"82+18,100-82" түріндегі қосу және азайтудың жазбаша есептеу тәсілдерін пысықтау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"82+18,100-82" түріндегі қосу және азайтудың жазбаша есептеу тәсілдерін пысықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы







«Қараөзек» жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Ашық сабақ

Тақырыбы:

«82+18; 100-82 түріндегі қосу және азайтудың жазбаша есептеу тәсілдерін пысықтау»



Пән мұғалімі: Азиева Толғанай

Пәні: математика

Сынып: 2 «А»

Сабақтың тақырыбы. 82+18; 100-82 түріндегі қосу және азайтудың жазбаша есептеу тәсілдерін пысықтау.

Сабақтың мақсаты.

1. Толық ондыққа дейін толықтыру негізінде және 100 санын шығарып алудың жазбаша қосу, азайтудың тәсілдерін пысықтау, есепті шығару кезінде оны қолдануды қайталау; ойын арқылы оқушылардың белсенділіктері мен пәнге қызығушылықтарын арттыру.

2.Логикалық ойлау қабілеттерін, есте сақтау қабілеттерін, танымдық, шығармашылық қабілеттерін, математикалық тіл байлығын дамыту, шапшаң есептеу дағдыларын дамыту.

3.Оқуға, ұжымшылдыққа, әсемдікке тәрбиелеу, жолдастық, достық қарым-қатынаста еңбек етуге тәрбиелеу; тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Көрнекілігі: слайдтар, компьютер, экран, видеопроектор, таратпа материалдар, «Қошақан» әнінің минусовкасы, ойындар, бағалау тақтасы, бағалау карточкалары, үлестірмелі карточкалар.

Типі: білім-білікті қалыптастыру.

Әдіс –тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау-жинақтау, ойын, ребус шешу, таңдау,топпен жұмыс, жұппен жұмыс, психологиялық тренинг.

Түрі: сайыс сабақ

Сабақтың барысы.

Ұйымдастыру кезеңі.

1.Психологиялық дайындық. 1-слайд.

Біздер тату баламыз,

Өсіп алға барамыз,

Есептерді шығарып,

Білімді шәкірт боламыз.





2. Ребус шешу. 2-слайд

І

М

Л

І

Б

40

50

30

20

10



3.Сайыс ережесімен таныстыру.

Сыныпты топтарға бөлу. Таңдау әдісі бойынша

Топтардың аттары.

Алғырлар 3-слайд

Білгірлер

Тапқырлар

Үй тапсырмасын тексеру. 4-5-слайдтар.

7-мысал. Ауызша тексеру.

а

12

32

9

19

29

38+а






90-а








d

25

55

21

41

61

100-d






D+14








Өтілген материалды пысықтау.

«Аққала жасау» ойыны. 6-слайд.

47+9 90-8 65-7

70-59 38+32 81+19

43+40 79+6 7+87

78-12 50-23 65+12

«Математикалық бұлттар» ойыны. 8-9слайдтар.

2-мысал. Баған түрінде жазып, есептеу. Тақтада әр топтан оқушылар шығып, түсіндіріп орындайды.

  1. топ. 90-58 25+55 95см-43см

  2. топ. 57+13 56-36 55см+41см

  3. топ. 42+28 100+65 79кг-56кг

«Кім шапшаң?» ойыны

Топпен жұмыс. 10-слайд.

3-есеп.Қысқаша жазылуын толықтырып, есеп құрастыр. Оны шығар. Топ болып, ұжымдасып шығарады.

1- топ

аПрямоугольник 2 Правая фигурная скобка 5 ) Музыкамен- б.

Прямоугольник 3 Бимен - б. 100 бала

Спортпен -? б.

2-топ.

әПравая фигурная скобка 13 ) Музыкамен- ? б.

Прямоугольник 15 Бимен - б. 100 бала

Прямоугольник 14 Спортпен - б.

3-топ.

бПрямоугольник 11 Правая фигурная скобка 10 ) Музыкамен- б.

Бимен - ? б. 100 бала

С портпен - б.

Сергіту сәті.

«Қошақан» өлеңінің әніне қимылмен би билеу.

«Жұлдызшалар» ойыны

Жұппен жұмыс. 11-слайд.

5-мысал. Балалар жұпта талдап, жауаптарын ауызша айтады. Тақтадағы дұрыс жауаптарымен тексереді.

4+57 * 57-4 55+45 * 45+55 80-20 * 80-23

13+8 * 8+15 77-14 * 87- 14 24-8 * 20-8

95-65 * 90-65 80-20 * 20+8 80-55 * 86-55

«Қызықты математика» ойыны.12-слайд

Логикалық есептер.

Қызықты есептер.

Жұмбақ есептер.



«Эстафета» ойыны.

Соңғы партада отыратын барлық оқушылар бiр – бір карточкадан алады да, карточкада жазылған бір мысалды орындап, өзінің алдындағы партада отыратын оқушыға береді. Осылай эстафета бойынша оқушылар өз кезегі келген кезде мысалды орындап, алда отырған оқушыға мысал жазылған карточканы беріп, жалғастыра береді. Ойын соңында карточка ең бірінші партаға келеді де, мұғалім жинап алады.

100-ге дейінгі қосу мен азайтуды пысықтауға байланысты өрнектердің мәнін табуға беріледі.



Қорыту. Әр топтың ұпайларын оқушылар өздері есептеп, шығарады. Жеңімпаз топты жариялау.

Бағалау. Әр оқушы алған карточкаларының санына қарай бағаланады.

Үйге тапсырма беру. 90-сабақ. 4, 7-тапсырмалар.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
09.06.2018
520
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі