№
|
Ауыспалы
тақырып
|
Сабақтардың
тақырыбы
|
Оқудың
мақсаттары
|
Сағ
саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
1 тоқсан 17
сағат
|
1
|
|
«Нөмірлеу».
|
7.1.1 1-ден 40- қа
дейін нөмірлеуді қайталау
|
1
|
2.09
|
|
2
|
|
|
7.1.2 он бірлікті
ондыққа (таяқша мен діңгек бумасы)
біріктіру
|
1
|
7.09
|
|
3
|
|
|
7.1.3 «ондық» сөзін
санау бірлігі ретінде қолдану
|
1
|
9.09
|
|
4
|
|
|
7.1.3 «ондық» сөзін
санау бірлігі ретінде қолдану
|
1
|
14.09
|
|
5
|
|
|
7.1.4 11-ден 60-қа
дейінгі сандарды шартты көрнекілікті қолдана отыра
алу
|
1
|
16.09
|
|
6
|
|
|
7.1.5 1-ден 60- қа
дейінгі сандарды жазу
|
1
|
21.09
|
|
7
|
|
|
7.1.5 1-ден 60- қа
дейінгі сандарды жазу
|
1
|
23.09
|
|
8
|
|
|
7.1.6 1-ден 60- қа
дейінгі сандардың жазуын танып, оқу
|
1
|
28.09
|
|
9
|
|
|
7 7.1.7 11-ден 60-қа
дейінгі сандарды көрнекі материалды қолдана отыра ондық пен
бірлікке салу
|
1
|
30.09
|
|
10
|
|
|
7 7.1.7 11-ден 60-қа
дейінгі сандарды көрнекі материалды қолдана отыра ондық пен
бірлікке салу
|
1
|
5.10
|
|
11
|
|
|
7.1.8 1-60 сандарын
олардың сан қатарындағы орны бойынша
салыстыру
|
1
|
7.10
|
|
12
|
|
|
7.1.9 сан есімдерді
(реттік және есептік) 60 саны көлемінде сан қатарын тірек ете және
тірек етпей тура және кері тәртіпте
атау
|
1
|
12.10
|
|
13
|
|
|
7.1.10 сандық
қатарға негізделе және шертты көрнекіліктер ді қолдана отыра, шотта
1-ден 60-қа дейінгі сандарды тура және кері тәртіпте
санау
|
1
|
14.10
|
|
14
|
|
|
7.1.10 сандық
қатарға негізделе және шертты көрнекіліктер ді қолдана отыра, шотта
1-ден 60-қа дейінгі сандарды тура және кері тәртіпте
санау
|
1
|
19.10
|
|
15
|
|
|
7.1.11 60-қа дейінгі
заттардың санын «Қанша?» деген сұраққа жауап бере отыра
анықтау
|
1
|
21.10
|
|
16
|
|
|
7.1.12 1-ден 60-қа
дейінгі сандарды калькуляторда салу
|
1
|
26.10
|
|
17
|
|
Есептер
шығару
|
1
|
28.10
|
|
ІІ тоқсан
16 сағат
|
18
|
|
«Арифметикалық амалдар»:
|
7.2.1 заттықтәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс), «– »
(минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 60 саны көлемінде
қосу меназайтуға есеп құрастыру
|
1
|
9.11
|
|
19
|
|
|
7.2.1 заттықтәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс), «– »
(минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 60 саны көлемінде
қосу меназайтуға есеп құрастыру
|
1
|
11.11
|
|
20
|
|
|
7.2.1 заттықтәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс), «– »
(минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 60 саны көлемінде
қосу меназайтуға есеп құрастыру
|
1
|
16.11
|
|
21
|
|
|
7.2.2 60 саны көлеміндегі қосынды мен айырманы табу кезінде
пайдаланылат ын тәсілдер: шоттар,
калькулятор
|
1
|
18.11
|
|
22
|
|
|
7.2.2 60 саны көлеміндегі қосынды мен айырманы табу кезінде
пайдаланылат ын тәсілдер: шоттар,
калькулятор
|
1
|
23.11
|
|
23
|
|
«Шамалар»
|
7.3.1 5, 10, 20, 50 теңгелік монеталарды әр түрлі
нұсқалармен майдалау және айырбастау
|
1
|
25.11
|
|
24
|
|
|
7.3.1 5, 10, 20, 50 теңгелік монеталарды әр түрлі
нұсқалармен майдалау және айырбастау
|
1
|
30.11
|
|
25
|
|
|
7.3.2 жақын ортада сөздік нұсқау бойынша (арасында,
ортасында, қарсысында, іші мен сыртында, үстінде, астында, алдында,
жанында) бағдарлану
|
1
|
2.12
|
|
26
|
|
|
7.3.2 жақын ортада сөздік нұсқау бойынша (арасында,
ортасында, қарсысында, іші мен сыртында, үстінде, астында, алдында,
жанында) бағдарлану
|
1
|
7.12
|
|
27
|
|
|
7.3.3 заттар және олардың бейнелерін еліктеу мен үлгі
бойынша көлденеңнен қатарластыры п қою
|
1
|
9.12
|
|
28
|
|
|
7.3.3 заттар және олардың бейнелерін еліктеу мен үлгі
бойынша көлденеңнен қатарластыры п қою
|
1
|
14.12
|
|
29
|
|
|
7.3.4 педагогтың өтініші бойынша қатарда тұрған бірінші,
соңғы, шеткі, белгілі біреуінен кейінгі не алдында тұрған затты
көрсету
|
1
|
14.12
|
16.12
|
30
|
|
|
7.3.4 педагогтың өтініші бойынша қатарда тұрған бірінші,
соңғы, шеткі, белгілі біреуінен кейінгі не алдында тұрған затты
көрсету
|
1
|
21.12
|
|
31
|
|
|
7.3.5 2-3 затты еліктеу, үлгі, сөздік нұсқау б\ша бірбіріне
қатысты белгілі біркеңістіктікте (арасында, ортасында, қарсысында,
іші мен сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында)
орналастыру
|
1
|
23.12
|
|
32
|
|
|
7.3.5 2-3 затты еліктеу, үлгі, сөздік нұсқау бойынша
бірбіріне қатысты белгілі біркеңістіктікте (арасында, ортасында,
қарсысында, іші мен сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында)
орналастыру
|
1
|
28.12
|
|
33
|
|
Есептер шығару
|
1
|
30.12
|
|
3-тоқсан 20
сағат
|
34
|
|
|
7.3.6 аптадағы күн
санын ретпен атау
|
1
|
|
|
35
|
|
|
7.3.6 аптадағы күн
санын ретпен атау
|
1
|
|
|
36
|
|
|
7.3.7 жыл мезгілі
мен жыл айын ретпен атау
|
1
|
|
|
37
|
|
|
7.3.7 жыл мезгілі
мен жыл айын ретпен атау
|
1
|
|
|
38
|
|
|
7.3.7 жыл мезгілі
мен жыл айын ретпен атау
|
1
|
|
|
39
|
|
|
7.3.8
табелькүнтізбені пайдалана отырып, аптаның бұған дейінгі, осы және
келесі күнін анықтау
|
1
|
|
|
40
|
|
|
7.3.8
табелькүнтізбені пайдалана отырып, аптаның бұған дейінгі, осы және
келесі күнін анықтау
|
1
|
|
|
41
|
|
|
7.3.8
табелькүнтізбені пайдалана отырып, аптаның бұған дейінгі, осы және
келесі күнін анықтау
|
1
|
|
|
43
|
|
|
7.3.9 бүтін затты
тең 2, 4, 8 бөлікке бөлу
|
1
|
|
|
44
|
|
|
7.3.9 бүтін затты
тең 2, 4, 8 бөлікке бөлу
|
1
|
|
|
45
|
|
|
7.3.10 заттардың
салмағын (1, 2, 3 кг) әр түрлі таразылардың көмегімен
анықтау
|
1
|
|
|
46
|
|
|
7.3.10 заттардың
салмағын (1, 2, 3 кг) әр түрлі таразылардың көмегімен
анықтау
|
1
|
|
|
47
|
|
|
7.3.11 сыйымдылығ ы
жарты литр, 1 л, 2 л, 3 л, 5 л болатынқұты мен бөтелкені
тану
|
1
|
|
|
48
|
|
|
7.3.11 сыйымдылығ ы
жарты литр, 1 л, 2 л, 3 л, 5 л болатынқұты мен бөтелкені
тану
|
1
|
|
|
49
|
|
«Көрнекі геометрия
элементтері»:
