Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 минут |
Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу. «Біртұтас тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды процесіне ұйымдастыру кезеңінен бастап,сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін» «Эврика» әдісі Эврика .................. Эврика менің көңіл күйім керемет. Эврика мен үй тапсырмасын орындадым. Эврика мен жаңа білім алдым. «Бірлік және ынтымақ ,Еңбекқорлық » құндылығы «Физминутка»
Тест тапсырмасын орындау https://wordwall.net/resource/52861179
|
Оқушылар сәлемдеседі . Атмосфералық ахуал арқылы көңіл күйде жаңа тақырыпты ашып , үй тапсырмасына берілген тапсырманы орындайды . |
Өзін-өзі бағалау Дескриптор:
2 балл
|
Презентация Жұмыс парағы Көрнекіліктер
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Жаңа сабақ
Алтын тәж
Оқиға: Б.з.д. 3-ғасырда Архимед Сиракузаның ұлы ғалымы болған. Оның әйгілі ашылуының бірі «Архимед күші» немесе «Архимед заңы», ол суда батқан денеге сұйықтың тарапынан әрекет ететін күштің дененің өз салмағына байланысты екенін түсіндірген. Оқиға былайша өрбіді:
Сиракуза патшасы Гиерон II жаңа тәж жасатты. Патша күмістен алтынға дейін жасалған тәждің таза алтыннан жасалғанын білгісі келді. Ол Архимедке алтын тәжінің салмағы мен көлемін өлшеп, оның құрамында қанша күміс бар екенін анықтауды тапсырды. Бұл патшаның адалдығын тексеру үшін маңызды мәселе болды, өйткені күміс алтынға қарағанда арзанырақ болатын.
Архимед мәселені шешу жолын іздеп жүргенде, бір күні шомылып жүргенде кенеттен жауап табады. Шомылған кезде Архимед суға батқан дененің көлемі мен салмағы туралы ойланып, осы идеяны шешудің әдісін тапты. Ол суға түсіп жатқан дене су көлемін ығыстырып шығаратынын байқады. Осылайша, судың ығыстыру принципі негізінде дененің көлемі мен салмағын салыстыра отырып, оның құрамын анықтауға болатындығын түсінді. Архимед бұл ашылуын қуанышты түрде жариялап: «Эврика! Эврика!»(қазақша «Таптым! Таптым!») деп айқайлады. Есеп: Патшаның тәжінің құрамын анықтау Оқиғаға негізделген есеп:
Патша Гиерон II алтыннан жасалған тәждің таза алтын екенін тексеруді тапсырды. Архимед тәждің массасы мен көлемін салыстыра отырып, оның құрамында қанша күміс бар екенін анықтауға шешім қабылдады.
Тәждің салмағы 500 грамм. Алтынның тығыздығы 19 300 кг/м³, ал күмістің тығыздығы 10 500 кг/м³. Тәждің көлемі 25 см³ (0.000025 м³) екені белгілі.
Сұрақ: 1. Тәждің таза алтыннан жасалғанын қалай анықтауға болады? 2. Архимед әдісін пайдалана отырып, тәждің құрамында қанша күміс бар екенін есептеңіз. Қорытынды: Архимед бұл әдіс арқылы патшаның тәжінде күмістің бар екенін анықтайды. Егер тәж толықтай алтыннан жасалған болса, оның көлемі мен салмағы сәйкес келер еді, ал осы есепте алтын мен күмістің араласуы байқалады. Есептің нәтижесінде, тәждің құрамында 17.5 г күміс бар екені анықталды.
Жаттығу 4.6 №5 Альюминиден жасалған бұйымның ауадағы салмағы 15Н , ал суға батырылғандағы салмағы 9 ,5 Н.Алюминидің тығыздығын анықтаңдар.
№6 Бұйымның ауадағы салмағы 5 Н, ал судағы салмағы 4,5Н.Бұйым таза күмістен жасалған ба әлде онық құрамында мыс бар ма?
№7 Герон патшасының алтын тәжінің ауадағы салмағы 20 Н , ал судағы салмағы 18,75 Н болсын. Тәж затының тығыздығы қандай?Алтынға тек күмңс қосылған деп болжап,тәждің құрамында қанша алтын,қанша күміс барын табыңдар.
№8 30 Н күш жұмсап , тасты су ішінде ұстап ұрған болсаңдар ,тастың ауадағы массасы қандай болғаны? Тастың тығыздығы – 2500 кг/м3
|
Оқушылар тапсырманы топтасы .жұппен және жеке орындайды.
Өзара пікір алмасып ,бір- біріне тапсырма орындауда көмектеседі. |
Дескриптор: Сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсіндіре алады; Есептер шығаруда Архимед заңының формуласын қолдана алады; Жаңа сабақтың теориясын меңгереді; Жұппен бірге жұмыс жасайды;
З балл Дескриптор: Есептің шартын түзе алады; ХБЖ ға келтіре алады; Негізгі формуланы түрлендіріп ,белгісіз шаманы таба алад;
З балл |
Жұмыс парағы Тапсырмалар
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
8 минут
Рефлексия
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
https://wordwall.net/resource/52271836
|
Оқушылар сабақты қорытындылау тапсырмасын орындап ,бүгінгі сабақтан алған білімдерін бекітеді. |
Дескриптор: Кері итеруші күш-Архимед күшіне берілген функционалдық сауаттылық тапсырмасын дұрыс орындай алады;
2 балл
|
Жұмыс парағы Тапсырмалар
|
||||||||||||||||
|
Рефлексия
«Аквариум » әдісі бойынша
Өзін -өзі бағалау «Білім клас» әдісі бойынша
Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу .Жаттығу есептерін аяқтау |
Сабаққа кері байланыс қалдырады.
Өзін өзі бағалау парағында бағалап сабақтың соңында хабарлайды.
|
Өзін-өзі бағалау парағы
|
Кері байланыс стиккерлері
Бағалау парағы |
|
Физика « Білімдіге дүние жарық» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту мақсаттары: 7.3.1.12 – сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсіндіру; 7.3.1.13 – есептер шығаруда Архимед заңын қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ «Физминутка»
Тест тапсырмасын орындау https://wordwall.net/resource/52861179
Архимед заңы
Оқиға: Б.з.д. 3-ғасырда Архимед Сиракузаның ұлы ғалымы болған. Оның әйгілі ашылуының бірі «Архимед күші» немесе «Архимед заңы», ол суда батқан денеге сұйықтың тарапынан әрекет ететін күштің дененің өз салмағына байланысты екенін түсіндірген. Оқиға былайша өрбіді: Сиракуза патшасы Гиерон II жаңа тәж жасатты. Патша күмістен алтынға дейін жасалған тәждің таза алтыннан жасалғанын білгісі келді. Ол Архимедке алтын тәжінің салмағы мен көлемін өлшеп, оның құрамында қанша күміс бар екенін анықтауды тапсырды. Бұл патшаның адалдығын тексеру үшін маңызды мәселе болды, өйткені күміс алтынға қарағанда арзанырақ болатын. Архимед мәселені шешу жолын іздеп жүргенде, бір күні шомылып жүргенде кенеттен жауап табады. Шомылған кезде Архимед суға батқан дененің көлемі мен салмағы туралы ойланып, осы идеяны шешудің әдісін тапты. Ол суға түсіп жатқан дене су көлемін ығыстырып шығаратынын байқады. Осылайша, судың ығыстыру принципі негізінде дененің көлемі мен салмағын салыстыра отырып, оның құрамын анықтауға болатындығын түсінді. Архимед бұл ашылуын қуанышты түрде жариялап: «Эврика! Эврика!»(қазақша «Таптым! Таптым!») деп айқайлады. Есеп: Патшаның тәжінің құрамын анықтау Оқиғаға негізделген есеп: Патша Гиерон II алтыннан жасалған тәждің таза алтын екенін тексеруді тапсырды. Архимед тәждің массасы мен көлемін салыстыра отырып, оның құрамында қанша күміс бар екенін анықтауға шешім қабылдады. Тәждің салмағы 500 грамм. Алтынның тығыздығы 19 300 кг/м³, ал күмістің тығыздығы 10 500 кг/м³. Тәждің көлемі 25 см³ (0.000025 м³) екені белгілі.
Сұрақ: 1. Тәждің таза алтыннан жасалғанын қалай анықтауға болады? 2. Архимед әдісін пайдалана отырып, тәждің құрамында қанша күміс бар екенін есептеңіз. Қорытынды: Архимед бұл әдіс арқылы патшаның тәжінде күмістің бар екенін анықтайды. Егер тәж толықтай алтыннан жасалған болса, оның көлемі мен салмағы сәйкес келер еді, ал осы есепте алтын мен күмістің араласуы байқалады.
Есептің нәтижесінде, тәждің құрамында 17.5 г күміс бар екені анықталды. Жаттығу 4.6 №5 Альюминиден жасалған бұйымның ауадағы салмағы 15Н , ал суға батырылғандағы салмағы 9 ,5 Н.Алюминидің тығыздығын анықтаңдар.
№6 Бұйымның ауадағы салмағы 5 Н, ал судағы салмағы 4,5Н.Бұйым таза күмістен жасалған ба әлде онық құрамында мыс бар ма?
№7 Герон патшасының алтын тәжінің ауадағы салмағы 20 Н , ал судағы салмағы 18,75 Н болсын. Тәж затының тығыздығы қандай?Алтынға тек күмңс қосылған деп болжап,тәждің құрамында қанша алтын,қанша күміс барын табыңдар.
№8 30 Н күш жұмсап , тасты су ішінде ұстап ұрған болсаңдар ,тастың ауадағы массасы қандай болғаны? Тастың тығыздығы – 2500 кг/м3
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Бағалау
Сабаққа кері байланыс :___________________ Менің алған балым:_____________________
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7 сынып Кері итеруші күш Ашық сабақ ҚМЖ
7 сынып Кері итеруші күш Ашық сабақ ҚМЖ
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 минут |
Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу. «Біртұтас тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды процесіне ұйымдастыру кезеңінен бастап,сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін» «Эврика» әдісі Эврика .................. Эврика менің көңіл күйім керемет. Эврика мен үй тапсырмасын орындадым. Эврика мен жаңа білім алдым. «Бірлік және ынтымақ ,Еңбекқорлық » құндылығы «Физминутка»
Тест тапсырмасын орындау https://wordwall.net/resource/52861179
|
Оқушылар сәлемдеседі . Атмосфералық ахуал арқылы көңіл күйде жаңа тақырыпты ашып , үй тапсырмасына берілген тапсырманы орындайды . |
Өзін-өзі бағалау Дескриптор:
2 балл
|
Презентация Жұмыс парағы Көрнекіліктер
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Жаңа сабақ
Алтын тәж
Оқиға: Б.з.д. 3-ғасырда Архимед Сиракузаның ұлы ғалымы болған. Оның әйгілі ашылуының бірі «Архимед күші» немесе «Архимед заңы», ол суда батқан денеге сұйықтың тарапынан әрекет ететін күштің дененің өз салмағына байланысты екенін түсіндірген. Оқиға былайша өрбіді:
Сиракуза патшасы Гиерон II жаңа тәж жасатты. Патша күмістен алтынға дейін жасалған тәждің таза алтыннан жасалғанын білгісі келді. Ол Архимедке алтын тәжінің салмағы мен көлемін өлшеп, оның құрамында қанша күміс бар екенін анықтауды тапсырды. Бұл патшаның адалдығын тексеру үшін маңызды мәселе болды, өйткені күміс алтынға қарағанда арзанырақ болатын.
Архимед мәселені шешу жолын іздеп жүргенде, бір күні шомылып жүргенде кенеттен жауап табады. Шомылған кезде Архимед суға батқан дененің көлемі мен салмағы туралы ойланып, осы идеяны шешудің әдісін тапты. Ол суға түсіп жатқан дене су көлемін ығыстырып шығаратынын байқады. Осылайша, судың ығыстыру принципі негізінде дененің көлемі мен салмағын салыстыра отырып, оның құрамын анықтауға болатындығын түсінді. Архимед бұл ашылуын қуанышты түрде жариялап: «Эврика! Эврика!»(қазақша «Таптым! Таптым!») деп айқайлады. Есеп: Патшаның тәжінің құрамын анықтау Оқиғаға негізделген есеп:
Патша Гиерон II алтыннан жасалған тәждің таза алтын екенін тексеруді тапсырды. Архимед тәждің массасы мен көлемін салыстыра отырып, оның құрамында қанша күміс бар екенін анықтауға шешім қабылдады.
Тәждің салмағы 500 грамм. Алтынның тығыздығы 19 300 кг/м³, ал күмістің тығыздығы 10 500 кг/м³. Тәждің көлемі 25 см³ (0.000025 м³) екені белгілі.
Сұрақ: 1. Тәждің таза алтыннан жасалғанын қалай анықтауға болады? 2. Архимед әдісін пайдалана отырып, тәждің құрамында қанша күміс бар екенін есептеңіз. Қорытынды: Архимед бұл әдіс арқылы патшаның тәжінде күмістің бар екенін анықтайды. Егер тәж толықтай алтыннан жасалған болса, оның көлемі мен салмағы сәйкес келер еді, ал осы есепте алтын мен күмістің араласуы байқалады. Есептің нәтижесінде, тәждің құрамында 17.5 г күміс бар екені анықталды.
Жаттығу 4.6 №5 Альюминиден жасалған бұйымның ауадағы салмағы 15Н , ал суға батырылғандағы салмағы 9 ,5 Н.Алюминидің тығыздығын анықтаңдар.
№6 Бұйымның ауадағы салмағы 5 Н, ал судағы салмағы 4,5Н.Бұйым таза күмістен жасалған ба әлде онық құрамында мыс бар ма?
№7 Герон патшасының алтын тәжінің ауадағы салмағы 20 Н , ал судағы салмағы 18,75 Н болсын. Тәж затының тығыздығы қандай?Алтынға тек күмңс қосылған деп болжап,тәждің құрамында қанша алтын,қанша күміс барын табыңдар.
№8 30 Н күш жұмсап , тасты су ішінде ұстап ұрған болсаңдар ,тастың ауадағы массасы қандай болғаны? Тастың тығыздығы – 2500 кг/м3
|
Оқушылар тапсырманы топтасы .жұппен және жеке орындайды.
Өзара пікір алмасып ,бір- біріне тапсырма орындауда көмектеседі. |
Дескриптор: Сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсіндіре алады; Есептер шығаруда Архимед заңының формуласын қолдана алады; Жаңа сабақтың теориясын меңгереді; Жұппен бірге жұмыс жасайды;
З балл Дескриптор: Есептің шартын түзе алады; ХБЖ ға келтіре алады; Негізгі формуланы түрлендіріп ,белгісіз шаманы таба алад;
З балл |
Жұмыс парағы Тапсырмалар
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
8 минут
Рефлексия
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
https://wordwall.net/resource/52271836
|
Оқушылар сабақты қорытындылау тапсырмасын орындап ,бүгінгі сабақтан алған білімдерін бекітеді. |
Дескриптор: Кері итеруші күш-Архимед күшіне берілген функционалдық сауаттылық тапсырмасын дұрыс орындай алады;
2 балл
|
Жұмыс парағы Тапсырмалар
|
||||||||||||||||
|
Рефлексия
«Аквариум » әдісі бойынша
Өзін -өзі бағалау «Білім клас» әдісі бойынша
Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу .Жаттығу есептерін аяқтау |
Сабаққа кері байланыс қалдырады.
Өзін өзі бағалау парағында бағалап сабақтың соңында хабарлайды.
|
Өзін-өзі бағалау парағы
|
Кері байланыс стиккерлері
Бағалау парағы |
|
Физика « Білімдіге дүние жарық» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту мақсаттары: 7.3.1.12 – сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсіндіру; 7.3.1.13 – есептер шығаруда Архимед заңын қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ «Физминутка»
Тест тапсырмасын орындау https://wordwall.net/resource/52861179
Архимед заңы
Оқиға: Б.з.д. 3-ғасырда Архимед Сиракузаның ұлы ғалымы болған. Оның әйгілі ашылуының бірі «Архимед күші» немесе «Архимед заңы», ол суда батқан денеге сұйықтың тарапынан әрекет ететін күштің дененің өз салмағына байланысты екенін түсіндірген. Оқиға былайша өрбіді: Сиракуза патшасы Гиерон II жаңа тәж жасатты. Патша күмістен алтынға дейін жасалған тәждің таза алтыннан жасалғанын білгісі келді. Ол Архимедке алтын тәжінің салмағы мен көлемін өлшеп, оның құрамында қанша күміс бар екенін анықтауды тапсырды. Бұл патшаның адалдығын тексеру үшін маңызды мәселе болды, өйткені күміс алтынға қарағанда арзанырақ болатын. Архимед мәселені шешу жолын іздеп жүргенде, бір күні шомылып жүргенде кенеттен жауап табады. Шомылған кезде Архимед суға батқан дененің көлемі мен салмағы туралы ойланып, осы идеяны шешудің әдісін тапты. Ол суға түсіп жатқан дене су көлемін ығыстырып шығаратынын байқады. Осылайша, судың ығыстыру принципі негізінде дененің көлемі мен салмағын салыстыра отырып, оның құрамын анықтауға болатындығын түсінді. Архимед бұл ашылуын қуанышты түрде жариялап: «Эврика! Эврика!»(қазақша «Таптым! Таптым!») деп айқайлады. Есеп: Патшаның тәжінің құрамын анықтау Оқиғаға негізделген есеп: Патша Гиерон II алтыннан жасалған тәждің таза алтын екенін тексеруді тапсырды. Архимед тәждің массасы мен көлемін салыстыра отырып, оның құрамында қанша күміс бар екенін анықтауға шешім қабылдады. Тәждің салмағы 500 грамм. Алтынның тығыздығы 19 300 кг/м³, ал күмістің тығыздығы 10 500 кг/м³. Тәждің көлемі 25 см³ (0.000025 м³) екені белгілі.
Сұрақ: 1. Тәждің таза алтыннан жасалғанын қалай анықтауға болады? 2. Архимед әдісін пайдалана отырып, тәждің құрамында қанша күміс бар екенін есептеңіз. Қорытынды: Архимед бұл әдіс арқылы патшаның тәжінде күмістің бар екенін анықтайды. Егер тәж толықтай алтыннан жасалған болса, оның көлемі мен салмағы сәйкес келер еді, ал осы есепте алтын мен күмістің араласуы байқалады.
Есептің нәтижесінде, тәждің құрамында 17.5 г күміс бар екені анықталды. Жаттығу 4.6 №5 Альюминиден жасалған бұйымның ауадағы салмағы 15Н , ал суға батырылғандағы салмағы 9 ,5 Н.Алюминидің тығыздығын анықтаңдар.
№6 Бұйымның ауадағы салмағы 5 Н, ал судағы салмағы 4,5Н.Бұйым таза күмістен жасалған ба әлде онық құрамында мыс бар ма?
№7 Герон патшасының алтын тәжінің ауадағы салмағы 20 Н , ал судағы салмағы 18,75 Н болсын. Тәж затының тығыздығы қандай?Алтынға тек күмңс қосылған деп болжап,тәждің құрамында қанша алтын,қанша күміс барын табыңдар.
№8 30 Н күш жұмсап , тасты су ішінде ұстап ұрған болсаңдар ,тастың ауадағы массасы қандай болғаны? Тастың тығыздығы – 2500 кг/м3
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Бағалау
Сабаққа кері байланыс :___________________ Менің алған балым:_____________________
|
шағым қалдыра аласыз





















