Ширату:
«Кім жылдам?» ойынын ойнатумен
сабақты бастаймын. Оқушылардың осыған дейінгі білімді қалай
меңгергендерін бақылаймын.

Балалар қалып қойған сандары тауып, орнына
қояды.
Көкейкестілік.
-
Сандар қатарын тура және кері ретпен
санатамын.
-
Тақтаға жері оқушыны шығарып, қолдарына орындары ауысқан
сандарды беремін. Алдымен өсу ретімен , сосын кему ретімен тұруды
тапсырамын. Тақтаға тағы бір оқушыны шығарып, оқушылардан енді
тақтада тұрған оқушылар саны неше болғанын
сұраймын.
Мақсат қою. /проблемалық
жағдаят/.
8 санын алу үшін 7 санынан кейін неше сан
санадық?
8 саны 7 санынан нешеге
артық?
7 саны 8 санынан нешеге
кем?
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 сандарынан 8 саны артық па , әлде кем
бе?
Неліктен?
Оқушылардың пікірлерін
тыңдаймын.
-8 саны қай саннан кейін
келеді?
(Т) «Суреттегі түйелерді
сана»
Оқушылар суреттерге қарап мынадай сұрақтарға жауап
береді.
-Керуенде неше түйе бар?
(Жеті)
-Керуенге неше түйе жақындап келеді?
(Бір)
-8 саны қалай шықты?(Жетіге бірді қосу
арқылы)
8 санының баспа және жазбаша түрімен таныстырып жазылу
үлгісін көрсетемін.
(Ж) «Түсіп қалған сандарды
ата»
Оқушылар жұпта отырып ,суретте көрсетілген құмтөбелер
тізбегі бойындағы сандар қатарын қалпына
келтіреді.
(Жауабы: 2,3,6,7)
(Ж) « 8 санын қалай алуға
болады?»
Суретте 8 санын алудың төрт тәсілі
көрсетілген.
( Жауабы: 7 және 1, 6 және 2, 5
және 3, 4 және 4)
Ширату
(Ж) «Қателерді тап»
Бір жұптағы оқушы қатесі бар өрнекті атап, келесі жұптағы
оқушы қатесін жөндеп дұрыс өрнекті атауы
тиіс
( Жауабы: қатесі бар өрнектер:
8<7; 5>8; 6>8; 2>8 )
«Шығарып көр»
Оқушылардан сегізаяқтың аяқ санын және аяқкиім санын қайта
санап шығуын сұрау
«Орындап көр»
Топ бойынша «Кім бұрын сегіз түсті атап шығады?» сайысын
ұйымдастыру
«Есте сақта»
8 8 8
8
7 1 1 7 6 2 2 6
8 8
8

5 3 3 5 4 4
Дәптермен
жұмыс
Рефлексия.
Әр оқушыға өзінің
өзіндік жұмысын бағалауды ұсынамын.
Мен_________түсіндім.
Мен енді_______ жасай
аламын.
Менің қолымнан_______
келеді.
Менің
.......................... білгім
келеді
|