа дейінгі сандарды жазу |
1 |
23.09 |
|
8 |
|
|
7.1.6 1-ден 60- қа дейінгі сандардың жазуын танып, оқу |
1 |
28.09 |
|
9 |
|
|
7 7.1.7 11-ден 60-қа дейінгі сандарды көрнекі материалды қолдана отыра ондық пен бірлікке салу |
1 |
30.09 |
|
10 |
|
|
7 7.1.7 11-ден 60-қа дейінгі сандарды көрнекі материалды қолдана отыра ондық пен бірлікке салу |
1 |
5.10 |
|
11 |
|
|
7.1.8 1-60 сандарын олардың сан қатарындағы орны бойынша салыстыру |
1 |
7.10 |
|
12 |
|
|
7.1.9 сан есімдерді (реттік және есептік) 60 саны көлемінде сан қатарын тірек ете және тірек етпей тура және кері тәртіпте атау |
1 |
12.10 |
|
13 |
|
|
7.1.10 сандық қатарға негізделе және шертты көрнекіліктер ді қолдана отыра, шотта 1-ден 60-қа дейінгі сандарды тура және кері тәртіпте санау |
1 |
14.10 |
|
14 |
|
|
7.1.10 сандық қатарға негізделе және шертты көрнекіліктер ді қолдана отыра, шотта 1-ден 60-қа дейінгі сандарды тура және кері тәртіпте санау |
1 |
19.10 |
|
15 |
|
|
7.1.11 60-қа дейінгі заттардың санын «Қанша?» деген сұраққа жауап бере отыра анықтау |
1 |
21.10 |
|
16 |
|
|
7.1.12 1-ден 60-қа дейінгі сандарды калькуляторда салу |
1 |
26.10 |
|
17 |
|
Есептер шығару |
1 |
28.10 |
|
|
ІІ тоқсан 16 сағат |
||||||
18 |
|
«Арифметикалық амалдар»: |
7.2.1 заттықтәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс), «– » (минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 60 саны көлемінде қосу меназайтуға есеп құрастыру |
1 |
9.11 |
|
19 |
|
|
7.2.1 заттықтәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс), «– » (минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 60 саны көлемінде қосу меназайтуға есеп құрастыру |
1 |
11.11 |
|
20 |
|
|
7.2.1 заттықтәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс), «– » (минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 60 саны көлемінде қосу меназайтуға есеп құрастыру |
1 |
16.11 |
|
21 |
|
|
7.2.2 60 саны көлеміндегі қосынды мен айырманы табу кезінде пайдаланылат ын тәсілдер: шоттар, калькулятор |
1 |
18.11 |
|
22 |
|
|
7.2.2 60 саны көлеміндегі қосынды мен айырманы табу кезінде пайдаланылат ын тәсілдер: шоттар, калькулятор |
1 |
23.11 |
|
23 |
|
«Шамалар» |
7.3.1 5, 10, 20, 50 теңгелік монеталарды әр түрлі нұсқалармен майдалау және айырбастау |
1 |
25.11 |
|
24 |
|
|
7.3.1 5, 10, 20, 50 теңгелік монеталарды әр түрлі нұсқалармен майдалау және айырбастау |
1 |
30.11 |
|
25 |
|
|
7.3.2 жақын ортада сөздік нұсқау бойынша (арасында, ортасында, қарсысында, іші мен сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) бағдарлану |
1 |
2.12 |
|
26 |
|
|
7.3.2 жақын ортада сөздік нұсқау бойынша (арасында, ортасында, қарсысында, іші мен сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) бағдарлану |
1 |
7.12 |
|
27 |
|
|
7.3.3 заттар және олардың бейнелерін еліктеу мен үлгі бойынша көлденеңнен қатарластыры п қою |
1 |
9.12 |
|
28 |
|
|
7.3.3 заттар және олардың бейнелерін еліктеу мен үлгі бойынша көлденеңнен қатарластыры п қою |
1 |
14.12 |
|
29 |
|
|
7.3.4 педагогтың өтініші бойынша қатарда тұрған бірінші, соңғы, шеткі, белгілі біреуінен кейінгі не алдында тұрған затты көрсету |
1 |
14.12 |
16.12 |
30 |
|
|
7.3.4 педагогтың өтініші бойынша қатарда тұрған бірінші, соңғы, шеткі, белгілі біреуінен кейінгі не алдында тұрған затты көрсету |
1 |
21.12 |
|
31 |
|
|
7.3.5 2-3 затты еліктеу, үлгі, сөздік нұсқау б\ша бірбіріне қатысты белгілі біркеңістіктікте (арасында, ортасында, қарсысында, іші мен сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) орналастыру |
1 |
23.12 |
|
32 |
|
|
7.3.5 2-3 затты еліктеу, үлгі, сөздік нұсқау бойынша бірбіріне қатысты белгілі біркеңістіктікте (арасында, ортасында, қарсысында, іші мен сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) орналастыру |
1 |
28.12 |
|
33 |
|
Есептер шығару |
1 |
30.12 |
|
|
3-тоқсан 20 сағат |
||||||
34 |
|
|
7.3.6 аптадағы күн санын ретпен атау |
1 |
|
|
35 |
|
|
7.3.6 аптадағы күн санын ретпен атау |
1 |
|
|
36 |
|
|
7.3.7 жыл мезгілі мен жыл айын ретпен атау |
1 |
|
|
37 |
|
|
7.3.7 жыл мезгілі мен жыл айын ретпен атау |
1 |
|
|
38 |
|
|
7.3.7 жыл мезгілі мен жыл айын ретпен атау |
1 |
|
|
39 |
|
|
7.3.8 табелькүнтізбені пайдалана отырып, аптаның бұған дейінгі, осы және келесі күнін анықтау |
1 |
|
|
40 |
|
|
7.3.8 табелькүнтізбені пайдалана отырып, аптаның бұған дейінгі, осы және келесі күнін анықтау |
1 |
|
|
41 |
|
|
7.3.8 табелькүнтізбені пайдалана отырып, аптаның бұған дейінгі, осы және келесі күнін анықтау |
1 |
|
|
43 |
|
|
7.3.9 бүтін затты тең 2, 4, 8 бөлікке бөлу |
1 |
|
|
44 |
|
|
7.3.9 бүтін затты тең 2, 4, 8 бөлікке бөлу |
1 |
|
|
45 |
|
|
7.3.10 заттардың салмағын (1, 2, 3 кг) әр түрлі таразылардың көмегімен анықтау |
1 |
|
|
46 |
|
|
7.3.10 заттардың салмағын (1, 2, 3 кг) әр түрлі таразылардың көмегімен анықтау |
1 |
|
|
47 |
|
|
7.3.11 сыйымдылығ ы жарты литр, 1 л, 2 л, 3 л, 5 л болатынқұты мен бөтелкені тану |
1 |
|
|
48 |
|
|
7.3.11 сыйымдылығ ы жарты литр, 1 л, 2 л, 3 л, 5 л болатынқұты мен бөтелкені тану |
1 |
|
|
49 |
|
«Көрнекі геометрия элементтері»: |
7.4.1 геометриялық фигураларды танып, атау: дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрыш, геометриялық дене: шар, куб, діңгек |
1 |
|
|
50 |
|
|
7.4.1 геометриялық фигураларды танып, атау: дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрыш, геометриялық дене: шар, куб, діңгек |
1 |
|
|
51 |
|
|
7.4.2 геометриялық фигуралардан еліктеу, үлгі және сөздік нұсқаулық бойынша қарапайым аппликацияла р мен оюлар жасау |
1 |
|
|
52 |
|
|
7.4.2 геометриялық фигуралардан еліктеу, үлгі және сөздік нұсқаулық бойынша қарапайым аппликацияла р мен оюлар жасау |
1 |
|
|
53 |
|
|
7.4.3 еліктеу және үлгі бойынша бөліктерден дөңгелек, квадрат, тікбұрыш, сопақ, үшбұрыш құру |
1 |
|
|
ІV тоқсан 19 сағат |
||||||
54 |
|
|
7.4.3 еліктеу және үлгі бойынша бөліктерден дөңгелек, квадрат, тікбұрыш, сопақ, үшбұрыш құру |
1 |
|
|
55 |
|
|
7.4.4 сызбада нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, кесінді, дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану |
1 |
|
|
56 |
|
|
7.4.4 сызбада нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, кесінді, дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану |
1 |
|
|
57 |
|
|
7.4.5 үлгі және атауы бойынша сипау арқылы дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану |
1 |
|
|
58 |
|
|
7.4.5 үлгі және атауы бойынша сипау арқылы дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану |
1 |
|
|
59 |
|
|
7.4.5 үлгі және атауы бойынша сипау арқылы дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану |
1 |
|
|
60 |
|
|
7.4.6 дөңгелек, сопақ, квадрат, үшбұрыштың шаблонын сызу; алған фигураны штрихтау |
1 |
|
|
61 |
|
|
7.4.6 дөңгелек, сопақ, квадрат, үшбұрыштың шаблонын сызу; алған фигураны штрихтау |
1 |
|
|
62 |
|
|
7.4.7 сызғыштың көмегімен түзу ж\е қисық сызықты, кесіндіні сызу |
1 |
|
|
63 |
|
|
7.4.7 сызғыштың көмегімен түзу ж\е қисық сызықты, кесіндіні сызу |
1 |
|
|
64 |
|
|
7.4.8 сызғыштың көмегімен берілген ұзындық бойынша квадрат, тікбұрыш, үшбұрышты құру |
1 |
|
|
65 |
|
|
7.4.8 сызғыштың көмегімен берілген ұзындық бойынша квадрат, тікбұрыш, үшбұрышты құру |
1 |
|
|
66 |
|
«Арифметикалық есептер»: |
6.5.1 60-қа дейінгі сома мен қалдықты табуға бағытталған драматизацияесептер мен көрнекі есептерді шешу, калькуляторд ың көмегімен жауабын табу |
1 |
|
|
67 |
|
|
6.5.1 60-қа дейінгі сома мен қалдықты табуға бағытталған драматизацияесептер мен көрнекі есептерді шешу, калькуляторд ың көмегімен жауабын табу |
1 |
|
|
68 |
|
|
6.5.2 есептеу әрекетін пайдалануды қажет ететін жағдаяттық есептерді шешу |
1 |
|
|
69 |
|
|
6.5.2 есептеу әрекетін пайдалануды қажет ететін жағдаяттық есептерді шешу |
1 |
|
|
70 |
|
Есептер шығару |
1 |
|
|
|
71 |
|
Есептер шығару |
1 |
|
|
|
72 |
|
Жыл бойы оқығанды қайталау |
|
|