Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
7 сынып дүние жүзі тарих Қмж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
7 сынып Дүние жүзі тарихы
І оқу тоқсаны
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары-1
Бөлім: |
Жаңа заманның басталуы |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Курсқа кіріспе. XVII ғасырдың ортасындағы Ағылшын буржуазиялық революциясы қандай маңызға ие болды? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
7.4.2.3 дүниежүзі тарихының жаңа кезеңін сипаттау үшін «жаңа заман» ұғымын қолдану; 7.3.2.1 Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау; 7.1.1.1 «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану; 7.1.2.1 экономикалық және саяси жүйенің өзгеруіне буржуазияның әсерін анықтау |
Сабақтың мақсаты |
ХҮІІ ғас. Батыс Европа мен Солтүстік Америкадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттайды; қоғамдық қатынастар жүйесіндегі буржуазияның рөлін анықтайды; Батыс Европа мен Солтүстік Америкадағы буржуазиялық революцияларды салыстыра отырып, негізгі қорытындыларын талдайды |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
(Ұ) «Брейнсторминг» әдісі Шарты: алдыңғы білімдерді жаңғырту 1. Революция деген не? Оның қозғаушы күштерінатай аласыздар ма?
Буржуазиялық-демократиялық революциялар қай құрылықта басым болды?Неліктен? Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Мәтінмен жұмыс «Ақпараттық карточкалар» әдісі 1-қадам: «Ағылшын революциясы» кезеңі бойынша, оныңөнеркәсіптіктӛңкерісжәнеқазіргікапитализмнің алғышарты ретіндегі маңызын айқындайтын 12 карточкатаратылады. 2-қадам: әр топ «Уақыт сызығына» сәйкес келеді деген ақпараттық карточкаларды орналастырады (барлық карточканы таңдау міндетті емес) ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды; «Баяндама» әдісі Шарты: мәтін беріледі, жұптар мәтіннің мазмұнын ашатын тілдік бірліктерді жинақтайды. Бұл «шпаргалканы» оқушы оң жағындағы оқушыға береді, енді әрқайсысы баяндама жасайды. ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
Батыс Еуропадағы буржуазиялық революцияның себептерiн жазыңыз. ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі. |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. Дескрипторы: -Батыс Еуропадағы революцияның басталуының 4 себебiн жазады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» «Алақан-жұдырық» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Суреттер Тірек-сызбалар ҚБ парағы |
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Кері байланыс – «Жұлдыз, алақан» әдісі Шарты: «жұлдыз» – мен ............ көмектесе аламын. «алақан» – маған .................................. көмек керек. |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Үй тапсырмасы |
Қоғамдық қатынастар жүйесінің хронологиялық шеңберінанықтау. |
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары-2
Бөлім: |
Жаңа заманның басталуы |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
7.4.1.1 себеп-салдарды анықтау арқылы Еуропадағы феодалдық құрылыстан капиталистік шаруашылыққа (мануфактура, фабрика) өту процесін түсіндіру; 7.1.1.2 мануфактура, фабрикалардың пайда болуы мен жалдамалы жұмысшы табының қалыптасуы арасындағы байланысты анықтау; |
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: өнеркәсіп төңкерісінің Англияның әлемдік жетекші державаға айналудағы рөлінтүсінеді; Көпшілігі: қоғамдағы индустриямен индустриялдық дамуды жіктейді; Кейбірі:өнеркәсіптөңкерісініңАнглияныңәлемдікжетекшідержаваретінде қалыптасуындағы маңызынбағалайды |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
(Ұ)Бастапқы ынталандырушы материал «Уақыт тізбегі» әдісі Құлиеле- Феодалдық Капиталис- нушілік құрылыс тікқұрылыс құрылыс (М) Түсініктеме уақыты «Капиталистік құрылыста қандай ӛзгерістер болады?» |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Мәтінмен жұмыс Ағылшын революциясының себептерін түсіндіру үшін оқушыларға мәтін таратылады: 1. Экономикалықсебептер 2. Саясисебептер 3. Әлеуметтіксебептер 4. Дінисебептер (Ұ) «Миға шабуыл» «Суреттер сөйлейді»
Топтастыру -«Өзгерістер» (1, 2, 3, 4-ке санау арқылы) 1 – «Экономикалық өзгерістер»; 2- – «Әлеуметтік өзгерістер»; 3-–«Саясиөзгерістер»;4-топ–«Мәдени өзгерістер» ЕББ оқушыға суреттер/иллюстрациялар ұсынылады; (Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Тестік тапсырманы орындаңыз Тестік тапсырманы орындаңыз: 1. Өнеркәсіптік тӛңкеріс – бұл ................................ көшу дегенді білдіреді:
2. Англиядағы ӛнеркәсіп тӛңкерісі ең алдымен ........................... басталды: А) машинажасау өнеркәсібінде;
3. өнеркәсіп тӛңкерісі барысында Англияда жаңа қоғамдық таптар қалыптасты:
4. өнеркәсіп тӛңкерісінің Англия үшін ең басты маңызы мынада:
Е) мануфактураның орнына фабрика келді, қол еңбегі машиналық еңбекпен алмастырылды ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды. |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. Дескрипторы -өнеркәсіп терминіне анықтама береді; -жаңа қоғамдық таптарды анықтайды; -Англия үшін басты маңызын анықтайды; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» «Алақан-жұдырық» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Суреттер Тірек-сызбалар Кесте Карта ҚБ парағы |
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс «Үш жағымды сәт» стратегиясы. Оқушыларға сабақтың барысында орын алған үш жағымды сәтті, яғни, тапсырманы орындауда болған үш жағдайды және келесі сабақта олардың жұмыстарын жақсарта түсуге керек болатын бір әрекетті атау ұсынылады. ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі. |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Үй тапсырмасы |
Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті?
