Материалдар / 7-сынып. ҚМЖ ас-адамның арқауы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7-сынып. ҚМЖ ас-адамның арқауы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2021
1901
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ : қазақ тілі

Мектеп: 3 ІТ мектеп-лицей


Күні : 16.10.2019ж

Мұғалім: Жамбыл Аружан


Сынып: 7 «А»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:




Бөлім атауы

Денсаулық – зор байлық.

Сабақтың тақырыбы:

Ас адамның арқауы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтәлдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу.

ӘТН3. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану.

Сабақ мақсаты:

Көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті

сөздерді қолданады

Мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін

қолданады

Пікірталаста тез және дұрыс шешім

қабылдайды

Бағалау критерийлері:

  • Фразеологизм, мақал-мәтелдердің көркемдік ерекшеліктерін түсінеді;

  • Диалогке қатысады;

  • Көтерілген мәселе туралы айтады;

Дескриптор

  • Фразеологизмдерді орынды қолданады;

  • Көтерілген мәселе туралы өз ойын ашық жеткізеді;

  • Пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдайды;

Тілдік мақсаттар:

Дұрыс тамақтану, адам, «ас – адамның арқауы», қуат, ұлттық, мәдениет, тағам.

Құндылықтарды дарыту

Оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру;

Елдің тарихын, мәдениетін ұмытпау;

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, биология

АКТ қолдану дағдылары

Осы сабақ барысында оқушылар Рower Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады.


Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дерек көздер

Сабақтың басы

3 минут




5 минут



























3 минут




























3 минут











3 минут


















7 минут









Үй тапсырмасын сұрау.

Кері байланыс. Оқушылар бір-бірін бағалайды.


Сабақтың тақырыбы анықталып, сабақтың мақсаты таныстырылады.

Тақырыпты түсіну үшін оқушыларға ой шақыру сұрақтары қойылады.


Жаңа сабақ түсіндіріледі.

Мақсатқа жету жолында тапсырмалар орындаймыз.


1-тапсырма.

Мәтінді тыңдап, автордың көзқараасы мен көтерілген мәселені жазыңыз.


Тамақтану мәдениеті дегеніміз – бір қалыпты тамақтану, тағамдардың әр түрлі болуы, қай кезде және қандай мөлшерде ішіп-жей білу.

Адам тағамнан өзінің бір тәулікте жұмсайтын энергиясының мөлшеріне сай қуат алуға тиіс. Егер адам үнемі мөлшерден тыс ішіп-жесе, семіріп кетеді де, нәтижесінде қант диабетіне, атеросклерозға ұшырайды, бауырдың қызметі бұзылады, басқа да ауруларға шалдығады.

Демек, «сұлулық үшін» ішіп-жеу мөлшерден артық тамақтану емес. Алайда, тамақты аз ішіп, үнемі аш жүруге де болмайды. Бұның да қауіпті зардаптары бар. Тамақтанудың ақылға қонымды жай-жапсары болуға тиіс. Адам денесінің тканьдары (мысалы, салмағы 70 кг тартатын) 40-45 кг судан, 16-17 кг белоктан, 7-10 кг химиялық элементтерден, 2,5-3 кг минерал тұздарынан және 0,5-0,8 кг көміртегінен тұрады.

Тамақты асықпай, майдалап шайнап жеу керек. Асқазанға әбден ұсақталып түскен тағамға ас қорытатын шырындар оңай сіңеді, демек тағам жақсы қорытылады, денеге жақсы тарайды.

Сонымен осы жұмысымды жазудағы менің көздеген мақсатым – тамақтануды тиімді ұйымдастыру, азықты толық пайдалану, тағамды дәмді дайындау және дұрыс сақтау; тағамды сәнді әшекейлеп, дастарханды дұрыс әзірлеуді үйрену.


Автордың көзқарасы

Көтерілген мәселе




Дескриптор:

  • Мәтінді мұқият тыңдайды;

  • Автор көзқарасын анықтайды;

  • Көтерілген мәселені анықтайды;



2-тапсырма.

Берілген тұрақты сөз тіркестері мен мақал-мәтелдердің жалғасын табыңыз


Сіркесі су............................................................... (көтермеу)

Ит арқасы.............................................................. (қиянда)

Төбе шашы............................................................ (тік тұру)

Ит өлген................................................................. (жер)

Ит терісін .............................................................. (басына қаптау)

Бетінен оты........................................................... (шығу)

Бас кеспек болса да, ........................................... (тіл кеспек жоқ)

Жеті жұрттың тілін біл,......................................... (жеті түрлі ілім біл)

Жыланның уы тісінде, ......................................... (адамның уы тілінде)

Тұз астың дәмін келтірсе,.................................... (мақал сөздің сәнін келтіреді)

Ел үмітін ер ақтар,................................................ (ер атағын ел сақтар)

Тоқсан ауыз сөздің............................................... (тобықтай түйіні бар)

Дескриптор:

  • Тұрақты сөз тіркестерін ажыратады;

  • Мақалдардың жалғасын табады;


3-тапсырма.

«Дос жолында құрбан болу емес, нағыз досты табу қиын» тақырыбында фразеологизмдер

мен мақал-мәтелдерді орынды пайдаланып, ой толғау жазыңыз.

Дескриптор

  • тақырыпты анықтайды;

  • фразеологизмдер мен мақал-мәтелдерді орынды қолданады;

өз ойын жүйелі жеткізеді.






























Слайд №1
















Слайд №2
















Слайд №3


















Слайд №4











Слайд №5

Сабақтың соңы

3минут




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!