«Санау» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар
7-сынып
Аптасына 2 сағат
Оқу жылында 68 сағат
|
№ |
ҰМЖ бөлімі |
Тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
|
1-тоқсан (16 сағат) |
|||||
|
1-4 |
Нөмірлеу |
10-ға, 20-ға және 40-қа дейін нөмірлеуді қайталау |
7.1.1 1-ден 40-қа дейін нөмірлеуді қайталау 7.1.2 он бірлікті ондыққа (таяқшалар мен діңгектер бумасы) біріктіру 7.1.3 «ондық» сөзін санау бірлігі ретінде қолдану 7.1.4 11-ден 60-қа дейінгі сандарды шартты көрнекілікті қолдана отыра алу 7.1.5 1-ден 60-қа дейінгі сандарды жазу 7.1.6 1-ден 60-қа дейінгі сандардың жазуын танып, оқу 7.1.7 11-ден 60-қа дейінгі сандарды көрнекі материалды қолдана отыра ондық пен бірлікке салу 7.1.8 1-60 сандарын олардың сан қатарындағы орны бойынша салыстыру 7.1.9 сан есімдерді (реттік және есептік) 60 саны көлемінде сан қатарын тірек ете және тірек етпей тура және кері тәртіпте атау 7.1.10 сандық қатарға негізделе және шертты көрнекіліктерді қолдана отыра, шотта 1-ден 60-қа дейінгі сандарды тура және кері тәртіпте санау 7.1.11 60-қа дейінгі заттардың санын «Қанша?» деген сұраққа жауап бере отыра анықтау 7.1.12 1-ден 60-қа дейінгі сандарды калькуляторда салу |
4 |
|
|
5-8 |
60-қа дейін заттық (шартты көрнекілік) және дерексіз санау, 1-ден 60-қа дейінгі сандарды жазу, сандық қатардағы сандардың реттілігі |
4 |
|
||
|
9-12 |
1-ден 60-қа дейінгі сандарды салыстырудың қарапайым амалдары |
4 |
|
||
|
13-16 |
Шартты көрнекіліктерді қолдана отыра 11-ден 60-қа дейінгі заттық-практикалық әрекеттегі сандардың құрамы |
4 |
|
||
|
2-тоқсан (16 сағат) |
|||||
|
17-22 |
Арифметикалық амалдар |
60-қа дейінгі сандарды қосу мен алу |
7.2.1 заттық-тәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс), «–» (минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 60 саны көлемінде қосу мен азайтуға есеп құрастыру 7.2.2 60 саны көлеміндегі қосынды мен айырманы табу кезінде пайдаланылатын тәсілдер: шоттар, калькулятор |
6 |
|
|
23-28 |
Шартты көрнекіліктерді қолдана отыра қосу мен алудың практикалық әрекеттері, қайта санау, 1-ден санап, қосу |
6 |
|
||
|
29-32 |
Калькуляторды қолдану |
4 |
|
||
|
3-тоқсан (20 сағат) |
|||||
|
33-36 |
Шамалар |
Құнның өлшемдері: 1, 2, 5, 10, 20 тг. монеталары |
7.3.1 5, 10, 20, 50 теңгелік монеталарды әр түрлі нұсқалармен майдалау және айырбастау 7.3.2 жақын ортада сөздік нұсқау бойынша (арасында, ортасында, қарсысында, іші мен сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) бағдарлану 7.3.3 заттар және олардың бейнелерін еліктеу мен үлгі бойынша көлденеңнен қатарластырып қою 7.3.4 педагогтың өтініші бойынша қатарда тұрған бірінші, соңғы, шеткі, белгілі біреуінен кейінгі не алдында тұрған затты көрсету 7.3.5 2-3 затты еліктеу, үлгі, сөздік нұсқау бойынша бір-біріне қатысты белгілі бір кеңістіктікте (арасында, ортасында, қарсысында, іші мен сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) орналастыру 7.3.6 аптадағы күн санын ретпен атау 7.3.7 жыл мезгілі мен жыл айын ретпен атау 7.3.8 табель-күнтізбені пайдалана отырып, аптаның бұған дейінгі, осы және келесі күнін анықтау 7.3.9 бүтін затты тең 2, 4, 8 бөлікке бөлу 7.3.10 заттардың салмағын (1, 2, 3 кг) әр түрлі таразылардың көмегімен анықтау 7.3.11 сыйымдылығы жарты литр, 1 л, 2 л, 3 л, 5 л болатын құты мен бөтелкені тану |
4 |
|
|
37-40 |
Монеталарды майдалау мен айырбастау |
4 |
|
||
|
41-42 |
Дүкенге экскурсия, «Дүкен» дидактикалық ойыны |
2 |
|
||
|
43-46 |
Уақыт өлшемі: кеше, бүгін, ертең, апта күндері, ай, жыл |
4 |
|
||
|
47-48 |
Кеңістіктегі ұғымдар: өзінің дене мүшелері мен жақын айналасы және жазықтықта бағдарлау |
2 |
|
||
|
49-52 |
Оқу, тұрмыстық және өмірлік жағдаяттардағы әрекеттерде дағдыларын қолдану |
4 |
|
||
|
4-тоқсан (16 сағат) |
|||||
|
53-54 |
Көрнекі геометрия бірліктері |
Геометриялық фигуралар мен денелер: дөңгелек, квадрат, тікбұрыш, үшбұрыш, сопақ, шар, куб, діңгек |
7.4.1 геометриялық фигураларды танып, атау: дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрыш, геометриялық денелер: шар, куб, діңгек 7.4.2 геометриялық фигуралардан еліктеу, үлгі және сөздік нұсқаулық бойынша қарапайым аппликациялар мен оюлар жасау 7.4.3 еліктеу және үлгі бойынша бөліктерден дөңгелек, квадрат, тікбұрыш, сопақ, үшбұрыш құру 7.4.4 сызбада нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, кесінді, дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану 7.4.5 үлгі және атауы бойынша сипау арқылы дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану 7.4.6 дөңгелек, сопақ, квадрат, үшбұрыштың шаблонын сызу; алған фигураны штрихтау 7.4.7 сызғыштың көмегімен түзу және қисық сызықты, кесіндіні сызу 7.4.8 сызғыштың көмегімен берілген ұзындық бойынша квадрат, тікбұрыш, үшбұрышты құру |
2 |
|
|
55-56 |
Модельдерді сипау, үстінен сызу, әртүрлі материалдардан жасау |
2 |
|
||
|
57-58 |
Нүкте, түзу, қисық сызық |
2 |
|
||
|
59-60 |
Сызғыштың көмегімен түзуді сызу |
2 |
|
||
|
61-62 |
Сызғыштың көмегімен берілген ұзындық бойынша квадрат, тікбұрыш, үшбұрышты құру |
2 |
|
||
|
63-66 |
Арифметикалық есептер |
Білім алушыларға түсінікті заттық және дерексіз санауға негізделген сома мен қалдықты табуға бағытталған ашық және жабық нәтижесі бар драматизация-есептер мен көрнекі есептер |
6.5.1 60-қа дейінгі сома мен қалдықты табуға бағытталған драматизация-есептер мен көрнекі есептерді шешу, калькулятордың көмегімен жауабын табу 6.5.2 есептеу әрекетін пайдалануды қажет ететін |
4 |
|
|
67 |
6-сынып «Санау» пәні бойынша қайталау |
1 |
|
||
|
68 |
Жылдық қайталау |
1 |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7-сынып Санау КТЖ, КТП / Үйден оқыту / 68 сағ
7-сынып Санау КТЖ, КТП / Үйден оқыту / 68 сағ
«Санау» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар
7-сынып
Аптасына 2 сағат
Оқу жылында 68 сағат
|
№ |
ҰМЖ бөлімі |
Тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Күні |
|
1-тоқсан (16 сағат) |
|||||
|
1-4 |
Нөмірлеу |
10-ға, 20-ға және 40-қа дейін нөмірлеуді қайталау |
7.1.1 1-ден 40-қа дейін нөмірлеуді қайталау 7.1.2 он бірлікті ондыққа (таяқшалар мен діңгектер бумасы) біріктіру 7.1.3 «ондық» сөзін санау бірлігі ретінде қолдану 7.1.4 11-ден 60-қа дейінгі сандарды шартты көрнекілікті қолдана отыра алу 7.1.5 1-ден 60-қа дейінгі сандарды жазу 7.1.6 1-ден 60-қа дейінгі сандардың жазуын танып, оқу 7.1.7 11-ден 60-қа дейінгі сандарды көрнекі материалды қолдана отыра ондық пен бірлікке салу 7.1.8 1-60 сандарын олардың сан қатарындағы орны бойынша салыстыру 7.1.9 сан есімдерді (реттік және есептік) 60 саны көлемінде сан қатарын тірек ете және тірек етпей тура және кері тәртіпте атау 7.1.10 сандық қатарға негізделе және шертты көрнекіліктерді қолдана отыра, шотта 1-ден 60-қа дейінгі сандарды тура және кері тәртіпте санау 7.1.11 60-қа дейінгі заттардың санын «Қанша?» деген сұраққа жауап бере отыра анықтау 7.1.12 1-ден 60-қа дейінгі сандарды калькуляторда салу |
4 |
|
|
5-8 |
60-қа дейін заттық (шартты көрнекілік) және дерексіз санау, 1-ден 60-қа дейінгі сандарды жазу, сандық қатардағы сандардың реттілігі |
4 |
|
||
|
9-12 |
1-ден 60-қа дейінгі сандарды салыстырудың қарапайым амалдары |
4 |
|
||
|
13-16 |
Шартты көрнекіліктерді қолдана отыра 11-ден 60-қа дейінгі заттық-практикалық әрекеттегі сандардың құрамы |
4 |
|
||
|
2-тоқсан (16 сағат) |
|||||
|
17-22 |
Арифметикалық амалдар |
60-қа дейінгі сандарды қосу мен алу |
7.2.1 заттық-тәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс), «–» (минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 60 саны көлемінде қосу мен азайтуға есеп құрастыру 7.2.2 60 саны көлеміндегі қосынды мен айырманы табу кезінде пайдаланылатын тәсілдер: шоттар, калькулятор |
6 |
|
|
23-28 |
Шартты көрнекіліктерді қолдана отыра қосу мен алудың практикалық әрекеттері, қайта санау, 1-ден санап, қосу |
6 |
|
||
|
29-32 |
Калькуляторды қолдану |
4 |
|
||
|
3-тоқсан (20 сағат) |
|||||
|
33-36 |
Шамалар |
Құнның өлшемдері: 1, 2, 5, 10, 20 тг. монеталары |
7.3.1 5, 10, 20, 50 теңгелік монеталарды әр түрлі нұсқалармен майдалау және айырбастау 7.3.2 жақын ортада сөздік нұсқау бойынша (арасында, ортасында, қарсысында, іші мен сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) бағдарлану 7.3.3 заттар және олардың бейнелерін еліктеу мен үлгі бойынша көлденеңнен қатарластырып қою 7.3.4 педагогтың өтініші бойынша қатарда тұрған бірінші, соңғы, шеткі, белгілі біреуінен кейінгі не алдында тұрған затты көрсету 7.3.5 2-3 затты еліктеу, үлгі, сөздік нұсқау бойынша бір-біріне қатысты белгілі бір кеңістіктікте (арасында, ортасында, қарсысында, іші мен сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) орналастыру 7.3.6 аптадағы күн санын ретпен атау 7.3.7 жыл мезгілі мен жыл айын ретпен атау 7.3.8 табель-күнтізбені пайдалана отырып, аптаның бұған дейінгі, осы және келесі күнін анықтау 7.3.9 бүтін затты тең 2, 4, 8 бөлікке бөлу 7.3.10 заттардың салмағын (1, 2, 3 кг) әр түрлі таразылардың көмегімен анықтау 7.3.11 сыйымдылығы жарты литр, 1 л, 2 л, 3 л, 5 л болатын құты мен бөтелкені тану |
4 |
|
|
37-40 |
Монеталарды майдалау мен айырбастау |
4 |
|
||
|
41-42 |
Дүкенге экскурсия, «Дүкен» дидактикалық ойыны |
2 |
|
||
|
43-46 |
Уақыт өлшемі: кеше, бүгін, ертең, апта күндері, ай, жыл |
4 |
|
||
|
47-48 |
Кеңістіктегі ұғымдар: өзінің дене мүшелері мен жақын айналасы және жазықтықта бағдарлау |
2 |
|
||
|
49-52 |
Оқу, тұрмыстық және өмірлік жағдаяттардағы әрекеттерде дағдыларын қолдану |
4 |
|
||
|
4-тоқсан (16 сағат) |
|||||
|
53-54 |
Көрнекі геометрия бірліктері |
Геометриялық фигуралар мен денелер: дөңгелек, квадрат, тікбұрыш, үшбұрыш, сопақ, шар, куб, діңгек |
7.4.1 геометриялық фигураларды танып, атау: дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрыш, геометриялық денелер: шар, куб, діңгек 7.4.2 геометриялық фигуралардан еліктеу, үлгі және сөздік нұсқаулық бойынша қарапайым аппликациялар мен оюлар жасау 7.4.3 еліктеу және үлгі бойынша бөліктерден дөңгелек, квадрат, тікбұрыш, сопақ, үшбұрыш құру 7.4.4 сызбада нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, кесінді, дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану 7.4.5 үлгі және атауы бойынша сипау арқылы дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану 7.4.6 дөңгелек, сопақ, квадрат, үшбұрыштың шаблонын сызу; алған фигураны штрихтау 7.4.7 сызғыштың көмегімен түзу және қисық сызықты, кесіндіні сызу 7.4.8 сызғыштың көмегімен берілген ұзындық бойынша квадрат, тікбұрыш, үшбұрышты құру |
2 |
|
|
55-56 |
Модельдерді сипау, үстінен сызу, әртүрлі материалдардан жасау |
2 |
|
||
|
57-58 |
Нүкте, түзу, қисық сызық |
2 |
|
||
|
59-60 |
Сызғыштың көмегімен түзуді сызу |
2 |
|
||
|
61-62 |
Сызғыштың көмегімен берілген ұзындық бойынша квадрат, тікбұрыш, үшбұрышты құру |
2 |
|
||
|
63-66 |
Арифметикалық есептер |
Білім алушыларға түсінікті заттық және дерексіз санауға негізделген сома мен қалдықты табуға бағытталған ашық және жабық нәтижесі бар драматизация-есептер мен көрнекі есептер |
6.5.1 60-қа дейінгі сома мен қалдықты табуға бағытталған драматизация-есептер мен көрнекі есептерді шешу, калькулятордың көмегімен жауабын табу 6.5.2 есептеу әрекетін пайдалануды қажет ететін |
4 |
|
|
67 |
6-сынып «Санау» пәні бойынша қайталау |
1 |
|
||
|
68 |
Жылдық қайталау |
1 |
|
||
шағым қалдыра аласыз













