Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақ жоспары (үлгі)

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.2 А Термодинамика негіздері

    Мектеп: «Маяковский атындғы орта мектебі» КММ

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Қадылбек Нұржан

    Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Пәні: физика

    Сабақ тақырыбы

    Жылу үдерістерінің қайтымсыздығы, термодинамиканың екінші заңы

    Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме)

    8.3.2.18-термодинамиканың екінші заңының мағынасын түсіндіру


    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар істей алады:

    • Қайтымды және қайтымсыз процестерге мысалдар келтіру арқылы түрлерін анықтайды

    Көптеген оқушылар істей алады:

    • Термодинамиканың екінші заңынын математикалық өрнегін, жылу мөлшері, жұмыс, ішкі энергия ұғымдары арқылы түсінеді

    Кейбір оқушылар істей алады:

    • Термодинамиканың екінші заңын қолдана отырып есептер шығарады.

    Бағалау критерийі

    • Процестерді ажырытыды.

    • Термодинамиканың екінші заңы өрнегіне кіріп тұрған әрбір шаманы түсіндіреді.

    • Термодинамиканың екінші заңын есептер шығаруда қолданады.

    Тілдік мақсаттар


    Оқылым-тыңдалым, оқылым-жазылым, оқылым-айтылым, тыңдалым-жазылым дағдылары.

    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    Термодинамика

    Термодинамика

    thermodynamics

    Энергия

    Энергия

    energy

    Қайтымсыз процесс

    Необратимый процесс

    Irreversible process

    Жылуалмасу

    Теплообменник

    Heat exchange



    Құндылықтарға баулу



    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» 6- құндылығы негізінде оқушыларды мемлекеттік тілді құрметтеуге, үштілділікке тәрбиелеу.

    Пән аралық байланыс

    Терминаологиялық сөздерде ағылшын, орыс тілі пәндерімен байланыстырдым.

    Математика (есептер шығару барысында)


    Тақырып бойынша

    алдыңғы білім



    Энергия, жұмыс, ішкі энергия

    Сабақ барысы

    Жоспарланған сабақ кезеңдері

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері





    Сабақтың басы

    7 мин

    І.Ұйымдастыру.

    • Оқушылармен сәлемдесу

    • Оқушыларды түгендеу

    • Сабаққа әзірлігін тексеру

    • Жағымды атмосфера ұйымдастыру (Шаттық шеңбері)

    ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. (W)« Үшқадамды сұхбат» әдісі.

    Идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі, басқаша айтқанда тақырып бойынша қатысушылардың бір-бірінен кезектесіп интервью алу тәсілі. Мұнда басты назарды жауапқа аудару керек.

    Сыныптағы оқушылар шағын топтарға бөлінеді. Сыныпта шағын топтармен жұмыс істеуге қолайлы жағдай жасалуы керек.

    Төрт адамнан тұратын топтарды жұптарға бөліңіз: А және Ә, Б және В.

    1-қадам. А Ә-дан сұхбат алады, ал Б В-дан сұхбат алады.

    2-қадам, керісінше. Ә А-дан сұхбат алады, ал В Б-дан сұхбат алады.

    3-қадам. Әр оқушы өз жұбы туралы ақпаратпен төрт адамдық топ ішінде бөліседі.

    • Термодинамикалық параметрлердің өзгерісінде қандай физикалық шамалар пайда болады?

    • Қандай термодинамикалық процесті білесіңдер?

    • Әр түрлі термодинамикалық процестер үшін термодинамиканың І заңын жазыңдар

    • Газдың ішкі энергиясы дегеніміз не?

    • Газдың жұмысы дегеніміз не?

    Дескриптор

    • Термодинамикалық параметрлердің өзгерісіндегі физикалық шамалар жайлы айтады.

    • Термодинамикалық процестер туралы айтады.

    • Әр түрлі термодинамикалық процестер үшін термодинамиканың І заңын жазады.

    • Газдың ішкі энергиясына анықтама береді.

    • Газдың жұмысына анықтама береді.

    Қалыптастырушы бағалау.

    ІІІ.Топқа бөлу.

    Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, балалардың көңіл-күйін анықтау. Оқушылардың көңіл күйі көтеріңкі болуы үшін конфеттердің түсіне қарай топқа біріктіру.


    Ресурстар

    Смаиликтар,

    түрлі-түсті конфеттер

















    Сабақтың ортасы

    15 мин



























    10 мин

    (W)«Ой қозғау» Термодинамиканың ІІ заңына видеоролик көрсету

    `(Кері байланыс) Тақырыпты ашуға видеоролик бойынша оқушыларға сұрақтар қою

    Қалыптастырушы бағалау: «Ынталандыру»

    Жаңа сабақ. «INSERT» әдісі арқылы оқушылар оқылған мәліметті түртіп алу жүйесі бойынша таным түсінігін қалыптастыру.

    Жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды, бағалайды.

    Тапсырманы оқып,түртіп алу жүйесі бойынша жұмыс жасалады: тақырыптағы термин сөздерді үш тілде жазып алу

    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    Термодинамика

    Термодинамика

    thermodynamics

    Энергия

    Энергия

    energy

    Қайтымсыз процесс

    Необратимый процесс

    Irreversible process

    Жылуалмасу

    Теплообменник

    Heat exchange

    W-білемін;+ жаңалық,- білмеймін,?-білгім келеді;кесте жүйесі бойынша жұмыс жасайды.


    v- білемін

    + жаңалық

    - білмеймін

    ?-білгім келеді





    Кері байланыс:

    «Қос шеңбер» әдісі бойынша оқушылар екі шеңбер құрап тұруы керек: ішкі және сыртқы. Ішкі шеңбер тұрақты болады да, сыртқы шеңбер құрамы мұғалімнің айтуымен ауысып отырады. Шеңберлердегі оқушылар саны бірдей болғаны орынды. Осылайша оқушылар талқыланатын мәселе бойынша бірнеше жолдасымен пікір алмасады

    Саралау тапсырмасы

    (I)Есептер шығару.

    1.Жабық ыдыстағы газды150 Дж жылу жұмсап қыздырғанда, ол қандай жұмыс атқарады. Осы процесте оның ішкі энергиясы қалай өзгереді?

    2.Газға 5 кДж жылу мөлшері берілді. Бұл кезде газ 2 кДж-ға тең жұмыс жасады. Газдың ішкі энергиясының өзгеруін анықтаңдар?

    3.Изотермиялық сығылудан кейін қоршаған ортаға 800 Дж жылу бөлінсе, газ қандай жұмыс атқарады?

    Дескриптор

    1.Есептің шартын құрады.

    2.Қажетті формуланы түрлендіреді

    3.Есептейді және жауабын нақты табады.

    Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ»

    Түрлі түсті стикерлер,

    кесте

    Сабақтың аяғы

    6 мин























    2 мин

    Кері байланыс. (G) «Блум таксономиясы» Ауызша

    1

    Білу

    Термодинамиканың ІІ заңы дегеніміз не?




    2

    Түсіну

    Жылупроцестерінің қайтымсыздығын түсіндіріңіз




    3

    Қолдану

    Термодинамиканың ІІ заңы жүзегеасыру мүмкін бе?






    4

    Талдау

    Термодинамиканың І-ІІ ші заңдарын процестерді салыстыр?




    5

    Жинақтау

    Жылупроцестерінің қайтымсыздығына мысал келтір?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қадылбек Нұржан
    09 Қараша 2020
    1077
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    8.3.2.18-термодинамиканың екінші заңының мағынасын түсіндіру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    8.3.2.18-термодинамиканың екінші заңының мағынасын түсіндіру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    • Процестерді ажырытыды. • Термодинамиканың екінші заңы өрнегіне кіріп тұрған әрбір шаманы түсіндіреді. • Термодинамиканың екінші заңын есептер шығаруда қолданады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақ жоспары (үлгі)

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.2 А Термодинамика негіздері

    Мектеп: «Маяковский атындғы орта мектебі» КММ

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Қадылбек Нұржан

    Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Пәні: физика

    Сабақ тақырыбы

    Жылу үдерістерінің қайтымсыздығы, термодинамиканың екінші заңы

    Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме)

    8.3.2.18-термодинамиканың екінші заңының мағынасын түсіндіру


    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар істей алады:

    • Қайтымды және қайтымсыз процестерге мысалдар келтіру арқылы түрлерін анықтайды

    Көптеген оқушылар істей алады:

    • Термодинамиканың екінші заңынын математикалық өрнегін, жылу мөлшері, жұмыс, ішкі энергия ұғымдары арқылы түсінеді

    Кейбір оқушылар істей алады:

    • Термодинамиканың екінші заңын қолдана отырып есептер шығарады.

    Бағалау критерийі

    • Процестерді ажырытыды.

    • Термодинамиканың екінші заңы өрнегіне кіріп тұрған әрбір шаманы түсіндіреді.

    • Термодинамиканың екінші заңын есептер шығаруда қолданады.

    Тілдік мақсаттар


    Оқылым-тыңдалым, оқылым-жазылым, оқылым-айтылым, тыңдалым-жазылым дағдылары.

    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    Термодинамика

    Термодинамика

    thermodynamics

    Энергия

    Энергия

    energy

    Қайтымсыз процесс

    Необратимый процесс

    Irreversible process

    Жылуалмасу

    Теплообменник

    Heat exchange



    Құндылықтарға баулу



    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» 6- құндылығы негізінде оқушыларды мемлекеттік тілді құрметтеуге, үштілділікке тәрбиелеу.

    Пән аралық байланыс

    Терминаологиялық сөздерде ағылшын, орыс тілі пәндерімен байланыстырдым.

    Математика (есептер шығару барысында)


    Тақырып бойынша

    алдыңғы білім



    Энергия, жұмыс, ішкі энергия

    Сабақ барысы

    Жоспарланған сабақ кезеңдері

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері





    Сабақтың басы

    7 мин

    І.Ұйымдастыру.

    • Оқушылармен сәлемдесу

    • Оқушыларды түгендеу

    • Сабаққа әзірлігін тексеру

    • Жағымды атмосфера ұйымдастыру (Шаттық шеңбері)

    ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. (W)« Үшқадамды сұхбат» әдісі.

    Идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі, басқаша айтқанда тақырып бойынша қатысушылардың бір-бірінен кезектесіп интервью алу тәсілі. Мұнда басты назарды жауапқа аудару керек.

    Сыныптағы оқушылар шағын топтарға бөлінеді. Сыныпта шағын топтармен жұмыс істеуге қолайлы жағдай жасалуы керек.

    Төрт адамнан тұратын топтарды жұптарға бөліңіз: А және Ә, Б және В.

    1-қадам. А Ә-дан сұхбат алады, ал Б В-дан сұхбат алады.

    2-қадам, керісінше. Ә А-дан сұхбат алады, ал В Б-дан сұхбат алады.

    3-қадам. Әр оқушы өз жұбы туралы ақпаратпен төрт адамдық топ ішінде бөліседі.

    • Термодинамикалық параметрлердің өзгерісінде қандай физикалық шамалар пайда болады?

    • Қандай термодинамикалық процесті білесіңдер?

    • Әр түрлі термодинамикалық процестер үшін термодинамиканың І заңын жазыңдар

    • Газдың ішкі энергиясы дегеніміз не?

    • Газдың жұмысы дегеніміз не?

    Дескриптор

    • Термодинамикалық параметрлердің өзгерісіндегі физикалық шамалар жайлы айтады.

    • Термодинамикалық процестер туралы айтады.

    • Әр түрлі термодинамикалық процестер үшін термодинамиканың І заңын жазады.

    • Газдың ішкі энергиясына анықтама береді.

    • Газдың жұмысына анықтама береді.

    Қалыптастырушы бағалау.

    ІІІ.Топқа бөлу.

    Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, балалардың көңіл-күйін анықтау. Оқушылардың көңіл күйі көтеріңкі болуы үшін конфеттердің түсіне қарай топқа біріктіру.


    Ресурстар

    Смаиликтар,

    түрлі-түсті конфеттер

















    Сабақтың ортасы

    15 мин



























    10 мин

    (W)«Ой қозғау» Термодинамиканың ІІ заңына видеоролик көрсету

    `(Кері байланыс) Тақырыпты ашуға видеоролик бойынша оқушыларға сұрақтар қою

    Қалыптастырушы бағалау: «Ынталандыру»

    Жаңа сабақ. «INSERT» әдісі арқылы оқушылар оқылған мәліметті түртіп алу жүйесі бойынша таным түсінігін қалыптастыру.

    Жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды, бағалайды.

    Тапсырманы оқып,түртіп алу жүйесі бойынша жұмыс жасалады: тақырыптағы термин сөздерді үш тілде жазып алу

    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    Термодинамика

    Термодинамика

    thermodynamics

    Энергия

    Энергия

    energy

    Қайтымсыз процесс

    Необратимый процесс

    Irreversible process

    Жылуалмасу

    Теплообменник

    Heat exchange

    W-білемін;+ жаңалық,- білмеймін,?-білгім келеді;кесте жүйесі бойынша жұмыс жасайды.


    v- білемін

    + жаңалық

    - білмеймін

    ?-білгім келеді





    Кері байланыс:

    «Қос шеңбер» әдісі бойынша оқушылар екі шеңбер құрап тұруы керек: ішкі және сыртқы. Ішкі шеңбер тұрақты болады да, сыртқы шеңбер құрамы мұғалімнің айтуымен ауысып отырады. Шеңберлердегі оқушылар саны бірдей болғаны орынды. Осылайша оқушылар талқыланатын мәселе бойынша бірнеше жолдасымен пікір алмасады

    Саралау тапсырмасы

    (I)Есептер шығару.

    1.Жабық ыдыстағы газды150 Дж жылу жұмсап қыздырғанда, ол қандай жұмыс атқарады. Осы процесте оның ішкі энергиясы қалай өзгереді?

    2.Газға 5 кДж жылу мөлшері берілді. Бұл кезде газ 2 кДж-ға тең жұмыс жасады. Газдың ішкі энергиясының өзгеруін анықтаңдар?

    3.Изотермиялық сығылудан кейін қоршаған ортаға 800 Дж жылу бөлінсе, газ қандай жұмыс атқарады?

    Дескриптор

    1.Есептің шартын құрады.

    2.Қажетті формуланы түрлендіреді

    3.Есептейді және жауабын нақты табады.

    Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ»

    Түрлі түсті стикерлер,

    кесте

    Сабақтың аяғы

    6 мин























    2 мин

    Кері байланыс. (G) «Блум таксономиясы» Ауызша

    1

    Білу

    Термодинамиканың ІІ заңы дегеніміз не?




    2

    Түсіну

    Жылупроцестерінің қайтымсыздығын түсіндіріңіз




    3

    Қолдану

    Термодинамиканың ІІ заңы жүзегеасыру мүмкін бе?






    4

    Талдау

    Термодинамиканың І-ІІ ші заңдарын процестерді салыстыр?




    5

    Жинақтау

    Жылупроцестерінің қайтымсыздығына мысал келтір?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Ашық сабақ 8 сынып
    09.11.2020
    1077
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қадылбек Нұржан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации