Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
7 сыныпқа математика пәнінен үйден оқыту ктж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күнтізбелік – тақырыптық жоспар
2023-2024 оқу жылы
№ р/с |
Бөлім/ Тақырыптар |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескертпе |
|
|
1 тоқсан |
|
|
||
1-3 |
Сандар және шамалар |
1-ден 100 000-ға дейінгі сандар. Қайталау. |
7.1.1.1 100 000-ға дейінгі сандарды алу, атау және жазу |
3 |
08.09 08.09 15.09 |
|
|
|
7.1.1.2 1 00 000-ға дейін сандарды тура және кері ретте санау: берілген саннан берілгенге дейін, тең сандар және топтар бойынша |
|
|
|
|
4-6 |
1-ден 100 000-ға дейінгі сандардың нөмірлері:құрылуы:,оқылуы, жазылуы |
7.1.1.3 санның 100 000-ға дейінгі сандардың натурал қатарындағы орнын анықтау |
3 |
15.09 22.09 22.09 |
|
|
|
|
7.1.1.5 100 000-ға дейін натурал қатардағы сандардың қасиетін түсіну және пайдалану |
|
|
|
|
|
|
7.1.1.6 100 000-ға дейін сандарды оқу, жазу және салыстыру |
|
|
|
|
7-9 |
1-ден 100-ге, 1000-ға дейінгі сандардың нөмірлері: сандарды салыстыру, жұп, тақ сандар, сандық қатардағы санның орны.Сандарды ондықтарға, жүздіктерге, мыңдық бірліктерге дейін дөңгелектеу. I-ден XX-ға дейін римдік нөмірлеу. |
7.1.1.7 жұп/тақ сандарды айыру; біртаңбалы, екітаңбалы, үштаңбалы, төрттаңбалы және бестаңбалы сандарды ажырату; сандарды ондықтар, жүздіктер мен мыңдықтарға дейін дөңгеленту |
3 |
29.09 29.09 06.10 |
|
|
|
|
7.1.1.8 сандарды топтар мен разрядтар кестесіне жазу; санның разрядты және топтық құрамын анықтау |
|
|
|
|
|
|
|
7.1.1.9 100 000-ға дейін дейінгі разрядты қосынды сандар сомасына сандарды құрау |
|
|
|
|
|
|
7.1.1.4 ХХ-ға дейін сандардың римдік нөмірленуін оқу, жазу және пайдалану |
|
|
|
10-11 |
|
Құн өлшемдері: теңге, тиын |
7.1.3.4 ақшаларды тану: 200 тг., 500 тг.,1 000 тг., 2 000 тг, |
2 |
06.10 13.10 |
|
|
|
|
5 000 тг, 10 000 тг тиындарды айырбастау және ауыстыруды орындау |
|
|
|
|
|
|
7.1.3.5 200 тг, 500 тг, 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг, 10 000 тг |
|
|
|
|
|
|
7.1.3.6 сатып алу үшін есептесуге ақшаларды пайдалану |
|
|
|
12-16 |
|
Бұрыш. Бұрыштың түрлері: тік, доғал, сүйір, жазық, толық .Градус- бұрышты өлшеу бірлігі. Бұрышты өлшеу. |
7.2.1.5 бұрыштардың түрлерін айырып, атау: тік, доғал, сүйір, толық |
5 |
13.10 20.10 20.10 27.10 27.10
|
|
|
|
|
7.2.1.6 бұрыштың (градус) шамасын өлшеу амалы және оны өлшеуге арналған құралды (транспортир) таңдау |
|
|
|
|
|
|
7.2.2.1 транспортирдің көмегімен бұрыштарды өлшеу және құру |
|
|
|
2 тоқсан |
||||||
17-19 |
|
Шамаларды өлшеу кезінде алынған сандар. Шамаларды өлшеу кезінде алынған сандарды түрлендіру. |
7.1.3.1 көлемдерді өлшем бірліктерін қолдана отыра шамаларды өлшеу; заттарды есептеуде алынған сандарды шама атауларымен бірге сандарды жазу |
3 |
10.11 10.11 17.11 |
|
|
|
|
7.1.3.2 бір атаулы шамалардың мәнін салыстыру |
|
|
|
|
|
|
7.1.3.3 шамалардың арақатынасын орнату: құны, ұзындығы, салмағы мен уақыты |
|
|
|
|
|
|
7.1.3.7 көлемдерді өлшеген кезде алған сандарды жаңартуды орындау |
|
|
|
|
|
|
7.1.3.8 көлемдерді өлшеуде алынған сандарды ауызша және жазбаша қосу мен азайтуды орындау; көлемдерді өлшеуде алынған сандарды бір белгісілі санға, дөңгеленген ондықтар мен екі белгілі санға көбейту мен бөлу |
|
|
|
20-21 |
|
Жай бөлшекті, аралас сандарды құру,жазу, оқу |
7.1.1.11 қарапайым және ондық бөлшектердің құрылуын көрсету жазу; бөлшектердің алымы мен бөлімінің мағынасын түсіну |
2 |
17.11 24.11 |
|
|
|
|
7.1.1.12 қарапайым бөлшектер мен аралас сандарды оқу, |
|
|
|
22-24 |
|
Жай бөлшекті бөлгіштермен, бірдей алымдармен салыстыру,аралас сандарды салыстыру |
7.1.1.13 бөлімі бірдей бөлшектерді салыстыру, алымы бірдей бөлшектерді салыстыру, аралас сандарды салыстыру |
3 |
24.11 01.12 01.12 |
|
|
|
|
7.1.1.14 дұрыс және дұрыс емес бөлшектерді алу |
|
|
|
25-26 |
|
Дұрыс, бұрыс бөлшектер |
7.1.1.14 дұрыс және дұрыс емес бөлшектерді алу |
2 |
08.12 08.12 |
|
27-30 |
|
Бірдей бөлгіштері бар бөлшектерді қосу, азайту. Аралас сандарды қосу, азайту. |
7.1.2.15 бірдей алымы бар бөлшектерді көбейту мен бөлуді орындау; аралас сандарды қосу мен алу; бірден және толық саннан бөлшекті алу |
4 |
15.12 15.12 22.12 22.12
|
|
3 тоқсан |
||||||
31-32 |
|
Ондық бөлшектерді құру,жазу,оқу. Нөмірлер кестесіндегі ондық үлестік бөліктердің орны. |
7.1.1.16 қарапайым және ондық бөлшек түрінде бөлімі 10, 100, 1000 болатын бөлшектерді алып, жазу; ондық бөлшектерді оқып, салыстыру; ондық бөлшектер мен толық сандарды салыстыру |
2 |
12.01 12.01 |
|
33-36 |
|
Ондық бөлшектерді салыстыру |
7.1.1.17 нөмірлік кестеге ондық бөлшектерді жазу |
4 |
19.01 19.01 26.01 26.01 |
|
|
|
|
7.1.1.19 ондық бөлшек түрінде алынған заттың ұзындығы, салмағы мен құнын есептеу кезінде қол жеткізген сандарды жазып алу, кері операцияны орындау |
|
|
|
37-40 |
|
Ондық бөлшектерді қосу және азайту |
7.1.2.17 ондық бөлшектерді қосу мен алуды орындау |
4 |
02.02 02.02 09.02 09.02 |
|
41-43 |
|
Ондық бөлшектерді бірдей санға көбейту мен бөлу |
7.1.2.18 ондық бөлшектерді бір таңбалы санға көбейту мен бөлуді орындау |
3 |
16.02 16.02 23.02 |
|
44-45 |
|
Ондық бөлшектерді бірдей санға көбейту мен бөлу |
7.1.2.18 ондық бөлшектерді бір таңбалы санға көбейту мен бөлуді орындау |
2 |
23.02 01.03
|
|
46-47 |
|
Саннық ондық үлестік бөлшегін табу |
7.3.1.5 2-3 әрекеттің орындалуын талап ететін, құрамдас мәтіндік, арифметикалық есептерді шешу |
1
|
01.03
|
08.03. |
|
|
|
7.3.1.6 шартты белгілерді қолданып, есептің мазмұнын қысқаша жазба түрінде орындау |
|
|
|
48-51 |
|
Төртбұрыштар,шаршы, тіктөртбұрыш, ромб, параллелограмм. Периметр |
7.2.2.9 төртбұрыштарды тану және айыру: квадрат, тіктөртбұрыш, ромб, параллелограмм |
4 |
15.03 15.03 05.04 05.04
|
|
|
|
|
7.2.1.4 квадрат, тікбұрыш, ромб, параллелограммалардың периметріне анықтама беру; периметрдің формуласын қолдану |
|
|
|
53-54 |
|
Қайталау: Нөмірлеу |
7.1.1.4 ХХ-ға дейін сандардың римдік нөмірленуін оқу, жазу және пайдалану |
2 |
12.04 12.04
|
|
55-58 |
|
Бүтін және бөлшек сандарды қосу, азайту. Қосу мен азайтуды тексеру |
7.1.2.5 қосу мен алудың белгісіз қосылғыштарын табу; 100 000-ға дейін сандарды қосу мен алуға мысалдарды шешу; қосуды алумен және кері ретпен тексеру |
4 |
19.04 19.04 26.04 26.04
|
|
59-61 |
|
Жақшамен және жақшасыз берілген мысалдардағы амалдардың орындалу реті |
7.1.1.8 сандарды топтар мен разрядтар кестесіне жазу;санның разрядты және топтық құрамын анықтау |
3 |
03.05 03.05 10.05
|
|
|
|
|
7.1.2.13 100 000-ға дейін жақшасы бар және жақшасы жоқ 1 және 2 сатыдағы мысалдарда әрекеттер тәртібін ұстану |
|
|
|
62-66 |
|
Қайталау |
|
5 |
10.05 17.05 17.05 24.05 24.05 |
|