Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
7-сынып. ҚМЖ ас-адамның арқауы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ : қазақ тілі |
Мектеп: 3 ІТ мектеп-лицей |
||
Күні : 16.10.2019ж |
Мұғалім: Жамбыл Аружан |
||
Сынып: 7 «А» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|
Бөлім атауы |
Денсаулық – зор байлық. |
||
Сабақтың тақырыбы: |
Ас адамның арқауы |
||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтәлдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу. ӘТН3. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. |
||
Сабақ мақсаты: |
Көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді қолданады Мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданады Пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдайды |
||
Бағалау критерийлері: |
|
||
Дескриптор |
|
||
Тілдік мақсаттар: |
Дұрыс тамақтану, адам, «ас – адамның арқауы», қуат, ұлттық, мәдениет, тағам. |
||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру; Елдің тарихын, мәдениетін ұмытпау; |
||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, биология |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақ барысында оқушылар Рower Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады. |
Жоспар
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дерек көздер |
||||
Сабақтың басы 3 минут
5 минут
3 минут
3 минут
3 минут
7 минут
|
Үй тапсырмасын сұрау. Кері байланыс. Оқушылар бір-бірін бағалайды. Сабақтың тақырыбы анықталып, сабақтың мақсаты таныстырылады. Тақырыпты түсіну үшін оқушыларға ой шақыру сұрақтары қойылады. Жаңа сабақ түсіндіріледі. Мақсатқа жету жолында тапсырмалар орындаймыз. 1-тапсырма. Мәтінді тыңдап, автордың көзқараасы мен көтерілген мәселені жазыңыз. Тамақтану мәдениеті дегеніміз – бір қалыпты тамақтану, тағамдардың әр түрлі болуы, қай кезде және қандай мөлшерде ішіп-жей білу. Адам тағамнан өзінің бір тәулікте жұмсайтын энергиясының мөлшеріне сай қуат алуға тиіс. Егер адам үнемі мөлшерден тыс ішіп-жесе, семіріп кетеді де, нәтижесінде қант диабетіне, атеросклерозға ұшырайды, бауырдың қызметі бұзылады, басқа да ауруларға шалдығады. Демек, «сұлулық үшін» ішіп-жеу мөлшерден артық тамақтану емес. Алайда, тамақты аз ішіп, үнемі аш жүруге де болмайды. Бұның да қауіпті зардаптары бар. Тамақтанудың ақылға қонымды жай-жапсары болуға тиіс. Адам денесінің тканьдары (мысалы, салмағы 70 кг тартатын) 40-45 кг судан, 16-17 кг белоктан, 7-10 кг химиялық элементтерден, 2,5-3 кг минерал тұздарынан және 0,5-0,8 кг көміртегінен тұрады. Тамақты асықпай, майдалап шайнап жеу керек. Асқазанға әбден ұсақталып түскен тағамға ас қорытатын шырындар оңай сіңеді, демек тағам жақсы қорытылады, денеге жақсы тарайды. Сонымен осы жұмысымды жазудағы менің көздеген мақсатым – тамақтануды тиімді ұйымдастыру, азықты толық пайдалану, тағамды дәмді дайындау және дұрыс сақтау; тағамды сәнді әшекейлеп, дастарханды дұрыс әзірлеуді үйрену.
Дескриптор:
2-тапсырма. Берілген тұрақты сөз тіркестері мен мақал-мәтелдердің жалғасын табыңыз
Сіркесі су............................................................... (көтермеу) Ит арқасы.............................................................. (қиянда) Төбе шашы............................................................ (тік тұру) Ит өлген................................................................. (жер) Ит терісін .............................................................. (басына қаптау) Бетінен оты........................................................... (шығу) Бас кеспек болса да, ........................................... (тіл кеспек жоқ) Жеті жұрттың тілін біл,......................................... (жеті түрлі ілім біл) Жыланның уы тісінде, ......................................... (адамның уы тілінде) Тұз астың дәмін келтірсе,.................................... (мақал сөздің сәнін келтіреді) Ел үмітін ер ақтар,................................................ (ер атағын ел сақтар)
Тоқсан ауыз
сөздің............................................... (тобықтай
түйіні бар) Дескриптор:
3-тапсырма. «Дос жолында құрбан болу емес, нағыз досты табу қиын» тақырыбында фразеологизмдер мен мақал-мәтелдерді орынды пайдаланып, ой толғау жазыңыз. Дескриптор
өз ойын жүйелі жеткізеді. |
Слайд №1
Слайд №2
Слайд №3
Слайд №4
Слайд №5 |
||||
Сабақтың соңы 3минут
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |