Материалдар / 8 caны жəне цифры.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

8 caны жəне цифры.

Материал туралы қысқаша түсінік
Санау барысында натурал сандардің реттік номері анықталатындығын түсіну;10 көлемінде тура жəне кері санау;олардің натурал сандар қатарындағы орнын анықтау;цифр мен санды бір-бірінен ажырату жəне санауді үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
639
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ: 8 саны және цифры

Мектеп: Қ.Сәтбаев атындағы жалпы орта мектеп


Күні:

Мұғалімнің аты- жөні: Кошметова Нилуфар


Сынып: 1 «А» сынып

Қатысқандар-20

Қатыспағандар-0


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

1.1.1.1 Санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну; 10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау;

1.5.2.1. Цифр мен санды бір-бірінен ажырату, бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен (нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және т.б) және сан сәулесінде көрнекі кескіндеу

1.5.2.2 «+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолдану



Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады


10 көлемінде тура және кері санайды.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады


10 көлемінде тура және кері санап, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды .


Кейбір оқушылар орындай алады


Цифр мен санды бір-бірінен ажыратады.Сандардың қосындысы мен айырмасын таба біледі..


Тілдік мақсат

Оқушылар игереді: 8 саны нені білдіретінін түсінеді;

8 санын қалай алуға болатынын біледі

Пәндік лексика және терминология:

Диалог/жазу үшін қажетті сөздер

Талқылау:

  • Әрі қарай қандай сан болуы тиіс. Неліктен?

  • Қандай сандар түсіп қалған ?

  • Сендер қалай ойлайсыңдар?


Алдыңғы оқу:

Оқушылар 10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санайды, цифр мен санды бір-бірінен ажырата алады.


Күтілетін нәтиже:

Натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсінеді;

8 санын алу жолдарымен ,оның сандық сәуледегі орнымен ,

8 санының құрамымен танысады, 8 цифрын жазуды үйренеді;

Цифр мен санды бір-бірінен ажыратады;

«+», «-», «=»,«>», «<»таңбаларын, цифрларды қолданады


Жоспар


Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Басы

5-минут















Ортасы

20 минут












































Соңы

10 минут


Ширату:

«Кім жылдам?» ойынын ойнатумен сабақты бастаймын. Оқушылардың осыған дейінгі білімді қалай меңгергендерін бақылаймын.

Балалар қалып қойған сандары тауып, орнына қояды.

Көкейкестілік.

  1. Сандар қатарын тура және кері ретпен санатамын.

  2. Тақтаға жері оқушыны шығарып, қолдарына орындары ауысқан сандарды беремін. Алдымен өсу ретімен , сосын кему ретімен тұруды тапсырамын. Тақтаға тағы бір оқушыны шығарып, оқушылардан енді тақтада тұрған оқушылар саны неше болғанын сұраймын.

Мақсат қою. /проблемалық жағдаят/.

8 санын алу үшін 7 санынан кейін неше сан санадық?

8 саны 7 санынан нешеге артық?

7 саны 8 санынан нешеге кем?

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 сандарынан 8 саны артық па , әлде кем бе?

Неліктен?

Оқушылардың пікірлерін тыңдаймын.

-8 саны қай саннан кейін келеді?

(Т) «Суреттегі түйелерді сана»

Оқушылар суреттерге қарап мынадай сұрақтарға жауап береді.

-Керуенде неше түйе бар? (Жеті)

-Керуенге неше түйе жақындап келеді? (Бір)

-8 саны қалай шықты?(Жетіге бірді қосу арқылы)

8 санының баспа және жазбаша түрімен таныстырып жазылу үлгісін көрсетемін.

(Ж) «Түсіп қалған сандарды ата»

Оқушылар жұпта отырып ,суретте көрсетілген құмтөбелер тізбегі бойындағы сандар қатарын қалпына келтіреді.

(Жауабы: 2,3,6,7)

(Ж) « 8 санын қалай алуға болады?»

Суретте 8 санын алудың төрт тәсілі көрсетілген.

( Жауабы: 7 және 1, 6 және 2, 5 және 3, 4 және 4)

Ширату

(Ж) «Қателерді тап»

Бір жұптағы оқушы қатесі бар өрнекті атап, келесі жұптағы оқушы қатесін жөндеп дұрыс өрнекті атауы тиіс

( Жауабы: қатесі бар өрнектер: 8<7; 5>8; 6>8; 2>8 )

«Шығарып көр»

Оқушылардан сегізаяқтың аяқ санын және аяқкиім санын қайта санап шығуын сұрау

«Орындап көр»

Топ бойынша «Кім бұрын сегіз түсті атап шығады?» сайысын ұйымдастыру

«Есте сақта»

Прямая соединительная линия 3 Прямая соединительная линия 5 Прямая соединительная линия 9 Прямая соединительная линия 10 Прямая соединительная линия 19 Прямая соединительная линия 20 Прямая соединительная линия 21 Прямая соединительная линия 22 8 8 8 8


7 1 1 7 6 2 2 6


Прямая соединительная линия 24 Прямая соединительная линия 26 Прямая соединительная линия 27 Прямая соединительная линия 28 8 8 8

Прямая соединительная линия 23 Прямая соединительная линия 25

5 3 3 5 4 4


Дәптермен жұмыс

Рефлексия.

Әр оқушыға өзінің өзіндік жұмысын бағалауды ұсынамын.

Мен_________түсіндім.

Мен енді_______ жасай аламын.

Менің қолымнан_______ келеді.

Менің .......................... білгім келеді














Цифрлар жазылған парақшалар

















Оқулық



8 цифры




Оқулықта

ғы иллюстра

ция

























Дәптер


Қосымша мәліметтер:


Саралау оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Досыңның қанша оқулығы барын анықта.

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?


Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсінеді;

8 санын алу жолдарымен ,оның сандық сәуледегі орнымен ,

8 санының құрамымен танысады,

8 цифрын жазуды үйренеді;


Пәнаралық байланыс:

Жаратылыстану,сауат ашу

Денсаулық және қауіпсіздік:

АКТ мен байланыс:

Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері):

Бір – бірін сыйлау, пікірлерін тыңдау, құрметтеу.


Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сабақ қалай өтті,

Қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!