Тексерілді:
|
Бөлім: |
8.3А Квадрат теңдеулер |
|||||||||||
|
Педагогің Аты, Тегі; Әкесінің аты (бар болған жағдайда): |
М.Жандарбекова |
|||||||||||
|
Пән/Сынып: 8 сынып. |
Қатысқандар саны: Қастыспағандар саны: |
|||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу |
|||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу; |
|||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
есеп жауабын дұрыс жазу |
|||||||||||
|
Құндылықтар |
заң және тәртіп
|
|||||||||||
|
Сабақ барысы: |
||||||||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
5 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу тақырыптарын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу; |
Амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу. Үй тапсырмасын айту. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Оқулық |
|||||||
|
10мин |
Негізгі бөлім |
Квадрат теңдеу көмегімен мәтіндік есептерді шығару алгоритмі: 1.Белгісізді әріппен белгілеңіз және есеп шарты бойынша теңдеу құрыңыз; 2. Құрылған теңдеуді шешіңіз; 3.Есеп шартына сәйкес жауапты жазыңыз. Квадрат теңдеудің көмегімен шешілетін есептерге мысалдар қарастырайық: 1 – мысал: Тік төртбұрыштың ұзындығы енінен 5 см артық. Ауданы 150 см2 болса, төртбұрыштың қабырғаларын табыңдар. Шешуі: Тіктөртбұрыштың ені – х см, ұзындығы – (х+5) см S=a*b x(x+5)=150, x2+5x - 150=0, D=25+600=625, x1, 2 = х1=- 15 есептің шартын қанағаттандырмайды. x2=10, 10+5=15. Жауабы: 10 см және 15 см. |
Сұрақтарға жауап береді. Берілген тапсырмаларды орындайды.
|
Дескриптор:
|
Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары Интернет ресурстары |
|||||||
|
25 мин |
Бекіту тапсырмасы |
Тапсырмалар. 2-Тапсырма. «Теңге ілу» әдісі арқылы деңгейлік есептер беремін. А деңгейі. 1. Тікбұрышты үшбұрыштың бір
катеті В деңгейі. 2. Тікбұрышты
үшбұрыштың гипотенузасы 3-ке тең.Осы үшбұрыштың катеттерін және периметрін анықта. С деңгейі. Біреуі екіншісінен 6-ауы артық екі натурал санның көбейтіндісі 187-ге тең. Осы сандарды тап. Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар. |
Өз бетімен жұмыс. 1.Екі санның қосындысының мәні 15, ал көбейтіндісінің мәні 54.Осы сандарды тап. А.-6;-9; В.3;18; С.-3;-18; Д.6;9. 2.Тізбектей алынған екі натурал санның квадраттарының қосындысы 1513-ке тең. Осы екі санның қосындысын тап. А.55; В.53; С.-55; Д.54. 3.Бөлшектің алымы
бөлімінен 1-ге кем.Егер осы бөлшекке оған кері бөлшекті қосса
,онда А. |
Дескриптор:
«Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды.
|
Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары Интернет ресурстары. |
|||||||
|
|
Жеке жұмыс |
Оқулықпен жұмыс.
№ |
|
Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары |
||||||||
|
5 минут |
|
Бүгінгі сабақта: - мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу Рефлексия
Бағалау. |
Тақырыпты меңгергенін анықтау.
Үйге тапсырма. №9. |
Кері байланыс |
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;
8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;
Тексерілді:
|
Бөлім: |
8.3А Квадрат теңдеулер |
|||||||||||
|
Педагогің Аты, Тегі; Әкесінің аты (бар болған жағдайда): |
М.Жандарбекова |
|||||||||||
|
Пән/Сынып: 8 сынып. |
Қатысқандар саны: Қастыспағандар саны: |
|||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу |
|||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу; |
|||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
есеп жауабын дұрыс жазу |
|||||||||||
|
Құндылықтар |
заң және тәртіп
|
|||||||||||
|
Сабақ барысы: |
||||||||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
5 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу тақырыптарын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу; |
Амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу. Үй тапсырмасын айту. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Оқулық |
|||||||
|
10мин |
Негізгі бөлім |
Квадрат теңдеу көмегімен мәтіндік есептерді шығару алгоритмі: 1.Белгісізді әріппен белгілеңіз және есеп шарты бойынша теңдеу құрыңыз; 2. Құрылған теңдеуді шешіңіз; 3.Есеп шартына сәйкес жауапты жазыңыз. Квадрат теңдеудің көмегімен шешілетін есептерге мысалдар қарастырайық: 1 – мысал: Тік төртбұрыштың ұзындығы енінен 5 см артық. Ауданы 150 см2 болса, төртбұрыштың қабырғаларын табыңдар. Шешуі: Тіктөртбұрыштың ені – х см, ұзындығы – (х+5) см S=a*b x(x+5)=150, x2+5x - 150=0, D=25+600=625, x1, 2 = х1=- 15 есептің шартын қанағаттандырмайды. x2=10, 10+5=15. Жауабы: 10 см және 15 см. |
Сұрақтарға жауап береді. Берілген тапсырмаларды орындайды.
|
Дескриптор:
|
Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары Интернет ресурстары |
|||||||
|
25 мин |
Бекіту тапсырмасы |
Тапсырмалар. 2-Тапсырма. «Теңге ілу» әдісі арқылы деңгейлік есептер беремін. А деңгейі. 1. Тікбұрышты үшбұрыштың бір
катеті В деңгейі. 2. Тікбұрышты
үшбұрыштың гипотенузасы 3-ке тең.Осы үшбұрыштың катеттерін және периметрін анықта. С деңгейі. Біреуі екіншісінен 6-ауы артық екі натурал санның көбейтіндісі 187-ге тең. Осы сандарды тап. Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар. |
Өз бетімен жұмыс. 1.Екі санның қосындысының мәні 15, ал көбейтіндісінің мәні 54.Осы сандарды тап. А.-6;-9; В.3;18; С.-3;-18; Д.6;9. 2.Тізбектей алынған екі натурал санның квадраттарының қосындысы 1513-ке тең. Осы екі санның қосындысын тап. А.55; В.53; С.-55; Д.54. 3.Бөлшектің алымы
бөлімінен 1-ге кем.Егер осы бөлшекке оған кері бөлшекті қосса
,онда А. |
Дескриптор:
«Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды.
|
Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары Интернет ресурстары. |
|||||||
|
|
Жеке жұмыс |
Оқулықпен жұмыс.
№ |
|
Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары |
||||||||
|
5 минут |
|
Бүгінгі сабақта: - мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу Рефлексия
Бағалау. |
Тақырыпты меңгергенін анықтау.
Үйге тапсырма. №9. |
Кері байланыс |
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз

;
В.
; С.
;
Д.
.













