«№56 Т.Белгібаев атындағы
жалпы білім беретін мектебі »
КММ
Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
ІІІ тоқсан Геометрия пәні
бойынша
Сынып:
7«Ә»
Оқушылар саны:
16
Педагог: Келесова
Гүльнәр
Мақсаты: ЖББ нәтижелерін
талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс
балл
|
ЖБ балдарының
пайыздық мазмұны
|
Сапа
%
|
Үлгерім
%
|
|
төмен
|
орта
|
жақсы
|
жоғары
|
|
0-36%
|
40-64%
|
65-84%
|
85-100%
|
|
|
Геометрия
|
16
|
|
Оқушылар
саны 16
|
|
|
|
БЖБ№1
|
16
|
11
|
-
|
7
|
5
|
4
|
50%
|
100%
|
ЖББ
|
16
|
20
|
-
|
6
|
6
|
4
|
62%
|
100%
|
Геометрия
|
Менгерген
мақсаттар
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
БЖБ
|
7.1.2.5 түзулердің
параллельдік белгілерін есептер шығаруда
қолдану
7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы
бұрышы туралы теореманы қолдану
7.1.3.1 үшбұрыш теңсіздігін
білу және қолдану
7.1.1.27 тікбұрышты үшбұрыштың
қасиеттерін қолдану
7.1.2.9 нүктеден
түзуге түсірілген перпендикулярдың біреу ғана болуы туралы
теореманы дәлелдеу және қолдану
|
7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы
бұрышы туралы теореманы қолдану
|
ТЖБ
|
7.1.2.5 түзулердің параллельдік белгілерін есептер
шығаруда қолдану
7.1.1.19
үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы
қолдану
7.1.3.1
үшбұрыш теңсіздігін білу және
қолдану
7.1.1.25 тікбұрышты үшбұрыштар
теңдігінің белгілерін дәлелдеу;
7.1.1.26
тікбұрышты үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығаруда
қолдану
7.1.1.27
тікбұрышты үшбұрыштың қасиеттерін
қолдану
7.1.2.9 нүктеден түзуге
түсірілген перпендикулярдың біреу ғана болуы туралы теореманы
дәлелдеу және қолдану
|
7.1.1.27
тікбұрышты үшбұрыштың қасиеттерін
қолдану
7.1.3.1
үшбұрыш теңсіздігін білу және
қолдану
|
1.ЖББ нәтижелерін талдау білім
алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
66,6%
Пән
|
Жоғары (В):
85-100%
|
Жақсы (С):
65-84%,
|
Орта (Н):
40-64%,
|
ЖББ геометрия
|
Жүсіпбек Қ, Байтулла Қ,
Рахымжан Б, Тешебай М
|
Әбдез С, Ахынбай А, Ахынбай М,
Барлыбай А, Мейманәлі А, Шаулиев Р
|
Артикалиев А, Әділхан А,
Жаңбырбай Б, Қалдыбек М, Тағай М, Таңқыбай
А
|
2.Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар
тізбесі:
-
Екі параллель түзуді үшінші
түзу қиғандағы бұрыштар қасиетін
қолданады
-
үшбұрыштың төбесіндегі сыртқы
бұрышты табады
-
Тең бүйірлі үшбұрыш болатынын
дәлелдейді
-
үшбұрыш бұрыштарын
табады
3.Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
-
Есеп шартына сәйкес өрнек
құрастырады 1бұрыш табылмаған
-
үшбұрыштың үшінші ішкі бұрышын
тауып, содан кейін сыртқы бұрышты
табылмаған
-
Есеп шартына сәйкес сызбасы
салынбаған
-
үшбұрыштың белгісіз бұрыштарын толығымен
табылмаған
4.Жоспарланған түзету
жұмысы: Қатемен
жұмысы, Қиындық тудырған тақырыптарды
қайталау, түсіндіру жұмыстарын
жүргізу;
Күні:
20.03.2025ж
Математика мұғалімі:
Келесова Гүльнәр Қонысбайқызы