Басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгелдеу.
Бірбіріне жылы лебіздерін білдіру арқылы сыныпта психологиялық
жағымды ахуал қалыптастыру.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты,
критерийлерімен таныстыру.
Өткен тақырыпты
пысықтау
https://learningapps.org/watch?v=pjodq8yat24
|
Топтастыру.
«Программалау», «Операторлар» деген ұғымдар
бойынша оқушыларды топтастыру. Парақтардың артқы жағына жасырын
жазылған сөздер арқылы 2 топқа бірігеді.
Берілген сілтемемен өтіп тапсырмаларды
орындап талдау жасайды.
|
Мадақтау
|

|
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
Топтық жұмыс. Талдау
Кірістірілген шарттарды қолданудың 3 нұсқасының
блок сызбасын жасап түсіндіру
ЖЖ.
1-тапсырма. Сөздерді орнына қой.
Шарт _______ операторының құрамында екінші
________ тексеру операторы қолданылса, онда мұндай шарт тексеру
___________ шарт деп аталады.
2-тапсырма.
«Ойлан жұптас, бөліс»
«Ағайын тату болса, ат
көп.
Абысын тату болса, ас
көп»
Мақалдың блок сызбасын
сыз.
ӨЖ. Input.txt мәтіндік файлында аралары бос орынмен
ажыратылған a, b және с бүтін
сандары берілген. Кірістірілген шарттарды қолданып, үш санның
кішісін табатын программа құр.
Нәтижені оutput.txt файлына
жаз.
|
3
топ оқулықтан алған жаңа ақпараттарын пайдаланып, кірістірілген
шарттарды қолданудың 3 нұсқасының блок сызбасын
жасайды

f=open('input.txt','r')
h=open('output.txt','w')
s=f.read().split()
a,b,c=map(int,s)
if
a<b:
if
a<c:
s=a
else:
s=c
else:
s=b
h.write(str(s))
f.close()
h.close()
«Программалау барысында кірістірілген
шарттарды қолданудың маңызына баға бер».
|
Дескриптор
-Кірістірілген шарт тексерудің нұсқаларының
ерекшелігін айтады
Дескриптор
-дұрыс сөздерді қояды. 3
балл
Дескриптор
-берілгендерді бір жолға
енгізеді;
- бірінші шартты
жазады;
- екінші шартты
жазады;
- шығару операторын
жазады.
|
|