8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;

Тақырып бойынша 11 материал табылды

8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;

Материал туралы қысқаша түсінік
8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу; қмж 8 сынып алгебра
Материалдың қысқаша нұсқасы



Тексерілді:

Бөлім:

8.3А Квадрат теңдеулер

Педагогің Аты, Тегі; Әкесінің аты (бар болған жағдайда):

М.Жандарбекова

Пән/Сынып: 8 сынып.

Қатысқандар саны: Қастыспағандар саны:

Күні:


Сабақтың тақырыбы:

Мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.4.2.1

мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;

Сабақтың мақсаттары:

  • есеп шартын сауатты жаза алу;

  • есеп шартын пайдаланып квадрат теңдеуді дұрыс құру;

  • квадрат теңдеуді дұрыс шешімін табу

есеп жауабын дұрыс жазу

Құндылықтар

заң және тәртіп

  • Сабақ барысында тәртіпті сақтау

  • Өз ойларын, эмоцияларын және мінез-құлқын бақылау

  • Үйлесімді әлеуметтік қатынастарды сақтау

  • Топпен ,жұппен жұмыс жасағанда топтық ережеге бағыну

  • Кері байланыс бергенде әділ, өзіндік жеке пікір білдіру


Сабақ барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйым дастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу тақырыптарын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;

Амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу.

Үй тапсырмасын айту.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.





«Екі жұлдыз, бір тілек»





Оқулық


10мин

Негізгі бөлім

Квадрат теңдеу көмегімен мәтіндік есептерді шығару алгоритмі:

1.Белгісізді әріппен белгілеңіз және есеп шарты бойынша теңдеу құрыңыз;

2. Құрылған теңдеуді шешіңіз;

3.Есеп шартына сәйкес жауапты жазыңыз.

Квадрат теңдеудің көмегімен шешілетін есептерге мысалдар қарастырайық:

1 – мысал: Тік төртбұрыштың ұзындығы енінен 5 см артық. Ауданы 150 см2 болса, төртбұрыштың қабырғаларын табыңдар.

Шешуі: Тіктөртбұрыштың ені – х см, ұзындығы – (х+5) см

S=a*b

x(x+5)=150,

x2+5x - 150=0, D=25+600=625, x1, 2 =

х1=- 15 есептің шартын қанағаттандырмайды.

x2=10, 10+5=15.

Жауабы: 10 см және 15 см.



Сұрақтарға жауап береді.


Берілген тапсырмаларды орындайды.












Дескриптор:

  • Есептің шартымен танысады.

  • Бастапқы белгісіз айнымалыны берілген және әріппен белгіленген қосымша шамалар арқылы өрнектейді.

  • Теңдеу құрып,бір шаманы беретін екі өрнекті жазып,теңестіреді.

  • Құрылған теңдеудің түбірлерін табады.

  • Табылған түбірлердің қайсысы теңдеуді қанағаттандыратынын тексереді.


Тақта

Бор


Кітап

Дәптер


Интерактивті тақта


Бағалау парақтары










Интернет ресурстары







25 мин
















Бекіту тапсырмасы

Тапсырмалар. 2-Тапсырма.

«Теңге ілу» әдісі арқылы деңгейлік есептер беремін.

А деңгейі.

1. Тікбұрышты үшбұрыштың

бір катеті см,ал екінші катеті гипотенузадан 2 см кем. Тікбұрышты үшбұрыштытың екінші катеті мен гипотенузасын тап.

В деңгейі.

2. Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы см,ал катеттерінің айырмасы

3-ке тең.Осы үшбұрыштың

катеттерін және периметрін анықта.

С деңгейі.

Біреуі екіншісінен 6-ауы

артық екі натурал санның

көбейтіндісі 187-ге тең.

Осы сандарды тап.

Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар.



Өз бетімен жұмыс.

1.Екі санның қосындысының мәні 15, ал көбейтіндісінің мәні 54.Осы сандарды тап.

А.-6;-9; В.3;18; С.-3;-18; Д.6;9.

2.Тізбектей алынған екі натурал санның квадраттарының қосындысы 1513-ке тең.

Осы екі санның қосындысын тап.

А.55; В.53; С.-55; Д.54.


3.Бөлшектің алымы бөлімінен 1-ге кем.Егер осы бөлшекке оған кері бөлшекті қосса ,онда саны шығады. Бастапқы бөлшекті тап.

А. ; В. ; С. ; Д. .

Дескриптор:

  • Мәтінді есептің шартын түзеді

  • Шартына сәйкес теңдеулер жүйесін құрады.

  • Теңдеулер жүйесін ықшамдап, квадрат теңдеуге келтіреді

  • Квадрат теңдеудің дискриминантын анықтайды

  • Неше түбірі болатынын анықтайды

  • Теңдеудің түбірін табады


«Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды.




Тақта

Бор


Кітап

Дәптер


Интерактивті тақта


Бағалау парақтары




Интернет ресурстары.













Жеке жұмыс

Оқулықпен жұмыс. №


Тақта

Бор


Кітап

Дәптер


Интерактивті тақта


Бағалау парақтары

5 минут








Бүгінгі сабақта:

- мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу

Рефлексия

Білемін

Білдім

Білгім келеді




Бағалау.

Тақырыпты меңгергенін анықтау.





Үйге тапсырма. №9.



Кері байланыс






















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.01.2025
273
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі