«№56 Т.Белгібаев атындағы
жалпы білім беретін мектебі »
КММ
Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
ІІІ тоқсан Алгебра пәні
бойынша
Сынып:
7«Ә»
Оқушылар саны:
16
Педагог: Келесова
Гүльнәр
Мақсаты: ЖББ нәтижелерін
талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс
балл
|
ЖБ балдарының
пайыздық мазмұны
|
Сапа
%
|
Үлгерім
%
|
|
төмен
|
орта
|
жақсы
|
жоғары
|
|
0-36%
|
40-64%
|
65-84%
|
85-100%
|
|
|
Алгебра
|
16
|
|
Оқушылар
саны 16
|
|
|
|
БЖБ№1
|
16
|
13
|
-
|
7
|
5
|
4
|
56%
|
100%
|
БЖБ.№2
|
16
|
14
|
-
|
7
|
5
|
4
|
56%
|
100%
|
ЖББ
|
16
|
20
|
-
|
6
|
6
|
4
|
62%
|
100%
|
Алгебра
|
Менгерген
мақсаттар
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
БЖБ№1
|
7.2.1.10

қысқаша көбейту формулаларын
білу және қолдану;
7.2.1.11
қысқаша көбейту
формулаларын білу және қолдану;
7.1.2.14 тиімді
есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын
қолдану;
|
7.2.1.11

қысқаша көбейту
формулаларын білу және қолдану;
|
БЖБ№2
|
7.2.1.14 алгебралық өрнектерді
қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге
жіктеу;
7.4.3.1
есеп шарты бойынша
математикалық модель құру;
7.4.2.2 мәтінді
есептерді теңдеулер және теңсіздіктер құру арқылы
шығару;
|
7.4.2.2 мәтінді есептерді
теңдеулер және теңсіздіктер құру арқылы
шығару;
|
ТЖБ
|
7.2.1.11
қысқаша көбейту
формулаларын білу және қолдану;
7.2.1.15 қысқаша көбейту
формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді
орындау ;
7.4.3.1
есеп шарты бойынша
математикалық модель құру;
7.4.2.2 мәтінді есептерді
теңдеулер және теңсіздіктер құру арқылы
шығару
|
7.2.1.15 қысқаша көбейту
формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді
орындау
|
1.ЖББ нәтижелерін талдау білім
алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
55,5%
Пән
|
Жоғары (В):
85-100%
|
Жақсы (С):
65-84%,
|
Орта (Н):
40-64%,
|
ЖББ алгебра
|
Жүсіпбек Қ, Байтулла Қ,
Рахымжан Б, Тешебай М
|
Әбдез С, Ахынбай А, Ахынбай М,
Барлыбай А, Мейманәлі А, Шаулиев Р
|
Артикалиев А, Әділхан А,
Жаңбырбай Б, Қалдыбек М, Тағай М, Таңқыбай
А
|
2.Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар
тізбесі:
-
Қысқаша көбейту формулалары
көмегімен өрнектің берілген санға еселік болатынын есептеп
көрсетеді;
-
Қысқаша көбейту формулаларын
қолданып, тиімді есептейді
-
Мәтін есептерді шешуде қысқаша
көбейту формулаларын қолданады
3.Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
-
Айырманың квадратын табу
формуласын қоданбаған
-
Мәндес теңсіздікті
жазылмаған
-
Есеп шартына сәйкес теңдеу
құрылмаған
4.Жоспарланған түзету
жұмысы: Қатемен
жұмысы, Қиындық тудырған тақырыптарды
қайталау, түсіндіру жұмыстарын
жүргізу;
Күні:
20.03.2025ж
Математика мұғалімі:
Келесова Гүльнәр Қонысбайқызы