Төменде 7-сынып оқушыларына арналған цифрлық диета, гаджеттерге арналған тәрбие сағатының қысқа мерзімді жоспары ұсынылады.
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырыбы: «Цифрлық диета» Челленджі: гаджеттерден қысқа уақытқа бас тарту сізге қалай әсер етеді?
Сабақтың
мақсаты:
Оқушыларды Цифрлық диета ұғымының мағынасын таныстырып, уақытты
тиімді басқару дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтан күтілетін нәтиже
-
Оқушылар цифрлық диетаның маңыздылығын түсінеді.
-
Гаджеттерді тиімді қолдану дағдыларын үйренеді.
-
24 сағаттық челленджге қатысуға дайын болады.
|
Кезеңдер |
Мазмұны |
Уақыты |
Әдіс-тәсілдер |
Өмірлік жағдаяттар |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
1. Оқушылармен амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру. 2. Сабақтың мақсатын түсіндіру. 3. «Гаджетсіз бір күн өткізе аласың ба?» сұрағын талқылау. |
5 мин |
Әңгімелеу, миға шабуыл |
Жұптық жұмыс: Оқушылар жұптасып, бір-біріне «Гаджеттерден бір күнге бас тарту мүмкін бе?» деген сұрақ қойып, жауап береді. |
Интерактивті тақта, презентация |
|
Негізгі бөлім |
1. Цифрлық диета дегеніміз не? (Қысқаша түсіндіру) 2. Гаджеттерден қысқа уақытқа бас тартудың пайдасы: - Денсаулыққа оң әсері - Уақытты тиімді пайдалану - Стресстің азаюы - Нағыз қарым-қатынастың жақсаруы |
10 мин |
Түсіндіру, сұрақ-жауап |
Өмірлік жағдаят: «Айжанның телефоны сынып қалды. Ол бір күн бойы гаджетсіз жүруге мәжбүр. Ол өз уақытын қалай тиімді өткізуі мүмкін?» (Оқушылар талқылайды) |
Презентация, инфографика |
|
Топтық жұмыс |
Тапсырма: Оқушыларды 3 топқа бөлу. 1-топ: Гаджеттерсіз күннің пайдасы. 2-топ: Цифрлық тәуелділіктің зияны. 3-топ: Гаджеттерді дұрыс пайдаланудың жолдары. - Әр топ өз ойларын постер немесе презентация түрінде ұсынады. |
15 мин |
Топтық жұмыс, постер қорғау |
Өмірлік жағдаят: «Ержан сабақ оқып отыр, бірақ телефонына жиі алаңдайды. Ол сабаққа көбірек көңіл бөлу үшін не істеу керек?» (Топтар өз пікірлерін білдіреді) |
Флипчарт, маркер, стикерлер |
|
Жұптық жұмыс |
Тапсырма: Оқушылар жұптасып, келесі тақырыптар бойынша өз ойларын жазады: 1. «Гаджеттерді шамадан тыс қолданудың 3 кері әсері» 2. «Гаджеттерсіз бір күн – мен үшін...» (эссе түрінде қысқа жауап жазады) |
10 мин |
Жұптық жұмыс, жазбаша ойлану |
Өмірлік жағдаят: «Мұрат түні бойы смартфон ойнады, ертеңгісін сабаққа кешігіп қалды. Бұл жағдай қайталанбауы үшін қандай кеңес берер едің?» (Жұптар талқылайды) |
Стикерлер, қағаздар |
|
Қорытынды |
1. «Гаджетсіз 24 сағат» челленджін жариялау. 2. Оқушылардың пікірін тыңдау. 3. Кері байланыс: «Гаджеттерден бас тарту қиын бола ма?» |
10 мин |
Рефлексия, кері байланыс |
Жұптық жұмыс: Оқушылар бір-біріне «Гаджетсіз күнді қалай өткіздің?» деп сұрақ қойып, тәжірибелерімен бөліседі. |
Бағалау парағы, стикерлер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7 сыныпқа арналған "Цифрлық диета"тәрбие сағатының жоспары
7 сыныпқа арналған "Цифрлық диета"тәрбие сағатының жоспары
Төменде 7-сынып оқушыларына арналған цифрлық диета, гаджеттерге арналған тәрбие сағатының қысқа мерзімді жоспары ұсынылады.
