2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / №82 Не ауыр, не жеңіл ҚМЖ 4-сынып Әдебиеттік оқу

№82 Не ауыр, не жеңіл ҚМЖ 4-сынып Әдебиеттік оқу

Материал туралы қысқаша түсінік
№82 Не ауыр, не жеңіл ҚМЖ 4-сынып Әдебиеттік оқу
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:

VI Ғарышқа саяхат

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 4 « »

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

82 Не ауыр, не жеңіл?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.1.2.1* шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық, ішінара мазмұндау

4.2.1.2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу

Сабақтың мақсаты:

-шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін қолданып, ішінара мазмұндай алады;

-шығарманы түртіп алып, талдау жасап оқиды.

Құндылықты дарыту

Топтық, жұптық жұмыстарды орындау барысында ынтымақтастық орта қалыптастыру. Адамгершілік, алған білімді қолдана білу, еңбек сүйгіштік қасиеттерді насихаттау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

10 мин

І.Психологиялық дайындық

Күлімдеп күн бүгін, (қолын көтеріп, суретті нұсқайды)

Қарады маған да. (қолын кеудесіне қояды) Күлімдеп күн бүгін, (қолын көтеріп, суретті нұсқайды)

Қарайды саған да. (қасындағы оқушыны нұсқайды)

Сәлем деймін достарға, Сәлем барша ұстазға! Тату болып халықтар, Аман болсын балалар!

ІІ. Алдыңғы білімді еске түсіру.




Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.


Оқушылар жаттығу жасай отырып, жаттығу жасайды.


Сұраққа жауап береді.




Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.


«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!


Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.


Слайд 1








Слайд 2




Ортасы

25 мин

Жаңа сабақ

Пікіріңді айт

Мына пікірлерге сенесің бе?

Менің салмағым жоқ.

Су тамшылары жерге емес, жоғары қарай ұшып, төбеге жабысып қалады.

Қалпағым басымнан ұшып кете береді.

Адам қалай осындай күйге түседі?

ЕБҚ тапсырмасы

Мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап береді.

«Түсініп оқы» айдары

Мәтінді «Түртіп алу» әдісімен оқытып, оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуіне мүмкіндік беру

«Білемін» * «Ойым бөлек» -

«Жаңа ақпарат» + «Білгім келеді» ?

«Жаңа сөздер сандығы» әдісі бойынша оқушылардың мәтін бойынша түсінбеген сөздерінің мағынасын топ ішінде талдап түсініктеме жасауларына ықпал ету.

К.Э. Циолковский – ғарышты игерудің негізін салушы ғалым. Жердегілер – бұл жерде: ұшуды басқару орталығы.

ЕБҚ тапсырмасы

Мәтінді оқиды.

Саралау

Барлық оқушылар сұраққа жауап беруге қатысады. Көпшілігі мәтін мазмұнының таңдаған бөлімін үшінші жақтан (ол) әңгімелейді. Кейбір оқушы дұрыс жауабын мәтіннен мысал келтіріп айта алады

Рафт әдісі арқылы мәтінді әңгімеле

Роль «ғарышкер, зерттеуші, ұшқыш т/б)

Аудитория (жердегілер, көрермендер, халық)

Форма (ғарыштан сұхбат, ашық хат, телефон арқылы әңгіме, жазбаша жұмыс)

Тақырып (ғарыш кемесінде, ашық ғарышта, естелік)

Ізден, зертте

Автордың салмақсыздық жағдайы мен Жерді сипаттауынан теңеу, эпитет сөздерді тап.

«Синквейн» әдісі

1.Зат есім Салмақсыздық

2.Сын есім ...

3.Етістік ...

4.Төрт сөзден тұратын сөйлем...

5. Мәндес сөздер ...

Құра, сахнала

Сен де салмақсыздық жағдайын басыңнан өткізгендей, ғарышкердің рөліне ен. «Айтыңдаршы, сол тұста мен қандай күйде болдым?» дегеннен кейінгі абзацқа жағдаяттар қосып, оқиғаны өзіңше өрбітіп баяндап көр.

Мысалы, бетімді жуа беріп едім,

қолыма алған суым кішкентай шар тәріздес болып,қолымнан ұшып кетті.

Жетекші сұрақтар қою арқылы тақырыпқа қатысты ақпараттарды анықтап алады.



Сұраққа жауаптарын мұқият тыңдап болған соң сабақ тақырыбы мен күтілетін нәтиже анықталады.



Көркем шығармаға пікірін білдіруге және оны дәлелдеуге, шығарманың жанрлық ерекшелігіне байланысты өз пікірін білдіреді.















Төрт жол өлең құрастырып жазады.


Автордың салмақсыздық жағдайы мен Жерді сипаттауынан теңеу, эпитет сөздерді табады.


Сен де салмақсыздық жағдайын басыңнан өткізгендей, ғарышкердің рөліне еніп,сахналайды.


Дескриптор:

-Жеттекші сұрақтарға жауап береді-1б










Дескриптор:

Мәтінді оқиды-1 б

-Сұрақтарға жауап береді-1б

-жаңа сөздердің мағынасын айтады- 1б









Дескриптор:

-Рафт әдісі арқылы мәтінді әңгімелейді-1б


Дескриптор:

- Жерді сипаттауынан теңеу сөздерді табады-1 б

- эпитет сөздерді табады-1б


Дескриптор:

Төрт жол өлең құрастырып жазады-1б


Дескриптор:

- ғарышкердің рөліне еніп, жағдаяттар қосып айтады-1б

- оқиғаны өзінше өрбітіп баяндайды-1б

Слайд 3











Слайд 4

















Слайд 5





Слайд 6







Слайд 7




Соңы

10 мин

Сабақты бекіту. «Қорытындыла» айдары

Мәтіннен сен үшін не Қ Қ Қ (қызық, қиын, қажет) болды?

Үйге тапсырма. Оқу, мазмұндау

Рефлексия

Shape1

Үй тапсырмасы:Ғарыштағы салмақсыздық туралы ғарышкерге қандай сұрақ қояр едің?

Бағалау


Бүгінгі сабақта алған білімдері бойынша рефлексия жасайды.



Оқушылар 1-10 балдық жүйеен бағаланады.


Слайд 8










Слайд 9






10 Сәуір 2025
172
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі