|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||||
|
Сынып: 7 сабақ 10-11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Витраж техникасымен жұмыс |
||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||||
|
Басталуы |
Сабақ басында: - оқушылардың зейінін шоғырландыруға, - оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алуға көңіл бөлу қажет а) Сабаққа қатыспаған оқушыларды
белгілеу. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
|||||
|
Ортасы |
Тақтадағы сабақ жоспарын
таныстыру. б) Жаңа сабақ Витраж(фр. vitre, лат. vitrum - шыны) - металл (көбінесе қорғасын) өзек арқылы бекітілген түрлі-түсті әйнектерден жасалатын ою-өрнекті немесе сюжетті-декоративті композиция. Әдетте, терезеге, есікке, арқалық қабырғаға дербес панно түрінде салынады. Витраж түрлі-түсті шыны арқылы өтетін жарық сәулелерінің құбылуы арқылы интерьерге көркем түр береді. Құрылыс тәжірибесінде ғимараттың түгел немесе ішінара әйнектелген қасбеті де Витраж деп аталады. Сарамандақ жұмыс Жұмыс дәптерінде тапсырма орындау
Айна - стильге, өмір салтына және бөлменің аумағына қарамастан, қолданыстан қалмайтын нәрсе. Айнаны декордың басты элементіне айналдыру соншалықты қиын емес, сізге аздап шыдамдылық пен табандылық қажет. Сіз әдемілігімен және қайталанбастығымен таң қалдыратын керемет витраждарды өзіңіз жасай аласыз. Олар түрлі-түсті әйнек бөліктерін біріктірудің қиюластыру әдісімен жасалады. Біз витраждың балама әдісімен айналысамыз – бұл контурды қолдану және оған мөлдір бояу құю арқылы витражды имитациялау. Көбінесе суретшілер пкейінгі кезде балама стилінде бүкіл кескіндемелерді жасайтын болды, шыны жұмысы үшін контурды мөлдір емес акрилмен толтыруға да болады. Эскиз алдын ала әзірленіп, көмекші сызықтарды азайтуға тырысып, ойластырылған айнаға қолданылуы керек. Суретті салмас бұрын айнаны медициналық спиртпен майсыздандыру керек. Бұл бояудың бетіне жақсы жұғылуы үшін қажет. Шыныға сурет салуды маркермен қолдануға болады, Өйткені дұрыс емес сызықтар болған жағдайда алкогольмен оңай жуылады. Контурдың астына түскен маркердің ізі енді жууға болмайтынын және ол айна бетінде көрінетінін ескеру маңызды, бұл витражға ұқыпсыз көрініс береді. Сызбаның жанында контурды салған дұрыс. Қорытынды Оқушылардың жұмыстарын әрқайсысына төмендегі сұрақтар арқылы бағалау. 1. Берілген бұйымдармен, заттардың дұрыс белгіленуі. 2. Бояу түстерінің үйлесімділігі. 3. Бояу арқылы заттардың көлемін көрсете білулері.т.б. 4. Оқушылардың жұмысын бағалау. (Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді. Бағалау Жасалған бұйымның нәтижесіне қарай бағалау. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дискриптор Витраж техникасы жайлы терең мағлұмат беру, оқушылардың білімдерін қалыптастыррды. Көркем бейнелеу ерекшеліктерін түсіне біледі, композиция құра білу дағдыларын дамытады. |
Сәндік-қолданбалы өнерhttp://pedagog-help.ucoz.ru/publ/13-1-0-496 |
|||||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушылар сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||
|
|
Қабілеті жоғары оқушыларға «Қарқын тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар аралаудың қарапайым түрлерін қолдана алады. |
1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||||
|
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек? 1: 2: |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7 сынып үйірме. Витраж техникасымен жұмыс.docx
7 сынып үйірме. Витраж техникасымен жұмыс.docx
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
||||||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||||
|
Сынып: 7 сабақ 10-11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Витраж техникасымен жұмыс |
||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
|||||
|
Басталуы |
Сабақ басында: - оқушылардың зейінін шоғырландыруға, - оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алуға көңіл бөлу қажет а) Сабаққа қатыспаған оқушыларды
белгілеу. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
|||||
|
Ортасы |
Тақтадағы сабақ жоспарын
таныстыру. б) Жаңа сабақ Витраж(фр. vitre, лат. vitrum - шыны) - металл (көбінесе қорғасын) өзек арқылы бекітілген түрлі-түсті әйнектерден жасалатын ою-өрнекті немесе сюжетті-декоративті композиция. Әдетте, терезеге, есікке, арқалық қабырғаға дербес панно түрінде салынады. Витраж түрлі-түсті шыны арқылы өтетін жарық сәулелерінің құбылуы арқылы интерьерге көркем түр береді. Құрылыс тәжірибесінде ғимараттың түгел немесе ішінара әйнектелген қасбеті де Витраж деп аталады. Сарамандақ жұмыс Жұмыс дәптерінде тапсырма орындау
Айна - стильге, өмір салтына және бөлменің аумағына қарамастан, қолданыстан қалмайтын нәрсе. Айнаны декордың басты элементіне айналдыру соншалықты қиын емес, сізге аздап шыдамдылық пен табандылық қажет. Сіз әдемілігімен және қайталанбастығымен таң қалдыратын керемет витраждарды өзіңіз жасай аласыз. Олар түрлі-түсті әйнек бөліктерін біріктірудің қиюластыру әдісімен жасалады. Біз витраждың балама әдісімен айналысамыз – бұл контурды қолдану және оған мөлдір бояу құю арқылы витражды имитациялау. Көбінесе суретшілер пкейінгі кезде балама стилінде бүкіл кескіндемелерді жасайтын болды, шыны жұмысы үшін контурды мөлдір емес акрилмен толтыруға да болады. Эскиз алдын ала әзірленіп, көмекші сызықтарды азайтуға тырысып, ойластырылған айнаға қолданылуы керек. Суретті салмас бұрын айнаны медициналық спиртпен майсыздандыру керек. Бұл бояудың бетіне жақсы жұғылуы үшін қажет. Шыныға сурет салуды маркермен қолдануға болады, Өйткені дұрыс емес сызықтар болған жағдайда алкогольмен оңай жуылады. Контурдың астына түскен маркердің ізі енді жууға болмайтынын және ол айна бетінде көрінетінін ескеру маңызды, бұл витражға ұқыпсыз көрініс береді. Сызбаның жанында контурды салған дұрыс. Қорытынды Оқушылардың жұмыстарын әрқайсысына төмендегі сұрақтар арқылы бағалау. 1. Берілген бұйымдармен, заттардың дұрыс белгіленуі. 2. Бояу түстерінің үйлесімділігі. 3. Бояу арқылы заттардың көлемін көрсете білулері.т.б. 4. Оқушылардың жұмысын бағалау. (Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді. Бағалау Жасалған бұйымның нәтижесіне қарай бағалау. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дискриптор Витраж техникасы жайлы терең мағлұмат беру, оқушылардың білімдерін қалыптастыррды. Көркем бейнелеу ерекшеліктерін түсіне біледі, композиция құра білу дағдыларын дамытады. |
Сәндік-қолданбалы өнерhttp://pedagog-help.ucoz.ru/publ/13-1-0-496 |
|||||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушылар сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||
|
|
Қабілеті жоғары оқушыларға «Қарқын тәсілі» әдісімен Көркемдеп аралаудың күрделі түрлерін қолдана алады. Қолдауды қажет ететін оқушылар аралаудың қарапайым түрлерін қолдана алады. |
1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||||
|
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек? 1: 2: |
||||||||
шағым қалдыра аласыз














