Материалдар / 7 сынып ҚМЖ 4 тоқсан толық геометрия

7 сынып ҚМЖ 4 тоқсан толық геометрия

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып ҚМЖ 4 тоқсан толық геометрия
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

КМЖларды ватсап группаларга таратпаныздар! енбекті бағалауды отінемін


Қысқамерзімді жоспар

1-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Шеңбер, дөңгелек, олардың элементтері мен бөліктері мен центрлік бұрышқа есептер шығару

Бөлім:

Шеңбер. Геометриялық салулар


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Шеңбер, дөңгелек, олардың элементтері мен бөліктері мен центрлік бұрышқа есептер шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.29 центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін білу және қолдану;

7.1.1.30 шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теоремаларды дәлелдеу және қолдану

Сабақтың мақсаты:

центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін білу және қолданады

шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теоремаларды дәлелдеу және қолдануды үйренеді

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.



Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты


  1. Центрлік бұрыш дегеніміз не?

  2. Центрлік бұрыштың қандай қасиеттері бар?

  3. Шеңбердің диаметрі дегеніміз не?

  4. Шеңбердің хордасы дегеніміз не?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд..

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептерін сипаттап көрсетеді.

Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.


1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

Шеңбердің радиусы 2,5 см. Оның диаметрін табыңдар.Осы шеңбердің диаметрі 6 см болуы мүмкін бе?

Дескриптор:

Жалпы - 4 балл


Есепті шығарады.

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма

Шеңбердің центрі арқылы өтпейтін хордасы оның диаметрінен кіші болатынын көрсетіңдер.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Есеп мазмұнын түсінеді.

2.Жауабын анықтайды.

Бірін-бірі бағалау түрін қолданады

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Окулыкпен жұмыс

18.4


Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Есеп мазмұнын түсінеді.

2.шеңбердің диаметрін табады

3Жауабын анықтайды

ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Есеп мазмұнын түсінеді.

2.шеңбердің радиусын табады

3Жауабын анықтайды


ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың аяғы


Сабақты қорытындылау:

«Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын:


...

Үйге тапсырма беру: №

Рефлексия. «Алма ағашы» әдісі

«Жасыл түсті алма» – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл - күйім көтеріңкі;

«Қызыл түсті алма» - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл - күйім жоқ.


кері байланыс парағы таратылады.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.



Қысқамерзімді жоспар

2-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы.

Бөлім:

Шеңбер. Геометриялық салулар.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.12 түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдау;

Сабақтың мақсаты:

түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдауды үйренеді.

түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

8 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Үй жұмыстарын тексеру


Амандасу, сабаққа дайындалу

Үй жұмысын корсету

белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

  1. Түзу дегеніміз не?

  2. Шеңбер дегеніміз не?

  1. Шеңбердің элементтеерін ата

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

Шеңбер мен түзу екі нүктеде жанасуы мүмкін бе?

Дескриптор: Жалпы - 4 балл

1.Есеп мазмұнын түсінеді.

2.Жауабын анықтайды.

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма

Егер центрлерінің арақашықтығы 60 см болса, онда радиустары 25 см және 50 см болатын шеңберлер жанасуы мүмкін бе?

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Есептің шешуін табады.

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Окулыкпен жұмыс

3тапсырма

3-тапсырма

Дескриптор: Жалпы - 4 балл

1.Есеп мазмұнын түсінеді.

2. радиусты пайдаланып диаметрді табады

3Жауабын жазады

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


4тапсырма

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Есеп мазмұнын түсінеді.

2.шеңбердің центрлік бұрышын табады

3Жауабын анықтайды

ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

12 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


«Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Қысқамерзімді жоспар

3-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Екі шеңбердің өзара орналасуы

Бөлім:

Шеңбер. Геометриялық салулар.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Екі шеңбердің өзара орналасуы


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

.1.2.12 түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдау

Сабақтың мақсаты:

түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдауды үйренеді.

түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдайды

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.


Түзу мен шеңбер:

  1. Жанаса орналасады

  2. Түзу шеңберді екі жерден қияды

  3. Шеңбер мен түзудің ортақ нүктесі жок

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Бірлесіп орындалатын жұмыстарды

сипаттап көрсетеді.

Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.



Жауап жазады

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. әр сұракка 1 балл


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.







2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

Радиустары 22 см және 30 см болатын екі шеңбер жанасады. Іштей жанасқан жағдайда шеңберлер центрінің арақашықтарын табыңдар.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл

1. Есепті шығарады.



ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


3- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

3-тапсырма

Радиустары 18 см және 12 см болатын екі шеңбер жанасады. Іштей жанасқан жағдайда шеңберлер центрінің арақашықтарын табыңдар

Дескриптор: Жалпы - 3 балл


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Салу есебі

ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

12 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Қысқамерзімді жоспар

4-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Шеңберге жүргізілген жанама

Бөлім:

Шеңбер. Геометриялық салулар.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Шеңберге жүргізілген жанама

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.11 шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының анықтамаларын білу;

7.1.2.13 есептер шығаруда шеңбер жанамасының қасиеттерін білу және қолдану

Сабақтың мақсаты:

шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының анықтамаларын біледі.

есептер шығаруда шеңбер жанамасының қасиеттерін білу және қолданады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Түзу мен шеңбердің ортақ нүктесі жоқ болса олар өзара қалай орналасады ?

- Түзу мен шеңбердің бір ортақ нүктесі болса олар өзара қалай орналасады ?

- Түзу мен шеңбердің екі ортақ нүктесі жоқ болса олар өзара қалай орналасады ?

- Осы түзулердің қайсысын «жанама», қайсысын «қиюшы» деп атауға болады, не себепті?

- Жанамаға қандай анықтама беруге болады? - Қиюшыға қандай анықтама беруге болады?

- Шеңбер мен түзудің өзара орналасуы қандай шамаларға тәуелді болады?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

28 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептерді сипаттап көрсетеді.

Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.


1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

Радиустары 18 см және 12 см болатын екі шеңбер жанасады. Сырттай жанасқан жағдайда шеңберлер центрінің арақашықтарын табыңдар

Дескриптор: Жалпы - 4 балл


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма

Радиустары 22 см және 30 см болатын екі шеңбер жанасады. Сырттай жанасқан жағдайда шеңберлер центрінің арақашықтарын табыңдар

Дескриптор:

Шеңберлерді сызады,

Шеңберлердің центрлерінің ара қашыктыгын табады Жалпы - 3 балл


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


3 тапсырма


Дескриптор:

Шеңберлерді сызады,

Шеңберлердің центрлерінің ара қашыктыгын табады Жалпы - 3 балл


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

қорытынды

Тест-2

1.Тікбұрышты үшбұрыштың

А) бір бұрышы тік; В) екі бұрышы тік; С) үш бұрышы тік

2. 90º тан үлкен бұрыш

А) тік; В) сүйір; С) доғал

3. Егер шеңберлердің центрлерінің арақашықтығы олардың радиустарының қосындысынан кіші болса, бұл шеңберлер

А) қиылысады; В) қиылыспайды; С) жанасады

4. Шеңбердің хордасы

А) кесінді; В) сәуле; С)түзу

5. Шеңбердің центрінен түзуге дейінгі қашықтық шеңбердің радиусынан үлкен болса, шеңбер мен түзу

А) қиылысады; В) қиылыспайды; С) жанасады

6. Әртүрлі қабырғалы үшбұрыштың

А) үш қабырғасы өзара тең;

В) екі қабырғасы тең;

С) қабырғалары өзара тең емес


Сабақтың аяғы


Сабақты қорытындылау:

«Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын:


...

Үйге тапсырма беру: №

Рефлексия. «Алма ағашы» әдісі

«Жасыл түсті алма» – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл - күйім көтеріңкі;

«Қызыл түсті алма» - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл - күйім жоқ.


кері байланыс парағы таратылады.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд



Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:



Қысқамерзімді жоспар

5-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Шеңберге жүргізілген жанамалардың қасиеттері

Бөлім:

Шеңбер. Геометриялық салулар.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Шеңберге жүргізілген жанамалардың қасиеттері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.11 шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының анықтамаларын білу;

7.1.2.13 есептер шығаруда шеңбер жанамасының қасиеттерін білу және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының анықтамаларын біледі. есептер шығаруда шеңбер жанамасының қасиеттерін білу және қолданады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

8 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Түзу мен шеңбердің ортақ нүктесі жоқ болса олар өзара қалай орналасады ?

- Түзу мен шеңбердің бір ортақ нүктесі болса олар өзара қалай орналасады ?

- Түзу мен шеңбердің екі ортақ нүктесі жоқ болса олар өзара қалай орналасады ?

- Осы түзулердің қайсысын «жанама», қайсысын «қиюшы» деп атауға болады, не себепті?

- Жанамаға қандай анықтама беруге болады? - Қиюшыға қандай анықтама беруге болады?

- Шеңбер мен түзудің өзара орналасуы қандай шамаларға тәуелді болады?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты В нұсқа есептерін сипаттап көрсетеді.

Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.


1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

Егер центрлерінің арақашықтығы 60 см болса, онда радиустары 25 см және 50 см болатын шеңберлер жанасуы мүмкін бе?

Дескриптор: Жалпы - 4 балл


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма

А нүктесінен бір шеңберге АВ және АС жанамалары жүргізілген. Мұнда В және С жанасу нүктелері. АВ=АС теңдігін дәлелдеңдер.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


3-тапсырма

Жауабы

А) 3 бірлік

Б) 4 бірлік

ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.



Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады


ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты


дК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.



Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады


қорытынды

Тест-1

1.Шеңберге жанама

А) кесінді; В) сәуле; С)түзу

2. Егер шеңберлердің центрлерінің арақашықтығы олардың радиустарының қосындысынан артық болса, бұл шеңберлер

А) қиылысады; В) қиылыспайды; С) жанасады

3. Теңбұірлі үшбұрыштың

А) үш қабырғасы өзара тең;

В) екі қабырғасы тең;

С) қабырғалары өзара тең емес

4. 90º тан кіші бұрыш

А) тік; В) сүйір; С) доғал

5. Шеңбердің центрінен түзуге дейінгі қашықтық шеңбердің радиусына тең. Шеңбер мен түзу

А) қиылысады; В) қиылыспайды; С) жанасады

6. Доғал бұрышты үшбұрыштың

А) бір бұрышы доғал; В) екі бұрышы доғал; С) үш бұрышы доғал



Сабақтың аяғы


Сабақты қорытындылау:

«Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын:



Үйге тапсырма беру: №



Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Оқушылар

бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


https://youtu.be/Xo_AWXIT_18



Қысқамерзімді жоспар

6-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Шеңберге жүргізілген жанамалардың қасиеттеріне есептер шығару

Бөлім:

Шеңбер. Геометриялық салулар.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Шеңберге жүргізілген жанамалардың қасиеттеріне есептер шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.11 шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының анықтамаларын білу;

7.1.2.13 есептер шығаруда шеңбер жанамасының қасиеттерін білу және қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының анықтамаларын біледі, жанама мен қиюшыны ажыратадыЖанама мен қиюшыны сызбада кескіндейді, жанаманың қасиеттерін біледі.

Жанаманың қасиеттерін тұжырымдайды, есептер шешуде қолданады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

8 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады..

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.



Түзу мен шеңбердің ортақ нүктесі жоқ болса олар өзара қалай орналасады ?

- Түзу мен шеңбердің бір ортақ нүктесі болса олар өзара қалай орналасады ?

- Түзу мен шеңбердің екі ортақ нүктесі жоқ болса олар өзара қалай орналасады ?

- Осы түзулердің қайсысын «жанама», қайсысын «қиюшы» деп атауға болады, не себепті?

- Жанамаға қандай анықтама беруге болады? - Қиюшыға қандай анықтама беруге болады?

- Шеңбер мен түзудің өзара орналасуы қандай шамаларға тәуелді болады?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.









Оқушылар кестені толтырады

Жұптасын тексереді

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты С нұсқа есептерін сипаттап көрсетеді.

Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.


1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

А нүктесінен бір шеңберге АВ және АС жанамалары жүргізілген. Мұнда В және С жанасу нүктелері. АВ=АС теңдігін дәлелдеңдер.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма

Егер центрлерінің арақашықтығы 40 см болса, онда радиустары 15 см және 30 см болатын шеңберлер жанасуы мүмкін бе?

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Деңгейлік тапсырмалар

І деңгей тапсырмалары

1. Шеңбердің радиусы 2,5 см-ге тең. Шеңбер хордасы 6 см- ге тең болуы

мүмкін бе?

2. АВ және СD центрі О болатын шеңбердің диаметрі. Егер СВ = 13 см, АВ = 16 см болса, АОД үшбұрышының периметрі неге тең болады?

3. Шеңберге одан тыс алынған нүкте арқылы жанама түзу жүргізіңдер.

4. Өзара перпендикуляр хордалар бір-бірін 5 см және 7 см кесінділерге

бөледі. О нүктесінен хордаға түсірілген перпендикулярды табыңдар.

ІІ деңгей тапсырмалары

1. (O; 4) пен (O; 5) шеңбері берілген және ОО = 6. Осы шеңберлердің ортақ нүктелері бола ма?

2. Жарты шеңбер 18 тең бөлікке бөлінген. Әр доғаның градустық өлшемін табыңдар.

ІІІ деңгей тапсырмалары

АВ диаметрі мен В нүктесі арқылы өтетін ВК жанамасының өзара

перпендикуляр болатынын дәлелдеңдер.



ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты



Сабақтың аяғы


Сабақты қорытындылау:

«Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын:



Үйге тапсырма беру: №



Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Оқушылар

бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


https://youtu.be/Xo_AWXIT_18





Қысқамерзімді жоспар

7-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңберлер

Бөлім:

Шеңбер. Геометриялық салулар.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңберлер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.14 үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің анықтамаларын білу;

7.1.2.15 үшбұрышқа сырттай және іштей сызылған шеңберлердің центрлерінің орналасуын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің анықтамаларын біледі.

үшбұрышқа сырттай және іштей сызылған шеңберлердің центрлерінің орналасуын түсіндіреді.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

8 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

  1. Үшбұрыш дегеніміз не?

  2. Шеңбер дегеніміз не?

  3. Үшбұрыш пен шеңбер қалай сызылады?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Өз ойын дұрыс мағынада білдірген окушыларга «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.







Өз ойын дұрыс мағынада білдірген окушыларга «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл


Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.










Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны


1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма


Тең қабырғалы үшбұрышқа сырттай және іштей сызылған шеіберлердің центрі беттесетінін дәлелдеңдер.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма

Диаметрі 50 см шеңберге іштей сызылған тең қабырғалы үшбұрыштың өлшемі қандай болады?




Дескриптор: Жалпы - 3 балл


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Сабақтың аяғы


Сабақты қорытындылау:

«Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын:



Үйге тапсырма беру: №



Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Оқушылар

бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


https://youtu.be/Xo_AWXIT_18



Қысқамерзімді жоспар

8-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрышқа іштей сызылған шеңберлер

Бөлім:

Шеңбер. Геометриялық салулар.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Үшбұрышқа іштей сызылған шеңберлер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.14 үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің анықтамаларын білу;

7.1.2.15 үшбұрышқа сырттай және іштей сызылған шеңберлердің центрлерінің орналасуын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің анықтамаларын біледі

үшбұрышқа сырттай және іштей сызылған шеңберлердің центрлерінің орналасуын түсіндіре алады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру

Кестені + қою аркылы толтырады


егер үшбұрыштың барлық төбелері шеңбердің бойында жатса, онда шеңбер үшбұрышқа сырттай сызылған немесе үшбұрыш іштей салынған деп аталады.

егер үшбұрыштың барлық қабырғалары шеңберге жанатасын болса, онда шеңбер үшбұрышқа іштей сызылған немесе үшбұрыш шеңберге сырттай сызылған деп аталады.

Циркульды дұрыс ұстап сызба жасауға көмек көрсетеміз.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл


Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.


1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

1-тапсырма

Диаметрі 30 см шеңберге іштей сызылған тең қабырғалы үшбұрыштың өлшемі қандай болады

Дескриптор: Жалпы - 4 балл

.


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма

Тең қабырғалы үшбұрышқа сырттай және іштей сызылған шеңберлердің центрі беттесетінін дәлелдеңдер

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Есептің шешуін табады.


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Кескінделген үшбұрышқа сырттай және іштей сызылған шеңберлерді салыңдар, дұрыс салынғанына көз жеткізіңдер.

Дескриптор:

  • үшбұрыштың қабырғаларынан орта сызық жүргізіп, қиылысу нүктесін табады, сол нүктеден шеңбер сызады;

үшбұрыштың бұрыштарының биссектрисаларын жүргізіп, сол нүктеден шеңбер сызады.

ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Қорытынды


Тесттік тапсырма

Жауаптары

1 с

2 в

  1. д

тест тапсырмаларын орындайды

бір-бірін тексеру арқылы багалайды

Тест тапсырмалары, оку құралдары

Сабақтың аяғы


Сабақты қорытындылау:

«Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын:



Үйге тапсырма беру: №



Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Оқушылар

бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


https://youtu.be/Xo_AWXIT_18




Қысқамерзімді жоспар

9-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Қарапайым салу есептері

Бөлім:

Шеңбер. Геометриялық салулар.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қарапайым салу есептері


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.16 берілген бұрышқа тең бұрыш салу, бұрыштың биссектрисасын салу, кесіндіні қақ бөлу;

7.1.2.17 кесіндінің орта перпендикулярын және берілген түзуге перпендикуляр түзу салу;

7.1.2.18 берілген элементтері бойынша үшбұрыш салу;


Сабақтың мақсаты:

берілген бұрышқа тең бұрыш салу, бұрыштың биссектрисасын салу, кесіндіні қақ бөледі.

кесіндінің орта перпендикулярын және берілген түзуге перпендикуляр түзу салады.

берілген элементтері бойынша үшбұрыш салады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

8 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1-сұрақ. Геометриялық салулар үшін қандай құралдарды қолданамыз?

Геометриялық салулар үшін негізгі сызба құралдары сызғыш пен циркуль.

Геометриялық салу есептері дегеніміз-кейбір геометриялық есептерді абсолют дәл деп ұйғарылатын әр түрлі аспаптардың (сызғыштың, циркулдің т. б. ) көмегімен шығару.

2-сұрақ Ең қарапайым салу есептері өте ерте заманда не үшін пайда болған деп ойлайсыздар?

Ең қарапайым салу есептері өте ерте заманда жер танаптарын өлшеу және әр түрлі құрылыстарды салу жұмыстарын орындағанда пайда болған. Циркуль мен сызғыштың көмегімен шығарылатын кез-келген салу есебін бір ғана циркульмен не сызғыштың өзімен де шығаруға

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

29 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Белсенді қатысып отырған оқушыларды мақтау сөздермен багалау

Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.

Жеке жұмыс

1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

А және В нүктелері берілген. А мен В-дан бірдей қашықтықтарда орналасқан нүктелер жиыны қалай аталады?

Дескриптор: Жалпы - 4 балл


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Жұптык тапсырма

2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма

Берілген өзара параллель екі түзуден бірдей қашықтықта орналасқан нүктелер жиынын табыңдар.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

А жәіне В нүкт

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Топтык жұмыс

«Бірге ойлаймыз» әдісі.

Топпен жұмыс. (Флипчартта және тақтада орындайды)

1 топ: Тапсырма: АВ=c, AC=b екі қабырғасы және CD=m медианасы бойынша АВС үшбұрышын қалай салуға болады.

2 топ: Тапсырма: АВ=c, AC=b екі қабырғасы және CH=h биіктігі бойынша АВС үшбұрышын қалай салуға болады.

3 топ: Тапсырма: АВ=c бір қабырғасы мен оған іргелес екі бұрышы <A= ?<B=? бойынша үшбұрыш салыңдар.

Дескриптор

1.Берілген салу есебін талдайды. 2.Медиана анықтамасын тұжырымдайды. 3.Екі қабырғасы мен медианасы бойынша үшбұрышты салады.

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың аяғы


Сабақты қорытындылау:

«Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын:



Үйге тапсырма беру: №



Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Оқушылар

бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


https://youtu.be/Xo_AWXIT_18





Қысқамерзімді жоспар

10-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Үш элементі бойынша үшбұрыш салу


Бөлім:

Шеңбер. Геометриялық салулар.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Үш элементі бойынша үшбұрыш салу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

.1.2.16 берілген бұрышқа тең бұрыш салу, бұрыштың биссектрисасын салу, кесіндіні қақ бөлу;

7.1.2.17 кесіндінің орта перпендикулярын және берілген түзуге перпендикуляр түзу салу;

7.1.2.18 берілген элементтері бойынша үшбұрыш салу;

Сабақтың мақсаты:

берілген бұрышқа тең бұрыш салу, бұрыштың биссектрисасын салу, кесіндіні қақ бөлуді үйренеді.

кесіндінің орта перпендикулярын және берілген түзуге перпендикуляр түзу сала алады.

берілген элементтері бойынша үшбұрыш салады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

8 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Өткен тақырыпты қайталау. «Ия – жоқ» ойыны арқылы:

  1. Перпендикуляр түзулер 900 жасап қиылысады - иә/жоқ

  2. Тікбұрышты үшбұрыштың екі сүйір бұрышының қосындысы доғал - иә/жоқ

  3. Егер екі түзуді қиюшы қиып өткенде, айқыш бұрыштары тең болса, онда тузулер параллель - иә/жоқ

  4. Үшбұрыштың төбесінен табанына жүргізілген биіктік 1800 жасап түседі - иә/жоқ

  5. Егер үшбұрыштың екі бұрышы тең болса, онда үшбұрыш теңбүйірлі - иә/жоқ

  6. Тең екі қабырғасы 4см, үшінші қабырғасы 10см болатын үшбұрыш бола ма? - иә/жоқ

  7. Сыбайлас бұрыштардың қосындысы 900 болады - иә/жоқ

  8. Үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы үлкен бұрышы жатады - иә/жоқ

  9. Медиана бұрышты қақ бөледі - иә/жоқ

  10. Кез келген үшбұрыштың екі бұрышы доғал - иә/жоқ

  11. Паралель түзулер 900 жасап қиылысады - иә/жоқ

  12. Тең қабырғалы үшбұрыштың барлық бұрыштары тең - иә/жоқ

Қателікке жол берген оқушыны басқа оқушыға бағыттау арқылы дұрыс жауабын анықтайды.

Кері байланыс:

1. Бұл-жақсы жауап.

2. Сен жетістіктерге жетудесің.

3. Сенде аз болсада ілгерілеу бар, егер үздіктердің қатарында болғың келсе, саған анықтамаларды, терминдерді меңгеруге көңіл бөлуің керек

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

29 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл




1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

Берілген өзара параллель екі түзуден бірдей қашықтықта орналасқан нүктелер жиынын табыңдар.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма

А және В нүктелері берілген. А мен В-дан бірдей қашықтықтарда орналасқан нүктелер жиыны қалай аталады?

Дескриптор: Жалпы - 3 балл


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Топтык тапсырма

3- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-топ . «Тең қабырғалы үшбұрыш»

Үш қабырғасы бойынша үшбұрыш салу

a=3 см , b=3,5 см , c=4 см


2-топ. «Теңбүйірлі үшбұрыш»

Екі қабырғасы және арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыш салу

АВ=4см, АС=5см, <А=750


3-топ . «Доғал бұрышты үшбұрыш»

Бір қабырғасы және оған іргелес жатқан бұрышы бойынша үшбұрыш салу

АВ=6см, <А=350 , <В=800

4-топ. «Тік бұрышты үшбұрыш»

Бүйір қабырғалары 5 см және олар арасындағы бұрышы 700 болатын теңбүйірлі үшбұрыш салыңыз

Дескриптор:

Оқушылар үшбұрышты түрлерін салуды біледі; (берілген элементтері бойынша)

Циркуль, транспортир және сызғышты тиімді қолданады;

Үшбұрыш түрлерін ажыратады

Тапсырманы орындаған оқушыларды смайліктермен бағалаймын:


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


4- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Сабақтың аяғы


Сабақты қорытындылау:

«Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын:



Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Оқушылар

бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.





Сабақтың соңы


10мин
























































































15 минут



Үй тапсырмасы.

4.39.(2), №4.43

Рефлексия

Сабақта орындалған тапсырмалар бойынша оқушылар пікірлерін үшбұрыш салынған парақшаның артына жазып

тапсырады;

-нені білдім, нені үйрендім?

-нені толық түсінбедім?

-немен жұмысты жалғастыру қажет?

Оқушылар сұрақтар бойынша кері байланыс береді








































4-5-6 слайд



































































































7-слайд
















Қысқамерзімді жоспар

11-сабақ

Сабақтың тақырыбы:Салу есептері

Бөлім:

Шеңбер.Геометриялық салулар.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Салу есептері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

.1.2.16 берілген бұрышқа тең бұрыш салу, бұрыштың биссектрисасын салу, кесіндіні қақ бөлу;

7.1.2.17 кесіндінің орта перпендикулярын және берілген түзуге перпендикуляр түзу салу;

7.1.2.18 берілген элементтері бойынша үшбұрыш салу;


Сабақтың мақсаты:

берілген бұрышқа тең бұрыш салу, бұрыштың биссектрисасын салу, кесіндіні қақ бөледі

кесіндінің орта перпендикулярын және берілген түзуге перпендикуляр түзу сала алады

берілген элементтері бойынша үшбұрыш салады

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

6 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

27 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыруды сипаттап көрсетеді.

Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.


1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

Бұрышы мен осы бұрыш төбесінен жүргізілген биіктігі бойынша үшбұрыш салыңдар.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма

Қабырғасы осы қабырғасына жүргізілген медианасы мен биіктігі бойынша үшбұрыш салыңдар.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


3 тапсырма

М нүктесінен перпендикуляр түзу жүргіз

Дескриптор

Оқушы перпендикуляр салу тасілін тандайды;

М нүктесінен перпендикуляр түзу жүргізеді

Оқу құралдары

Сызғыш түрлері



  1. тапсырма

үш қабырға бойынша үшбұрыш салу ережесін тұжырымда

1-шаг










Дескриптор

Оқушы үш қабырға бойынша үшбұрышты калай салатыны түсіндіреді

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Оқу құралдары

Сызғыш түрлері

циркуль

Сабақтың аяғы


Сабақты қорытындылау:

«Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын:



Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Оқушылар

бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі