Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
15 ҚАРАША
ҰЛТТЫҚ ВАЛЮТА КҮНІНЕ
арналған дайын материалдар
7-сынып қазақ т
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2018
967
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді сабақ жоспары
Сынып: 7 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Сухбаттасу мәдениеті | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Ж2 Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.ӘТН 4.1 Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазады.Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдана алады. | |
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыра алады. | ||
Кейбір оқушылар орындай алады: Әртүрлі жанрда құрылымын сақтап, жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді мәтіннен таңдай алады, түсіндіреді, салыстырады. | ||
Бағалау критерийі | ||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады:Әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыра алады. Грамматикалық норманы сақтай отырып, түбірге сөз тудырушы жұрнақ жалғау арқылы жаңа сөз жасай алады. | |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Жұрнақ, грамматика, хат, хабарландыру, жарнама, сухбаттасу. | ||
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: | ||
Талқылауға арналған сұрақтар:Телефонмен сөйлесу мәдениеті дегеніміз не? | ||
Не себепті бүгінгі таңда хат жазбайды деп ойлайсыз? | ||
Ишара: Хат жазумен және телефонмен сөйлесу барысында тілдік жүйе қайсысында нақты сақталады, салыстып жазады. | ||
Құндылықтарға баулу | Мәдениет пен тілдің біртұтастығын ескере отырып, оқушыларды жанрлық ерекшеліктерге сай ұлттық құндылықты қастерлеуге тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыс | Тарих, әдебиет | |
Алдыңғы оқу | О1Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.Ж1 Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың Басы5 минут | Үшбұрыш және төртбұрыш кеспе қағаздарыСтикерлер | |
Сабақтың ортасы30 минут | С.«Артығын алып таста» (5 минут)Оқушыларға бірнеше суреттер жинағы беріледі. Сол суреттен «Сухбаттасу мәдениеті» тақырыбына қатысы жоқ суретті алып тастау керек. Ал тақырыпқа байланысты суретті сөйлесу мәдениетімен байланыстырады. Телефонмен сөйлесу мәдениеті дегеніміз не? Не себепті бүгінгі таңда хат жазбайды деп ойлайсыз? деген сұрақтар төңірегінде ой қозғау.Бағалау критерилері | АКТ -да суреттер бейнеленген Смайликтер АКТ-да телефон суреті, құм сағат Бас бармақ Хабарландыру мәтіні Бағдаршам Жарнама мәтіні Екі жұлдызбір тілек Хат мәтіні INSERT әдісі бойынша кері байланыс Сағат суреті бейнеленген кеспе қағаздар. Смайликтер |
Сабақтың соңы10 минут | Прожектор моделі Оқушыларға мәтін үйлестіріліп беріледі және сол мәтіннен туынды сөздерді тауып, астын сызады.Бағалау критерилері | Мәтін |
Қосымша мәлімет | ||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
Қолдауды көп қажет ететін оқушығаМәтінді өзара редакциялау тапсырмасы берілді.Қолдауды аз қажет ететін оқушығаМәтінге ұсыныстар жазу жұмысы тапсырылды.Қолдауды қажет етпейтін оқушығаМәтінді түзету тапсырмасы берілді. Оқушы деңгейлеріне сай әр сабақта тапсырманы түрлендіріп отырамын. | Кретериалды бағалауҰйымдастыруСтикер арқылы«Артығын алып таста»әдісіСмайликтер«Аяқталмаған сөйлем» әдісіБас бармақСаралап оқытуБағдаршам,Екі жұлдыз бір тілек,INSERT«Сағат бойынша достар» әдісіСмайликтер | Әдебиет, тарих АКТ -мен байланыс болды. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)