Бекітемін:
|
Бөлім: |
Үшбұрыштар |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Үшбұрыштар теңдігінің белгілері |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.1.1.22 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану; |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Үшбұрыштар теңдігінің анықтамасын білу Үшбұрыштар теңдігінің 3-ші белгісін біледі және дәлелдеу Үшбұрыштар теңдігінің 3-ші белгісін жаттығулар орындауда қолдану |
||||
|
Құндылықтар: |
Бірлік және ынтымақ - Командада жұмыс істей білу ; -Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ; - Айналасындағыларға көмек көрсету; Әділдік және жауапкершілік - Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну. - Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу |
||||
|
Сабақ барысы: |
|||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқүшының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
Сәлемдесу; Сыныптағы оқүшылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату; Оқүшыларды түгелдеу; Сабақтың мақсатымен таныстыру |
Мұғаліммен сәлемдесу; Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру; Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну |
Ауызша бағалауды қоданамын «Өте жақсы» «Жарайсың» |
Тақта; Оқулық; |
|
|
Сабақтың басы 10 минут |
Жаңа тақырыпты түсіндіру § 11. Үшбурыштар теңдігінің үшінші белгісі Үшбұрыштар теңдігінің тағы бір белгісін карастырайық.
Теорема (Үшбұрыштар теңдігінің үшінші белгісі). Егер бір үшбұрышты үш кабырасы екінші үшбұрыштың сәйкесінше үш кабыргасына тең болса, онда бул үшбұрыштар тең болады. Дәлелдеуі. АВС және А1В1С1 үшбұрыштарында AB=А1В1, AC= А1С1 , ВС = В1С1 болсын (11.1-сурет). Осы үшбұрыштардын тең болатынын көрсетейік. Ол үшін А1В1 Сәулесінен бастап С төбесі А1В1 тузуіне катысты С1 нуктесінін екінші жағында жататын С2 нүктесіне көшетіндей АВС үшбурышын (11.2-сурет). Сонда А1В1С2 және АВС үшбұрыштары тең болады. С1С2 сәулесі А1С1В1 бұрышының ішінде немесе сыртында жатуы, бір кабыргасымен беттесу мумкін. Бірінші жардайды карастырайык.
А1С1 жэне А1С2 кабыргаларының
теңдігінен С1А1С2 үшбұрышының теңбүйірлі болатыны
шығады. демек Дәл осылай В1С1 және В1С2 қабырғаларының теңдігінен шығады, демек ∠В1С1С2=∠В1С2С1 Тең бұрыштарды қосып, С1бурышынын
С2 сурышына тең болаТынын аламыз. Сонымен, А1В1С1 және А1В1С2 үшбұрыштары тең (үшбұрыштар Теңдігінің бірінші белгісі бонынша).Ендеше АВС жане А1В1С1 үшбұрыштары да тең |
Мактау мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Керемет! |
Тақта; Слайд; Оқулық 7-сынып, Геометрия, авторы Смирнов В;А.ТұяқовАлматы,Мектеп 2017 |
||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Оқулықтан бекіту тапсырмаларын орындату №11.1 11.3 суреттегі тең кесінділер және тең бұрыштарды берілген. Осы суреттерден тең үшбұрыштарды көрсетіңдер
|
Берілген тапсырмаларды орынайды №11.2 11.4 суретте AB=DC,және BC=AD, Bжәне D бұрыштарының теңдігін дәлелде.
|
Мұғалімнің «екі жұлдыз, бір тілек» тәсілімен бағалауы; |
7-сынып, Геометрия, авторы Смирнов В;А.ТұяқовАлматы,Мектеп 2017 |
|
|
|
№11.3 11.5 суретте AB=DC, BC=AD , BAC бұрышы 310, BCA бұрышы 290. ACD бұрышын табыңдар.
|
№11.4 11.6 суретте AB=BD, AC=CD, ABC бұрышы 610, ACB бұрышы 590. BCDбұрышын табыңдар
|
Барлық жұптың тапсырмалары Бірдей болғандықтан, жұптар бірін бірі «светофор» әдісімен бағалайды |
7-сынып, Геометрия, авторы Смирнов В;А.ТұяқовАлматы,Мектеп 2017 |
|
|
|
№11.6 11.8 суретте AD=BC және AC=BD. BAD және ABC бұрыштары тең болатынын дәлелдеңдер.
|
№11.7 11.9 суретте AB=BC, AD=CD, AO=OC екенін дәлелдеңдер
|
Дескриптор бойынша бағалау Дескриптордағы критерий бойынша бағалау |
7-сынып, Геометрия, авторы Смирнов В;А.ТұяқовАлматы,Мектеп 2017 |
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Бес саусақ» әдісі. Қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызады. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша өз ойын білдіре отырып, жан-жақты қарастырады. 1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ...... 2. Сұқ саусақ – мен бүгін .......... түсіндім. 3. Ортаңғы саусақ – мен үшін ....... қиын болды. 4. Төртінші саусақ – менің бағам ....... өйткені... |
Сабақты қорытындылау: Өтілген мақсат бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймын. 1.Сабақтың мақсаты қандай болды? 2.Сабақтың мақсатына жету үшін нені білу керек? 3.Нені түсінбедіңдер? Сабақ соңында оқүшылардан рефлексия алу: - тақырып бойынша не білемін? - тағы не білгім келеді? - не істей аламын? Үйге тапсырма:№ |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» 1-10 баллдық жүйеде бағаланады. |
Бағалау парақтары; оқулық; |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7 сынып геометрия 8 сабақ Үшбұрыштар теңдігінің белгілері
7 сынып геометрия 8 сабақ Үшбұрыштар теңдігінің белгілері
Бекітемін:
|
Бөлім: |
Үшбұрыштар |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Үшбұрыштар теңдігінің белгілері |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.1.1.22 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану; |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Үшбұрыштар теңдігінің анықтамасын білу Үшбұрыштар теңдігінің 3-ші белгісін біледі және дәлелдеу Үшбұрыштар теңдігінің 3-ші белгісін жаттығулар орындауда қолдану |
||||
|
Құндылықтар: |
Бірлік және ынтымақ - Командада жұмыс істей білу ; -Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ; - Айналасындағыларға көмек көрсету; Әділдік және жауапкершілік - Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну. - Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу |
||||
|
Сабақ барысы: |
|||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқүшының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
Сәлемдесу; Сыныптағы оқүшылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату; Оқүшыларды түгелдеу; Сабақтың мақсатымен таныстыру |
Мұғаліммен сәлемдесу; Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру; Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну |
Ауызша бағалауды қоданамын «Өте жақсы» «Жарайсың» |
Тақта; Оқулық; |
|
|
Сабақтың басы 10 минут |
Жаңа тақырыпты түсіндіру § 11. Үшбурыштар теңдігінің үшінші белгісі Үшбұрыштар теңдігінің тағы бір белгісін карастырайық.