|
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары-3
Бөлім: |
Жаңа заманның басталуы |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
7.4.1.2 Англияның әлемдік жетекші держава ретінде қалыптасуындағы өнеркәсіп төңкерісінің рөлін сипаттау; 7.4.2.2 қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің арасындағы айырмашылығын анықтау |
Сабақтың мақсаты |
- Англия мен басқа да еуропалық елдердегі өнеркәсіптік революцияның себептері мен салдарын анықтау; - қоғам дамуының өнеркәсіптік және өнеркәсіптік кезеңдерінің арасындағы айырмашылықтарды анықтау; - Англияның жетекші әлемдік держава ретінде қалыптасуындағы өнеркәсіптік революцияның рөлін анықтау. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Ой салу. Лондондағы Олимпиада ойындарының ашылуы туралы видеороликті қарау. Оқушылармен сұрақтарды талқылау: Сіз не байқадыңыз? Бұл өзгерістерге қандай өзгерістер әсер етті? Өнеркәсіптік революция дегеніміз не? Оқушыларға индустриалды революцияның нәтижесі ретінде дүниедегі өзгерістердің зерттелетінін түсіндіру. Оқу мақсаттарын және оны бағалау критерийлерін талқылау, «өзгеріс пен сабақтастық» тақырыбының тарихи тұжырымдамасын талқылау. Оқу мақсаттары мен тақырыптарына негізделген зерттеу бағытын қалыптастыру: 1. «Өнеркәсіптік революция» ұғымының мазмұнын анықтаңыз; 2. Содан кейін болған әлемдегі өзгерістерді анықтаңыз; 3. Сабақтың тақырыбы туралы пікір айтыңыз. ЕҚБ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
(С) Ағылшын буржуазиялық революцияның салдарының бірі индустриалды революция деп санайсыз ба? (кестені қолдана отырып, оқушылармен цех, мануфактура және фабриканың арасындағы, ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау Сұрақ : Неліктен фабрика жүйесі тиімдірек? Оқушыларды «Феодализм» секциясынан білімді пайдалана отырып, цех-зауыт-фабрикалардың пайда болуының логикалық моделін түсіндіруге шақыру, Тапсырмаға арналған дескрипторлар: - Оқушыларцех, мануфактура мен фабрика арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды (кемінде 2) дұрыс анықтады; -Оқушылар«өнеркәсіптік революция» түсінігін дұрыс тұжырымдады. ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі. (Ұ)Оқушыларды тарихи оқиғалар мен құбылыстары бар карталармен қамтамасыз ету. Олар оларды логикалық тізбектерге қойып, Англиядағы өндірістік революцияның басталу себептерін түсіндіруі керек. Слайдта дұрыс тәртіпті көрсету арқылы қызметтің нәтижелерін бағалау және талқылауды ұсынамыз. Оқушыларға сұрақ қойыңыз: Неліктен буржуазия өнертапқыштар мен ғалымдарды қолдап, өнертабыстарды өндіріске енгізді? Тапсырмаға арналған дескрипторлар: - Оқушы кемінде 7 тарихи оқиға мен құбылыстың дәйектілігін дұрыс белгіледі Оқушылармен индустриалды революцияның ықпалымен әлемдегі өзгерістер туралы болжамдарды талқылау Өнеркәсіптік қоғам туралы «Өнеркәсіп қоғамы өткен заман (дәстүрлі қоғамнан) адамының көзқарасымен» тақырыбында әңгіме құрастыру. Қолдау үшін әртүрлі уақытта Англияның суреттерін таратады. Тапсырмаға арналған дескрипторлар: - Оқушы индустриалды революцияның салдарынан кем дегенде 3 өзгерісті дұрыс көрсете білді. - сабақ тақырыбы бойынша оқушыларқорытынды жасайды. ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады; |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушылармен жұмыс нәтижелерін талқылап, еңбек ұйымының формасын өзгертуге және жұмысшылардың жаңа класын қалыптастыруға назар аудару.
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» «Алақан-жұдырық» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Суреттер Тірек-сызбалар Кесте Карта ҚБ парағы |
Сабақтың соңы 5 минут
|
Кері байланыс Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті, сатының 1 - баспалдағы Мен.............. БІЛЕМІН 2 - баспалдағы Мен.................. ТҮСІНЕМІН*, 3 - баспалдағы Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Үй тапсырмасы |
Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті?
|
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары-4
Бөлім: |
XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
7.2.2.1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.1.1.3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау (Қытай, Үндістан, Жапония); |
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: өнер туындыларын пайдалана отырып, Англияның әлеуметтік - экономикалық жағдайын түсіндіреді; Көпшілігі: еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтайды; Кейбірі: отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерін ӛздігінше дәлелдейді. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
(Ұ) «Суреттер сөйлейді» әдісі – Отаршылдар қандай саясат ұстанды? Оқушыларға «Үндістан мен Англияның XVIII ғасырда» деген бөлімде екі сабақ бойына бір тақырып бойынша зерттеу жүргізілетінін ескертіңіз: Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды? |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
||||||||||||
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Мәтінмен жұмыс «ПАЗЛ» әдісі - мәтінмен жұмыс
Жұмыс барысы: 1 қадам: шекараны анықтайды 2 қадам: терминдермен диктант ҚБ «Ауызшабағалау» ЕҚБ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді «Венн диаграммасы» әдісі Шарты: Еуропа мен Азия елдерінің айырмашылығы мен ұқсастығын көрсетеді.
Оқушыларға Шах-Жахан шарап ыдысының суреттері, мугал императорларының зергерлік бұйымдары ұсынылады. Олар бұл суреттердің бар екендігін дәлелдейтін қолөнерлерді,қолөнерді дамыту деңгейінкөрсетуі керек; Бұл заттар саудагерлердің назарын аударта алар ма еді? Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Еуропалық державалардың Азия елдерінің отаршылдыққа қарсы әрекетін анықтап, кестені толтыру
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескрипторы - оқушы кемінде 3 қолөнерді дұрыс атайды; - оқушы қолөнер деңгейін дамыту туралы қорытынды жасайды; - оқушы кем дегенде 2 еуропалық трейдердің мақсаттарын анықтайды.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» «Алақан-жұдырық» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||||||||||||
Үй тапсырмасы |
Азия мемлекеттерінің Қазақстанмен экономикалық байланысы туралы қосымша мәліметтер жинақтау.
|
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары-5
Бөлім: |
XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау; 7.4.1.4 «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру |
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Европалықтардың отарлау саясатының себептері мен нәтижелерін біледі; Көпшілігі: Англияның Үндістанды отарлаудағы саяси зардаптарын анықтайды; Кейбірі: еуропалық отарлаушылардың Үндістаннның дәстүрлі басқаружүйесінеоңжәнетерісықпалынөздігіншетұжырымдайды |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
(Ұ)Бастапқы ынталандырушыматериал Ой салу
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Мәтінмен жұмыс (Ұ) «Брейнсторминг»
Сауданы қалай түсінесің? ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады. «Ой себеті» әдісі – мәтінмен жұмыс Жұмыстың барысы: 1- Үндістанды европалықтардың отарлай бастауы; 2- Үндістанның экономикалық дамуы; 3- Отарлық езгі зардаптары; 4- Отарлық жүйенің отар елдер экономикасына әсері.
әр оқушы себеті ақпараттармен толған соң, топ жетек- шілері шығып, тобының себетінен жазылған қағаздарды алып, мәтіндегі мәліметтермен толықтырады. ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады; «Картамен жұмыс» - мемлекеттердің орналасқан аумақтарын көрсету Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма «Ақиқат/Жалған» ЕБҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал беріледі. Мәліметтер Ағылшындар Үндістанның касталық жүйесін елді отарлау мақсатына пайдаланды Ағылшындар үшін үндістандықтардың касталық жүйесі маңызды болмады Ағылшындар касталық жүйені негізге ала отырып, адамдарды жұмысқа тартты Ағылшындар ешбір каста ӛкілдеріне салық тӛлеуде жеңілдік жасаған жоқ |
Дескрипторлар: ағылшындардың Үндістанның касталық жүйесін елді отарлау мақсатында пайдаланғаны ақиқат па, жалған ба, соны белгілейді;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Екі жүлдыз, бір тілек» ҚБ «Бас бармақ» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Тірек-сызбалар Кесте Карта ҚБ парағы |
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс «Жақсы сұрақ» әдісі арқылы кері байланыс жасайды. Неліктен...? Егер... болса қалай? Сіз қалай ...? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Үй тапсырмасы |
Қазіргі Ұлыбритания,Үндістан елдерінің әлеуметтік-экономикалық дамуынзерттеу |
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары-6
Бөлім: |
Ағартушылық идеяларының таралуы |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Ағартушылық дәуірдің қандай идеялары еуропалық монархтардың қызметінде көрініс тапты? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
7.2.1.1 қоғамда дін рөлінің шектелуіне байланысты адамдар өмірінде орын алған өзгерістерді анықтау; 7.2.3.2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау |
Сабақтың мақсаты |
Барлығына: дін рөлінің шектелуіне байланысты қоғамдағы өзгерістердітүсіндіреді; Көпшілігі:еуропалықбилеушілерінің «Ағартушылық» ұстаным- дарын анықтап,талдайды; Кейбірі: ағартушылық ғасырының аса көрнекті қайраткерлерінің өмір жолдарын тұжырымдайды |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Ұйымдастыру кезеңі - оқушылардың назарын сабақ барысына аудару. (М) «Түсініктеме уақыты» «Ағартушылық дегеніміз не?» БББ кестесі
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
||||||
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Мәтінмен жұмыс «Оқудағы драма» әдісі Әр оқушы еуропалық билеушілердің «Ағартушылық» ұстанымдары туралы факторлары жазылған үлестірме қағаздарды оқып, зерттейді, рөлге бөліп орындайды. Жұмыстың барысы:
Топтар берілген тапсырманы орындайды, мүшелері ө зрөлдері бойынша айтып өтеді. ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады; Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар: Еуропалық билеушілер Екатерина ІІ мен Фридрих ІІ «ағартушылық» ұстанымдарын анықтап, Венн диаграммасын толтырыңыз. ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды; |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескрипторы: ІІ Екатерина патшайымның «ағартушылық» ұстанымдарын анықтайды; -ІІ Фридрихтің «ағартушылық» ұстанымдарын сипаттайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» «Алақан-жұдырық» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс «Бұл сабақты оқып, мен…» Білмеймін ....... Білемін ..... Түсінемін ..... Түсінемін және қолдана аламын .... Басқа біреуді үйрете аламын ..... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||||||
Үй тапсырмасы |
Ағартушылық дәуірдің қандай идеялары еуропалық монархтардың қызметінде көрініс тапты? |
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары-7
Бөлім: |
Ағартушылық идеяларының таралуы |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Ағартушылық идеялар американдықтарға қалай әсер етті? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
7.3.2.7 еуропалық революциялардың солтүстікамерикалық қоғамның дамуына ықпалын сипаттау; |
Сабақтың мақсаты |
1. Америкалық төңкерістің немесе тәуелсіздікке майдынның себептерін, барысын және қорытындысын білу; 2. Оның АҚШ білім беруіне және дамуына әсерін анықтау; 3.Ағартушылар идеясының Америкадағы төңкеріске, АҚШ-тағы білім беруге, негізін қалаушы құжаттарға әсер ету деңгейін анықтау. 4.Республикалық саптың ерекшелігін анықтау. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Ұйымдастыру сәті. Оқушыларға Еркіндік ескерткішінің суретін ұсыныңыз: Бұл қандай ескерткіш? Қайда орналасқан? Кім және не үшін ол елге сыйға тартылған? Айтылған ойларды талықылап қорытынды жасаңыз. (К)Оқушыларға ескерткіш АҚШ-қа жаңа ел ретінде Франция елінен сыйға тартылғандығын түсіндіріңіз. Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерін, «дәлел» тарихи концептісін талқылаңыз. Оқыту мақсаттары мен тақырыптың негізінде сабақтың мақсатын құрау. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