|
7.4.1 геометриялық
фигураларды танып, атау: дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат,
үшбұрыш, геометриялық дене: шар, куб,
діңгек
|
1
|
|
|
50
|
|
|
7.4.1 геометриялық
фигураларды танып, атау: дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат,
үшбұрыш, геометриялық дене: шар, куб,
діңгек
|
1
|
|
|
51
|
|
|
7.4.2 геометриялық
фигуралардан еліктеу, үлгі және сөздік нұсқаулық бойынша қарапайым
аппликацияла р мен оюлар
жасау
|
1
|
|
|
52
|
|
|
7.4.2 геометриялық
фигуралардан еліктеу, үлгі және сөздік нұсқаулық бойынша қарапайым
аппликацияла р мен оюлар
жасау
|
1
|
|
|
53
|
|
|
7.4.3 еліктеу және
үлгі бойынша бөліктерден дөңгелек, квадрат, тікбұрыш, сопақ,
үшбұрыш құру
|
1
|
|
|
ІV тоқсан
19 сағат
|
54
|
|
|
7.4.3 еліктеу және
үлгі бойынша бөліктерден дөңгелек, квадрат, тікбұрыш, сопақ,
үшбұрыш құру
|
1
|
|
|
55
|
|
|
7.4.4 сызбада нүкте,
түзу, қисық және сынық сызықтар, кесінді, дөңгелек, сопақ,
тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану
|
1
|
|
|
56
|
|
|
7.4.4 сызбада нүкте,
түзу, қисық және сынық сызықтар, кесінді, дөңгелек, сопақ,
тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану
|
1
|
|
|
57
|
|
|
7.4.5 үлгі және
атауы бойынша сипау арқылы дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат,
үшбұрышты тану
|
1
|
|
|
58
|
|
|
7.4.5 үлгі және
атауы бойынша сипау арқылы дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат,
үшбұрышты тану
|
1
|
|
|
59
|
|
|
7.4.5 үлгі және
атауы бойынша сипау арқылы дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат,
үшбұрышты тану
|
1
|
|
|
60
|
|
|
7.4.6 дөңгелек,
сопақ, квадрат, үшбұрыштың шаблонын сызу; алған фигураны
штрихтау
|
1
|
|
|
61
|
|
|
7.4.6 дөңгелек,
сопақ, квадрат, үшбұрыштың шаблонын сызу; алған фигураны
штрихтау
|
1
|
|
|
62
|
|
|
7.4.7 сызғыштың
көмегімен түзу ж\е қисық сызықты, кесіндіні
сызу
|
1
|
|
|
63
|
|
|
7.4.7 сызғыштың
көмегімен түзу ж\е қисық сызықты, кесіндіні
сызу
|
1
|
|
|
64
|
|
|
7.4.8 сызғыштың
көмегімен берілген ұзындық бойынша квадрат, тікбұрыш, үшбұрышты
құру
|
1
|
|
|
65
|
|
|
7.4.8 сызғыштың
көмегімен берілген ұзындық бойынша квадрат, тікбұрыш, үшбұрышты
құру
|
1
|
|
|
66
|
|
«Арифметикалық
есептер»:
|
6.5.1 60-қа дейінгі
сома мен қалдықты табуға бағытталған драматизацияесептер мен
көрнекі есептерді шешу, калькуляторд ың көмегімен жауабын
табу
|
1
|
|
|
67
|
|
|
6.5.1 60-қа дейінгі
сома мен қалдықты табуға бағытталған драматизацияесептер мен
көрнекі есептерді шешу, калькуляторд ың көмегімен жауабын
табу
|
1
|
|
|
68
|
|
|
6.5.2 есептеу
әрекетін пайдалануды қажет ететін жағдаяттық есептерді
шешу
|
1
|
|
|
69
|
|
|
6.5.2 есептеу
әрекетін пайдалануды қажет ететін жағдаяттық есептерді
шешу
|
1
|
|
|
70
|
|
Есептер шығару
|
1
|
|
|
71
|
|
Есептер шығару
|
1
|
|
|
72
|
|
Жыл бойы оқығанды қайталау
|
1
|
|
|