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырыбы: «Цифрлық диета» Челленджі: гаджеттерден қысқа уақытқа бас тарту сізге қалай әсер етеді?
Сабақтың
мақсаты:
Оқушыларды Цифрлық диета ұғымының мағынасын таныстырып, уақытты
тиімді басқару дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтан күтілетін нәтиже
-
Оқушылар цифрлық диетаның маңыздылығын түсінеді.
-
Гаджеттерді тиімді қолдану дағдыларын үйренеді.
-
24 сағаттық челленджге қатысуға дайын болады.
|
Кезеңдер |
Мазмұны |
Уақыты |
Әдіс-тәсілдер |
Өмірлік жағдаяттар |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
1. Оқушылармен амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру. 2. Сабақтың мақсатын түсіндіру. 3. «Гаджетсіз бір күн өткізе аласың ба?» сұрағын талқылау. |
5 мин |
Әңгімелеу, миға шабуыл |
Жұптық жұмыс: Оқушылар жұптасып, бір-біріне «Гаджеттерден бір күнге бас тарту мүмкін бе?» деген сұрақ қойып, жауап береді. |
Интерактивті тақта, презентация |
|
Негізгі бөлім |
1. Цифрлық диета дегеніміз не? (Қысқаша түсіндіру) 2. Гаджеттерден қысқа уақытқа бас тартудың пайдасы: - Денсаулыққа оң әсері - Уақытты тиімді пайдалану - Стресстің азаюы - Нағыз қарым-қатынастың жақсаруы |
10 мин |
Түсіндіру, сұрақ-жауап |
Өмірлік жағдаят: «Айжанның телефоны сынып қалды. Ол бір күн бойы гаджетсіз жүруге мәжбүр. Ол өз уақытын қалай тиімді өткізуі мүмкін?» (Оқушылар талқылайды) |
Презентация, инфографика |
|
Топтық жұмыс |
Тапсырма: Оқушыларды 3 топқа бөлу. 1-топ: Гаджеттерсіз күннің пайдасы. 2-топ: Цифрлық тәуелділіктің зияны. 3-топ: Гаджеттерді дұрыс пайдаланудың жолдары. - Әр топ өз ойларын постер немесе презентация түрінде ұсынады. |
15 мин |
Топтық жұмыс, постер қорғау |
Өмірлік жағдаят: «Ержан сабақ оқып отыр, бірақ телефонына жиі алаңдайды. Ол сабаққа көбірек көңіл бөлу үшін не істеу керек?» (Топтар өз пікірлерін білдіреді) |
Флипчарт, маркер, стикерлер |
|
Жұптық жұмыс |
Тапсырма: Оқушылар жұптасып, келесі тақырыптар бойынша өз ойларын жазады: 1. «Гаджеттерді шамадан тыс қолданудың 3 кері әсері» 2. «Гаджеттерсіз бір күн – мен үшін...» (эссе түрінде қысқа жауап жазады) |
10 мин |
Жұптық жұмыс, жазбаша ойлану |
Өмірлік жағдаят: «Мұрат түні бойы смартфон ойнады, ертеңгісін сабаққа кешігіп қалды. Бұл жағдай қайталанбауы үшін қандай кеңес берер едің?» (Жұптар талқылайды) |
Стикерлер, қағаздар |
|
Қорытынды |
1. «Гаджетсіз 24 сағат» челленджін жариялау. 2. Оқушылардың пікірін тыңдау. 3. Кері байланыс: «Гаджеттерден бас тарту қиын бола ма?» |
10 мин |
Рефлексия, кері байланыс |
Жұптық жұмыс: Оқушылар бір-біріне «Гаджетсіз күнді қалай өткіздің?» деп сұрақ қойып, тәжірибелерімен бөліседі. |
Бағалау парағы, стикерлер |
шағым қалдыра аласыз













