Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
7 сынып алгебра күнделікті жоспар
Материал туралы қысқаша түсінік
күнделікті қолдануға өте жақсы күнделікті жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Сәуір 2018
682
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: -----------------
Тақырыбы: | алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу; | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Шакизадаева Наргиза | |
Сыныбы: 7 «Б» | Сабаққа қатысқан оқушылар саны: | Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 7.2.1.16алгебралық бөлшектерді танып білу;7.2.1.17алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;7.2.1.18алгебралық бөлшектің негізгі қасиетін қолдану: ;; | |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар:Алгебралық өрнектерді түрлендіруді біледі(жақшаларды ашу, ұқсас мүшелерді біріктіру). Практикалық есептер мәтінінде айнымалылардың қандай мәнінде алгебралық өрнектердің мәні бар екенін біледі.; | |
Оқушылардың басым бөлігі: Алгебралық бөлшектерге амалдар қолдана алад:. | ||
Кейбір оқушылар: оқушылардың алған білімдерін жинақтау, ойлау, танымдық қабілетін арттыру. | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар сұрақты дұрыс қоя біледі, есепті дұрыс құрастыра алады және терминдерді тиімді пайдаланады. Пәнге қатысты лексика мен терминология:Алгебралық өрнектің айнымалысы, өрнектің мүшесі, көбейткіш, тұрақты, коэффициент, жақшалар, мүмкін мәндер жиыны... Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Жақшаны ашу/жабу/алып тастау/жазу. Бұл дұрыс па?/ Неге осылай істедіңіз?/ Осы қадамды түсіндіре аласыз ба? Иә, мен бұны дұрыс деп санаймын/Бұл дұрыс деп ойламаймын. | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар |
Сабақтың басы(2-5 минут) | (МК) ) Қандай санды бөлшек сан деп атаймыз? 2)Бөлшек неше түрге бөлінеді? 3)Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосамыз?Бөлімдері әр түрлі болса ше? 4)Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай азайтамыз?Бөлімдері әр түрлі болса ше? 5)Бөлшектерді қалай көбейтеміз? 6)Бөлшектерді қалай бөлеміз? 7)Аралас сандарды қалай косып азайтамыз? 8) Бөлшек сан не үшін керек болады?Көк түсті конверт. Бөлшектің түрлеріне енді келсек, Аламын мен бөліміне көңіл бөлсек, Аламын бөлімінен кіші болса, Кәнеки,кім айтады қандай бөлшек?(Дұрыс бөлшек) Қызыл түсті конверт. Мына жұмбақ білгенге , Қиын емес тегінде. Бөлімі алымына тең болса, Алымы бөліміне үлкен болса, Тез ойланып шеше гой,тұрма босқа!(Бұрыс бөлшек) Сары түсті конверт. Мен бір жұмбақ айтайын, Кім айтады шешуін. Бүтінімен бөлшегі қосылғанда, Шығады сонда қандай сан? (Аралас сан) | |
Сабақтың ортасы (6-40 минут) | (МК,Ұ) 1 I топтың тапсырмасы. 1. Тік төртбұрыштың қандай бөлігібоялған?Қандай бөлігі боялмаған? Бөлшек түрінде жаз. II топтың тапсырмасы. 1.Тік төртбұрыштың 8/16 бөлігін боя.Қандайбөлігібоялмаған?III топтың тапсырмасы. Шеңбердің бөліктерін боя. 1-4 боя 3/6 боя 5/8 боя Тапсырмалар жеке парақтарға жазылған,әр топ осы тапсырманы бірге отырып орындау керек.Бір оқушы орталарынан жауап береді.Жауаптарын тыңдаған сон,оқушылырға мынандай сұрақтар қойылады. 1. Жай бөлшек қандай түрге бөлінеді? 2.Дұрыс бөлшек дегеніміз не ? 3.Бұрыш бөлшек дегеніміз не ? 4.Кері сан дегеніміз не? 5.Жай бөлшектерге қандай амл қолдануға болады? 6.Бөлімі бірдей болса,бөлшектерді қалай қосамыз?қалай азайтамыз? 7.Бөлімі әртүрлі болса, бөлшектерді қалай қосамыз немесе азайтаыз? 8.Бөлшектерді қалай көбейтеміз? Ережелерді еске түсіріп алған соң қорытындылап,ассоцация құрамыз. Дұрыс Азайтамыз Көбейтеміз Аралас сан Бұрыс Салыстырамыз Бөлеміз . Әр топқа-жаңа тақырыптың материалдары таратылып беріледі.Әр топ мүшелері өздері отырып танысады берілген уақыттан соң әр топтан бір-бір оқушылар шығып түсіндіреді. Әр топ оқушыларына жаңа тақырып материалдары беріледі.Оқушылар оқып танысады. Тапсырмалар жеке парақтарға жазылған.Әр топ осы тапсырманы біріге отырып орындау керек.Орталарынан бір оқушы жауап береді.. 1-топ 1.Бөлу амалы көбейту амалына кері амал. Мысылы:х теңдеуді шешейік. Бұл теңдеуді шешу үшін х-ті табу керек.х-ті табу үшін. х= бөліндісін табу керек.Ол үшін теңдеуінің екі жағынкөбейткіштің кері санына, яғни көбейтеміз . = Көбейтудің ауыстырымдылық,терімділік қасиетін қолданамыз. Сонда, ( деп жазамыз да бөлшектерді қысқартамыз. Сондах= 2.Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлгенде,1-ші бөлшек өзі жазылып,2-ші бөлшек кері санга айналып көбейтіледі.Мысалы: 2-топ 1.Аралас санды аралас санға бөлгенде ең бңрінші аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырып аламыз да, бөлшекті бөлшекке бөлу амалын қолданамыз.Мысалы: 2.Дұрыс бөлшекті аралас санға бөлгенде 1-ші бөлшек өзі жазылады да,2-ші аралас санды дұрыс бөлшекке айналдырып аламыз да, бөлшекті бөлшекке бөлу ережесін қолданамыз.Мысылы: 3-топ. 1.Бөлінгіш сан болғанда натурал санды бөлімі 1 болатын бөлшек түрінде жазып аламыз да, бөлшекті бөлу ережесін қолданамыз.Мысалы: 2: 2.Натурал санды аралас санға бөлу үшін натурал санды бөлімі 1 болатын бөлшек түрінде жазамызда,ал аралас санды бұрыс бөлшекке келтіріп ,бөлшекті бөлшекке бөлу ережесін қолданамыз.Мысалы: 3.Аралас санды натурал санға бөлгенде,ең бірінші аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырамызда,ал натурал санды бөлімі 1 болатын бөлшек түрінде жазамызда,бөлшекке бөлу ережесін қолданамыз. Мысалы: Жаңа тақырып материалдарын түсіндірген соң,топ жетекшілері келіп,өз конверттерін алады.Конвертте әр топқа жеке үш тапсырмадан берілген.Топ жетекшілері әр тапсырмаға бір оқушыдан шығарып,есептерді шығарады. . | ОқулықАудидиск:№1Жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы( 41-45мин) | (Қ)1-топтың тапсырмасы 1.=2.=3.=2-топтың тапсырмасы1.=2.=3.=3-топтың тапсырмасы1.=2.=3.= | |
Қосымша ақпарат | ||
Қорытындылау | Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. | |
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? | ||
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)