Теорема (Үшбұрыштар теңдігінің үшінші белгісі). Егер бір үшбұрышты үш кабырасы екінші үшбұрыштың сәйкесінше үш кабыргасына тең болса, онда бул үшбұрыштар тең болады. Дәлелдеуі. АВС және А1В1С1 үшбұрыштарында AB=А1В1, AC= А1С1 , ВС = В1С1 болсын (11.1-сурет). Осы үшбұрыштардын тең болатынын көрсетейік. Ол үшін А1В1 Сәулесінен бастап С төбесі А1В1 тузуіне катысты С1 нуктесінін екінші жағында жататын С2 нүктесіне көшетіндей АВС үшбурышын (11.2-сурет). Сонда А1В1С2 және АВС үшбұрыштары тең болады. С1С2 сәулесі А1С1В1 бұрышының ішінде немесе сыртында жатуы, бір кабыргасымен беттесу мумкін. Бірінші жардайды карастырайык.
А1С1 жэне А1С2 кабыргаларының
теңдігінен С1А1С2 үшбұрышының теңбүйірлі болатыны
шығады. демек Дәл осылай В1С1 және В1С2 қабырғаларының теңдігінен шығады, демек ∠В1С1С2=∠В1С2С1 Тең бұрыштарды қосып, С1бурышынын
С2 сурышына тең болаТынын аламыз. Сонымен, А1В1С1 және А1В1С2 үшбұрыштары тең (үшбұрыштар Теңдігінің бірінші белгісі бонынша).Ендеше АВС жане А1В1С1 үшбұрыштары да тең |
Мактау мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Керемет! |
Тақта; Слайд; Оқулық 7-сынып, Геометрия, авторы Смирнов В;А.ТұяқовАлматы,Мектеп 2017 |
||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Оқулықтан бекіту тапсырмаларын орындату №11.1 11.3 суреттегі тең кесінділер және тең бұрыштарды берілген. Осы суреттерден тең үшбұрыштарды көрсетіңдер
|
Берілген тапсырмаларды орынайды №11.2 11.4 суретте AB=DC,және BC=AD, Bжәне D бұрыштарының теңдігін дәлелде.
|
Мұғалімнің «екі жұлдыз, бір тілек» тәсілімен бағалауы; |
7-сынып, Геометрия, авторы Смирнов В;А.ТұяқовАлматы,Мектеп 2017 |
|
|
|
№11.3 11.5 суретте AB=DC, BC=AD , BAC бұрышы 310, BCA бұрышы 290. ACD бұрышын табыңдар.
|
№11.4 11.6 суретте AB=BD, AC=CD, ABC бұрышы 610, ACB бұрышы 590. BCDбұрышын табыңдар
|
Барлық жұптың тапсырмалары Бірдей болғандықтан, жұптар бірін бірі «светофор» әдісімен бағалайды |
7-сынып, Геометрия, авторы Смирнов В;А.ТұяқовАлматы,Мектеп 2017 |
|
|
|
№11.6 11.8 суретте AD=BC және AC=BD. BAD және ABC бұрыштары тең болатынын дәлелдеңдер.
|
№11.7 11.9 суретте AB=BC, AD=CD, AO=OC екенін дәлелдеңдер
|
Дескриптор бойынша бағалау Дескриптордағы критерий бойынша бағалау |
7-сынып, Геометрия, авторы Смирнов В;А.ТұяқовАлматы,Мектеп 2017 |
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Бес саусақ» әдісі. Қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызады. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша өз ойын білдіре отырып, жан-жақты қарастырады. 1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ...... 2. Сұқ саусақ – мен бүгін .......... түсіндім. 3. Ортаңғы саусақ – мен үшін ....... қиын болды. 4. Төртінші саусақ – менің бағам ....... өйткені... |
Сабақты қорытындылау: Өтілген мақсат бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймын. 1.Сабақтың мақсаты қандай болды? 2.Сабақтың мақсатына жету үшін нені білу керек? 3.Нені түсінбедіңдер? Сабақ соңында оқүшылардан рефлексия алу: - тақырып бойынша не білемін? - тағы не білгім келеді? - не істей аламын? Үйге тапсырма:№ |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» 1-10 баллдық жүйеде бағаланады. |
Бағалау парақтары; оқулық; |
|
шағым қалдыра аласыз



















