7-сынып Бөліп шығарудың ағзалар үшін маңызы ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

7-сынып Бөліп шығарудың ағзалар үшін маңызы ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандар үшін және жаңартылған бағдарламаны меңгермеген ұстаздар үшін.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сабақтың тақырыбы: Ағзалардың тіршілігіндегі бөліп шығарудың маңызы.

Мұғалімнің аты-жөні: Ермекбаева З

Күні:17.09.2018ж

СЫНЫП: 7

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7.1.5.1-тірі ағзалардың тіршілік әрекетінде бөліп шығарудың маңызын түсіндіру

Сабақ мақсаттары


Тірі ағзалардың тіршілік әрекетінде бөліп шығарудың маңызын түсінеді

Өсімдіктер мен жануарладың бөліп шығару мүшелерінің ерекшеліктерін біледі

Өсімдіктер мен жануарладың бөліп шығару үрдістерін сипаттауды үйренеді

Бағалау

критерийлері

Тірі ағза тіршілігіндегі бөліп шығарудың маңызын біледі

Жануарлар мен өсімдіктердің бөліп шығару мүшелерін атай алады

Жануар мен өсімдіктер бөліп шығарады қандай үрдіс нәтижесінде түзілетіні туралы біледі

Тілдік құзіреттілік


Тілдік дағдылар: лептесік, жасымықша, тынысалу, фотосинтез, булану, газалмасу, бөліпшығару өнімі, оттегі, көмірқышқыл газ, су, жиырылғыш вакуоль, нефридия, бүйрек, несепағар, қуық, үрпі жолы, ыдырау өнімдері, несепнәр, тер бездері, тер без саңлаулары

Терминдер, жаңа сөздер: фотосинтез, булану, газалмасу, бөліпшығару өнімі, оттегі, көмірқышқыл газ, су, жиырылғыш вакуоль, нефридия, бүйрек

Диалогқа түсіретін сөз тіркестері: Көмірқышқыл газы ....үрдісінде өндіріледі

Су... шығарылады және ……

Фотосинтез кезінде өсімдік бөледі....

Құндылықтарды дарыту


Бірлесе жұмыс жасау, сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, белсенді болу, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу.

Пәнаралық байланыстар

Жануарлар мен өсімдіктердің бөліп шығару үрдісінің ерекшеліктерін сипаттау кезінде физика және химия пәндерімен тікелей байланысты

АКТ қолдану дағдылары

ноудбук

Бастапқы білім

. «Жаратылыстану» курсынан ағзалардың тіршілік қасиеттері туралы біледі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері 5мин

Үй тапсырмасын сұрау.

Тыныс алу мүшелерінің ауруларын атаңдар.

Темекі шегуге қарсы мемлекет қандай шаралар қолданады.



Сабақтың басы

5 минут








5 минут

Ұйымдастыру шаралары Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларға проблемалық сұрақ қою арқылы тақырыпқа шығу:

Экскреция дегеніміз не?

Ағзалар артық қалдықтардан қалай арылады?

Жануарлар мен өсімдіктердің бөліп шығару мүшелері туралы не білесіңдер?

Өсімдіктердің бөліп шығару өнімдерін атаңдар?

Бүгінгі сабақтың тақырыбын, мақсатын/ ОМ, жетістік критерийлерін хабарлау.

Ағзалардың тіршілік әрекетіндегі бөліп шыңарудың маңызы туралы бейнефильм көрсетіледі







Кітаппен жұмыс


Ноудбук


Ортасы

5 минут





5 минут




10 минут





. Дифференциация.

Оқушыларды дифференциациялап топқа біріктіру үшін алдын ала оқушылар аттары жазылған стикерлер партаға жапсырылу арқылы жүзеге асады. Саралап-даралап бөлу «күшті-әлсіз» принцпімен жүзеге асырылады.


Оқушыларға ағзалардың тіршілігіндегі бөліп шығарудың маңыздылығы туралы ақпарат беріледі.


Топтық жұмыс.

Оқушылар топқа А3 парағын таратып: «өсімдіктердегі бөліп шығарудың маңызы» мен «жануарлардағы бөліп шығарудың маңызы» туралы постер жасауды ұсыну.

Қосалқы көмек ретінде ақпарат көздерін қолдануға болады.

Топтық жұмысқа қойылатын критерийлер:

Уақытты тиімді пайдалану.

Ақпаратпен тиянақты жұмыс жасау

Алған білімдерін қорытындылау

Постерді қорғау кезінде топтарға койлатын критерийлер:

Белгіленген регламенттен аспау.

Алған білімдерін өмірмен байланыстыра білу.

Қойылған сұрақтарға нақты жауап беру.

Бекіту

Тапқан ақпараттарын кестеге өңдеп түсіреді.

Кестеде жануар мен өсімдік ағзасы қандай мүшелер арқылы бөліп шығарады және олар қандай үрдіс нәтижесінде түзілетіні туралы жазылуы тиіс.




Дәптермен жұмыс



Қосымша 1


Сабақтың соңы

5 минут


Кері байланыс.

Ресторан әдісі. Сабақтың ең дәмді тұсы, ең ащы тұсы, келесі сабаққа не ұсынасыз?



Қосымшаақпарат


Саралау – Сізқосымша

Көмеккөрсетудіқалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілетіжоғары

оқушыларғатапсырманы

күрделендірудіқалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

Үйренгенінтексеруді

Қалайжоспарлайсыз?

Пəнаралықбайланыс

Қауіпсіздікжəнееңбекті

Қорғауережелері

АКТ-менбайланыс

Құндылықтардағы

байланыс


Қорытындыбағамдау

Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды

Жетілдіругекөмектесетінне білдім?

















































































Сабақтың тақырыбы:

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары



Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар:


Көптеген оқушылар:


Кейбір оқушылар:



Жетістік

критерийлері






Тілдік құзіреттілік

Тілдік дағдылар:

Терминдер, жаңа сөздер:

Диалогқа түсіретін сөз тіркестері:

Құндылықтарды дарыту


Құндылықтар:

-Кемелдікке талпыну

- бостандық

Пәнаралық байланыстар


Ресурстар


АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім


Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыты

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелер)

Сабақтың басы

минут






Ұйымдастыру шаралары

Бүгінгі сабақтың тақырыбын, мақсатын/ ОМ, жетістік критерийлерін хабарлау








Сабақтың

ортасы

минут





















Сабақтың соңы

минут

Синтез





Қосымшаақпарат


Рефлексия















Қорытындыбағамдау

Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды

Жетілдіругекөмектесетінне білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.02.2019
5017
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі