Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ : қазақ тілі

    Мектеп: 3 ІТ мектеп-лицей


    Күні : 16.10.2019ж

    Мұғалім: Жамбыл Аружан


    Сынып: 7 «А»

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:




    Бөлім атауы

    Денсаулық – зор байлық.

    Сабақтың тақырыбы:

    Ас адамның арқауы

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтәлдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу.

    ӘТН3. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану.

    Сабақ мақсаты:

    Көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті

    сөздерді қолданады

    Мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін

    қолданады

    Пікірталаста тез және дұрыс шешім

    қабылдайды

    Бағалау критерийлері:

    • Фразеологизм, мақал-мәтелдердің көркемдік ерекшеліктерін түсінеді;

    • Диалогке қатысады;

    • Көтерілген мәселе туралы айтады;

    Дескриптор

    • Фразеологизмдерді орынды қолданады;

    • Көтерілген мәселе туралы өз ойын ашық жеткізеді;

    • Пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдайды;

    Тілдік мақсаттар:

    Дұрыс тамақтану, адам, «ас – адамның арқауы», қуат, ұлттық, мәдениет, тағам.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру;

    Елдің тарихын, мәдениетін ұмытпау;

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет, биология

    АКТ қолдану дағдылары

    Осы сабақ барысында оқушылар Рower Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады.


    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дерек көздер

    Сабақтың басы

    3 минут




    5 минут



























    3 минут




























    3 минут











    3 минут


















    7 минут









    Үй тапсырмасын сұрау.

    Кері байланыс. Оқушылар бір-бірін бағалайды.


    Сабақтың тақырыбы анықталып, сабақтың мақсаты таныстырылады.

    Тақырыпты түсіну үшін оқушыларға ой шақыру сұрақтары қойылады.


    Жаңа сабақ түсіндіріледі.

    Мақсатқа жету жолында тапсырмалар орындаймыз.


    1-тапсырма.

    Мәтінді тыңдап, автордың көзқараасы мен көтерілген мәселені жазыңыз.


    Тамақтану мәдениеті дегеніміз – бір қалыпты тамақтану, тағамдардың әр түрлі болуы, қай кезде және қандай мөлшерде ішіп-жей білу.

    Адам тағамнан өзінің бір тәулікте жұмсайтын энергиясының мөлшеріне сай қуат алуға тиіс. Егер адам үнемі мөлшерден тыс ішіп-жесе, семіріп кетеді де, нәтижесінде қант диабетіне, атеросклерозға ұшырайды, бауырдың қызметі бұзылады, басқа да ауруларға шалдығады.

    Демек, «сұлулық үшін» ішіп-жеу мөлшерден артық тамақтану емес. Алайда, тамақты аз ішіп, үнемі аш жүруге де болмайды. Бұның да қауіпті зардаптары бар. Тамақтанудың ақылға қонымды жай-жапсары болуға тиіс. Адам денесінің тканьдары (мысалы, салмағы 70 кг тартатын) 40-45 кг судан, 16-17 кг белоктан, 7-10 кг химиялық элементтерден, 2,5-3 кг минерал тұздарынан және 0,5-0,8 кг көміртегінен тұрады.

    Тамақты асықпай, майдалап шайнап жеу керек. Асқазанға әбден ұсақталып түскен тағамға ас қорытатын шырындар оңай сіңеді, демек тағам жақсы қорытылады, денеге жақсы тарайды.

    Сонымен осы жұмысымды жазудағы менің көздеген мақсатым – тамақтануды тиімді ұйымдастыру, азықты толық пайдалану, тағамды дәмді дайындау және дұрыс сақтау; тағамды сәнді әшекейлеп, дастарханды дұрыс әзірлеуді үйрену.


    Автордың көзқарасы

    Көтерілген мәселе




    Дескриптор:

    • Мәтінді мұқият тыңдайды;

    • Автор көзқарасын анықтайды;

    • Көтерілген мәселені анықтайды;



    2-тапсырма.

    Берілген тұрақты сөз тіркестері мен мақал-мәтелдердің жалғасын табыңыз


    Сіркесі су............................................................... (көтермеу)

    Ит арқасы.............................................................. (қиянда)

    Төбе шашы............................................................ (тік тұру)

    Ит өлген................................................................. (жер)

    Ит терісін .............................................................. (басына қаптау)

    Бетінен оты........................................................... (шығу)

    Бас кеспек болса да, ........................................... (тіл кеспек жоқ)

    Жеті жұрттың тілін біл,......................................... (жеті түрлі ілім біл)

    Жыланның уы тісінде, ......................................... (адамның уы тілінде)

    Тұз астың дәмін келтірсе,.................................... (мақал сөздің сәнін келтіреді)

    Ел үмітін ер ақтар,................................................ (ер атағын ел сақтар)

    Тоқсан ауыз сөздің............................................... (тобықтай түйіні бар)

    Дескриптор:

    • Тұрақты сөз тіркестерін ажыратады;

    • Мақалдардың жалғасын табады;


    3-тапсырма.

    «Дос жолында құрбан болу емес, нағыз досты табу қиын» тақырыбында фразеологизмдер

    мен мақал-мәтелдерді орынды пайдаланып, ой толғау жазыңыз.

    Дескриптор

    • тақырыпты анықтайды;

    • фразеологизмдер мен мақал-мәтелдерді орынды қолданады;

    өз ойын жүйелі жеткізеді.






























    Слайд №1
















    Слайд №2
















    Слайд №3


















    Слайд №4











    Слайд №5

    Сабақтың соңы

    3минут




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жамбыл Аружан Габитқызы
    28 Ақпан 2021
    2078
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    7-сынып. ҚМЖ ас-адамның арқауы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    7-сынып. ҚМЖ ас-адамның арқауы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мұғалімдерге көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ : қазақ тілі

    Мектеп: 3 ІТ мектеп-лицей


    Күні : 16.10.2019ж

    Мұғалім: Жамбыл Аружан


    Сынып: 7 «А»

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:




    Бөлім атауы

    Денсаулық – зор байлық.

    Сабақтың тақырыбы:

    Ас адамның арқауы

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтәлдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу.

    ӘТН3. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану.

    Сабақ мақсаты:

    Көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті

    сөздерді қолданады

    Мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін

    қолданады

    Пікірталаста тез және дұрыс шешім

    қабылдайды

    Бағалау критерийлері:

    • Фразеологизм, мақал-мәтелдердің көркемдік ерекшеліктерін түсінеді;

    • Диалогке қатысады;

    • Көтерілген мәселе туралы айтады;

    Дескриптор

    • Фразеологизмдерді орынды қолданады;

    • Көтерілген мәселе туралы өз ойын ашық жеткізеді;

    • Пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдайды;

    Тілдік мақсаттар:

    Дұрыс тамақтану, адам, «ас – адамның арқауы», қуат, ұлттық, мәдениет, тағам.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру;

    Елдің тарихын, мәдениетін ұмытпау;

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет, биология

    АКТ қолдану дағдылары

    Осы сабақ барысында оқушылар Рower Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады.


    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дерек көздер

    Сабақтың басы

    3 минут




    5 минут



























    3 минут




























    3 минут











    3 минут


















    7 минут









    Үй тапсырмасын сұрау.

    Кері байланыс. Оқушылар бір-бірін бағалайды.


    Сабақтың тақырыбы анықталып, сабақтың мақсаты таныстырылады.

    Тақырыпты түсіну үшін оқушыларға ой шақыру сұрақтары қойылады.


    Жаңа сабақ түсіндіріледі.

    Мақсатқа жету жолында тапсырмалар орындаймыз.


    1-тапсырма.

    Мәтінді тыңдап, автордың көзқараасы мен көтерілген мәселені жазыңыз.


    Тамақтану мәдениеті дегеніміз – бір қалыпты тамақтану, тағамдардың әр түрлі болуы, қай кезде және қандай мөлшерде ішіп-жей білу.

    Адам тағамнан өзінің бір тәулікте жұмсайтын энергиясының мөлшеріне сай қуат алуға тиіс. Егер адам үнемі мөлшерден тыс ішіп-жесе, семіріп кетеді де, нәтижесінде қант диабетіне, атеросклерозға ұшырайды, бауырдың қызметі бұзылады, басқа да ауруларға шалдығады.

    Демек, «сұлулық үшін» ішіп-жеу мөлшерден артық тамақтану емес. Алайда, тамақты аз ішіп, үнемі аш жүруге де болмайды. Бұның да қауіпті зардаптары бар. Тамақтанудың ақылға қонымды жай-жапсары болуға тиіс. Адам денесінің тканьдары (мысалы, салмағы 70 кг тартатын) 40-45 кг судан, 16-17 кг белоктан, 7-10 кг химиялық элементтерден, 2,5-3 кг минерал тұздарынан және 0,5-0,8 кг көміртегінен тұрады.

    Тамақты асықпай, майдалап шайнап жеу керек. Асқазанға әбден ұсақталып түскен тағамға ас қорытатын шырындар оңай сіңеді, демек тағам жақсы қорытылады, денеге жақсы тарайды.

    Сонымен осы жұмысымды жазудағы менің көздеген мақсатым – тамақтануды тиімді ұйымдастыру, азықты толық пайдалану, тағамды дәмді дайындау және дұрыс сақтау; тағамды сәнді әшекейлеп, дастарханды дұрыс әзірлеуді үйрену.


    Автордың көзқарасы

    Көтерілген мәселе




    Дескриптор:

    • Мәтінді мұқият тыңдайды;

    • Автор көзқарасын анықтайды;

    • Көтерілген мәселені анықтайды;



    2-тапсырма.

    Берілген тұрақты сөз тіркестері мен мақал-мәтелдердің жалғасын табыңыз


    Сіркесі су............................................................... (көтермеу)

    Ит арқасы.............................................................. (қиянда)

    Төбе шашы............................................................ (тік тұру)

    Ит өлген................................................................. (жер)

    Ит терісін .............................................................. (басына қаптау)

    Бетінен оты........................................................... (шығу)

    Бас кеспек болса да, ........................................... (тіл кеспек жоқ)

    Жеті жұрттың тілін біл,......................................... (жеті түрлі ілім біл)

    Жыланның уы тісінде, ......................................... (адамның уы тілінде)

    Тұз астың дәмін келтірсе,.................................... (мақал сөздің сәнін келтіреді)

    Ел үмітін ер ақтар,................................................ (ер атағын ел сақтар)

    Тоқсан ауыз сөздің............................................... (тобықтай түйіні бар)

    Дескриптор:

    • Тұрақты сөз тіркестерін ажыратады;

    • Мақалдардың жалғасын табады;


    3-тапсырма.

    «Дос жолында құрбан болу емес, нағыз досты табу қиын» тақырыбында фразеологизмдер

    мен мақал-мәтелдерді орынды пайдаланып, ой толғау жазыңыз.

    Дескриптор

    • тақырыпты анықтайды;

    • фразеологизмдер мен мақал-мәтелдерді орынды қолданады;

    өз ойын жүйелі жеткізеді.






























    Слайд №1
















    Слайд №2
















    Слайд №3


















    Слайд №4











    Слайд №5

    Сабақтың соңы

    3минут




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 7 сынып
    28.02.2021
    2078
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жамбыл Аружан Габитқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации