№ р/с
|
Бөлім/
Тақырыптар
|
Сабақ
тақырыбы
|
Оқу
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
Ескертпе
|
|
|
1 тоқсан
|
|
|
1-3
|
Сандар
және
шамалар
|
1-ден 100 000-ға
дейінгі сандар. Қайталау.
|
7.1.1.1 100
000-ға дейінгі сандарды алу, атау және жазу
|
3
|
08.09
08.09
15.09
|
|
|
|
7.1.1.2 1 00 000-ға дейін сандарды тура және кері ретте
санау: берілген саннан берілгенге дейін, тең сандар және топтар
бойынша
|
|
|
|
4-6
|
1-ден 100 000-ға
дейінгі сандардың нөмірлері:құрылуы:,оқылуы,
жазылуы
|
7.1.1.3 санның 100
000-ға дейінгі сандардың натурал қатарындағы орнын
анықтау
|
3
|
15.09
22.09
22.09
|
|
|
|
7.1.1.5 100 000-ға
дейін натурал қатардағы сандардың қасиетін түсіну және
пайдалану
|
|
|
|
|
|
7.1.1.6 100 000-ға
дейін сандарды оқу, жазу және
салыстыру
|
|
|
|
7-9
|
1-ден 100-ге, 1000-ға
дейінгі сандардың нөмірлері: сандарды салыстыру, жұп, тақ сандар,
сандық қатардағы санның орны.Сандарды ондықтарға, жүздіктерге,
мыңдық бірліктерге дейін дөңгелектеу. I-ден XX-ға дейін римдік
нөмірлеу.
|
7.1.1.7 жұп/тақ
сандарды айыру; біртаңбалы, екітаңбалы, үштаңбалы, төрттаңбалы және
бестаңбалы сандарды ажырату; сандарды ондықтар, жүздіктер мен
мыңдықтарға дейін дөңгеленту
|
3
|
29.09
29.09
06.10
|
|
|
|
7.1.1.8 сандарды топтар
мен разрядтар кестесіне жазу; санның разрядты және топтық құрамын
анықтау
|
|
|
|
|
|
|
7.1.1.9 100 000-ға дейін
дейінгі разрядты қосынды сандар сомасына сандарды
құрау
|
|
|
|
|
|
|
7.1.1.4 ХХ-ға дейін
сандардың римдік нөмірленуін оқу, жазу және
пайдалану
|
|
|
|
10-11
|
|
Құн өлшемдері: теңге,
тиын
|
7.1.3.4 ақшаларды тану: 200 тг., 500 тг.,1 000 тг., 2 000
тг,
|
2
|
06.10
13.10
|
|
|
|
|
5 000 тг, 10 000 тг
тиындарды айырбастау
және ауыстыруды орындау
|
|
|
|
|
|
|
7.1.3.5 200 тг, 500 тг,
1000 тг, 2000 тг, 5000 тг, 10 000
тг
|
|
|
|
|
|
|
7.1.3.6 сатып алу үшін
есептесуге ақшаларды пайдалану
|
|
|
|
12-16
|
|
Бұрыш. Бұрыштың
түрлері: тік, доғал, сүйір, жазық, толық .Градус- бұрышты өлшеу
бірлігі. Бұрышты өлшеу.
|
7.2.1.5 бұрыштардың
түрлерін айырып, атау: тік, доғал, сүйір,
толық
|
5
|
13.10
20.10
20.10
27.10
27.10
|
|
|
|
|
7.2.1.6 бұрыштың
(градус) шамасын өлшеу амалы және оны өлшеуге арналған құралды
(транспортир) таңдау
|
|
|
|
|
|
|
7.2.2.1 транспортирдің
көмегімен бұрыштарды өлшеу және
құру
|
|
|
|
2
тоқсан
|
17-19
|
|
Шамаларды өлшеу кезінде
алынған сандар. Шамаларды өлшеу кезінде алынған сандарды
түрлендіру.
|
7.1.3.1 көлемдерді
өлшем бірліктерін қолдана отыра шамаларды өлшеу; заттарды есептеуде
алынған сандарды шама атауларымен бірге сандарды
жазу
|
3
|
10.11
10.11
17.11
|
|
|
|
|
7.1.3.2 бір атаулы
шамалардың мәнін салыстыру
|
|
|
|
|
|
|
7.1.3.3 шамалардың
арақатынасын орнату: құны, ұзындығы, салмағы мен
уақыты
|
|
|
|
|
|
|
7.1.3.7 көлемдерді
өлшеген кезде алған сандарды жаңартуды
орындау
|
|
|
|
|
|
|
7.1.3.8 көлемдерді
өлшеуде алынған сандарды ауызша және жазбаша қосу мен азайтуды
орындау; көлемдерді өлшеуде алынған сандарды бір белгісілі санға,
дөңгеленген ондықтар мен екі белгілі санға көбейту мен
бөлу
|
|
|
|
20-21
|
|
Жай бөлшекті, аралас
сандарды құру,жазу, оқу
|
7.1.1.11 қарапайым және ондық бөлшектердің құрылуын
көрсету
жазу; бөлшектердің
алымы мен бөлімінің мағынасын
түсіну
|
2
|
17.11
24.11
|
|
|
|
|
7.1.1.12 қарапайым
бөлшектер мен аралас сандарды оқу,
|
|
|
|
22-24
|
|
Жай бөлшекті
бөлгіштермен, бірдей алымдармен салыстыру,аралас сандарды
салыстыру
|
7.1.1.13 бөлімі бірдей
бөлшектерді салыстыру, алымы бірдей бөлшектерді салыстыру, аралас
сандарды салыстыру
|
3
|
24.11
01.12
01.12
|
|
|
|
|
7.1.1.14 дұрыс және
дұрыс емес бөлшектерді алу
|
|
|
|
25-26
|
|
Дұрыс, бұрыс
бөлшектер
|
7.1.1.14 дұрыс және
дұрыс емес бөлшектерді алу
|
2
|
08.12
08.12
|
|
27-30
|
|
Бірдей бөлгіштері бар
бөлшектерді қосу, азайту. Аралас сандарды қосу,
азайту.
|
7.1.2.15 бірдей алымы
бар бөлшектерді көбейту мен бөлуді орындау; аралас сандарды қосу
мен алу; бірден және толық саннан бөлшекті
алу
|
4
|
15.12
15.12
22.12
22.12
|
|
3
тоқсан
|
31-32
|
|
Ондық бөлшектерді
құру,жазу,оқу. Нөмірлер кестесіндегі ондық үлестік бөліктердің
орны.
|
7.1.1.16 қарапайым және ондық бөлшек түрінде бөлімі 10,
100, 1000 болатын бөлшектерді алып, жазу; ондық бөлшектерді оқып,
салыстыру; ондық бөлшектер мен
толық
сандарды
салыстыру
|
2
|
12.01
12.01
|
|
33-36
|
|
Ондық бөлшектерді
салыстыру
|
7.1.1.17 нөмірлік
кестеге ондық бөлшектерді жазу
|
4
|
19.01
19.01
26.01
26.01
|
|
|
|
|
7.1.1.19 ондық бөлшек
түрінде алынған заттың ұзындығы, салмағы мен құнын есептеу кезінде
қол жеткізген сандарды жазып алу, кері операцияны
орындау
|
|
|
|
37-40
|
|
Ондық бөлшектерді қосу
және азайту
|
7.1.2.17 ондық
бөлшектерді қосу мен алуды орындау
|
4
|
02.02
02.02
09.02
09.02
|
|
41-43
|
|
Ондық бөлшектерді
бірдей санға көбейту мен бөлу
|
7.1.2.18 ондық
бөлшектерді бір таңбалы санға көбейту мен бөлуді
орындау
|
3
|
16.02
16.02
23.02
|
|
44-45
|
|
Ондық бөлшектерді
бірдей санға көбейту мен бөлу
|
7.1.2.18 ондық
бөлшектерді бір таңбалы санға көбейту мен бөлуді
орындау
|
2
|
23.02
01.03
|
|
46-47
|
|
Саннық ондық үлестік
бөлшегін табу
|
7.3.1.5 2-3 әрекеттің
орындалуын талап ететін, құрамдас мәтіндік, арифметикалық есептерді
шешу
|
1
|
01.03
|
08.03.
|
|
|
|
7.3.1.6 шартты
белгілерді қолданып, есептің мазмұнын қысқаша жазба түрінде
орындау
|
|
|
|
|
48-51
|
|
Төртбұрыштар,шаршы,
тіктөртбұрыш, ромб, параллелограмм.
Периметр
|
7.2.2.9 төртбұрыштарды
тану және айыру: квадрат, тіктөртбұрыш, ромб,
параллелограмм
|
4
|
15.03
15.03
05.04
05.04
|
|
|
|
|
7.2.1.4 квадрат,
тікбұрыш, ромб, параллелограммалардың периметріне анықтама беру;
периметрдің формуласын қолдану
|
|
|
|
53-54
|
|
Қайталау:
Нөмірлеу
|
7.1.1.4 ХХ-ға дейін
сандардың римдік нөмірленуін оқу, жазу және
пайдалану
|
2
|
12.04
12.04
|
|
55-58
|
|
Бүтін және бөлшек
сандарды қосу, азайту. Қосу мен азайтуды
тексеру
|
7.1.2.5 қосу мен алудың белгісіз қосылғыштарын табу; 100
000-ға дейін сандарды қосу мен алуға мысалдарды
шешу;
қосуды алумен және кері
ретпен тексеру
|
4
|
19.04
19.04
26.04
26.04
|
|
59-61
|
|
Жақшамен және жақшасыз
берілген мысалдардағы амалдардың орындалу
реті
|
7.1.1.8 сандарды топтар
мен разрядтар кестесіне жазу;санның разрядты және топтық құрамын
анықтау
|
3
|
03.05
03.05
10.05
|
|
|
|
|
7.1.2.13 100 000-ға
дейін жақшасы бар және жақшасы жоқ 1 және 2 сатыдағы мысалдарда
әрекеттер тәртібін ұстану
|
|
|
|
62-66
|
|
Қайталау
|
|
5
|
10.05
17.05
17.05
24.05
24.05
|
|