Сабақтың
ортасы
10-минут
7
минут
8
минут
|
ІІІ. «Топтық»
жұмыс
« Ойлан, жұптас,
бөліс » әдісін қолдану.
Суреттерден
физикалық және химиялық құбылыстарды
анықта



Тапсырманы кестеге
толтыр: Бұл қандай құбылыс?
Неліктен?
І-
топ"Физикалық құбылыс"
Сурет
|
Құбылыстар
|
Тән
белгілері
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ
-топ"Химиялық құбылыс"
Сурет
|
Құбылыстар
|
Тән
белгілері
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ
–топ"Химиялық реакцияның
белгілері"
Сурет
|
Құбылыстар
|
Тән
белгілері
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор
|
Балл
|
-
Физикалық
құбылыстарды біледі
-
Химиялық құбылысты
біледі
-
Химиялық реакцияның
белгілерін тани ды
4. Суреттерді
кестеде көрсетеді
|
1
1
1
1
|
Қалыптастырушы
бағалау
IV. «Жұптық» жұмыс. «Ойды
түйінде... » әдісін
қолдану
Мына құбылыстарды анықтап,
белгілерін
түсіндіреді.
1.Мұздың еруі2.Шәйнектегі
судың қайнауы 3.Қанттың суда еруі
4.Сүттің ашуы 5.Темір
шегенің таттануы 6.Балауыз шамның
жануы
7. Жаңбырдың жануы 8. Күміс
қасықтың қараюы
9.Қорғасынның балқуы
10.Жапырақтың шіруі
Дескриптор
|
Балл
|
1.Физикалық,
химиялық құбылыстарды
анықтайды.
2.Белгілерін
түсінеді
|
1
1
|
Қалыптастырушы
бағалау
V. Жеке
жұмыс. №3 зертханалық жұмыс
орындау.
«Химиялық
реакциялардың белгілері»
Т.Қ. ережесі бойынша
әңгімелесу.
(тәжірибе жасау, төмендегі
кестені толтырады.)
Не
істелді?
|
Не
байқалды?
|
Қорытынды
|
Ағаштың
жануы
|
|
|
Әктастың сумен
әрекеттесуі
|
|
|
Сүттің
ашуы
|
|
|
Дескриптор
|
Балл
|
1.Химиялық құбылыс
жүру кезіндегі өзгерістерді
анықтайды;
2. Өзгерістерді
кестеге толтырады
3.Жұмыстың қорытындысын
кестеге жазады
|
1
1
1
|
Қалыптастырушы
бағалау
|
Суреттер
Нұсқау беру және
айту
Кесте

Флипчарт


ТҚЕ
Ағаш, әктас, сүт,
айран спиртшам, шырпы, кәрлен табақша,
стақан

|