Сынып: 7
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Сухбаттасу
мәдениеті
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
Ж2
Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап, хат,
жарнама, хабарландыру құрастырып
жазу.
ӘТН
4.1 Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді
ауызша және жазбаша тілдесім барысында
қолдану.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен
құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып
жазады.
Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және
күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдана
алады.
|
Оқушылардың көпшілігі орындай
алады:
Әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыра
алады.
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
Әртүрлі жанрда құрылымын сақтап, жұрнақ арқылы
жасалған туынды сөздерді мәтіннен таңдай алады, түсіндіреді,
салыстырады.
|
Бағалау
критерийі
|
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар орындай
алады:
Әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыра алады.
Грамматикалық норманы сақтай отырып, түбірге сөз тудырушы жұрнақ
жалғау арқылы жаңа сөз жасай алады.
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен
терминдер:
Жұрнақ, грамматика, хат, хабарландыру, жарнама,
сухбаттасу.
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
|
Талқылауға арналған сұрақтар:Телефонмен
сөйлесу мәдениеті дегеніміз не?
|
Не себепті бүгінгі таңда хат жазбайды деп
ойлайсыз?
|
Ишара: Хат жазумен және телефонмен сөйлесу
барысында тілдік жүйе қайсысында нақты сақталады, салыстып
жазады.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Мәдениет пен тілдің біртұтастығын ескере
отырып, оқушыларды жанрлық ерекшеліктерге сай ұлттық құндылықты
қастерлеуге тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Тарих, әдебиет
|
Алдыңғы
оқу
|
О1Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты
түсіну, анықтау.
Ж1
Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді
қамтитын қарапайым жоспар құру.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
Басы
5 минут
|
-
Ұйымдастыру
Оқушыларға тіктөртбұрыш және үшбұрыш қағаз
қиындылар арқылы бөлінеді.
С.
«Қызықты мозайка»
Үстел үстінде сөздер мен сөз тудыратын жұрнақтары
жазылған қағаз қиындылары беріледі (түбір сөз тіктөртбұрышта, ал
жұрнақтар үшбұрышта жазылғаны дұрыс. Тіктөртбұрыш қиындылары бар
оқушылар үшбұрыш қиындылары жатқан үстелге, ал үшбұрыш қиындылары
бар оқушылар тіктөртбұрыш қиындылар жатқан үстелге отырады.
Оқушылар берілген қиындыларды қолдана отырып жұрнақ арқылы жаңа сөз
жасап, оның қолдану аясын
түсіндіреді.
|
Үшбұрыш және төртбұрыш кеспе
қағаздары
Стикерлер
|
Сабақтың
ортасы
30 минут
|
С.
«Артығын алып таста»
(5 минут)
Оқушыларға бірнеше суреттер жинағы беріледі. Сол
суреттен «Сухбаттасу мәдениеті» тақырыбына қатысы жоқ суретті алып
тастау керек.
Ал
тақырыпқа байланысты суретті сөйлесу мәдениетімен байланыстырады.
Телефонмен сөйлесу мәдениеті дегеніміз не? Не себепті бүгінгі таңда
хат жазбайды деп ойлайсыз? деген сұрақтар төңірегінде ой
қозғау.
Бағалау
критерилері
ТЖ. (7
минут)
Интербелсенді тақтадағы телефон суретіне жарнама,
хабарландыру жазу.
І
топ Жарнама жазады.
ІІ
топ Хабарландыру жазады.
Бағалау
критерилері
Саралап оқыту (10
минут)
Қолдауды көп қажет ететін
оқушыға
Мәтінді өзара
редакциялау
Хабарландыру мәтіні беріледі. Оқушылар туынды
сөздерді пайдалана отырып, хабарландыру мәтінін қайта өңдеп
жазады.
Бағалау
критерилері
-
Хабарландыру мәтінін өзгертеді,
редакциялайды.
-
Туынды сөздерді хабарландыру мәтініне пайдалана
алады.
Қолдауды аз қажет ететін
оқушыға
Ұсыныс
Оқушыларға жарнама мәтіні беріледі. Жарнаманы
қалай жақсартуға болатыны туралы ұсыныс
жасайды.
Бағалау
критерилері
Қолдауды қажет етпейтін
оқушыға
Түзету
Хат
мәтіні беріледі.
Қате жазылған хат мәтінін көркемдеп жазады.
Орфографиялық және грамматикалық қателерді астын сызу арқылы
түзейді. Тыныс белгілерді қояды.
Бағалау
критерилері
-
Орфографиялық қателерді таба
алады.
-
Тыныс белгілерін қоя
алады.
-
Хат
мәтінін көркемдеп жазады.
ЖЖ
«Сағат бойынша достар» әдісі (8
минут)
Оқушыларға сағаттың суреті бейнеленген кеспе
қағаздар таратылады Негізгі уақыт 15:00, 18:00, 21:00 Сыныпты
аралай жүріп, сағат тілі көрсетілген уақытқа қарай бір-бірімен
жұптасады. Сағаттың екінші жағында тапсырмалар беріледі. Оқушылар
берілген тапсырманы жұп болып
орындайды.
Бағалау
критерилері
|
АКТ
-да суреттер бейнеленген
Смайликтер
АКТ-да телефон суреті, құм
сағат
Бас
бармақ
Хабарландыру
мәтіні
Бағдаршам
Жарнама мәтіні
Екі
жұлдызбір тілек
Хат
мәтіні
INSERT әдісі
бойынша кері байланыс
Сағат суреті бейнеленген кеспе
қағаздар.
Смайликтер
|
Сабақтың
соңы
10
минут
|
Прожектор моделі
Оқушыларға мәтін үйлестіріліп беріледі және сол
мәтіннен туынды сөздерді тауып, астын
сызады.
Бағалау
критерилері
|
Мәтін
|
Қосымша
мәлімет
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау
көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы білімін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс – денсаулық және
қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен
байланыс (тәрбие
элементі)
|
Қолдауды көп қажет ететін
оқушыға
Мәтінді өзара редакциялау тапсырмасы
берілді.
Қолдауды аз қажет ететін
оқушыға
Мәтінге ұсыныстар
жазу жұмысы
тапсырылды.
Қолдауды қажет етпейтін
оқушыға
Мәтінді түзету тапсырмасы
берілді.
Оқушы деңгейлеріне сай әр сабақта
тапсырманы түрлендіріп отырамын.
|
Кретериалды
бағалау
Ұйымдастыру
Стикер
арқылы
«Артығын алып
таста»әдісі
Смайликтер
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі
Бас
бармақ
Саралап
оқыту
Бағдаршам,
Екі жұлдыз бір
тілек,
INSERT
«Сағат бойынша
достар» әдісі
Смайликтер
|
Әдебиет,
тарих
АКТ -мен байланыс
болды.
|