||||||
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Оқушыларға Жаңа әлемнің пайда болу тарихын Ұлы географиялық ашылулармен байланыстырып түсіндіріңіз (ОңтүстікАмериканыңтұрғындалуы) (Г)Тәуелсіздікке соғыс немесе америкалық төңкеріс туралы видеокурс көрсетіңіз. оқушыларға төңкеріске мінездеме жасату керек. Аяқталу барысында берілген мінездемелерді бағалап, қажет болған жағдайда толықтырыңыз.(өзін-өзі және бірін-бірі бағалау) ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды Сұратарды талқылаңыз: ағартушылық идеяның төңкеріске әсерін қалай дәлелдеуге болады? Графикте әсер ету деңгейін –балдық жүйемен бағалаңыз. Көлденең сызықта төңкерістің себептерін, қорытындысын, АҚШ-тағы білім беру, Тәуелсіздік Декларациясы, АҚШ Конституциясы, құқық туралы Билль. Тік сызықта На горизонтальной 1 ден 5–ке дейінгі баға. ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады; Сонымен жаңа мемлекет пайда болды. Онда мынадай негізін қалаушы құжаттар қабылданды: Тәуелсіздік Декларациясы, АҚШ Конституциясы, құқық туралы Билль . Оқушыларға осы құжаттардан ақпараттар ұсыныңыз. Олар өткен сабақтағы ағартушылардың идеялары бар кестедні қолдана отырып сәйкес фактілерді тауып, әсер ету деңгейін график арқылы анықтау керек. Құжаттарда көрсетілген фактілер мен дәлелдерді қолдана отырып ағартушылардың идеялары американдықтарға қаншалықты әсер еткенін анықтаңыз. Үш жақты түсіндірме күнделігі
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. Дескрипторы Тапсырмаға арналған дескрипторлар -оқушылар төңкерістің себептерін дұрыс айқындайды; -оқушылар төңкерістегі болған басты оқиғаларды дұрыс табады; -оқушылар төңкерістің қорытындысын дұрыс табады; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» «Алақан-жұдырық» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Нені білдім? Нені үйрендім? - Нені толық түсінбедім? - Немен жұмысты жалғастыру қажет? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||||||
Үй тапсырмасы |
Ағартушылық идеялар американдықтарға қалай әсер етті? |
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары-8
Бөлім: |
Ағартушылық идеяларының таралуы |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Ағартушылық идеялар американдықтарға қалай әсер етті? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
7.2.3.2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау; |
Сабақтың мақсаты |
еуропалық революциялардың солтүстікамерикалық қоғамның дамуына ықпалын сипаттау; Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау; республикалық басқару құрылымның ерекшеліктерін анықтау |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Бастапқы ынталандырушы материал (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі
(М) «Ойсалар» әдісі Ағылшын, француз, неміс ғалымдарының американ-дық ағартушы ғалымдарға әсері туралы өз ойымызды білдірейік. Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
|||||||||||||
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Мәтінмен жұмыс «Тізбектей оқыту» әдісі Ағартушылық дәуірге байланысты термин сөздерді оқушылар тізбектей атайды (ағартушылық ғасыр, философ, атеистер, материалистер, діни көзқарас, ғылыми көзқарас, шіркеулік дәстүр, антиклерикал, абсолютизм, католик, азаматтық қоғам, т.б). ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды «Төрт шаршы» әдісі- мәтінмен жұмыс «Солтүстік Американың ағартушы ғалымдары» ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау «Портреттер сөйлейді» әдісі Оқушылар тақтадаілінгенпортреттердітаңдап, соларқылыамерикандықағартушыларғақатыстымәлі- меттердіинтернеттіпайдаланаотырып, айтады. 1.Томас Джефферсон
3.ТомасПейн ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен нұсқасын ұсынамын. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма «Толықтыру кестесі» (Кестедегі бос ұяшықтарды толтырыңыз)
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескрипторы
Батыс Еуропа ағартушыларының қайсысының позициясын ұстанғанын сипаттайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» «Алақан-жұдырық» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
|||||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Кері байланыс– «Жұлдыз, алақан» әдісі - Мен ......көмектесеаламын - Маған ....... көмеккерек
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
|||||||||||||
Үй тапсырмасы |
Солтүстік Америка ағартушылары туралы қосымша материалдар жинақтау. |